Сайт розробили в рамках оновленої концепції «Рівненщина туристична». Онлайн платформа RIVNE.TRAVEL. має на меті покращити взаємодію між туроператорами, музеями, заповідниками, туристично-інформаційними центрами, гідами та туристами.
Як розповіла під час презентації заступниця начальника управління культури та туризму Рівненської ОДА Ярослава Гаврилова, наразі сайт включає інформацію про 182 туристичні локації, 40 готових маршрутів, 23 екскурсоводів. Розміщено 48 віртуальних подорожей, а з часом кількість 3D-турів зросте до понад сотні.
«Сайт дуже зручний у користуванні. Користувачі можуть з легкістю знайти інформацію про туристичні об’єкти. Кожен розділ є клікабельним та має окрему сторінку. Це: місця, маршрути, гіди, екскурсії, натхнення та 3D-тури», - зазначає Ярослава Гаврилова.
Розділ «Місця» - це інформаційна основа сайту. Зараз там розміщено 182 локації з фото та інформацією, а також їх розташування з прив’язкою до GoogleMaps. Цей розділ дозволяє переглянути об’єкти та створити свою власну подорож.
У розділі «Маршрути» вже передбачені готові пропозиції мандрівок. За необхідності, їх можна доповнювати чи замінювати іншими об’єктами. Якщо туристів цікавить готовий туристичний продукт, його можна обрати в розділі «Екскурсії». На сайті зібрано понад 40 турів різного спрямування.
Родзинкою сайту є спеціальний фільтр, який допоможе із пошуком бажаного маршруту. До прикладу, якщо туристів цікавить релігійна спадщина, сімейний відпочинок, гастротуризм або природа, варто позначити бажану тематику та обрати потрібний маршрут.
Розділ «Гід» містить інформацію про екскурсоводів, яких поки є 23. На сайті можна переглянути профіль гіда, ознайомитись із тематикою екскурсій, а також залишити відгук про його роботу.
Для тих, хто тільки збирається в подорож та шукає натхнення, створили розділ «3D тури».
«Для створення розділу «3-D ТУРИ» оцифровували туристичні об’єкти Рівненщини два роки. Так, на сайті зараз розміщені 48 панорам та 108 віртуальних подорожей. Окреме дякуємо нашим партнерам – фотографу, експерту Google Олегу Костюкевичу, а також розробникам сайту Jam digital agency та Юлії Матяш». Робота продовжується, будемо вдячні за конструктивну критику», - підсумувала Ярослава Гаврилова.
Переходьте за посиланнями:
Онлайн презентація Концепції «Рівненщина туристична»