ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ

реконструкції  мосту  на км 3+500 автомобільної дороги 0181501 Рівне-Хотин


Об’єкт реконструкції (міст) знаходиться в межах Шпанівської ОТГ Рівненської області на виїзді із населеного пункту Великий Олексин на км 3+500 обласної дороги місцевого значення Рівне-Хотин та сполучає береги річки Устя. Дана ділянка дороги слугує для транспортного зв’язку між населеними пунктами.

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 та ГБН В.23-218-007:2012 автомобільна дорога місцевого значення відноситься IV категорії. Міст, який підлягає реконструкції, не відноситься до потенційно небезпечних об’єктів будівництва. Планована діяльність не є видом діяльності підвищеної екологічної небезпеки і джерелом транскордонного впливу.

Міст був побудований та введений в експлуатацію в 1970 році. Внаслідок технічного огляду встановлено, що об’єкт відноситься до експлуатаційного стану «4» - обмежено працездатний. Споруда вимагає реконструкції з приведенням її параметрів до вимог діючих нормативних документів.

Реконструкція мосту передбачає наступні технологічні процеси: демонтаж існуючих залізобетонних конструкцій; демонтаж існуючого дорожнього та пішохідного огородження; розбирання існуючого покриття мостового полотна; демонтаж існуючого покриття автомобільної дороги на підходах до мосту; очищення поверхні мосту від гідроізоляційного покриття; влаштування шару із цементного розчину; влаштування залізобетонних збірних елементів мосту; влаштування фіксуючих арматурних штирів; армування стиків; влаштування монолітної бетонної плити; влаштування шарів покриття із асфальтобетону; влаштування бортових каменів; влаштування штучної основи під покриття автомобільної дороги на підходах до мосту; нанесення розмітки;встановлення дорожніх знаків; встановлення дорожнього огородження.

Міст, як інженерна споруда, не впливає на атмосферне повітря. Технологічні процеси утримання мосту також не являються джерелами впливів на атмосферне повітря.

Акустичний вплив планованої діяльності оцінюється за рівнем шуму транспортних засобів на межі території забудови населених пунктів, які попадають в орієнтовану зону впливу автомобільної дороги. Аналіз отриманих результатів розрахунку шумового забруднення на ділянці км 3+500 автомобільної дороги місцевого значення 0181501 Рівне-Хотин дозволяє зробити висновки:

- передбачені проектні рішення по конструкції дорожнього одягу, по поперечному та поздовжньому профілю, елементам благоустрою максимально можливо знизять акустичний вплив;

- на межі найближчої існуючої житлової забудови при експлуатації мосту не передбачається перевищення допустимих еквівалентних та максимальних рівнів шуму згідно ДБН В.1.1-31:2013 та ДСН (затверджені наказом МОЗ України від 22.02.2019 № 463).

Відведення дощових і талих вод з проїзної частини відбувається поверхневим способом. Поздовжній та поперечний похили проїзної частини забезпечують водовідведення і створюють безпечні умови для руху транспортних засобів. Враховуючи вимоги до водовідведення стічних вод із мостового полотна і їх вплив на навколишнє середовище, проектом передбачено:

- влаштування дощеприймальних колодязів із чавунними решітками за 2,0 м на в’їзді і виїзді із мосту на узбіччі, з обох сторін проїзної частини;

- влаштування сепараторів нафтопродуктів та піску із фільтром доочищення, що дає змогу випускати очищені стічні води у водойму.

Запобігання виникненню та проявам негативних впливів на навколишнє середовище на етапі будівництва забезпечується проведенням будівельних робіт відповідно до вимог нормативних документів та технологічних регламентів на окремі види робіт. Дотримання технологічних режимів будівельних робіт також виключає можливість виникнення та розвитку аварійних ситуацій. Тому для мінімізації впливів на навколишнє середовище при будівництві необхідно чітко дотримуватись вимог щодо технології проведення будівельних робіт, техніки безпеки та охорони довкілля.

Основними джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферу на об’єкті є: будівельна техніка, робота якої супроводжується викидами в атмосферне повітря забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згоряння і при виймально-навантажувальних роботах; вантажно-розвантажувальні роботи інертних матеріалів, що супроводжуються викидами пилу; укладання асфальтобетонної суміші.

При реконструкції мосту шумовий вплив від будівельної техніки та автотранспорту носить тимчасовий характер. Сумарний рівень шуму від роботи основної будівельної техніки в напрямку розміщення житлової забудови не перевищує гранично-допустимих рівнів (ГДР).

Проведення будівельних робіт супроводжується утворенням відходів будівництва (відходи будівельних робіт) та побутових відходів. Місця тимчасового зберігання відходів облаштовані та утримуються відповідно до умов діючих санітарно-гігієнічних норм і правил. Всі утворені відходи по мірі накопичення передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених угод.

Рішення, прийняті проектом, в цілому дозволяють забезпечити нормальну експлуатацію об’єкту та провести благоустрій навколишньої території, що позитивно вплине на навколишнє середовище. Негативні впливи планованої діяльності на соціальні умови життєдіяльності місцевого населення відсутні, погіршення здоров’я місцевого населення при реалізації проекту будівництва не прогнозується і не очікується, вплив на зони рекреації не передбачається.

Ресурсозберігаючі, захисні, відновлювальні, компенсаційні та охоронні заходи, розроблені в проекті, дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розташування об’єкту, знизити до мінімуму вплив негативних факторів, що діють на повітряний простір.

Замовник приймає на себе всі зобов'язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та гарантують виконання вимог з охорони довкілля.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux