(розроблена на виконання ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») та постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами)
Предмет закупівлі Проведення навчальних семінарів «Забезпечення органами влади та місцевого самоврядування енергоефективності та енергозбереження у Рівненській області » Код ДК 021:2015 – 80520000-5 Навчальні засоби |
|
Зміст, № |
Визначена замовником інформація |
1)найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія |
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності Рівненської облдержадміністрації Місцезнаходження: 33027, м. Рівне, вул. І.Вишенського 4а ЄДРПОУ: 03365920 Категорія замовника: орган державної влади Контактна особа замовника: Сілюк Юлія Вікторівна- уповноважена особа з публічних закупівель тел. (0362) 653-706. |
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі |
Предмет закупівлі Проведення навчальних семінарів «Забезпечення органами влади та місцевого самоврядування енергоефективності та енергозбереження у Рівненській області » Код ДК 021:2015 – 80520000-5 Навчальні засоби |
2.1) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції |
Лоти відсутні. |
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі |
3.1. Детальний опис предмету закупівлі, у тому числі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 1 до оголошення. 3.2. Учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі згідно ч. 14 цього оголошення. |
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: |
4.1 Обсяг та місце надання послуг визначено у Додатку 1 до оголошення.
|
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг |
Визначено у Додатку 1 до оголошення.
|
6) умови оплати |
Оплата за надані послуги буде здійсненна по факту надання послуг на підставі акту виконаних робіт впродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. |
7) очікувана вартість предмета закупівлі |
192000,00 грн (сто дев´яносто дві тисячі гивень 00 коп) |
8) період уточнення інформації про закупівлю |
З 05.03.2024 |
9) кінцевий строк подання пропозицій |
13.03.2024 |
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв |
10.1. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 10.2. До оцінки пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цим оголошенням, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт. |
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників |
Не передбачено |
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю |
Не передбачено |
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі |
0,5 відсотка |
14) інша інформація |
14.1. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (КЕП або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов цього оголошення. 14.2. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи: 14.2.1. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі підтверджується шляхом подання у складі пропозиції наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції замовник самостійно та з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи пропозиції та/або пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів пропозиції. 14.2.2. Цінову пропозицію згідно додатку 3; 14.2.3. Проект договору згідно додатку 4 до цього оголошення, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з умовами такого договору. 14.2.4. У разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, таким учасником обов’язково надається у складі пропозиції документ про створення такого об’єднання. 14.3. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, та на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 14.4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 14.5. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, згідно змісту проекту договору, визначеного додатком 4 цього оголошення. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом та постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. Учасник надає у складі пропозиції проект договору, складений та заповнений учасником у відповідності до додатку 4 цього оголошення та умов цієї закупівлі. 14.6. Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. |
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (які є його невід’ємною частиною):
1. Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
2. Документи, які вимагаються для підтвердженя відповідності пропозиції учасника вимогам замовника.
3. Форма цінова пропозиція.
4. Проект договору.
5. Лист-згода.