ЗАЯВА ПРО НАМІРИ



реконструкції мосту на км 3+500 автомобільної дороги 0181501 Рівне-Хотин

 

1. Інвестор (замовник): Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації

Поштова адреса: 33017 Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9-А

2. Місце розташування майданчиків (трас) будівництва (варіанти): Рівненська обл., Рівненський район, км 3+500 автомобільної дороги 0181501 Рівне-Хотин

3. Характеристика діяльності (об'єкта): реконструкція мосту на км 3+500 автомобільної дороги 0181501 Рівне-Хотин передбачає наступні технологічні процеси: демонтаж існуючих залізобетонних конструкцій; демонтаж існуючого дорожнього та пішохідного огородження; розбирання існуючого покриття мостового полотна; демонтаж існуючого покриття автомобільної дороги на підходах до мосту; очищення поверхні мосту від гідроізоляційного покриття; влаштування шару із цементного розчину; влаштування залізобетонних збірних елементів мосту; влаштування фіксуючих арматурних штирів; армування стиків; влаштування монолітної бетонної плити; влаштування шарів покриття із асфальтобетону; влаштування бортових каменів; влаштування штучної основи під покриття автомобільної дороги на підходах до мосту; нанесення розмітки; встановлення дорожніх знаків; встановлення дорожнього огородження.

Відповідно до положень Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» об’єкт не внесено до переліку видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягати оцінці впливу на довкілля.

Транскордонний вплив відсутній.

4. Соціально – економічна необхідність планованої діяльності: реконструкція мосту дозволить: забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних показників мосту до нормативних; підвищити безпеку руху автотранспорту через споруду; забезпечити оптимальну швидкість дорожнього руху; створити нові робочі місця.

5. Розрахункова потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:

 - земельних: у постійне користування – в межах існуючої смуги відведення, у тимчасове

користування – згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчиків, тимчасових доріг тощо;

- сировинних: передбачається використання щебенево-піщаної суміші, цементу і асфальтобетону при влаштуванні дорожнього одягу;

- енергетичних: не визначено;

- водних: не визначено;

- трудових: 12 працівники на період будівництва.

6. Транспортне забезпечення (при будівництві і експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів.

8. Необхідна еколого - інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).

Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві і експлуатації) на навколишнє природне середовище:

- геологічне середовище: можлива активізація екзогенних геологічних процесів;

- клімат і мікроклімат: не передбачається;

- повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів;

- пилоутворення та шумове навантаження;

- водне середовище: тимчасові зміни умов поверхневого стоку (при будівництві);

- забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (при експлуатації);

- ґрунт: забруднення відходами будівництва (при будівництві), забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, забруднення сміттям, хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів, опосередковані впливи при забрудненні атмосферного повітря, вібрація (при експлуатації);

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: можливі зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в смузі відведення автомобільної дороги (при будівництві), опосередковані впливи при забрудненні інших елементів навколишнього природного середовища;

- навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи – тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (при будівництві); позитивні впливи – створення нових робочих місць, підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху (при експлуатації);

- навколишнє техногенне середовище: забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури області.

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення: будівельне сміття, побутові відходи – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів; відходи металу – переробка або повторне використання.

11. Обсяг виконання ОВНС: у відповідності з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і змістматеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд».

12. Участь громадськості З матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою Замовника.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux