Звіт про базове відстеження результативності проєкту регуляторного акта – розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації – начальника Рівненської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 27 червня 2007 року № 320»

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується

Проєкт розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації – начальника Рівненської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 27 червня 2007 року № 320».

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації.

3. Цілі прийняття акта

Основною ціллю регуляторного акта є:

необхідність перегляду нормативу рентабельності на торф паливний кусковий та торф’яні брикети, що відпускаються населенню для побутових потреб;

забезпечення стабільності та безперебійності в роботі торфовидобувних підприємств області, за рахунок збалансування доходів і видатків, створення економічного підгрунття для зміцнення матеріально-технічної бази;

сприяння розвитку торфовидобувної галузі Рівненської області.

4. Строк виконання заходів з відстеження

Заходи з базового відстеження проєкту регуляторного акта проводились з 02 травня по 12 травня 2022 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

Відстеження результативності проєкту регуляторного акта здійснювалося з використанням статистичного методу, шляхом опрацювання інформації Головного управління статистики у Рівненській області та ДП «Рівнеторф».

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

  • За результатами відстеження результативності регуляторного акта проаналізовано такі прогнозні значення показників результативності: кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта; зміна рівня цін на торф паливний кусковий та торф’яні брикети, що відпускаються населенню для побутових потреб, та їх економічна обґрунтованість; зміна обсягів реалізації торфу паливного кускового та торф’яних брикетів для побутових потреб населення; розмір надходжень від сплати податків до місцевого та державного бюджетів; розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта; рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта.
  • Відстеження результативності здійснювалося шляхом аналізу статистичних даних та інформації, наданої ДП «Рівнеторф».

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта
Дія регуляторного акта поширюватиметься на суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з виробництва та реалізації торфу паливного кускового та торф’яних брикетів для побутових потреб населення – Державне підприємство «Рівнеторф»
Зміна рівня цін на торф паливний кусковий та торф’яні брикети, що відпускаються населенню для побутових потреб, та їх економічна обґрунтованість
З 09.12.2021 Державне підприємство «Рівнеторф» реалізує напівбрикети торф’яні за оптово-відпускною ціною 1410 грн/тонна, де собівартість становить 1119,05 грн/тонна, прибуток підприємства – 55,95 грн/тонна.
У 2021 році відбулося зростання оптово-відпускних цін на напівбрикети торф’яні для населення на 290 грн/тонна, або на 25,9 відс.
Зростання витрат підприємства на виробництво напівбрикетів торф’яних обумовлено підвищенням тарифів на електроенергію на 66,3 відс., цін на матеріали та запчастина – 60,0 відс., паливно-мастильні матеріали –
34,2 відс., витрат на заробітну плату –
9,3 відс. (грудень 2021 року до січня
2021 року
).
Зміна обсягів реалізації торфу паливного кускового та торф’яних брикетів для побутових потреб населення
За підсумками 2021 року обсяг реалізації напівбрикетів торф’яних склав
84,9 тис.тонн, що на 15,1 відс. більше рівня 2020 року.



Розмір надходжень від сплати податків до місцевого та державного бюджетів
Розмір додаткових надходжень до державного бюджету: податок на прибуток на 1510,7 тис.грн, в тому числі від реалізації напівбрикетів торф’яних населенню – 982,0 тис.грн; відрахування частини чистого прибутку державних підприємств на 5505,4 тис.грн, в тому числі від реалізації напівбрикетів торф’яних населенню – 3578,6 тис.грн.
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта
Витрати на оновлення виробничо-технічної бази, збільшення розміру податкових платежів, здійснення заходів з технічного контролю та страхування придбаних технічних засобів (за перший рік – 10459,0 тис.грн., за п’ять років – 52635,0 тис.грн)
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта
Високий, оскільки повідомлення про оприлюднення проєкта акта та аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційному вебсайті Рівненської обласної державної адміністрації у вкладці «Проекти регуляторних актів структурних підрозділів Рівненської обласної державної адміністрації» підрозділу «Регуляторна політика» розділу «Діяльність».


9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Прийняття проєкту розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації – начальника Рівненської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 27 червня 2007 року № 320», яким передбачається встановлення нормативу рентабельності 15 відсотків собівартості на торф паливний кусковий та торф’яні брикети, що відпускаються населенню для побутових потреб, позитивно вплине на стабілізацію фінансового стану підприємств, якими здійснюється діяльність з виробництва та реалізації зазначених видів торфопродукції для побутових потреб населення, розвиток торфовидобувної галузі в області.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проведено у травні-червні 2023 року.


Начальник Рівненської обласної військової адміністрації                           Віталій КОВАЛЬ


7-5879-5

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux