Капітальний ремонт покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» передбачає посилення експлуатаційного стану штучних покриттів перону з доведенням їх характеристик до мінімально можливих значень для експлуатації розрахункового типу ПС – Boeing 737-800, що дозволить: забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних показників перону до нормативних; підвищити безпеку руху повітряних суден на території перону; підвищити привабливість для проживання та ведення бізнесу м. Рівне та населених пунктів, що розміщені поблизу.
З метою покращення руху на пероні передбачено проведення наступних робіт:
Запобігання виникненню та проявам негативних впливів на навколишнє середовище на етапі будівництва забезпечується проведенням будівельних робіт відповідно до вимог нормативних документів та технологічних регламентів на окремі види робіт. Дотримання технологічних режимів будівельних робіт також виключає можливість виникнення та розвитку аварійних ситуацій. Тому для мінімізації впливів на навколишнє середовище при будівництві необхідно чітко дотримуватись вимог щодо технології проведення будівельних робіт, техніки безпеки та охорони довкілля.
Основними джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферу на об’єкті є: будівельна техніка, робота якої супроводжується викидами в атмосферне повітря забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згоряння і при виймально-навантажувальних роботах; вантажно-розвантажувальні роботи інертних матеріалів, що супроводжуються викидами пилу; укладання асфальтобетонної суміші.
Очікувані загальні обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря в процесі будівництва (капітального ремонту) покриття перону становлять 14,5398 т, в тому числі: діоксид азоту – 1,3448 т; оксид вуглецю – 9,8998 т; діоксид сірки – 0,2006 т; вуглеводні насичені С12-С19 – 2,6939 т; сажа – 0,2627 т; пил неорганічний – 0,1364 т; заліза оксид – 0,0011 т; марганцю діоксид – 0,00007 т; фтористі сполуки газоподібні (в перерахунку на фтористий водень – 0,0004 т.
Розрахунок забруднення атмосфери в процесі проведення будівельних робіт виконаний за допомогою ПК «ЕОЛ 2000[h]» в розрахункових точках на межі прилеглої житлової забудови: с. Вересневе, с. Тинне і с. Велика Омеляна. На основі проведеного розрахунку розсіювання одержані максимальні концентрації забруднюючих речовин, які не перевищують допустимих норм в розрахункових точках з врахуванням фонових концентрацій і становлять: діоксиду азоту – 0,1081 ГДК; оксид вуглецю – 0,1045 ГДК; сажа – 0,4143 ГДК;, вуглеводні насичені С12-С19 – 0,4304 ГДК; діоксид сірки – 0,0438 ГДК; пил неорганічний SiO2 70-20% - 0,1545 ГДК; група сумації №31(NO2+SO2) – 0,1520 ГДК.
При капітальному ремонті покриття перону шумовий вплив від будівельної техніки та автотранспорту носить тимчасовий характер. Сумарний рівень шуму від роботи основної будівельної техніки в напрямку розміщення житлової забудови (с. Вересневе, с. Тинне, с. Велика Омеляна) не перевищує гранично-допустимих рівнів (ГДР).
Проведення будівельних робіт супроводжується утворенням відходів будівництва (відходи будівельних робіт) та побутових відходів. Місця тимчасового зберігання відходів облаштовані та утримуються відповідно до умов діючих санітарно-гігієнічних норм і правил. Всі утворені відходи по мірі накопичення передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених угод.
Рішення, прийняті проектом, в цілому дозволяють забезпечити нормальну експлуатацію об’єкту. Негативні впливи планованої діяльності на соціальні умови життєдіяльності місцевого населення відсутні, погіршення здоров’я місцевого населення при реалізації проекту будівництва не прогнозується і не очікується, вплив на зони рекреації не передбачається.
Замовник приймає на себе всі зобов'язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та гарантують виконання вимог з охорони довкілля.
Стисла характеристика видів впливів планованої діяльності на навколишнє середовище та їх перелік визначені в «Заяві про наміри», яка оформлена згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 і містить інформацію щодо можливості ознайомлення громадськості з проектними матеріалами та подачі пропозицій. Текст «Заяви про наміри» розміщений на сайті Рівненської обласної державної адміністрації (https://www.rv.gov.ua). На протязі терміну розробки проекту пропозиції та зауваження від громадськості не надходили.