Заява про еклогічні наслідки капітального ремонту покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне»

Капітальний ремонт покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» передбачає посилення експлуатаційного стану штучних покриттів перону з доведенням їх характеристик до мінімально можливих значень для експлуатації розрахункового типу ПС – Boeing 737-800, що дозволить: забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних показників перону до нормативних; підвищити безпеку руху повітряних суден на території перону; підвищити привабливість для проживання та ведення бізнесу м. Рівне та населених пунктів, що розміщені поблизу.

З метою покращення руху на пероні передбачено проведення наступних робіт:

  • - посилення існуючого покриття перрону із армобетону В25 (С25/30) – 30,0 см (улаштування шару вирівнювання із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 5,0 см; влаштування поліпропіленової плоскої геосітки міцністю 70 кН/м2; розлив в’яжучих матеріалів; улаштування розділювального прошарку із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 4,0 см; улаштування покриття з армобетону В35 (С28/35) армованого сіткою арматури товщиною 30,0 см);
  • - покриття бокових смуг безпеки (розбирання існуючого покриття – 21,0 см; улаштування щебеневої основи фр. 20-40, 40-70 мм; улаштування поліпропіленової плоскої геосітки міцністю 70 кН/м2; улаштування шару вирівнювання із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 5,0 см; розлив в’яжучих матеріалів; улаштування верхнього шару покриття із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 7,0 см);
  • - покриття технічної зони (фрезерування існуючого асфальтного покриття – 4,0 см; улаштування щебеневої основи фр.20-40,40-70 мм; розлив в’яжучих матеріалів; улаштування нижнього шару із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 10,0 см; улаштування верхнього шару покриття із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші на модифікованих бітумах товщиною 4,0 см;
  • - влаштування грунтових обочин (знімання існуючого рослинного шару – 10,0 см; улаштування грунтово-гравійної суміші з вмістом гравію не менше 40%).

Запобігання виникненню та проявам негативних впливів на навколишнє середовище на етапі будівництва забезпечується проведенням будівельних робіт відповідно до вимог нормативних документів та технологічних регламентів на окремі види робіт. Дотримання технологічних режимів будівельних робіт також виключає можливість виникнення та розвитку аварійних ситуацій. Тому для мінімізації впливів на навколишнє середовище при будівництві необхідно чітко дотримуватись вимог щодо технології проведення будівельних робіт, техніки безпеки та охорони довкілля.

Основними джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферу на об’єкті є: будівельна техніка, робота якої супроводжується викидами в атмосферне повітря забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згоряння і при виймально-навантажувальних роботах; вантажно-розвантажувальні роботи інертних матеріалів, що супроводжуються викидами пилу; укладання асфальтобетонної суміші.

Очікувані загальні обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря в процесі будівництва (капітального ремонту) покриття перону становлять 14,5398 т, в тому числі: діоксид азоту – 1,3448 т; оксид вуглецю – 9,8998 т; діоксид сірки – 0,2006 т; вуглеводні насичені С1219 – 2,6939 т; сажа – 0,2627 т; пил неорганічний – 0,1364 т; заліза оксид – 0,0011 т; марганцю діоксид – 0,00007 т; фтористі сполуки газоподібні (в перерахунку на фтористий водень – 0,0004 т.

Розрахунок забруднення атмосфери в процесі проведення будівельних робіт виконаний за допомогою ПК «ЕОЛ 2000[h]» в розрахункових точках на межі прилеглої житлової забудови: с. Вересневе, с. Тинне і с. Велика Омеляна. На основі проведеного розрахунку розсіювання одержані максимальні концентрації забруднюючих речовин, які не перевищують допустимих норм в розрахункових точках з врахуванням фонових концентрацій і становлять: діоксиду азоту – 0,1081 ГДК; оксид вуглецю – 0,1045 ГДК; сажа – 0,4143 ГДК;, вуглеводні насичені С1219 – 0,4304 ГДК; діоксид сірки – 0,0438 ГДК; пил неорганічний SiO70-20% - 0,1545 ГДК; група сумації №31(NO2+SO2) – 0,1520 ГДК.

При капітальному ремонті покриття перону шумовий вплив від будівельної техніки та автотранспорту носить тимчасовий характер. Сумарний рівень шуму від роботи основної будівельної техніки в напрямку розміщення житлової забудови (с. Вересневе, с. Тинне, с. Велика Омеляна) не перевищує гранично-допустимих рівнів (ГДР).

Проведення будівельних робіт супроводжується утворенням відходів будівництва (відходи будівельних робіт) та побутових відходів. Місця тимчасового зберігання відходів облаштовані та утримуються відповідно до умов діючих санітарно-гігієнічних норм і правил. Всі утворені відходи по мірі накопичення передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених угод.

Рішення, прийняті проектом, в цілому дозволяють забезпечити нормальну експлуатацію об’єкту. Негативні впливи планованої діяльності на соціальні умови життєдіяльності місцевого населення відсутні, погіршення здоров’я місцевого населення при реалізації проекту будівництва не прогнозується і не очікується, вплив на зони рекреації не передбачається.

Замовник приймає на себе всі зобов'язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та гарантують виконання вимог з охорони довкілля.

Стисла характеристика видів впливів планованої діяльності на навколишнє середовище та їх перелік визначені в «Заяві про наміри», яка оформлена згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 і містить інформацію щодо можливості ознайомлення громадськості з проектними матеріалами та подачі пропозицій. Текст «Заяви про наміри» розміщений на сайті Рівненської обласної державної адміністрації (https://www.rv.gov.ua). На протязі терміну розробки проекту пропозиції та зауваження від громадськості не надходили.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux