«Рівненщина туристична» має оновлену концепцію
опубліковано 27 травня 2020 року о 14:40

Понад три місяці тривала робота над створенням оновленої концепції «Рівненщина туристична». Стратегія розрахована на 7 років та включає в себе промоцію регіону через активізацію спортивного, подієвого, історичного та гастрономічного туризму.


Концепцію представили сьогодні під час онлайн презентації  за участю фахівців, що працювали над її створенням.

«Рівненщина була і є туристичним регіоном. Саме тому туристична галузь у Стратегії розвитку Рівненської області до 2027 року є однією з пріоритетних, - відзначив голова ОДА Віталій Коваль, розповідаючи про переваги Рівненщини. - Новий час вимагає нових підходів, а процеси діджиталізації змінюють пріоритети. Тому на часі – відкриття нових продуктів та об’єктів для мандрівників. Їх об’єднала «Рівненщина туристична», що стала частиною інфраструктурного хабу, який ми створюємо у нашому регіоні».


На основі SWOT-аналізу виявили три основні блоки, які посилюють сильні сторони Рівненщини та впливають на розвиток туризму. Це - зміна балансу між виїзним та внутрішнім туризмом, інтерес міжнародних донорів до проєктів туристичного спрямування, зростання попиту на креативний туристичний продукт.


Відтак, основними цілями Стратегії розвитку туризму та Рекреації Рівненської області до 2027 року визначено: розширення асортименту туристичних продуктів; роботу над підвищенням потенціалу надавачів туристичних послуг; промоцію туристичних продуктів. Робота з виконання цих завдань вже розпочата.


За словами керівника Агенції регіонального розвитку Олександра Процюка, туристично успішними для розвитку Рівненщини можуть стати проєкти-магніти. Серед них - мультифункціональна арена на вулиці Макарова у Рівному, Міжнародний аеропорт «Рівне», туристичний комплекс «Дубенський замок», «Тараканівський форт», науково-інноваційний парк «INN CITY» на базі НУВГП.


Вони дозволять розвивати подієвий, історичний та спортивний туризм.

А поєднання духовного та фестивального туризму ще більше розкриє потенціал «Рівненщини туристичної».


«Нагадаю на початку року голова обласної адміністрації Віталій Коваль підписав розпорядження про оголошення 2020-го Роком промоції культурної спадщини Рівненської області. Цей рік знаменний 500-річчям з часу створення Нобельського Євангелія, ювілеями культурних центрів – Дубна та Острога, а також 560-річчям з дня народження Костянтина Острозького. Тому Рік культурної спадщини увібрав у себе пов’язані з цими подіями заходи», - розповіла начальниця управління культури і туризму Рівненської ОДА Любов Романюк.

Під час презентації концепції «Рівненщина туристична» також представили оновлений бренд-бук, сайт RIVNE.TRAVEL, туристичні продукти, а також розповіли про плани щодо розвитку кулінарної спадщини Рівненщини.


Заступник голови ОДА Сергій Гемберг відзначив, що туризм слід розглядати не лише як промоцію регіону.

«Галузь можна назвати драйвером економіки, що може забезпечити сталу конкурентоспроможність серед інших регіонів. Для цього туризм має поєднуватися з креативними індустріями, інноваціями, використанням смарт-спеціалізації. В свою чергу це дозволить розвивати малий та середній бізнес, а також створити якісний туристичний продукт з доданою вартістю», - відзначив Сергій Гемберг.


Переходьте за посиланнями:

відео "Рівненщини туристичної" 

туристичний гід 

фірмовий стиль

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux