• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження голови облдержадміністрації від 27 червня 2007 року № 320

«Про регулювання цін на деякі види паливно-енергетичних ресурсів» (із внесеними змінами), зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Рівненській області 11 липня 2007 року за №41/754

Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження голови облдержадміністрації від 27 червня 2007 року № 320 «Про регулювання цін на деякі види паливно-енергетичних ресурсів» (із внесеними змінами).

Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації.

Цілі прийняття акта

Запровадження прозорого ціноутворення на торф паливний кусковий, торф’яні брикети, дрова, скраплений газ, вугілля, вугільні брикети, що реалізуються населенню для побутових потреб, та забезпечення соціального захисту населення від необґрунтованого зростання цін на вказані паливно-енергетичні ресурси.

Строк виконання заходів з відстеження результативності

З 27 липня по 18 вересня 2020 року.

Тип відстеження

Періодичне відстеження.

Методи одержання результатів відстеження

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося методом аналізу окремих статистичних даних.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснено на підставі інформацій суб’єктів господарювання та департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації.

Кількісні та якісні значення показників результативності

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», розпорядженням голови облдержадміністрації від 27 червня 2007 року № 320 «Про регулювання цін на деякі види паливно-енергетичних ресурсів» (із внесеними змінами) для суб’єктів господарювання, визначених статтею 55 Господарського кодексу України, встановлено:

нормативи рентабельності 5 відсотків собівартості на торф паливний кусковий, торф’яні брикети і дрова та 5 відсотків експлуатаційних витрат на газ скраплений, що відпускаються населенню для побутових потреб;

торговельні (постачальницько-збутові) надбавки на:

вугілля та вугільні брикети – 15 відсотків (у тому числі ПДВ) оптової ціни виробника (митної вартості) без врахування транспортних витрат;

торф паливний кусковий, торф’яні брикети – 15 відсотків (у тому числі ПДВ) оптової ціни виробника без врахуванням транспортних витрат;

дрова – 25 відсотків (у тому числі ПДВ) оптової ціни виробника з врахуванням транспортних витрат.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта є достатнім. Нормативно-правовий акт розміщений на офіційному вебсайті Рівненської обласної державної адміністрації, інформація на якому доступна та відкрита для користувача.

Впродовж 2017-2020 років реалізацію скрапленого газу для побутових потреб населення здійснювали ДП «Пропан» ПАТ «Житомиргаз», ТзОВ «Укр Балон Постач» та ТОВ «ГАЗТРЕЙДСЕРВІС». ДП «Пропан» ПАТ «Житомиргаз» з січня 2019 року призупинило свою діяльність щодо забезпечення населення області скрапленим газом у зв’язку з нерегулярним проведенням спеціалізованих аукціонів з продажу скрапленого газу для потреб населення, що вплинуло на погіршення фінансового стану підприємства.


2017 рік

2018 рік

2019 рік

Обсяги закупленого скрапленого газу, тонн

1686

700

800

Обсяги реалізованого скрапленого газу, тонн

748,6

643,4

867,7

Закупівельна ціна скрапленого газу, грн./тонну

7531,61

7531,61

9502,92

Роздрібна ціна за 1 балон (21 кг) скрапленого газу, грн.

290,00

330,00

300,00

Закупівля скрапленого газу для побутових потреб населення у 2020 році не проводилася через відсутність аукціонів з його реалізації.

Державним підприємством «Рівнеторф» протягом 2017-2019 років досягнуто позитивних показників у виробничій та фінансово-господарській діяльності. Зокрема, у 2019 році обсяги видобутку фрезерного торфу склали 177,0 тис.тонн, планове завдання виконано на 141,6 відс., вироблено напівбрикетів торф’яних 92,5 тис.тонн (або 154,2 відс. плану). Чистий прибуток за 2019 рік слав 1326,0 тис.грн.

У зв’язку із зростанням мінімального розміру заробітної плати, вартості паливно-мастильних матеріалів, електроенергії, запчастин та інших матеріалів, собівартість продукції зросла на 50,5 відс., що вплинуло на формування оптово-відпускних цін на торфопродукцію.



2017 рік

2018 рік

2019 рік

І півріччя 2020 року

Оптово-відпускна ціна на напівбрикети торф’яні, грн./тонну

620,00-725,00

780,00

972,00

1065,00

Рівень рентабельності, %

5,0

Обсяги реалізованого напівбрикету торф’яного для побутових потреб населення, тис.тонн

49,8

56,0

51,5

9,0

Частка обсягу реалізованої продукції для побутових потреб населення у загальному обсязі реалізації, %

54,1

57,7

56,3

36,4

Реалізація дров паливних населенню для побутових потреб Рівненським обласним управлінням лісового та мисливського господарства здійснювалася за цінами:


Оптово-відпускна ціна (грн./м3) станом на:

01.01.2018

01.01.2019

01.01.2020

01.07.2020

Франко-верхній склад

188,00-499,00

235,00-514,00

210,00-570,00

220,00-588,00

Франко-нижній склад

273,00-564,00

400,00-770,00

327,00-600,00

310,00-600,00

За 2017 рік лісогосподарськими підприємствами та Рокитнівським СЛАП реалізовано населенню 141,7 тис.м3 дров паливних, у 2018 році – 138,4 тис.м3, у 2019 році – 144,8 тис.м3.

Перевірки правильності формування та встановлення цін на паливно-енергетичні ресурси, що відпускаються населенню для побутових потреб, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Рівненській області не проводилися.

Пропозиції від суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію паливно-енергетичних ресурсів для потреб населення, щодо зміни встановлених регуляторним актом нормативів рентабельності та торговельних (постачальницько-збутових) надбавок до облдержадміністрації не находили.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Впровадження даного регуляторного акта забезпечує досягнення балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави, стримує необгрунтоване зростання цін на окремі види паливно-енергетичних ресурсів.

Виходячи з вищезазначеного, розпорядження голови облдержадміністрації від 27.06.2007 №320 «Про регулювання цін на деякі види паливно-енергетичних ресурсів» (із внесеними змінами) вважаємо за необхідне залишити без змін.


В.о. голови адміністрації                                                     Сергій ПОДОЛІН



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux