Додаток 1



Зміни до Антикорупційної програми Рівненської обласної державної адміністрації на 2021 – 2022 роки 

затвердженої розпорядженням голови обласної державної адміністрації
від 23 жовтня 2021 року № 774.

 

Опис ідентифікованих корупційних ризиків

у діяльності Рівненської обласної державної адміністрації, чинники корупційних ризиків та можливі наслідки корупційного

правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією

 


Опис ідентифікованого

корупційного ризику

Чинники корупційного ризику

Можливі наслідки корупційного

правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією

 

1

2

3

1

Вплив на членів конкурсної комісії посадових осіб органу влади приймати на посади державної служби категорії ,,В” близьких осіб, а також в умовах конфлікту інтересів щодо кандидатів зазначеної категорії

Відсутність процедури внутрішньої перевірки відомостей про осіб, які претендують на посади, та до яких проведення спеціальної перевірки не є обов`язковою

Притягнення осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти держаного органу влади

2

Неповідомлення членом комісії про наявний конфлікт інтересів може призвести до переконання інших членів приймати те чи інше неправомірне рішення

Відсутність у складі комісії незалежних представників. Відсутність процедури розкриття інформації про конфлікт інтересів членами конкурсної комісії

Втрата репутації, судові процеси проти Рівненської обласної державної адміністрації

3

Вплив сторонніх осіб під час прийняття рішень щодо нагородження державними та урядовими нагородами. Особиста зацікавленість, неповідомлення про наявний конфлікт інтересів може призвести до незаконного нагородження державними та урядовими нагородами

Відсутність та неналежна процедура внутрішньої перевірки відомостей про осіб, яких представляють до нагород

Втрата репутації, судові процеси проти облдержадміністрації, притягнення винних осіб до відповідальності

4

Наявність потенційного конфлікту інтересів у посадових осіб, пов`язаного з використанням службового становища посадовою особою при забезпеченні організаційно-підготовчої роботи із надання ліцензій на провадження освітньої діяльності закладам освіти області може призвести до надання неправомірних переваг на користь третіх осіб

Можливість впливу на членів комісії під час розгляду пакету документів із надання ліцензій на провадження освітньої діяльності, що може призвести до неповідомлення членами комісії про можливі порушення, виявленні під час розгляду документів наданих для отримання ліцензій. Відсутність у складі комісії незалежних представників.


Притягнення винних осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти держаного органу влади

5

Посадові особи під час представництва обласної державної адміністрації в судах можуть задовольнити свій приватний інтерес шляхом позасудової домовленості зі стороною судового процесу або суддею

Ймовірність позасудової домовленості посадової особи обласної державної адміністрації зі стороною судового процесу або суддею Вплив зацікавлених осіб на представників юридичної служби органу влади в суді під час підготовки документів або безпосередньо представництва інтересів органу влади у судах, з метою отримання неправомірної вигоди

Притягнення винних осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти органу влади

6

Виникнення у предствника ау­диторської групи під час перевірки конфлікту інтересів (близькі особи, тощо) може призвести до вчи­нення правопорушення, пов’язаного з корупцією

Неврегульованість процедури відкликання/відводу члена ау­диторської групи, ймовірність конфлікту інтересів

Спотворення результатів аудиторського дослідження, притягнення членів ауди­торської групи до відповідальності, судові процедури

7

Отримання матеріальних благ членами аудиторської групи від посадових осіб об’єктів аудиту (або інших, пов’язаних осіб) за викрив­лення інформації, наданої до матеріалів аудиторського звіту

Відсутність процедури відсте­ження такої діяльності членів аудиторської групи, включення відповідних висновків керів­ника аудиторської групи до ау­диторського звіту

Втрата репутації, судові процеси проти органу влади, спотворення результатів аудиторського дослідження, притягнення членів ауди­торської групи (посадових осіб об’єкта аудиту) до відповідальності, судові процедури

8

Втручання у діяльність атестаційної комісії третіх осіб під час атестації лікарів, може призвести до прийняття незаконного рішення на користь окремих осіб

Можливість одностороннього розгляду членом комісії пакету документів атестаційної справи, що може призвести до неповідомлення іншим членам комісії про можливі порушення, виявленні під час розгляду

Притягнення винних осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси

9

Поєднання в компетенції посадової особи функцій з приймання документів на отримання адміністративної послуги та прийняття рішення щодо її надання і підписання акта виконаних робіт може призвести до вчинення правопорушення

Недосконалість системи поєднання функцій з прийняття рішення щодо надання послуги та підписання акта виконаних робіт, неврегульованість порядку визначення виробника будівельних матеріалів, конструкцій при проєктуванні об’єктів

Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації органу влади, судові процеси проти органів влади

10

Можливий тиск або втручання третіх осіб у діяльність посадових осіб, з метою впливу на прийняття рішень конкурсної комісії на користь окремих учасників програм агропромислового розвитку

Наявність приватного інтересу членів комісій, обмежений доступ громадськості до процедури розгляду заявок претендентів на отримання бюджетних коштів, наявність прямого підпорядкування у членів комісії

Притягнення винних осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти органу влади

11

При розгляді документів для присвоєння тренерських категорій, членом комісії може бути прихована інформація щодо недостовірності документів, що може призвести до надання переваг цій особі

Незаконний вплив на членів комісії з боку посадових осіб, неналежна перевірка достовірності поданих документів

Притягнення осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти органу влади

12
Розголошення (за неправомірну вигоду) персональних даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, третім особам може призвести до порушення прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Відсутність внутрівідомчого акта, що визначає відповідальність за розголошення персональних даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, працівниками служби у справах дітей облдержадміністрації

Порушення прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, притягнення осіб до відповідальності, втрата репутації органу влади

13
Імовірність наявності приватного інтересу у членів комісій щодо визначення учасників програм у сфері агропромислового розвитку, що може вплинути на об’єктивність прийняття рішення під час розподілу бюджетних коштів фізичним або юридичним особам у рамках відповідних програм

Відсутність внутрішніх механізмів інформування членів конкурсної комісії щодо визначення учасників програм у сфері агропромислового розвитку про конфлікт інтересів та процедуру його врегулювання, недостатня прозорість при прийнятті рішень зазначеними комісіями

Конфлікт інтересів у членів комісії з визначення переможців під час розподілу бюджетних коштів, надання необґрунтованої переваги учасникам конкурсів, притягнення до відповідальності посадових осіб, репутаційні втрати

14
Імовірність зловживання службовим становищем керівництвом департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації, одержання неправомірної вигоди у зв’язку з відсутністю чітких критеріїв визначення розміру орендної плати та строків оренди земельних ділянок при поновленні договорів оренди

Відсутність чітких критеріїв (умов) для визначення того чи іншого розміру орендної плати та строку оренди в існуючих межах


Встановлення мінімального або максимального розміру орендної плати чи строку оренди. Завдання збитків суб’єктам господарювання, державі. Притягнення винних у вчиненні корупційного правопорушення. Знижен-ня довіри до органів державної влади

15
У процедурі видачі, переоформлення, анулювання документів дозвільного характеру у сфері охорони культурної спадщини; на державному рівні не визначено чіткого переліку адміністративних послуг, що надаються органами охорони культурної спадщини, у тому числі документів дозвільного характеру

Відсутність нормативно-правового акта, яким встановлено процедуру видачі, переоформлення, анулювання документів дозвільного характеру у сфері охорони культурної спадщини; не визначено чіткого переліку адміністративних послуг, що надаються органами охорони культурної спадщини, у тому числі документів дозвільного характеру

Притягнення посадових осіб до відповідальності. Репутаційні втрати Рівненської обласної державної адміністрації

16
Надання державним службовцем інформації про потребу в матеріальних ресурсах у більшій кількості ніж фактично необхідно, з метою використання надлишків в особистих цілях.

Неврегульованість процедури замовлення матеріальних цінностей.

Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації обласної державної адміністрації, фінансові втрати.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux