• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За пів року на Рівненщині зафіксували 118 звернень щодо неякісних товарів чи послуг
опубліковано 08 липня 2024 року о 17:05

Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них - щодо житлово-комунальних послуг. 

Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер - заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.

"По більшості звернень фахівці надали необхідні роз'яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб'єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення - це допоможе ефективно відреагувати на проблему", - сказала Оксана Немкович.

Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.

Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91. 

Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.

Контактний телефон для звернень: 62-85-72

Електронна пошта для звернень: 400800@ukr.net

Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/

Заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович під час брифінгу
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux