Уряд забезпечив можливість отримувати кваліфікований електронний підпис під час карантину
опубліковано 07 квітня 2020 року о 13:10

Уряд забезпечив можливість отримувати кваліфікований електронний підпис під час карантину. Відповідні зміни до Постанови №211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” схвалив Кабінет Міністрів України 2 квітня.


У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.


Щоб отримати КЕП, найчастіше необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. КЕП у жодному разі не може надаватися без ідентифікації особи.


Деякий час отримання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) було неможливим, адже під час карантину робота деяких суб’єктів господарювання, що приймають громадян, була припинена.


Тож відповідні зміни дозволяють функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати підписи у безпечних умовах.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux