Кабмін ухвалив постанову, яка спростить використання електронних довірчих послуг у державних установах. Завдяки цьому посадовці зможуть використовувати в роботі особистий е-підпис. Для цього їм не потрібно буде отримувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) представника держустанови.
«Міністерство цифрової трансформації працює над розвитком галузі електронних довірчих послуг, - коментує заступник голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Іванна Смачило. - Це ще один крок у напрямку забезпечення доступності та зручності використання електронних сервісів та електронного документообігу в держустановах. Запровадження використання е-підписів на рівні з КЕП дасть можливість спростити використання електронних довірчих послуг. Це важливо та актуально для більшості державних установ в реаліях впровадження сучасних технологій та цифровізації».
Постанова продовжить реалізацію експериментального проєкту щодо використання удосконалених е-підписів, а також дозволить працівникам державних установ:
✔ отримувати удосконалені е-підписи без участі держструктур;
✔ використовувати удосконалені е-підписи на рівні з кваліфікованими.
У випадках, які потребують підвищеного захисту, працівники обов'язково мають використовувати кваліфікований е-підпис, що зберігається на захищеному носії (токені).
Головна мета – доступні та зручні е-довірчі послуги та послуги е-ідентифікації для кожного, особливо державних структур.
Отримати кваліфіковані та удосконалені е-підписи можна у кваліфікованих надавачів е-довірчих послуг. Перелік за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry.