Для скарг Поліська митниця використовує онлайн систему
опубліковано 29 вересня 2020 року о 16:08

До Поліської митниці Держмитслужби на онлайн-систему скарг надійшло 54 звернення.


Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень. Всі звернення розглянуті в терміни передбачені  законодавством, а саме 5 робочих днів.


Як зазначають в Поліській митниці, громадяни мають можливість звернутись на онлайн - систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням: http://cc.customs.gov.ua/, або за номером телефону «гарячої лінії» Держмитслужби - 1548.


Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.


При зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).


Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.

Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про зверення громадян».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux