У Центрах обслуговування платників (ЦОП) Рівненщини запровадили послугу перекладу жестовою мовою для громадян з порушеннями слуху.
Сервіс реалізовано завдяки співпраці податківців з Українським товариством глухих та сучасним технологічним рішенням. Щоб скористатися, достатньо повідомити працівника ЦОП і відсканувати QR-код біля вікна обслуговування. Після цього відкривається відеозв’язок із професійним перекладачем, який допоможе у спілкуванні з фахівцями.
Окрім мовної інклюзії, у ЦОПах забезпечено й інші елементи доступності: пандуси, кнопки виклику персоналу, контрастне маркування сходів.
аємо, заходи реалізуються в межах Національної стратегії створення безбар’єрного простору, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською.