Триває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри». Її мета — підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії.
За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби.
45% молоді віком 18–29 років також є споживачами.
75% молоді повідомляють, що бачать рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання.
У центрі кампанії — захист дітей і молоді, які залишаються головною мішенню тютюнового маркетингу.
Знаємо їхні методи.
Зупиняємо вплив.
Захищаємо молодь.
Інформаційну кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва "Життя" за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центр громадського здоров’я України.