У Києві відбувся підсумковий захід «Конструктор туристичних стратегій: практичний інструмент для швидкого відновлення громад».
Подія зібрала представників Міністерство розвитку громад та територій України, органів місцевого самоврядування, бізнесу, міжнародних партнерів і туристичної спільноти. Рівненщину представляли заступник голови ОДА Олександр Кохан та представники Острозької громади.
У рамках заходу відбулася панельна дискусія «Синергія держави, бізнесу та громад: партнерство заради стійкого розвитку», в якій Олександр Кохан представив досвід Рівненщини у налагодженні ефективної співпраці між владою, бізнесом і територіальними громадами.
«На Рівненщині ця співпраця дає реальні результати: понад 12 млрд грн державна підтримка бізнесу; +23% ФОПів з початку війни; тисячі робочих місць, запуск потужних кластерів, зокрема у меблевій та деревообробній галузях», - зазначив Олександр Кохан.
Олександр Кохан також наголосив на важливості підтримки туристичної галузі. Він додадав, що на Рівненщині туризм має що показати, проте багато локацій досі залишаються у тіні. Тому в обалсті напрцьовують ідею масштабувати досвід Сарненщини, де всі цікаві місця вже нанесені на Google Maps. Це – простий, але ефективний крок до популяризації регіону.
Під час публічної презентації туристичних стратегій п’яти пілотних громад, свою стратегію представила й Острозька міська рада. Ці документи створено на основі «Конструктора туристичних стратегій» – інноваційного інструменту, розробленого Міністерством розвитку громад та територій спільно з ПРООН в Україні за підтримки уряду Японії.
Заступник Міністра розвитку громад Сергій Деркач підкреслив, що туризм – це не лише про відпочинок, а й про відновлення та майбутнє громад.
«Туризм – це не щось другорядне. Це – робочі місця. Податки. Життя в регіонах. Це – шанс для громади показати себе. І шанс для країни в цілому — відкрити себе світові. Попереду – створення загальнонаціональної Стратегії розвитку туризму. І дуже хочеться, щоб у ній було місце для кожної громади», - наголосив Сергій Деркач.
У рамках події відбулась стратегічна сесія зі створення загальнонаціональної Стратегії розвитку туризму на найближчі п’ять років. Вона має стати основою для координації зусиль держави, бізнесу, громад та міжнародних партнерів у розвитку галузі.