Уряд підтримав постанову Мінцифри, яка дозволить запровадити моніторинг якості надання адмінпослуг у фронтофісах — установах, де надають держпослуги. Це забезпечить регулярну публікацію його результатів та допоможе держорганам працювати над підвищенням якості послуг.
Система онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг — перший в Україні автоматизований інструмент, що допоможе збирати та систематизувати інформацію про надання адмінпослуг. Це ще один крок до повної цифровізації звітності та переходу до режиму paperless у держорганах та органах місцевої влади.
Роками візит до держустанови був для українців надто складним. У відвідувачів не було можливості впливати на процес, а в посадовців — механізмів для його поліпшення.
Сьогодні якість держпослуг вимірюється за різними показниками та не у всіх фронтофісах. Завдяки моніторингу в держорганів з’являться метрики для вимірювання ефективності роботи та якості сервісу, а в громадян — єдине джерело для надання зворотного зв’язку. Це дозволить отримати об’єктивну картину рівня задоволеності всіх учасників процесу й перетворити Україну на сервісну державу.
Які переваги моніторингу якості послуг для громадян, Уряду, місцевої влади та фронтофісів?
- Громадяни зможуть:
- Уряд зможе:
- Місцева влада зможе:
- Фронтофіси, що надають держпослуги, зможуть:
“Моніторинг дозволить систематизувати процес надання послуг та роботу фронтофісів, автоматизувати процеси для швидкого та якісного обслуговування. Також завдяки даним із моніторингу ми зможемо запровадити єдиний підхід до процесу надання послуг, закласти фундамент для реінжинірингу та покращити послуги, враховуючи потреби громадян”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.