Рівненські медики вивчали досвід київських колег
опубліковано 05 червня 2021 року о 14:06

Делегація медиків з Рівненщини побувала у Київській обласній клінічній лікарні, де переймала багаторічний досвід.

До складу делегації увійшли фахівці Рівненської обласної  клінічної лікарні - директор лікарні Віктор Ткач, заступник директора з питань реформування надання медичної допомоги, доктор медичних наук Валентин Піонтковський, медичний директор з хірургії Юрій Ординський, завідуюча підлітковим відділенням Оксана Ничик, заступник директора з кадрів Тетяна Бабич, лікар-нефролог Ірина Пастущенко, а також головний лікар Рівненської центральної міської лікаря Євгеній Кучерук, 

"Київську обласну клінічну лікарню ми вибрали не випадково, - каже очільник рівненської делегації  Віктор Ткач. – Адже це найбільша державна установа з надання висококваліфікованої медичної допомоги в Україні. Особливе враження на нас справила централізована клініко-діагностична лабораторія, де функціонує клініко-діагностичне радіоімунологічне, серологічне, бактеріологічне відділення. Всі аналізи виконуються з використанням сучасних методик та на обладнанні провідних виробників. Повна автоматизація процесів, у тому числі автоматична передача результатів  аналізів в систему «Доктор Елекс», дозволяє мінімізувати роботу працівників та виключити вплив людського фактору, а також отримувати результати досліджень у зручний для пацієнта спосіб на трьох мовах, - ділиться враженнями Віктор Ткач. - При лабораторії функціонує відділ управління якістю, в якому створено систему менеджменту якості в лабораторії лікарні".

З великим професійним інтересом ознайомилась рівненська делегація з роботою потужного амбулаторного координаційного центру. Це багатопрофільний медичний центр, який надає мешканцям області та України, а також пацієнтам із страховим полісом консультативну допомогу вузькопрофільних фахівців, широкий спектр медичних послуг, включаючи лабораторні дослідження та інструментальну діагностику. 

При координаційному центрі працює 19 вузькопрофільних лікарів та функціонує власний колцентр, який проводить попередній запис пацієнтів на консультацію, обстеження та госпіталізацію, що дозволяє уникати черг в державних установах та прийом без тривалого очікування. При центрі працює команда відділу сервісу, який займається технічним обслуговуванням, оцінкою якості, розробляє стандарти комунікації, маршрутизацію, брендування лікарні. Ургентна допомога надається в приймально-діагностичному відділенні, де встановлена сучасна протишокова палата для проведення невідкладних реанімаційних заходів пацієнтів з політравмою.

Делегація з Рівного провела насичений новими знаннями день та озброїлась безцінним досвідом у Київській обласній лікарні, за що щиро вдячна в.о. генерального директора Миколі Анкіну, медичному директору Андрію Турчину, працівникам координаційного центру та відділу сервісу.

"Цей досвід постараємось якомога швидше впровадити і у наших рівненських лікарнях", - кажуть Віктор Ткач та Євгеній Кучерук.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux