Підприємства ЖКГ Рівненщини перейшли на особливий режим роботи
опубліковано 20 березня 2020 року о 13:58

Консультації онлайн, дистанційна форма роботи та обмеження відвідування адмінбудівель та центрів обслуговування клієнтів.  Такі методи роботи впроваджують підприємства житлово-комунального господарства Рівненської області у зв’язку із карантином.


Розповідаємо про запровадження обмежень у закладах ЖКГ.


Так, ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» закликає використовувати можливості дистанційного спілкування із фахівцями та сплачувати за послуги з дому.


Для цього радять зареєструватись на сайті  www.ez.rv.ua в особистому кабінеті. Також підприємство радить звертатися на електронну пошту сontact@ez.rv.ua для консультацій в режимі онлайн та зворотнього зв’язку. Окрім цього, з понеділка по п’ятницю 8.00-18.15 працює кол-центр (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420.


На підприємстві «Рівнеобленерго» припинили прийом побутових споживачів та обмежили обслуговування юридичних (непобутових) споживачів у абонентських відділах. Натомість, споживачам пропонують зареєструватися в особистому кабінеті www.roe.vsei.ua та надсилати листи за адресою сontact@roe.vsei.ua


Окрім цього, на підприємстві працює цілодобовий кол-центр: 067 6204411, 050 4904411, 093 3204411. За цими ж номерами споживачі можуть надіслати SMS-повідомлення з показниками електролічильника. Ще один канал зв’язку: Viber-бот Рівнеобленерго та сторінка ПрАТ «Рівнеобленерго» у Facebook.


АТ «Рівнегаз» продовжує  забезпечувати газопостачання у домівках та закликають своєчасно проводити оплату за спожиті послуги онлайн. Це можна зробити в  особистому кабінеті на сайті http://bit.ly/cabinet104. також ця послуга доступна в мобільному додатку 104Mobile для Android http://bit.ly/104Android  та 104Mobile Light для iPhone http://bit.ly/104iPhone. Окрім цього, «Рівнегаз» радить встановити час-бот «7104ua» у Viber http://bit.ly/7104uaViber або ж телефонувати на гарячу лінію за телефоном 067-01-01-104, (0362) 461-104.


ТОВ «Рівнегаз Збут» обслуговуватиме споживачів тільки дистанційно та закликає людей вирішувати питання за допомогою онлайн-сервісів. ЦЕ може бути особистий кабінет на сайті 104.ua., мобільний додаток 104Mobile для Android або мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone. Зокрема, підприємство створило спеціальний чат-бот «7104ua» у Viber.


ТОВ «Рівнетеплоенерго» переходить на закритий режим роботи. Відтак, прийом громадян призупинений. А пункти прийому платежів працюватимуть у режимі запуску по одному клієнту, вхід лише у масках. Телефони для довідок та оперативного зв'язку зі службами ТОВ Рівнетеплоенерго: 0678175085, 0678175086, 0678175087. Довідкову інформацію можна знайти на сайті http://rivneteploenergo.com/phone.


РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» на період карантину теж обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів та скасував особисті прийоми громадян. Тож усі звернення до 3 квітня включно будуть приймати поштою info@vodarivne.com. Зокрема, на підприємстві працює кол-центр (0362) 460-450. Уся додаткова інформація розміщена на сайті http://vodarivne.com/gromadska_prijmalnya