Цілодобовий колцентр Рівненської ОДА продовжує свою роботу. Про це повідомив начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль.
«З початку року ми отримали 25 487 дзвінків. За минулий тиждень - 412. Більшість з них - за тематикою воєнного стану. Зокрема, жителі Рівненщини консультуються щодо питань мобілізації, бронювання та проходження ВЛК, можливості в’їзду/виїзду із Рівного під час комендантської години», - розповів Віталій Коваль.
Також людей цікавлять питання із житлово-комунальної сфери, соціального захисту та медичних послуг. Регулярно телефонують внутрішні переселенці для уточнень щодо оформлення гуманітарної допомоги, соціальних виплат. А також щодо надання правової допомоги.
Крім того, почастішали дзвінки від жителів інших областей, які в’їжджаючи на Рівненщину отримують смс-повідомлення із номером 0 800 500 078 про те, що за номером гарячої лінії можна отримати консультаційну допомогу з будь-яких питань.
Нагадаємо, цей сервіс для Рівненської облдержадміністрації є безкоштовним внаслідок домовленості із мобільними операторами. Тож, якщо у вас є запитання, що стосуються роботи обласної влади або життєдіяльності Рівненської області, телефонуйте! Оператори колцентру завжди допоможуть, підкажуть або скерують до відповідної інстанції. Ми працюємо для вас.