«Гаряча лінія» Рівненської ОДА: понад 25 тисяч дзвінків з початку року
опубліковано 30 жовтня 2023 року о 12:09

Цілодобовий колцентр Рівненської ОДА продовжує свою роботу. Про це повідомив начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль.


«З початку року ми отримали 25 487 дзвінків. За минулий тиждень - 412. Більшість з них - за тематикою воєнного стану. Зокрема, жителі Рівненщини консультуються щодо питань мобілізації, бронювання та проходження ВЛК, можливості в’їзду/виїзду із Рівного під час комендантської години», - розповів Віталій Коваль.


Також людей цікавлять питання із житлово-комунальної сфери, соціального захисту та медичних послуг. Регулярно телефонують внутрішні переселенці для уточнень щодо оформлення гуманітарної допомоги, соціальних виплат. А також щодо надання правової допомоги.


Крім того, почастішали дзвінки від жителів інших областей, які в’їжджаючи на Рівненщину отримують смс-повідомлення із номером 0 800 500 078 про те, що за номером гарячої лінії можна отримати консультаційну допомогу з будь-яких питань. 


Нагадаємо, цей сервіс для Рівненської облдержадміністрації є безкоштовним внаслідок домовленості із мобільними операторами. Тож, якщо у вас є запитання, що стосуються роботи обласної влади або життєдіяльності Рівненської області, телефонуйте! Оператори колцентру завжди допоможуть, підкажуть або скерують до відповідної інстанції. Ми працюємо для вас.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux