Евакуація, допомога, скарги: з якими запитаннями люди телефонують на обласну гарячу лінію
опубліковано 06 березня 2022 року о 10:32

3243 дзвінки надійшли на гарячу лінію обласного колцентру. Минулої доби звернулися 155 додзвонювачів, які шукали відповіді на питання, пов’язані з воєнним станом.

Також телефонували мешканці інших областей щодо можливості евакуації.

Турбувало людей і питання перетину кордону без документів, які були втрачені під час обстрілів. Запитували співвітчизники, як евакуювати дітей без батьків за кордон та як виїхати маломобільним групам населення.

Ці дзвінки були переадресовані на гарячу лінію соціальної сервісної служби Рівненської області.

Як і кожного дня роботи колцентру, вчора та сьогодні зранку мешканці Рівненщини, які туди телефонують, постійно пропонують свою допомогу. Йдеться і про ремонт автомобілів, і допомогу транспортним засобом, і залучення до сил спротиву та тероборони, надання ліків і продуктів. Телефонували й з-за кордону, пропонуючи гуманітарну допомогу.

Були і скарги: люди говорили про ускладнене транспортне сполучення.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux