18 представників від Польщі, 30 – від Рівненщини. З метою налагодження співпраці для компаній обох країн влаштували зустріч «В2В». Переважно, це представники бізнесу, що працюють у сфері будівництва, енергетики, логістики та транспорту.
Рівненська ОДА організувала цей захід спільно з Центром Дія.Бізнес у Рівному та Спілкою підприємців і роботодавців Польщі (ZPP). Остання об’єднує у себе в країні 17 регіональних і 19 галузевих організації, а також низку польських та міжнародних компаній.
«Для нас важливі прямі контакти з іноземними партнерами. Особливо комунікація з Польщею, куди ми експортуємо п’яту частину продукції. Рівненська ОВА й надалі організовуватиме подібні заходи. Тісна інтеграція на рівні бізнесу – важлива складова європейського вектору нашої держави», - зазначив начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль.
До слова, місяць тому очільник області підписав Меморандум із представництвом Спілки підприємців та роботодавців Польщі (ZPP) в Україні. Директор представництва Назарій Волянський відзначив, що сьогоднішня зустріч – важливий крок у налагодженні двосторонніх торговельних зв’язків.
Під час заходу заступник голови ОДА Олександр Кохан презентував ресурси і можливості для розвитку економіки на Рівненщині.
«У нас є все: логістичні зручності, природне багатство, виробничі потужності. А головне – людський потенціал. Саме наявні ресурси визначили 5 сфер діяльності, які є пріоритетними для регіону. Це: меблева і деревообробна промисловості, логістика, ІT-сектор, поглиблена переробка, органічне сільське господарство, ягідництво та садівництво», - акцентував Олександр Кохан.
Допомагає розвиватися бізнесу проєкт «Rivne work hub». До ініціативи Рівненської ОДА вже залучені 989 найбільших роботодавців області. Це платформа, де відбувається взаємодія бізнесу, центру зайнятості та центрів професійної підготовки. Директор Департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації Петро Коржевський розповів про впровадження в області проєкту.
Перемовини між представниками українських та польських компаній відбулися у форматі «В2В» - моделі бізнесу, коли компанія надає свої товари чи послуги іншій компанії, а не звичайному споживачу.