У Рівному до ініціативи «Рух без бар’єрів» долучилися 5 бізнесів. Партнерами проєкту стали компанія «Нова пошта», мережа магазинів «Аврора», ТРЦ «Злата Плаза», бізнес-центр «Манхеттен» та пасаж «Прем'єр».
Вони підписали меморандум про співпрацю із Рівненською міською радою, що передбачає спільну роботу над удосконаленням доступності закладів. Це дасть можливість підвищити мобільність людей з інвалідністю, батьків з маленькими дітьми та людей поважного віку – полегшити доступ до соціальних, адміністративних і торговельних послуг.
У компанії «Нова пошта» повідомили, що вже визначені чотири відділення, які увійшли до першої черги маршруту безбар’єрності.
«Два з них розташовані поблизу Національного університету водного господарства та природокористування. Ще одне відділення працює поряд із міською поліклінікою. Четвертий об’єкт знаходиться у центрі міста, неподалік Центрального універмагу. У цих відділеннях буде зроблено повну інклюзивну модернізацію», - розповів директор філії ТОВ «Нова Пошта» у Рівному Артем Романюк.
До кінця року компанія планує зробити інклюзивними ще 34 відділення у Рівному. Крім того, вже подані пропозиції щодо чотирьох об’єктів у Костополі. У перспективі робота триватиме по всьому регіону.
Також до першої черги маршруту безбар’єрності увійшли 4 магазини «Аврора». У цих торговельних точках уже демонтовано пороги, облаштовано пандуси та встановлено тактильну плитку відповідно до сучасних норм. У компанії наголошують, що проєкт передбачає комплексний підхід: йдеться не лише про облаштування окремих магазинів, а й про створення доступних пішохідних шляхів і транспортної інфраструктури.
До слова, Рівне стало вже сьомим містом, у якому мережа цих магазинів підписала подібний меморандум, і компанія впевнена в успіху реалізації домовленостей.
За словами заступниці голови Рівненської ОДА Людмили Шатковської, доступність – це не додаткові витрати, а інвестиція в майбутнє, соціальна відповідальність та комерційна перевага, яка розширює коло клієнтів.
«Важливо, що сьогодні у бізнеса формується нова норма: доступність – це частина сучасного стандарту. Такі приклади надихають. Коли один бізнес облаштовує пандус, навігацію, доступну вбиральню чи автоматичні двері, інші долучаються до змін. Це ознака турботи про клієнтів і переваги для репутації», - наголосила Людмила Шатковська.
Нагадаємо, партнерство між бізнесом та міською владою у межах цієї ініціативи є частиною флагманського проєкту «Рух без бар’єрів», що реалізується відповідно до Національної стратегії зі створення доступного середовища. Рівне є одним із 15-ти міст України, де втілюється ця ініціатива.