Бізнес Рівного долучається до створення безбар’єрного маршруту

опубліковано 19 вересня 2025 року о 14:47

У Рівному до ініціативи «Рух без бар’єрів» долучилися 5 бізнесів. Партнерами проєкту стали компанія «Нова пошта», мережа магазинів «Аврора», ТРЦ «Злата Плаза», бізнес-центр «Манхеттен» та пасаж «Прем'єр».

Вони підписали меморандум про співпрацю із Рівненською міською радою, що передбачає спільну роботу над удосконаленням доступності закладів. Це дасть можливість підвищити мобільність людей з інвалідністю, батьків з маленькими дітьми та людей поважного віку – полегшити доступ до соціальних, адміністративних і торговельних послуг.

У компанії «Нова пошта» повідомили, що вже визначені чотири відділення, які увійшли до першої черги маршруту безбар’єрності.

«Два з них розташовані поблизу Національного університету водного господарства та природокористування. Ще одне відділення працює поряд із міською поліклінікою. Четвертий об’єкт знаходиться у центрі міста, неподалік Центрального універмагу. У цих відділеннях буде зроблено повну інклюзивну модернізацію», - розповів директор філії ТОВ «Нова Пошта» у Рівному Артем Романюк.

До кінця року компанія планує зробити інклюзивними ще 34 відділення у Рівному. Крім того, вже подані пропозиції щодо чотирьох об’єктів у Костополі. У перспективі робота триватиме по всьому регіону.

Також до першої черги маршруту безбар’єрності увійшли 4 магазини «Аврора». У цих торговельних точках уже демонтовано пороги, облаштовано пандуси та встановлено тактильну плитку відповідно до сучасних норм. У компанії наголошують, що проєкт передбачає комплексний підхід: йдеться не лише про облаштування окремих магазинів, а й про створення доступних пішохідних шляхів і транспортної інфраструктури.

До слова, Рівне стало вже сьомим містом, у якому мережа цих магазинів підписала подібний меморандум, і компанія впевнена в успіху реалізації домовленостей.

За словами заступниці голови Рівненської ОДА Людмили Шатковської, доступність – це не додаткові витрати, а інвестиція в майбутнє, соціальна відповідальність та комерційна перевага, яка розширює коло клієнтів.

«Важливо, що сьогодні у бізнеса формується нова норма: доступність – це частина сучасного стандарту. Такі приклади надихають. Коли один бізнес облаштовує пандус, навігацію, доступну вбиральню чи автоматичні двері, інші долучаються до змін. Це ознака турботи про клієнтів і переваги для репутації», - наголосила Людмила Шатковська.

Нагадаємо, партнерство між бізнесом та міською владою у межах цієї ініціативи є частиною флагманського проєкту «Рух без бар’єрів», що реалізується відповідно до Національної стратегії зі створення доступного середовища. Рівне є одним із 15-ти міст України, де втілюється ця ініціатива.

Відділення "Нової пошти" Відділення "Нової пошти"
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux