від 04 лютого 2020 р. № 36
Київ
Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2019 році

З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість  і ефективність роботи  із зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан організації роботи із зверненнями громадян за підсумками 2019 року взяти до відома.

Довідку надіслати райдержадміністраціям, виконавчим комітетам рад міст обласного значення, об’єднаним територіальним громадам, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям для врахування в роботі.

2. Головам райдержадміністрацій, виконавчим комітетам рад міст обласного значення, об’єднаним територіальним громадам, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій:

посилити відповідальність за неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня;

вжити додаткових заходів щодо поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень голови облдержадміністрації з організації роботи із зверненнями громадян;

удосконалити організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох виїзних. Продовжити проведення днів адміністрацій, днів «віддаленого села», днів «відкритого листа», днів інформування населення, «днів контролю», громадських слухань з питань роботи із зверненнями громадян. Налагодити комунікацію з населенням через мережу Інтернет;

забезпечувати оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію», «гарячу лінію» голови облдержадміністрації, телефон довіри облдержадміністрації, об'єктивний їх розгляд, вирішення в межах чинного законодавства порушених питань;

посилити контроль за проведенням не рідше одного разу на місяць засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян;


у липні та грудні 2020 року розглянути стан виконання вимог законодавства України про звернення громадян на засіданнях колегій ( виконавчих комітетів);

забезпечити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян при проведенні щорічних звітів посадових осіб за показниками, передбаченими Методикою оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630;

проводити систематичний аналіз та узагальнення звернень від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

взяти під особистий контроль розгляд звернень, що надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь в проведенні операції Об’єднаних сил.

3. Рівненському обласному контактному центру забезпечувати проведення аналізу змісту звернень громадян, моніторинг своєчасного їх розгляду та інформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації до 05 числа щомісяця.

4. Комунальному навчальному закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій» рекомендувати включити в план роботи на 2020 рік проведення виїзних семінарів-навчань з питань роботи із зверненнями громадян для посадових осіб об’єднаних територіальних громад області.

 5. Начальнику відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Горецькій Валентині щомісяця:

інформувати керівника апарату облдержадміністрації про  надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян;

до 15 числа забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації.

6. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації:

провести моніторинг з питань виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у  райдержадміністраціях, виконавчих комітетах рад міст обласного значення, структурних підрозділах облдержадміністрації згідно із затвердженим графіком;

у квітні 2020 року на базі комунального навчального закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій» провести семінар-навчання «Організація роботи із зверненнями громадян, дотримання чинного законодавства України»;

у липні 2020 року та січні 2021 року підготувати матеріали до загальнообласного дня інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян за перше півріччя та за підсумками 2020 року «Підсумки роботи із зверненнями громадян»;

січні 2021 року забезпечити підготовку матеріалів для проведення щорічних звітів голів райдержадміністрацій, особистих доповідей міських голів міст обласного значення, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації перед головою обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

7. Районним державним адміністраціям, виконавчим комітетам рад міст обласного значення, структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади інформувати облдержадміністрацію про хід виконання цього розпорядження до 15 липня та 25 грудня 2020 року.

8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату облдержадміністрації Олександра Бірюкова.



 Голова адміністрації                                    Віталій КОВАЛЬ