від 15 лютого 2022 р. № 77
Київ
Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2021 році

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – постанова) та з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2021 року взяти до відома.

Довідку надіслати районним державним адміністраціям, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади для врахування в роботі.

2. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад територіальних громад:

посилити контроль, в межах повноважень, за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням вимог законодавства при їх розгляді, вирішенням питань, порушених у зверненнях громадян,
а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, обласної державної адміністрації;

удосконалити, з урахуванням постанови, організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох виїзних. Налагодити комунікацію з населенням через мережу Інтернет;

забезпечити проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України;

взяти під контроль розгляд звернень, що надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни
з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь в проведенні операції Об’єднаних сил;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, члени сімей загиблих військовослужбовців в ході проведення операції Об’єднаних сил, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

забезпечити вжиття заходів із поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян;

забезпечити створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;

забезпечити функціонування «гарячих ліній» і «телефонів довіри», проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення;

опрацювати питання щодо створення в районних державних адміністраціях окремих структурних підрозділів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян.

3. Головам районних державних адміністрацій:

продовжити проведення «днів відкритого листа», днів інформування населення, «днів контролю», громадських слухань з питань роботи із зверненнями громадян з урахуванням постанови;

посилити контроль за проведенням не рідше одного разу на місяць засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян при районних державних адміністраціях;

вжити додаткових заходів стосовно поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян;

забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на Урядову «гарячу лінію», «телефон довіри», «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації, об'єктивний їх розгляд, вирішення
порушених у них питань в межах чинного законодавства України;

забезпечити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян при проведенні щорічних звітів посадових осіб за показниками, передбаченими Методикою оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630;

забезпечити проведення перевірок стану роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування відповідних районів згідно із затвердженими графіками;

подавати звітну інформацію відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації щокварталу до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом;

розглянути у липні та грудні 2022 року на засіданнях колегій стан виконання вимог законодавства України про звернення громадян.

4. Рекомендувати сільським, селищним, міським головам до 03 січня 2023 року подати районним державним адміністраціям для узагальнення інформаційні матеріали за підсумками проведеної у 2022 році роботи зі зверненнями громадян згідно з вимогами Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

5. Рівненському обласному контактному центру забезпечувати проведення аналізу змісту звернень громадян, що надходять на Урядову «гарячу лінію», «гарячу лінію» голови облдержадміністрації, та інформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації щомісяця до 05 числа.

6. Начальнику відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації Горецькій Валентині:

інформувати керівника апарату обласної державної адміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян;

забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації щомісяця до 20 числа;

забезпечити підготовку та проведення на базі комунального навчального закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій» семінарів-навчань для працівників, відповідальних за роботу із зверненнями громадян, апаратів районних державних адміністрацій та відповідальних фахівців виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад.

7. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації:

здійснювати моніторинг стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації
та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у районних державних адміністраціях, структурних підрозділах обласної державної адміністрації згідно із затвердженим графіком;

у липні 2022 року та січні 2023 року підготувати матеріли до загальнообласного дня інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян за перше півріччя та за підсумками 2022 року;

у січні 2023 року забезпечити підготовку матеріалів для проведення щорічних звітів голів районних державних адміністрацій, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації перед головою обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

8. Районним державним адміністраціям, структурним підрозділам обласної державної адміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади інформувати обласну державну адміністрацію про хід виконання цього розпорядження до 15 липня 2022 року та 05 січня 2023 року.

9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату обласної державної адміністрації Олександра Бірюкова.



Голова адміністрації Віталій КОВАЛЬ

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 року











Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux