Із запровадженням воєнного стану більшість перевізників змінили свої графіки. Це пов’язано із зниженням пасажиропотоку та необхідністю окупності маршруту. На ринок громадського транспорту Рівненщини суттєво вплинула і паливна криза.
Про ситуацію у транспортній галузі розповів заступник голови ОДА Ігор Тимошенко під час інтерв’ю на телеканалі ITV.
«Перевізнику простіше надавати послуги, якщо є гарантований ресурс, тобто пальне. Це перша складова. Друге – цінова політика. При стрибку вартості пального майже вдвічі, ми домовилися про підняття тарифу на чверть. Так, у мирний час вартість проїзду була 1,30 грн за кілометр. На сьогодні на приміських і міжміських маршрутах – 1,60 грн. Через три місяці тариф буде переглядатися, він залежатиме від ціни на пальне – чи зросте, залишиться як є, або ж знизиться», - пояснив Ігор Тимошенко.
Таким чином, при зростанні ціни пального удвічі, на Рівненщині тариф на внутрішньообласні перевезення виріс на 25%. Він додав, що на сьогодні немає прямого державного регулювання на перевезення.
«Це раніше ОДА своїм розпорядженням встановлювала тарифи. Сьогодні ми просто комунікуємо і перевізники з розумінням несуть певне соціальне навантаження. Це важливо і для того, або не допустити на транспортний ринок «нелегалів», - зазначив заступник голови ОДА.
В управлінні транспорту та інфраструктури Рівненської ОДА нагадали, що постановою Кабміну від 25.03.2015 № 240 вилучена норма щодо регулювання (встановлення) тарифів на перевезення у приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.
Разом з тим, органи місцевого самоврядування мають повноваження своїми рішеннями встановлювати тарифи на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування.