від 17 лютого 2021 р. № 117
Київ
Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році

На виконання Закону України “Про звернення громадян“,  статті 25 Закону України “Про місцеві державні адміністрації“, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої  коронавірусом SARS-CoV-2“, з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість  і ефективність роботи  із зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2020 року взяти до відома.

Довідку надіслати районним державним адміністраціям, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади для врахування в роботі.

2. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад територіальних громад:

посилити контроль за належним вирішенням, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, обласної державної адміністрації;

удосконалити організацію проведення особистих прийомів громадян посадовими особами з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236.

Налагодити комунікацію з населенням через мережу Інтернет;

вжити додаткових заходів щодо поліпшення якості підготовки інформацій про хід виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації з питань організації роботи із зверненнями громадян;

посилити контроль за проведенням не рідше одного разу на місяць засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян;

забезпечувати оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову “гарячу лінію“, телефон довіри, “гарячу“ лінію голови облдержадміністрації, об'єктивний їх розгляд, вирішення в межах чинного законодавства України;

 розглянути у липні та грудні 2021 року на засіданнях колегій, виконавчих комітетів стан виконання вимог законодавства України про звернення громадян;

забезпечити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян при проведенні щорічних звітів посадових осіб за показниками, передбаченими Методикою оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, члени сімей загиблих в ході проведення антитерористичної операції / операції Об’єднаних сил військовослужбовців, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

3. Рівненському обласному контактному центру забезпечувати проведення аналізу змісту звернень громадян, моніторинг своєчасного їх розгляду та інформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щомісяця до 05 числа.

4. Начальнику відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Горецькій Валентині щомісяця:

інформувати керівника апарату облдержадміністрації про  надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду та стан дотримання графіків особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян;

забезпечити проведення засідань постійно діючої комісії  з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації щомісяця до 15 числа.

5. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації:

здійснювати моніторинг стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у районних державних адміністраціях, структурних підрозділах обласної державної адміністрації згідно із затвердженим графіком;

у березні та жовтні 2021 року на базі комунального навчального закладу “Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій“ провести семінари-навчання “Організація роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України”;

у липні 2021 року та січні 2022 року підготувати матеріли до загальнообласного дня інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян за перше півріччя та за підсумками 2021 року “Підсумки роботи із зверненнями громадян“;

у січні 2022 року забезпечити підготовку матеріалів для проведення щорічних звітів голів районних державних адміністрацій, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації перед головою обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

6. Районним державним адміністраціям, виконавчим комітетам сільських, селищних, міських рад територіальних громад, структурним підрозділам обласної державної адміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади про хід виконання цього розпорядження інформувати обласну державну адміністрацію до 15 липня та 25 грудня 2021 року.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату обласної державної адміністрації Олександра Бірюкова.



 Голова адміністрації                                           Віталій КОВАЛЬ

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 року


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux