Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці та як його вносити?
опубліковано 10 лютого 2020 року о 14:30

На сьогоднішній день майже 140 тисяч жителів області оформили ID-картки і отримали всі переваги, які надає зазначений сучасний паспортний документ.



В умовах спрямування державного курсу на діджиталізацію постала об’єктивна необхідність стати власником біометричного паспорта для кожного свідомого громадянина.



За інформацією управління Державної міграційної служби в Рівненській області, одним із вагомих аргументів є те, що відтепер громадяни України, які документовані ID-карткою, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний носій (чіп) ID-картки.



Кваліфікований електронний підпис - це аналог власноручного підпису у світі електронного документообігу. Він наділяє юридичною силою файл, створений на комп’ютері, який, як і підпис від руки, перетворює папір з текстом на офіційний документ. Його головні переваги – надійність та непідробність, адже електронний підпис – це набір цифрових даних, який суттєво відрізняється від того, який ви залишаєте цифровою ручкою на планшеті або у вашому паспорті.



Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби став Президент України Володимир Зеленський.

Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі  ID-картки Президента, отриманий замість старого паспорта-книжечки.



Запровадження послуги з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку надає можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, незалежно від місця перебування та необхідності витрачати час на відвідання певних установ.
В Рівненській області послуга надаватиметься територіальними підрозділами УДМС  безкоштовно та буде доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки.



Наразі послугу можна отримати двома способами:



• одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі УДМС за місцем реєстрації особи;


• записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux