Безбар’єрність в освіті Рівненщини зростає. Загальна кількість дітей, які знаходяться на території обслуговування в інклюзивно-ресурсних центрах, становить понад 264 тисячі осіб. Зазвичай це діти, які потребують додаткової постійної або тимчасової підтримки в освітньому процесі. Про це повідомив перший заступник голови Рівненської ОДА Сергій Подолін.
«Якщо безбар'єрність - нова суспільна норма, то інклюзія - це процес збільшення ступеня участі у соціумі. І тут йдеться не про окремо створені умови чи покращення, щось спеціальне та особливе, а про рівність у будь-яких проявах. Усі учасники та учасниці суспільства на рівних умовах здобувають освіту, проводять дозвілля, розвивають таланти», - сказав Сергій Подолін.
Також він додав, якщо статистика в закладах освіти із впровадження інклюзії зростає, то є розуміння, що наші діти все більше охоплені цією послугою.
Перший заступник голови ОДА зазначив, цього навчального року інклюзивне навчання було організовано у 389 закладах загальної середньої освіти та у 41 філії опорних шкіл. Там навчалося понад 2,4 тисячі учнів. Для порівняння, п’ять років тому таких дітей було вдвічі менше. У дошкіллі - в 161 закладі та у 46 підрозділах. Там виховувалося майже тисяча малюків. П’ять років тому таких дітей було у п’ять разів менше.
Нагадаємо, що в Україні продовжують впроваджувати флагманський проєкт «Освітня безбар’єрність». Цей проєкт — не точкові ініціативи, а системні зміни, які охоплюють усі рівні освіти: від дитячого садка до університету. Реалізація відбувається в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, ініційованої першою леді Олена Зеленська.