РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 квітня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання бюджету Рівненського району за 2018 рік


Інформація

про виконання бюджету Рівненського району за 2018 рік

 

ДОХОДИ

 

Доходна частина бюджету району на 2018 рік з врахуванням внесених змін затверджена в сумі 1131341,4 тис.грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 1116127,1 тис.грн., спеціальному фонду – 15214,3 тис.грн.

Власні доходи по загальному та спеціальному фондах становлять 268382,6 тис.грн., трансферти 862958,8 тис.грн.

Власні надходження загального фонду бюджету району затверджено в сумі 258803,5 тис.грн., в тому числі по районному бюджету 126560,1 тис.грн.,  по селищній та сільських  радах – 132243,4 тис.грн.

За 2018 рік до загального фонду бюджету району фактично надійшло доходів в сумі 1121741,6 тис.грн. при плані 1116127,1 тис.грн., виконання складає 100,5  відсотки. По власних доходах план виконано на 106,5 відсотки, при плані 258803,5 тис.грн. фактично надійшло до бюджету 275680,1 тис.грн., що більше порівняно з відповідним періодом минулого року на 9643,0 тис.грн.

В структурі доходів найбільшу питому вагу мають податок та збір на доходи фізичних осіб (46,4%), єдиний податок (17,0%), плата за землю  (18,7%) та акцизний податок (13,7%).

Податку на доходи фізичних осіб, що зараховується до районного бюджету (60%) надійшло 127822,6 тис.грн. при  плані 125373,0 тис.грн., виконання плану складає 102,0 відсотка. Надходження даного податку зменшились на 17384,5 тис.грн. порівняно з 2017 роком.

Фактичні надходження від справляння на території району плати за землю, що зараховується до сільських та селищних бюджетів склали     51630,0 тис.грн. при плані 43792,8 тис.грн., план виконаний на 117,9 відсотки. Порівняно з 2017 роком надходження даного податку збільшились на 21979,3 тис.грн.

Єдиний податок, що надходить до загального фонду сільських та селищних бюджетів  складає 46987,8 тис.грн., в тому числі єдиний податок з юридичних осіб 4214,0 тис.грн., єдиний податок з фізичних осіб 30899,5 тис.грн. та єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників 11874,3 тис.грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження даного податку збільшились на 5726,1 тис.грн.

Акцизного податку надійшло 37687,0 тис.грн.,  в тому числі акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) – 6488,6 тис.грн., акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) – 26544,9 тис.грн. та акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 4653,5 тис.грн. Порівняно з 2017 роком надходження даного податку зменшились на 1440,9 тис.грн.

За звітний період з державного бюджету до  бюджету району надійшло: базова дотація  в сумі  32260,3 тис.грн., дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 37583,6 тис.грн., освітня субвенція в сумі      158892,8 тис.грн., медична субвенція в сумі 58724,7 тис.грн. що становить 100,0 відсотків до затвердженої суми на звітний період. Крім того, з державного та обласного бюджетів надійшло субвенцій в сумі 501176,8 тис.грн., в тому числі на надання пільг та житлових субсидій населенню  293835,9 тис.грн., на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та тимчасової державної допомоги дітям в сумі 151329,0 тис.грн., на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» в сумі 654,8 тис.грн., на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам в сумі 6411,7 тис.грн., на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 1408,1 тис.грн., на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції та відповідного залишку в сумі 14702,1 тис.грн., на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції та відповідного залишку в сумі 11137,6 тис.грн., на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 549,3 тис.грн., на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів в сумі 940,1 тис.грн., на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»  в сумі 2713,1 тис.грн., на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 17433,0 тис.грн. та на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС 62,1 тис.грн.

До спеціального фонду бюджету району надійшло власних доходів в сумі 23846,5 тис.грн., в тому числі:  екологічний податок в сумі 2589,9 тис.грн., кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва в сумі 508,4 тис.грн., грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в сумі 91,9 тис.грн., надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту в сумі  1206,2 тис.грн., надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством в сумі 5683,8 тис.грн., інші джерела власних надходжень в сумі 9899,4 тис.грн., кошти від відчуження майна в сумі 76,2 тис.грн. та кошти від продажу землі в сумі 3790,7 тис.грн.

Виконання планових показників по власних доходах загального фонду забезпечено по всіх місцевих бюджетах району (крім Дядьковицього сільського бюджету – 98,1% виконання, Зорянського сільського бюджету – 97,3%, Кустинського сільського бюджету – 96,1%)  та в розрізі  всіх податкових і неподаткових надходжень.

 

ВИДАТКИ

 

По  видатках бюджет району на 2018 рік затверджений   по загальному фонду в сумі  1072756,9  тис.грн.  Фактичне виконання  видаткової частини загального фонду бюджету склало 1046387,7 тис.грн., що складає 97,5 відсотків до планових призначень, спеціального фонду виконання складає 113785,4 тис. грн., або  97,6 відсотки до уточнених призначень.

В цілому за рахунок бюджету району профінансовано  видатків на заробітну плату в сумі 340154,9 тис.грн., що складає  32,5 відсотки в структурі видатків.  На розрахунки за спожиті енергоносії  направлено  27648,8 тис.грн. На продукти харчування видатки склали 7270,9 тис.грн., на медикаменти 83,9 тис.грн.  Проведено поточних трансфертів населенню на суму 454813,6 тис.грн.

 

Витрати на утримання органів управління

 

В зведеному бюджеті району на 2018 рік на утримання органів місцевого самоврядування з врахуванням внесених змін  передбачено 50993,4 тис. грн.

На протязі року уточнювався бюджет району і додатково виділено  на органи місцевого самоврядування 12126,7 тис.грн. Із них за рахунок вільних залишків коштів направлено 3099,6 тис.грн., за рахунок перевиконання доходної частини бюджету – 6860,7 тис.грн., за рахунок перерозподілу видатків 1172,0 тис.грн. Збільшення обсягу видатків проведено у зв’язку із введенням в дію змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268.  Із загальної суми збільшення 10512,2 тис.грн. направлено на уточнення плану по видатках на заробітну плату з нарахуваннями.

На утримання органів управління протягом року використано 48577,5 тис.грн. В тому числі на виплату заробітної плати та нарахувань на неї працівникам апарату управління районної, сільських та селищних рад використано 43522,9 тис. грн., що складає  89,6  відсотків до витрат на управління.  Середньомісячна заробітна плата працівників за 2018 рік по органах місцевого самоврядування склала 12267 грн.

За рахунок спеціального фонду бюджету органами  місцевого самоврядування  проведено видатків на суму 1923,2 тис. грн. при уточненому плані 2024,0 тис. грн. Видатки спеціального фонду кошторису спрямовані на  господарські потреби в сумі 151,7 тис.грн. На капітальні видатки органами управління використано 1768,2 тис. грн., з яких  на придбання комп’ютерної техніки та інших предметів довгострокового користування –292,8 тис. грн., капітальний ремонт адміністративних приміщень – 1475,3 тис.грн.

 Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019 року відсутня.

На проведення виборів в Дядьковицькій, Олександрійській, Корнинській та Шпанівській ОТГ використано 940,1 тис.грн. Залишок коштів в сумі 12,3 тис. грн. перераховано до державного бюджету.

На утримання трудового архіву та на забезпечення депутатської діяльності органів місцевого самоврядування використано 433,8 тис.грн.

 

Витрати на  соціально-культурні міроприємства

 

На фінансування соціально-культурної сфери району та соціальні виплати в загальному фонді бюджетів, з врахуванням внесених змін, передбачено 936962,3 тис. грн., використано 916926,3 тис. грн.

В розрізі напрямків  бюджетні призначення використані:

    

 

План з врахуванням змін

Використано

Відсотки

 

 Освіта 

324913,4

313783,2

96,6

Охорона здоров’я

103217,6

102809,2

99,6

Культура

25119,1

 

24454,0

97,4

Соціальний захист та соціальне забезпечення населення

476095,3

468400,2

98,4

Фізична культура  та спорт

7616,9

7480,7

98,2

Всього

936962,3

916926,3

97,9

 

В цілому  галузі соціально-культурної сфери  профінансовані на 97,9 відсотків.

По установах  освіти  видатки склали 313783,2 тис. грн., що становить 96,6 відсотка  до планових призначень.   Проведено видатків за рахунок освітньої субвенції в сумі 150342,2 тис.грн. Залишок коштів станом на 01.01.2019 з врахуванням залишку попереднього року складає  8730,7  тис.грн.

На функціонування дитячих  дошкільних закладів  видатки  склали  за рахунок загального фонду бюджету 48121,8 тис.грн. , спеціального – 2110,7 тис.грн. із них за рахунок батьківської плати 1998,6 тис. грн.

На виплату заробітної плати працівникам дошкільних  закладів освіти в бюджеті району використано 34784,8 тис. грн. Це дозволило в повному обсязі передбачити витрати на виплату заробітної плати працівникам, виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення, грошову  винагороду, та провести преміювання працівників до Дня вчителя. На розрахунки за спожиті енергоносії  використано 4909,9 тис.грн. На продукти харчування за рахунок загального фонду бюджету профінансовано 3384,5 тис.грн., по спеціальному фонду – 2100,4 тис.грн. Заборгованість по дитячих дошкільних закладах станом на 1.01.2019 року відсутня.

На утримання загальноосвітніх шкіл району видатки склали  по загальному фонду 238349,7 тис.грн., із них на виплату заробітної плати з нарахуваннями  спрямовано  204747,00 тис. грн. , що складає 85,9  відсотка в загальній сумі  витрат.

Витрати на харчування учнів склали  3093,4 тис.грн. по загальному фонду бюджету та  5255,9 тис. грн. по спеціальному фонду. Спожито енергоносіїв на суму 14448,9 тис. грн.

В 2018 році на забезпечення   підвозу школярів відповідно до Програми “Шкільний автобус”  використано  2223,1  тис. грн.

На протязі  2018 року  для ЗОНЗ придбано предметів довгострокового користування  на суму 6916,3 тис. грн.. На капітальний ремонт приміщень використано 4898,9 тис.грн.

За рахунок коштів районного на позашкільні заклади використано 4826,7 тис. грн.

Видатки районного бюджету на забезпечення роботи  методкабінету становлять 2855,6 тис. грн. Методичну роботу в районі здійснює  16,5 шт.од.

Установи освіти обслуговує централізована бухгалтерія з чисельністю працюючих 22 шт.од. Фонд оплати праці з нарахуваннями за звітний період склав  по бухгалтерії 2531,2 тис.грн. В обслуговуючій групі працює 11 шт.од. з фондом заробітної плати  1126,3 тис. грн.

Видатки на утримання  міжшкільного навчально-виробничого комбінату в 2018 році на виплату заробітної плати склали 1886,8 тис. грн.

У листопаді 2018 року відкрито інклюзивно-ресурсний центр з  чисельністю працюючих 10 шт.од. Видатки на заробітну плату працівників склали 72,3 тис.грн.

 

За рахунок освітньої субвенції з державного бюджету в сумі 1001,3 тис.грн. та співфінансування  з районного бюджету в сумі 848,7 тис.грн. придбано 1 шкільний автобус.

За кошти субвенції з державного бюджету  в сумі 1783,4 тис.грн. для опорних  шкіл придбано обладнання та інвентар довгострокового користування.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019 року відсутня

Витрати на утримання установ охорони здоров’я в 2018 році склали 102809,2 тис. грн. В тому числі за рахунок медичної субвенції з державного бюджету в сумі 70184,9 тис.грн.  Залишок коштів медичної субвенції складає 29,2 тис.грн. Повернуто Клеванській ОТГ 2,5 тис.грн. невикористаної субвенції. Направлено до бюджету розвитку медичної субвенції за рахунок залишку на початок року  на суму 341,3 тис.грн. та протягом року 132,0 тис.грн.

Із них на виплату заробітної плати використано 72573,3 тис.грн., що становить 70,6 відсотків в структурі видатків на охорону здоров’я. Установами охорони здоров’я придбано медикаментів  на суму  3669,1 тис.грн., продуктів харчування – 2033,3 тис. грн. На розрахунки за спожиті енергоносії використано 11669,7 тис. грн.

По спеціальному фонду бюджету району на заклади охорони здоров’я видатки склали 5340,4 тис.грн., в тому числі за рахунок власних надходжень  бюджетних установ-1394,6 тис.грн., за рахунок грандів та дарунків –675,3   тис.грн. Проведено капітальних видатків на суму 3270,5 тис.грн

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019 року відсутня.

Витрати на соціальний захист та соціальне забезпечення населення в 2018 році склали 468400,2 тис.грн., із них по місцевих бюджетах проводились видатки на утримання територіального центру – 8946,4 тис. грн., молодіжних установ та  проведення ними заходів , на оздоровлення дітей , утримання підліткових клубів, видатки на ці заходи склали 2989,8 тис. грн., надавалась матеріальна допомога на поховання та малозабезпеченим громадянам, здійснювалась фінансова підтримка громадських організацій., проводились виплати особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку  в сумі  3966,1 тис.грн. Проводилась оплата громадських робіт на суму 55,5 тис.рн. Здійснювались  видатки на пільгове перевезення населення та по послугах зв»язку , на виконання місцевих програм , в сумі 703,8  тис.грн.

В районі функціонує  17  будинків сімейного типу, в яких виховується 114 дитини   та 3 прийомних сім’ї, які виховують 6 дітей. Витрати на їх утримання склали  6411,8 тис. грн.

Проводились витрати за рахунок субвенції з Державного бюджету  на надання пільг ветеранам ВВв, , чорнобильцям , ветеранам військової служби та органів МВС та іншим категоріям громадян , на виплату субсидій населенню склали, на надання допомог сім’ям з дітьми , малозабезпеченим сім’ям та дітям-інвалідам.

Заборгованість  по пільгах ветеранам війни, іншим пільговим категоріям громадян по послугах зв»язку за попередні роки складає на 1 січня 2019 року складає 272,9  тис. грн.

Видатки на утримання установ культури по загальному фонду бюджету  передбачені в сумі 25119,1 тис.грн. Витрати на їх утримання в 2018 році склали за рахунок загального фонду бюджету 24454,0  тис.грн. За рахунок спеціального фонду бюджету проведено видатків на суму 6480,7 тис.грн. На виплату заробітної плати працівникам закладів культури використано 17596,9  тис.грн., що складає  72,0 відсотків витрат на галузь.

На утримання централізованої бібліотечної системи видатки в 2018 році склали 7955,9 тис.грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями 7101,3 тис.грн.  На енергоносії профінансовано 393,7 тис.грн.

Видатки загального фонду бюджетів по клубних закладах склали 14067,3  тис.грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями  8791,5 тис.грн. На енергоносії профінансовано 1653,5 тис.грн. Видатки спеціального фонду бюджету на клубні заклади склали  6350,9 тис.грн з яких на проведення капітальних видатків  використано 6071,8  тис.грн. 

В районі працювало 5 шкіл естетичного виховання. З 01.07.2018 передано дві школи Клеванській ОТГ. . Проведено видатків на суму 12111,8 тис.грн. Із них видатки на заробітну плату склали 11251,7 тис.грн. На розрахунки за спожиті енергоносії використано 430,5 тис.грн.

За рахунок коштів бюджету району проводилось утримання централізованої бухгалтерії відділу культури районної державної адміністрації в кількості 5 чоловік та організаційно-методичного центру з чисельністю працюючих 7 шт.од. Видатки на утримання закладів склали. 2430,8  тис. грн.

В бюджеті району на 2018 рік на утримання установ фізичної культури, проведення ними спортивних заходів, а також громадської фізкультурно-спортивної організації (ФСТ”Колос” та ДЮСШ) передбачено 7616,9 тис.грн, використано 7480,7 тис. грн.

На землеустрій сільськими та селищними радами використано 904,2 тис. грн. Ці кошти направлені на проведення нормативно-грошової оцінки земель.

В бюджеті району на 2018 рік на інші видатки, не віднесені до основних груп передбачено  1418,8 тис.грн., використано 1333,8 тис. грн. В тому числі на місцеві пожежні команди використано 826,2 тис.грн. В районі за рахунок коштів місцевих бюджетів утримується пожежні команди в Новоукраїнській, Верхівській, Великоомелянській, Грушвицькій, Білокриницькій сільських радах. Чисельність працівників складає 8 чоловік. Крім того, в Квасилівському селищному бюджеті, згідно програми економічного та соціального розвитку селища на 2018 рік, на видатки громадських формувань правопорядку використано 44,9 тис.грн.   Для  оплати послуг засобів масової інформації районного радіомовлення  та міськрайонної газети «Слово і час» використано на суму 462,7 тис.грн.

 

Витрати на фінансування житлово-комунального, дорожнього

господарства та капітальні видатки

 

 

На фінансування житлово-комунального господарства в бюджеті району передбачалось по загальному фонду бюджету 17273,8 тис. грн., з яких на житлово-експлуатаційне господарство – 1615,8 тис. грн., на водопровідно-каналізаційне господарство – 202,0 тис.грн., на вивезення сміття – 1360,9 тис.грн., на обстеження ліфтів 10,0 тис.грн. та на благоустрій населених пунктів 15417,5 тис. грн., на відшкодування різниці в тарифах  150,0 тис.грн. На реалізацію місцевих житлових програм  10,0 тис.грн. На підтримку ОСББ на  виконання місцевих програм передбачено 80,5 тис.грн. Видатки на фінансування житлово-комунального господарства району по загальному фонду бюджету за 2018 рік склали 16151,5 тис. грн. , що складає 93,5  відсотки до планових призначень.  По спеціальному фонду бюджету на ЖКГ використано 4725,6 тис.грн.

Видатків на капітальні вкладення  на реконструкцію та будівництво об’єктів проведено на суму 52984,6  тис.грн. (розшифровка додається) .

На утримання доріг по загальному фонду бюджету використано 8958,7 тис.грн., по спеціальному – 28356,5 тис.грн. За рахунок субвенцій з державного  бюджету на здійснення заходів  щодо соціально-економічного розвитку території  та за рахунок співфінансування з місцевих бюджетів  проведено видатків на суму 8591,4 тис.грн.  Залишок коштів субвенцій з державного  бюджету на здійснення заходів  щодо соціально-економічного розвитку території з врахуванням попередніх років  складає  4528,0 тис.грн.

 

Заборгованість

Станом на 1.01.2019 р. по загальному фонду бюджету району рахується  кредиторська заборгованість в сумі 372,9 тис. грн. , в тому числі  по наданню  пільг по послугах зв’язку  та пільговому перевезенню за попередні роки в сумі 372,9 тис.грн., дебіторська  заборгованість складає 24,4 тис.грн.

По спеціальному фонду бюджету кредиторська  заборгованість на 01.01.2019 року відсутня . Дебіторська 71,0 тис.грн. по придбанню санаторію «Джерельце », яка була проведена у попередні роки. В даний час питання вирішується в судовому порядку.

 

 Фінансування

 

Зведений бюджет району включає 22 сільських, 1 селищний та районний бюджет. З 01.05.2018 створено Олександрійська та Шпанівська ОТГ, 23 грудня 2018 року проведено вибори у Корнинській та Дядьковицькій ОТГ. Станом на 01.01.2019 бюджет району складається із 12 сільських рад, 1 селищної ради та районного бюджету. Бюджет району на 2018 рік  затверджено  відповідно до положень  Бюджетного кодексу України.  По районному бюджету застосовувався програмно-цільовий метод формування та виконання бюджету. Головні розпорядники, на основі отриманих лімітних довідок, розробили та затвердили кошториси та плани асигнувань, паспорти бюджетних програм. По всіх бюджетах складені і затверджені в установленому порядку розписи та передані до виконання управлінню державного  казначейства у Рівненському районі.

Фінансування головних розпорядників коштів проводилось відповідно до річних розписів  доходів і видатків з помісячним розподілом асигнувань  в межах затверджених кошторисів.

На початок 2018 року на рахунках місцевих бюджетів по загальному фонду залишки склали 45148,7 тис. грн. В тому числі  освітньої субвенції 8372,6 тис.грн., медичної субвенції 341319,7 тис.грн. На звітну дату залишки коштів склали  40946,8 тис.грн. Із них  освітньої субвенції 8730,7 тис.грн., медичної субвенції – 29,1 тис.грн. Залишки коштів на соціально-економічний розвиток склали 4528,0 тис.грн.

На протязі звітного періоду за рахунок зміни залишків коштів по загальному фонду  бюджету залучено  для фінансування видатків  44179,7 тис.грн. Передано до  бюджету розвитку 80544,7 тис.грн. Надходження коштів із спеціального фонду бюджету до загального  по програмах, які виконувались у попередніх роках  склали 100,0 тис.грн.

По спеціальному фонду бюджету на початок року рахувалось 10535,9 тис.грн. На звітну дату залишки коштів  спеціальних фондів місцевих бюджетів складають 8120,8 тис.грн. грн. Залишки коштів на рахунках бюджетних установ складали на початок року – 2131,3 тис.грн. та 2262,1 тис.грн.  на кінець періоду . Протягом року  внутрішнє фінансування за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету становило 80544,7 тис.грн.

Тимчасово вільні кошти  бюджету району в 2018 році на депозитні рахунки банків по загальному фонду  направлялись  в сумі 2000,0 тис.грн., по спеціальному фонду в сумі 2000,0 тис.грн.

 

Кредитування

 

 

В загальному фонді бюджету району  на 2018 рік кошти для надання кредитів індивідуальним сільським забудовникам передані в сумі 80,0 тис.грн. На обслуговування кредитів направлено 10,0 тис.грн. До спеціального фонду бюджету повернуто кошти в сумі 100,0 тис.грн., які використовувались у попередні роки на кредитування фермерських господарств.

По спеціальному фонду повернено кошти по молодіжному кредитуванню 0,1 тис. грн.  

 

Міжбюджетні трансферти.

 

 

Протягом року передано  по загальному фонду бюджету міжбюджетних трансфертів в  сумі 51546,6 тис. грн., із них інша додаткова дотація сільським та селищним бюджетам направлена в  повному обсязі в сумі  36782,6 тис. грн. Передано субвенцію державному бюджету на виконання делегованих повноважень на сумі  998,8 тис.грн. Передано субвенції на соціально-економічний розвиток територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 5730,3 тис.грн. та за рахунок залишку даної субвенції невикористаної у попередні роки на суму 1964,2 тис.грн. Обсяг субвенції  на проведення виборів  склав 935,7 тис.грн. Передано  інших субвенцій  на суму 5134,9 тис.грн.

(  Розшифровка інших субвенцій  додається )   

 По спеціальному фонду бюджету міжбюджетні трансферти склали  тис.грн., в тому числі субвенції на соціально-економічний розвиток територій – 42,5 тис.грн., 6671,0 тис.грн. передано  іншої субвенції та 105,0 тис.грн. субвенції державному бюджету на виконання делегованих повноважень.

 (  Розшифровка інших субвенцій додається )    

 

Мережа штати  та контингенти бюджетних установ установ

 

 В районі протягом року  функціонувало 24 органи місцевого самоврядування . У квітні 2019 року  створена Олександрійська ОТГ до складу якої ввійшли Олександрійська, Заборольська та Кустинська сільській ради та  Шпанівська ОТГ,  включає до себе Шпанівську та Великожитинську сільській ради. 23 грудня 2018 року проведено вибори у Корнинській та Дядьковицькій ОТГ .  До складу Корнинської ОТГ ввійшли Корнинська та  Тайкурська сільській ради. До складу Дядьковицької ОТГ ввійшли Дядьковицька , Верхівська та Малошпаківська сільські ради. Внаслідок проведеного  об’єднання кількість  сільських рад зменшилась на 6 та складає станом на 01.01.2019 18 громад. Установча сесія по новостворених громадах проведена у січні 2019 року тому повноваження голів та секретарів  Тайкурської та Малошпаківської сільських рад виконувались до кінця звітного року. Станом на 1.01.19  фактична чисельність  працівників  рад  складає 252,25 шт.од.  проти  235,25 шт.од. на початок року . По Клеванській селищній раді  чисельність працівників на початок 2018 року складала 24,5 шт.од. Із них 15 посадових осіб місцевого самоврядування та 9,5 шт.од. іншого персоналу.  Проводиться виплата заробітної плати виконуючому обов’язки старости по Кустинській сільській раді. Штатна чисельність зросла внаслідок прийняття рішень сільських рад про створення нової структури  ОТГ. Чисельність посадових осіб місцевого самоврядування станом на 01.01.2019 року складає  135,5 шт.од., іншого персоналу 116,75 шт.од. Середньомісячна заробітна плата посадових осіб становила 16501 грн., іншого персоналу 9083 грн.

Протягом 2018 року реорганізовано дошкільний заклад короткотривалого перебування в с.Малий Житин, та Обарівський ДДЗ реорганізовано у школу сад та приєднано до Обарівської ЗОШ. Внаслідок проведеної реорганізації кількість груп зменшилась на 3  та кількість дітей на 43 дитини.  Додатково введено в штатні розписи  садочків  7,75 шт.од. педагогічних працівників та 6,95 шт.од. іншого персоналу по Олександрійській сільській раді та у зв’язку з відновленням роботи після ремонту Загорощанського ДНЗ. В 2018 році виконано 222,8 тис. діто-днів, що складає 107,9 днів на дитину. Середньомісячна заробітна плата працівників  дитячих садочків в 2018 році склала  5181  грн.

В районі станом на 1.01.2018 працювало 42  загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до рішення Рівненської районної ради від 18 вересня  2018 року № 701 «Про прийняття Іваницького навчально-виховного комплексу «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня» Малошпаківської сільської ради Рівненського району Рівненської області із комунальної власності територіальної громади сіл Малошпаківської сільської ради у спільну власність територіальних громад Рівненського району та реорганізацію Малошпаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області шляхом перетворення її у опорний заклад «Малошпаківський ліцей Рівненської районної ради Рівненської області», Заріцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області, Іваницького навчально-виховного комплексу «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня»  Малошпаківської сільської ради Рівненського району Рівненської області шляхом перетворення їх у філії опорного закладу», рішення Клеванської селищної ради від 14 червня 2018 року № 151 щодо припинення повноважень по управлінню майном бюджетних установ, які розташовані на території Клеванської ОТГ, відбулося зменшення кількості навчальних закладів  на 3 одиниці, у тому числі: початкових шкіл збільшено на 1 одиницю, неповних середніх (дев’ятирічки) – на 1 одиницю менше, середніх – на 3 одиниці менше.

На підставі розпоряджень голови районної державної адміністрації від 02 січня 2018 року № 1 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів загальноосвітніх навчальних закладів», від 09 січня 2018 року № 7 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів загальноосвітніх навчальних закладів», від 06 березня 2018 року № 109 «Про відкриття групи та внесення змін до штатного розпису Кустинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Рівненської районної ради Рівненської області», від 22 березня 2018 року № 123 «Про відкриття груп та введення штатних одиниць до штатного розпису Обарівського ліцею Рівненської районної ради Рівненської області», від 03 серпня 2018 року № 316 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів закладів загальної середньої освіти», від 21 серпня 2018 року № 338 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів закладів загальної середньої освіти», від 21 вересня 2018 року № 392 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів закладів загальної середньої освіти», від 28 вересня 2018 року № 405 «Про введення штатних одиниць до штатного розпису Малошпаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області», від 27 грудня 2018 року № 574 «Про введення штатних одиниць до штатних розписів закладів загальної середньої освіти», рішення Рівненської районної ради Рівненської області від 08 червня 2018 року № 667 «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Рівненської районної ради Рівненської області» та рішення Клеванської селищної ради від 14 червня 2018 року № 151 чисельність штатних одиниць змінилася: ставки педагогічних працівників зменшилося на 97,7 штатних одиниць, ставки інших працівників збільшено на 18,35 штатних одиниць. 

В районі функціонувало  590  класів. З 01.07.2018 передано 66 класів та 1403 учні Клеванській ОТГ. У зв’язку із збільшенням кількості учнів на 499 дітей збільшено кількість класів на 6.  Середня наповнюваність класів складає 17,72 учня на клас,  проти  17,45  на початок року.  

У листопаді 2018 року в районі відкрито інклюзивно-ресурсний центр з чисельністю працюючих 10.шт.од.

Чисельність працюючих по закладах охорони здоров’я   станом на 1.01.2019 склала  814,75 шт.од. проти 971,25 шт.од. по штатному розпису. З 01.07.2018 центр ПМСД пройшов процес реформування. Внаслідок реформування  центрів ПМСД вузькі спеціалісти , які були у штаті амбулаторій практики сімейної медицини переведені у поліклінічні відділення лікарень внаслідок чого чисельність працівників лікарень збільшилась на 60 посад. У звітному році повністю забезпечено виплату заробітної плати працівникам закладів охорони здоров’я.

За рахунок районного бюджету проводилось утримання територіального центру з штатною чисельністю працюючих 109 чол.,  районного центру ССДСМ – 12 чол.  В 9 підліткових клубах  займається 424 дитини .

В районі функціонує централізована бібліотечна система з чисельністю працюючих 81 шт.од.. На протязі року бібліотеки району відвідали 34,5 тис. читачів , здійснено 667 тис. книговидач. Чисельність працівників протягом року не змінювалась. План по книговидачах не виконано тому що в ПШБ с. Тайкури працівник 3 місяці була на лікарняному, працівник ПШБ с.Котів 4 місяці була на лікарняному. В ПШБ В.Омеляна об»єднали дві бібліотеки сільську та шкільну, тому зменшилась кількість читачів. Бібліотечні фонди зменшились тому, що надійшло менше ніж вибуло та передані книги для Клеванської та Олександрійської ОТГ. Передані книги для Клеванської та Олександрійської ОТГ на суму 1345121 грн.

Клубні заклади району складаються із 16 будинків культури , 32 клуби.  Крім того, функціонує 18 зразкових та народних колективів. Протягом року  чисельність працівників закладів зменшилась  на 1 ставку в  межах затвердженої штатної чисельності.

В районі працювало  5 шкіл естетичного виховання. 9 01.07.2018 передано в Клеванську ОТГ  дві музичні школи, 49шт.од. в тому числі 41,5 ст. педпрацівників. В Клеванську ОТГ переведено 214 учнів.

В ДЮСШ займається 455 дітей . Станом на 1.01.2019 року  зайнято 42,28 шт.од.  проти 37,36 шт.од. по середньорічному плану у зв’язку з сезонністю роботи басейну.   

 

Інша інформація

 

Протягом 2018 року фінансовим  управлінням подано 8 доповідних записок голові райдержадміністрації  щодо  виконання бюджету району та районного бюджету за звітні періоди, щомісячно проводиться аналіз стану виконання доходної частини сільських та селищних бюджетів про що інформується голова районної державної адміністрації. Щоденно надається оперативна інформація про надходження доходів до бюджету району.

Питання виконання районного бюджету та бюджету району заслуховувалось  на сесії районної ради та розглядались  щоквартально на колегіях районної державної адміністрації.

Працівниками районного фінансового управління регулярно здійснюється контроль стану фінансово-бюджетної роботи  в бюджетних установах району, сільських та селищних радах. В поточному році  проведено 125 експертиз кошторисів, штатних розписів, планів асигнувань та рішень сільських селищних рад по питанню затвердження, внесення змін до відповідних бюджетів, 12 перевірок  формування кошторисів установ, стану бюджетної роботи, виконання бюджету по доходах та видатках, виконання делегованих повноважень в галузі бюджету.

З кожною сільською і селищною радою проведено співбесіди щодо забезпечення виконання  доходної частини бюджету, збільшення надходжень.

З метою надання методичної допомоги проведено 5 семінарів з головними  бухгалтерами  місцевих рад, бюджетних установ та головами рад по наступних питаннях:

-      вивчення основних положень Бюджетного кодексу України та питань бюджетного планування ;

-      порядок складання періодичної та річної звітності;

-      виконання місцевих бюджетів;

-      внесення змін до місцевих бюджетів ,згідно ст.78 Бюджетного кодексу та доповнення до неї;

-      запровадження програмно-цільового методу формування та виконання бюджетів сільських та селищних рад;

-      підготовка бюджетних запитів на 2019 рік;

-      формування бюджету району на 2019 рік;

-      стан дебіторської та кредиторської заборгованості;

-      розрахунки по заробітній платі та спожиті енергоносії.

Фінансовим управлінням постійно надається методична та практична допомога підвідомчим установам по фінансових питаннях, складанню звітності, проводяться економічні навчання з бухгалтерами бюджетних установ, сільських та селищних рад.

 

 

В.о. начальника управління                                                            І.Іллюк

  

 

Аналіз виконання плану по доходах загального

фонду бюджету Рівненського району за 2018 рік




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!