РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 серпня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи РДА за 2018 рік


Голові Рівненської районної

державної адміністрації

В. Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за 2018 рік

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на 2018 рік, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

Відбулося 12 засідань колегії райдержадміністрації,на яких розглянуто 34 питання.

Протягом 2018 року відбулося 12 «Днів контролю» при першому заступнику голови, заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації.

На 37 оперативних нарадах при голові райдержадміністрації, першому заступнику голови та заступнику голови, керівнику апарату райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі аналізувалися питання соціально-економічного розвитку району, виконання поточних планів роботи, інше.

Проаналізовано:

 - стан господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації;

 - своєчасність подання е-декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік, «при звільненні» та «перед призначенням».

Здійснено контроль за дотриманням антикорупційного законодавства.   

Забезпечено проведення 17 перевірок стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських та селищних рад району  відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 Перевірено стан організаційного забезпечення діяльності, кадрової роботи, юридичного забезпечення, ведення діловодства, організації контролю за виконанням документів, роботи із зверненням громадян у п’яти структурних підрозділах райдержадміністрації та двох виконавчих комітетах сільських та селищних рад.

Згідно з графіком стажування усі секретарі селищних та сільських рад, заступники сільських, селищних голів з питань діяльності виконавчих органів пройшли стажування в апараті райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 03 березня 2011 року № 161 «Про рейтингове оцінювання роботи виконавчих комітетів місцевих рад району із соціально-економічного розвитку територій» протягом 2018 року щоквартально проводилося рейтингове оцінювання діяльності виконавчих комітетів селищних та сільських рад району, результати якого розглядалися на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Керівництвом райдержадміністрації проведено 116 прийомів громадян та прийнято 333 особи.

На цілодобову «гарячу» лінію у 2018 році надійшло три звернення громадян та дев’ять електронних звернень громадян.

Забезпечено функціонування Веб-сторінки райдержадміністрації. Проведено два засідання громадської ради при райдержадміністрації.

Підготовлено 462 інформації про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя району на Веб-сторінку райдержадміністрації. Систематично оновлювались матеріали рубрик Веб-сторінки райдержадміністрації.

З метою уточнення персональних даних виборців направлено 16 запитів на 232 особи до Рівненського районного відділення поліції Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області, відповідь на сім запитів на вісім осіб від районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

Проаналізовано 253 рішення виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

Виготовлено та передано попередні, уточнені списки виборців, іменні запрошення дільничним виборчим комісіям, з метою підготовки та проведення виборів депутатів Олександрійської, Шпанівської, Корнинської та Дядьковицької об’єднананих територіальних громад, відповідних сільських голів.

Спільно з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечено захист Реєстру у процесі його створення та ведення.

 Відбулося: 506 нарад, 42 семінари, 41 засідання, 34 навчання.

Проаналізовано хід виконання 567 розпоряджень голови облдержадміністрації, 683 доручень голови та заступників голови облдержадміністрації, 398 розпоряджень голови райдержадміністрації, 111 доручень голови та заступників голови райдержадміністрації.

 Структурними підрозділами райдержадміністрації підготовлено 687 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- чотири наради при голові райдержадміністрації та першому заступнику голови райдержадміністрації;

- засідання штабу з підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року;

- 14 засідань районних робочих груп, комісій та координаційних рад;

- моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

  - аналіз стану розвитку галузі тваринництва в розрізі сільськогосподарських підприємств;

- огляд щодо стану підготовки об’єктів теплопостачання та житлового господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року;

- аналіз діяльності галузей господарського комплексу району за підсумками моніторингу соціально-економічного розвитку районів та міст обласного значення за січень-грудень 2018 року;

- обстеження та аналіз за результатами стану торговельного та побутового обслуговування, дотримання законодавства у цій сфері на території десяти сільських та однієї селищної рад;

- районний сільськогосподарський ярмарок «Квасилівські торги».

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки.

Розглянуто 229 звернень громадян.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації проведено:

- 24 економічні навчання з працівниками управління;

- експертизи рішень сільських та селищних рад з питань внесення змін до бюджету;

- фінансування бюджетних установ;

- погодження довідок про внесення змін до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету;

 - інформацію про стан виконання дохідної частини бюджету за 2018 рік.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проведено перевірку 2450 пенсійних справ, 994 перевірки виплати коштів на поховання та перевірку стану пенсійного забезпечення 123 осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті, 1882 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги. Призначено 12738 житлових субсидій та 7993 державних соціальних допомог. Технічними та іншими засобами реабілітації забезпечено 41 особу з інвалідністю. Забезпечено санаторно-курортними путівками 154 громадянина. Складено 6526 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї.

Проведено:

-     64 засідання комісій відділу;

- 79 обстежень 85 суб’єктів підприємницької діяльності та двох юридичних осіб на території одинадцяти сільських рад;

- три засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми;

- сім перевірок районною робочою групою фактичного місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

В базу ЄДАРП внесено дані на 273 багатодітні сім’ї та 619 дітей з багатодітних сімей.

Зареєстровано 50 колективних договорів, змін та доповнень до них. Обстежено сім установ, проведено сім експертиз якості проведення атестації робочих місць.

Проведено 40 виїздів «мобільного соціального офісу», охоплено 139 населених пунктів району, прийнято 429 громадян.

Зареєсторовано 148 випадків вчинення насильства в сім’ї. Оформлено трудовий договір з 15 найманими працівниками. Внесено до Централізованого банку даних дані на 331 особу з інвалідністю для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезно-ортопедичних виробів.

 Розглянуто 532 звернення громадян.

Відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури.  

Здійснювалося розроблення та корегування генеральних планів. Видано 698 паспортів забудови земельних ділянок, п’ять паспортів прив’язки тимчасової споруди, надано 73 містобудівні умови та обмежень забудови земельних ділянок, 1333 висновки до проектів землеустрою. Розглянуто 50 звернень громадян.

       Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

- два засідання колегії відділу;

 - сім нарад з керівниками закладів загальної середньої освіти;

 - чотири наради керівників закладів дошкільної освіти;

- сім засідань ради районного методичного кабінету;

- чотири семінари-практикуми директорів загальноосвітніх навчальних закладів;

- три семінари-практикуми заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи;

- три семінари-практикуми заступників директорів з виховної роботи;  

- 17 тематичних перевірок з питань організації навчально-виховного процесу;

- 41 масовий захід.

Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації здійснено 30 виїздів у лікувально-профілактичні заклади району.

Проведено:

- три засідання медичної ради;

- 12 нарад з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

- 12 занять з фельдшерами фельдшерсько-акушерських пунктів, амбулаторій.  

        Здійснено 20 перевірок лікувально-профілактичних закладів району.

Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено:

- наради спортивного активу району;

       - районні урочисті заходи з нагоди відзначення професійного свята – «Дня фізичної культури і спорту»;

 - 103 районних спортивно-масових заходи.

Забезпечено участь у 273 обласних та всеукраїнських змаганнях. Охоплено 132 дитини пільгових категорій відпочинком та оздоровленням.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

 - засідання відділу;

  - наради за участю клубних, бібліотечних працівників, керівників «народних (зразкових) аматорських колективів»;

  - семінари – практикуми для бібліотечних працівників, керівників, фахівців та спеціалістів клубних закладів;

 - обстеження діяльності клубних закладів, публічно-шкільних бібліотек;

 - моніторинг використання земель, на яких знаходяться пам’ятки археології національного та місцевого значення.

Проведено 47 масових заходів. Забезпечено участь у 45 заходах міжнародного, всеукраїнського, обласного рівнів. 

На території дачного масиву «Садові ділянки» Новоукраїнської сільської ради відкрито вело сімейний парк «Ремельський» та внесено до реєстру туристичних маршрутів області маршрут 6103 «Велопарк Ремельський».

Архівним відділом райдержадміністрації здійснено:

-    перегляд опису справ постійного зберігання фонду № 477 колгоспу ім. Ватутіна с. Олександрія;

-    впорядкування документів Рівненської центральної районної лікарні у кількості 62 справ постійного зберігання та 380 справ з кадрових питань;

Протягом року надійшло 539 справ постійного зберігання.

Підготовлено та проведено сім тематичних виставок архівних матеріалів. Протягом року надавалася практична та методична допомога сільським та селищним радам, структурним підрозділам райдержадміністрації та територіальним органам міністерств та відомств України в районі. Виконано 930 соціально-правових запитів фізичних та юридичних осіб.

Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації проведено 12 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій району, розглянуто 24 питання.

Щомісячно проводилося навчання населення правилам пожежної безпеки, заходами охоплено 2567 будинків, в яких проживає 7305 громадян.

Протягом року виникла одна надзвичайна ситуація, пов’язана з окремими випадками екзотичного та особливого небезпечного інфекційного захворювання сільськогосподарських тварин.

Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено 12 засідань комісії з питань захисту прав дітей, 52 рейди-перевірки у місцях масового скупчення молоді, 70 обстежень матеріально-побутових умов проживання неблагополучних, малозабезпечених сімей, 39 перевірок умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, 135 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей, 37 індивідуальних бесід з неповнолітніми, які схильні до скоєння правопорушення.

Здійснено 28 виїздів в КЗ «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей», інтернатні заклади з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами. З метою представлення прав та захисту інтересів неповнолітніх спеціалісти служби взяли участь у 185 судових засіданнях. Створено три дитячі будинки сімейного типу. У КЗ «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» влаштовано семеро дітей, троє в КЗ «Рівненський спеціалізований міський будинок дитини». Підготовлено 25 проектів угод між батьками-вихователями та райдержадміністрацією про організацію діяльності дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей. Розглянуто 347 звернень громадян району. З нагоди відзначення Міжнародного дня захисту дітей та Святого Миколая проводилися урочисті заходи та благодійні акції, на яких були вручені подарунки.

Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації розглянуто 24563 заяви з питань надання адміністративних послуг, надано 24262 послуги.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено   266 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 550 реєстраційних дій щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 6690 заяв щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень. Підготовлено та передано до суду      63 реєстраційні справи.

Районним центром зайнятості проведено:

- 65 семінарів з роботодавцями;

- 40 міні-ярмарок вакансій;

 - дві упереджувальні консультації.

Протягом року працевлаштовано:

 - 2062 незайнятих громадянина;

 - 27 осіб з обмеженими фізичними можливостями;

 - 327 безробітних після закінчення професійного навчання.

 Надано 507 профорієнтаційних послуг для 361 особи з обмеженими фізичними можливостями, 14603 профорієнтаційні послуги для 11608 безробітних. Прийнято 55 рішень про відшкодування єдиного соціального внеску.

Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено 81 виїзд Мобільного консультативного пункту, надано 2237 індивідуальних консультацій. 50 волонтерів пройшли підготовку в Школі волонтерів. Здійснено оцінку потреб у 148 сім’ях, у яких скоєно насильство. Протягом року проведено соціальне інспектування 302 сімей, яка отримує державну одноразову допомогу при народженні дитини та допомогу на дітей одиноким матерям. Соціальним супроводом охоплено 62 сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах.  

З нагоди Міжнародного дня сім’ї, Дня матері, Дня знань, Дня Святого Миколая малозабезпеченим сім’ям, дітям з сімей, батьки яких перебувають в зоні антитерористичної операції надавалась допомога товарами першої необхідності, продуктовими пакетами, канцелярськими товарами, новорічними подарунками.

Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за 2018 рік розглянути на нараді у січні 2019 року з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                      А. ПОТАЙЧУК




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!