РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 травня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи РРДА листопад 2018


ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за листопад 2018 року

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на листопад 2018 року, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про хід виконання районної програми соціального захисту учасників антитерористичної операції», «Про організацію діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях району», «Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Дядьковицької сільської ради відповідно до пунктів б статей 27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». За підсумками засідання прийнято розпорядження та два доручення голови райдержадміністрації.

   Підготовлено 34 інформації про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

      Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район.

      Керівництвом райдержадміністрації проведено сім особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 17 осіб.

      На цілодобову «гарячу» лінію райдержадміністрації та електронних звернень у листопаді не надходило.

      Протягом листопада 2018 року райдержадміністрацією укладено сім договорів оренди земельних ділянок.

      Проаналізовано 14 рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

       Здійснено:

 - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

- аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

Відбулося: 43 наради, 3 засідання, 2 семінари, 4 навчання.

   Протягом листопада 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 131 документ органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: 42 розпорядження і 18 доручень голови облдержадміністрації, 34 доручення заступників голови облдержадміністрації, вісім планів заходів облдержадміністрації, 23 розпорядження та чотири доручення голови райдержадміністрації, одне доручення заступника голови райдержадміністрації, один план заходів райдержадміністрації. Надійшло два звернення народних депутатів України, вісім запитів та п’ять звернень депутатів місцевих рад.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято п’ять розпоряджень голови райдержадміністрації.

  Здійснено перевірку стану виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Грушвицької сільської ради.

Проведено «День контролю» при заступнику голови райдержадміністрації С.Подоліну з питання «Про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 28 листопада 2013 року № 607 «Про районну програму «Ветеран» на 2014-2018 роки».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 65 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

  Проведено семінар-навчання з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих територіальних органів міністерств та відомств України в районі.

Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих суб’єктами подання, проведено 52 накази, опрацьовано 1608 записів у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 75167 осіб. Усунено одне кратне включення виборців у Реєстрі. Надано два запити на 41 особу до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців. Надано практичну та методичну допомогу в проведенні виборів депутатів Корнинської та Дядьковицької об’єднананих територіальних громад, відповідних сільських голів 23.12.2018.

Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірку стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Новоукраїнської сільської ради у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку згідно з пунктом б статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- засідання комісії з розгляду заяв та документів щодо компенсації бюджетних коштів для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства в районі;

- обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування населення на території Великоомелянської сільської ради;

- аналіз стану розвитку галузі тваринництва за жовтень 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

- щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

- моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналіз торгівлі товарами складного асортименту;

- моніторинг збирання сільськогосподарських культур урожаю 2018 року та посів озимих культур під урожай 2019 року сільськогосподарськими підприємствами району;

- моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

- контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

Проаналізовано роботу:

щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку;

промислових підприємств району з питань інвестиційного розвитку, виробництва і реалізації продукції та наявності проблемних питань.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

Розглянуто 29 звернень громадян.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

інформацію про фінансовий стан бюджету району;

інформацію про стан виконання доходної частини районного бюджету.

Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

Проведено фінансування бюджетних установ району.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 146 пенсійних справ, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 79 виплат допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

  Призначено 614 державних соціальних допомог. Внесено до централізованого банку даних дані на 44 особи для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

  Проведено:

- обстеження 958 сімей;

- 141 перевірку достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог;

- засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

 - засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

- засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

- обстеження дев’яти об’єктів у 12 суб’єктів підприємницької діяльності на території Великоомелянської сільської ради;

 - два виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено п’ять населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 212 осіб, знято з обліку 136 пільговиків. Направлено на санаторно-курортне лікування сім осіб пільгових категорій та три учасники антитерористичної операції з метою психологічної реабілітації. Шість учасників антитерористичної операції направлено на професійне навчання на водія автотранспортного засобу.

  Зареєстровано:

три колективних договори;

сім випадків вчинення насильства в сім’ї.

 Розглянуто 66 звернень громадян.

 Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 44 будівельних паспорти забудови земельних ділянок, чотири містобудівні умови та обмежень забудови земельних ділянок.

  Підготовлено 141 висновок до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто чотири звернення громадян.

Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено засідання експертної комісії. Завершено впорядкування документів № 388 «Шпанівська сільська рада» за 2008 – 2018 роки в кількості 108 справ та документів фонду № 316 «Городищенська сільська рада» за 2007 – 2015 роки в кількості 78 справ. Закартоновано справи фонду № 39 «Рівненська районна центральна лікарня смт Клевань» в кількості 62 справи за 2006 – 2015 роки. На виставкових стендах архівного відділу розміщенні інформаційні матеріали у зв’язку з 85-ми роковинами Голодомору та до подій Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. Надійшло 96 соціально-правових та майнових запитів громадян. Для надання відповідей опрацьовано 121 справу фондів.

  Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

чотири оперативні наради у начальника відділу.

Здійснено чотири виїзди у Обарівську та Білокриницьку амбулаторії загальної практики та сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району, Дядьковицьку та Олександрійську районні лікарні з метою стану проведення ремонту терапевтичного корпусу.

Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

нараду керівників закладів загальної середньої освіти;

семінар-практикум заступників директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено виробничу нараду з керівниками закладів клубного типу.

Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено нараду спортивного активу району. Відправлено на оздоровлення чотири дитини пільгових категорій району. Відбувся Всеукраїнський турнір з боротьби самбо серед юнаків та дівчат в м. Хархів, де чемпіоном змагань став вихованець відділення боротьби самбо тренера-викладача Д. Коби – Самедов Тимур.

Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

 - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

 - 12 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

 - шість рейдів-перевірок на території сільських та селищних рад, у ході яких обстежено умови проживання семи сімей;

 - шість перевірок умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу.

Здійснено виїзд в комунальний заклад «Обласний дитячий туберкульозний санаторій «Новостав» та в комунальний заклад «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради в с. Олександрія з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами, усиновителями.

Розглянуто вісім звернень громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

         З метою представлення прав та захисту інтересів дітей, спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації взяли участь у 24 судових засіданнях.

  Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 1289 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано 1254 результати надання адміністративних послуг.

  Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено 19 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 36 реєстраційних дій щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 481 заяву щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень.

  Рівненською районною філією Рівненського обласного центру зайнятості проведено:

п’ять семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 44 підприємства та приватних підприємців;

три міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь троє роботодавців та 41 безробітний громадянин;

перевірку в Квасилівській селищній та Олександрійській сільській радах щодо дотримання умов договору на працевлаштування безробітних на громадські роботи.

  Працевлаштовано:

216 незайнятих громадян;

двоє осіб з обмеженими фізичними можливостями;

36 безробітних після закінчення професійного навчання.

  Надано 50 профорієнтаційних послуг для 23 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1917 профорієнтаційних послуг для 1622 безробітних громадянин. Залучено одного безробітного до громадських робіт, п’ять – до робіт тимчасового характеру. Прийнято одинадцять рішень про відшкодування єдиного соціального внеску.

  Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено:

чотири виїзди Мобільного консультпункту соціальної роботи на території сільських та селищних рад, заходами охоплено 35 дітей, яким надано індивідуальні консультації;

виїзд у Клеванську спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І - ІІ ступенів, де проведено бесіду про здоровий спосіб життя та профілактики негативних явищ, заходом охоплено 23 дитини;

 виїзд до дитячого будинку сімейного типу с. Колоденка.

  Проведено профілактичний рейд з метою недопущення безпритульності та бездоглядності дітей на території Зорянської сільської ради.

Розглянуто сім повідомлень щодо вчинення насильства в сім’ї. Із членами сімей проведено роботу, спрямовану на запобігання повторного насильства,  поліпшення психоемоційного стану членів сімей, формування навичок подолання конфліктних ситуацій.

Складено 31 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини.

 

  У листопаді 2018 року проведено низку масових заходів:

  - відділом освіти райдержадміністрації:

 ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської  молоді ім.Т.Г.Шевченка у 2018-2019 навчальних роках;

 ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика;

 юнацька спартакіада на базі Корнинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

 інтелектуальні змагання «Зоряні війни» на базі Зорянського НВК «школа-гімназія».

 

- відділом культури і туризму райдержадміністрації:

 районне свято з нагоди  Всеукраїнського Дня працівників культури та майстрів народної творчості;

 заходи з відзначення Дня української писемності та мови та Дня Гідності та Свободи  в клубних та бібліотечних закладах району;

 свято «Моє село – частинка України»;

 конкурс на краще читання віршів про мову «Мужай величне наше слово»;

 концерт учасників міжнародного фестивалю в м. Лодзь (Республіка Польща) в будинку культури с. Городок.  

- відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

матчі другого туру відкритого чемпіонату району з волейболу  2018-2019 років;

перший тур районної спортивної гри «Сімейні перегони. Рухова активність»;

урочистості з нагоди нагородження срібного призера Рівненського району з футболу ФК «ЛМЗ-Квасилів».  

Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за листопад розглянути у грудні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                           А. ПОТАЙЧУК




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Форум бізнес- і ІТ-лідерів

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!