РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 липня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи РРДА за вересень 2018 р.


ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за вересень 2018 року

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на вересень 2018 року, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про стан підготовки об'єктів житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років», «Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Квасилівської селищної ради відповідно до пунктів б статей 27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». За підсумками засідання прийнято два розпорядження голови райдержадміністрації.

Підготовлено 38 інформацій про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район.

Керівництвом райдержадміністрації проведено десять особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 30 осіб.

На цілодобову «гарячу» лінію райдержадміністрації звернень громадян у вересні не надходило. Надійшло одне електронне звернення громадянина.

Протягом вересня 2018 року райдержадміністрацією договори оренди земельних ділянок не укладалися.

Проаналізовано одинадцять рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

Здійснено:

 - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

 - аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

    Відбулося: 43 наради, 3 засідання, 4 семінари, 3 навчання.

   Протягом вересня 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 128 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: постанова Кабінету Міністрів України, 35 розпоряджень і 16 доручень голови облдержадміністрації, 33 доручення заступників голови облдержадміністрації, 9 планів заходів облдержадміністрації, 21 розпорядження, 5 доручень голови райдержадміністрації, 3 доручення заступників голови райдержадміністрації, 5 планів заходів райдержадміністрації. Надійшло два звернення депутатів місцевих рад.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації видано три розпорядження голови райдержадміністрації.

          Проведено «День контролю» при першому заступнику голови райдержадміністрації І. Грубому з питання «Про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 24 лютого 2017 року № 72 «Про районну програму охорони навколишнього середовища на 2017-2021 роки».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 64 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих суб’єктами подання, проведено 39 наказів, опрацьовано 1230 записів у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 75021 особа. Надано один запит на 18 осіб до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

          Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірки стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Білокриницької сільської ради у сфері соціального захисту населення згідно з пунктом б статті 34 та виконком Бронниківської сільської ради щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав і свобод законних інтересів громадян згідно з пунктом б статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування населення на території Олександрійської сільської ради;

- аналіз стану розвитку галузі тваринництва за серпень 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

- засідання постійно діючої комісії з визначення орендної плати за землю за межами населених пунктів району;

- робочу нараду при першому заступнику голови райдержадміністрації з питань капітального ремонту дорожнього покриття у с. Сухівці Радухівської сільської ради;

- засідання штабу з підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років;

- огляд стану підготовки об’єктів теплопостачання та житлового господарства району до роботи в осінньо-зимовий період;

- щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

- моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналіз торгівлі товарами складного асортименту;

- моніторинг збирання зернових озимих і ярих культур урожаю 2018 року та посів озимих культур під урожай 2019 року сільськогосподарськими підприємствами району;

- моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

- контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

Проаналізовано роботу щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

Розглянуто 17 звернень громадян.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено інформацію про фінансовий стан бюджету району.

Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

Проведено фінансування бюджетних установ району.

 Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 205 пенсійних справ, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 67 виплат допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

Призначено 674 державних соціальних допомог. Внесено до централізованого банку даних дані на 25 осіб для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

Проведено:

- обстеження 354 сімей;

 - 124 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог;

- засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

 - засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

- «День контролю» при начальнику управління;

- засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

- обстеження п’яти об’єктів у восьми суб’єктів підприємницької діяльності та однієї юридичної особи на території Олександрійської сільської ради;

- засідання районної комісії щодо організації проходження альтернативної (невійськової) служби;

 - шість виїздів «мобільного соціального офісу», якими охоплено 39 населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 53 особи, знято з обліку 309 пільговиків.

  Зареєстровано:

-       п’ять колективних договорів;

-       десять випадків вчинення насильства в сім’ї.

 Розглянуто 37 звернень громадян.

  Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 50 будівельних паспортів забудови земельних ділянок, три містобудівні умови та обмежень забудови земельних ділянок, один паспорт прив’язки тимчасової споруди.

  Підготовлено 125 висновків до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто одне звернення громадянина.

Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

Проведено командно-штабні навчання з органами управління та силами цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області щодо дій у разі виникнення надзвичайної ситуації на Хмельницькій АЕС.

Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено чотири засідання експертної комісії. Завершено впорядкування документів фонду № 39 «Рівненська центральна районна лікарня смт Клевань» за 2005 – 2015 роки. Закартоновано справи фонду № 286 «Рівненська районна рада Рівненської області» в кількості 202 справи за 2009 – 2015 роки. Експоновано виставку «100 років української державності» з нагоди відзначення 100-річчя відродження української державності. Надійшло 64 соціально-правових та майнових запитів громадян. Для надання відповідей опрацьовано 82 справи фондів.

  Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

-       нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-   заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-   чотири оперативні наради у начальника відділу.

Здійснено два виїзди у Квасилівську та Обарівську амбулаторії загальної практики та сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

-   нараду відділу освіти з керівниками закладів загальної середньої освіти, завідувачами закладів дошкільної освіти району;

-   нараду з керівниками закладів дошкільної освіти;

-        засідання ради районного методичного кабінету.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено виїзний семінар-екскурсія в рамках відзначення року охорони культурної спадщини «Подорож пам’ятками Тернопілля».

Відділом молоді та спорту райдержадміністрації направлено на оздоровлення шістьох дітей пільгових категорій.

Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

 - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

 - 17 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

- шість рейдів-перевірок на території сільських та селищних рад, у ході яких обстежено умови проживання шести сімей;

 - дві перевірки умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу.

Здійснено виїзд в КЗ «Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1 І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами.

Розглянуто 15 звернень громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

З метою представлення прав та захисту інтересів дітей, спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації взяли участь в 17 судових засіданнях.

  Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 1794 заяви з питань надання адміністративних послуг. Видано 1723 результати надання адміністративних послуг.

  Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено 29 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 50 реєстраційних дій щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 616 заяв щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень. Підготовлено та передано до суду дві реєстраційні справи.

  Рівненською районною філією Рівненського обласного центру зайнятості проведено:

-   п’ять семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 34 підприємства та приватних підприємців;

-   три міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь двоє роботодавців та 41 безробітний громадянин;

-   перевірку в Квасилівській селищній та Білокриницькій сільській радах щодо дотримання умов договору на працевлаштування безробітних на громадські роботи.

  Працевлаштовано:

-      184 незайнятих громадянина;

-      троє осіб з обмеженими фізичними можливостями;

-      31 безробітного після закінчення професійного навчання.

  Надано 38 профорієнтаційних послуг для 23 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1576 профорієнтаційних послуг для 1314 безробітних громадян. Залучено семеро безробітних до громадських робіт, троє – до робіт тимчасового характеру. Прийнято одне рішення про відшкодування єдиного соціального внеску.

  Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено вісім виїздів Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, заходами охоплено 130 осіб, яким надано 165 індивідуальних консультацій.

          Розглянуто десять повідомлень щодо вчинення насильства в сім’ї. Із членами сімей проведено роботу, спрямовану на запобігання повторного насильства,  поліпшення психоемоційного стану членів сімей, формування навичок подолання конфліктних ситуацій.

          Складено 27 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини.

 

  У вересні 2018 року проведено низку масових заходів: 

     - відділом освіти райдержадміністрації:

Ø     свято першого дзвоника в загальноосвітніх навчальних закладах району;

Ø     спортивно-масові заходи до Дня фізкультурника. 

   - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø     екскурсія - квест по бібліотеці «З бібліотекою разом і назавжди»;

Ø     свято з нагоди Дня знань «Країна знань – світлий промінь надій і сподівань»;

Ø     заходи з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек – екскурсія за туристичним маршрутом «Клевань – Пересопниця»;

Ø     навчальний тренінг «Суспільна активність – запорука розвитку громади»;

Ø     ІІІ-й районний фестиваль творчих родин в смт Клевань;

Ø     традиційний 3-й марафон з бігу «Кольоровий забіг 2018» в смт Квасилів;

Ø     кастинг учасників фестивалю «Квасилів має талант».  

   - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø матчі чемпіонату та першості району з футболу сезону 2018 року;

Ø районні урочисті та спортивно-масові заходи з нагоди відзначення професійного свята – Дня фізичної культури і спорту. 

    Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за вересень розглянути у жовтні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                   А. ПОТАЙЧУК




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!