РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 серпня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Звіт про виконання плану роботи РДА за квітень 2018 року


Голові Рівненської районної

державної адміністрації

В.Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за квітень 2018 року

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на квітень 2018 року, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про організаційно-кадрове забезпечення повноважень органів виконавчої влади щодо роботи галузей господарського комплексу району та виконання місцевих бюджетів за перший квартал 2018 року», «Про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29 грудня 2016 року №585 «Про затвердження районних заходів щодо профілактики, діагностики та лікування цукрового діабету на 2017-2020 роки».

За підсумками засідання прийнято розпорядження голови райдержадміністрації.

Підготовлено 42 інформації про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район.

Керівництвом райдержадміністрації проведено сім особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 28 осіб. До райдержадміністрації надійшло одне електронне звернення громадян.

У квітні на цілодобову «гарячу лінію» звернень громадян не надходило.

Протягом квітня 2018 року райдержадміністрацією укладено одну угоду про внесення зімн до договору оренди землі.

Проаналізовано 18 рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

Вирішено питання матеріально-технічного забезпечення діяльності районної виборчої комісії.

Здійснено:

- контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

- аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

Відбулося: 43 наради, 4 засідання, 4 семінари, 3 навчання.

Протягом квітня 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 185 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: три постанови Кабінету Міністрів України, 42 розпорядження і 21 доручення голови облдержадміністрації, 43 доручення заступників голови облдержадміністрації, шість планів заходів облдержадміністрації, три звернення та 18 запитів депутатів районної ради, 38 розпоряджень, вісім доручень голови райдержадміністрації, три доручення заступників голови райдержадміністрації

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації видано три розпорядження голови райдержадміністрації. 

Проведено «День контролю» при заступнику голови райдержадміністрації С.Подоліну з питання «Про хід виконання Указу Президента України від 03 грудня 2015 року №678/2015, доручення Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2016 року №46209/0/116, розпорядження голови облдержадміністрації від 13 березня 2017 року №149, розпорядження голови райдержадміністрації від 23 травня 2017 року №221 «Про районну програму створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю на 2017-2021 роки».

Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 50 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих суб’єктами подання, проведено 54 накази, опрацьовано 737 записів у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 74731 особу. Надано запит на одну особу до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

З метою проведення перших виборів голови, депутатів Олександрійської, Шпанівської об'єднаних територіальних громад забезпечено виготовлення та передачу дільничним виборчим комісіям звичайної виборчої дільниці попереднього, уточненого списку виборців, іменних запрошень на паперовому носії та виборчих скриньок.

Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірки стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Олександрійської сільської ради у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку згідно з пунктом б статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

  - нараду з представниками сільських, селищної рад, об'єднаної територіальної громади з питань державної підтримки агропромислового комплексу;

  - виїзну нараду при першому заступнику голови райдержадміністрації І.Грубому щодо функціонування дитячого будинку сімейного типу;

  - обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування на території Зорянської сільської ради;

  - аналіз стану розвитку галузі тваринництва за березень 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

  - щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

  - моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналізувалася торгівля товарами складного асортименту;

  - моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

  - контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства у зимово-весняний період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

  Проаналізовано роботу щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку.

  Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

  Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

  Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

Розглянуто 15 звернень громадян.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

- звіт про заборгованість за бюджетними коштами;

- інформацію про виконання доходної частини районного бюджету за перший квартал 2018 року.

  Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

  Проведено фінансування бюджетних установ району.

  Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 240 пенсійних справ, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 76 виплат допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

Призначено 667 державних соціальних допомог та 256 субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Внесено до централізованого банку даних дані на 28 осіб для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

Проведено:

- обстеження 255 сімей;

- обстеження одного підприємства, здійснено одну експертизу якості проведення атестації робочих місць, атестовано п'ять робочих місць;

 - 127 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги;

  - два засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

  - два засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

  - «День контролю» при начальнику управління;

  - засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

  - обстеження дев’яти об’єктів у восьми суб’єктів підприємницької діяльності та однієї юридичної особи на території  Зорянської сільської ради;

  - чотири виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено 12 населених пунктів району.

  В базу ЄДАРП внесено дані на 145 осіб, знято з обліку 119 пільговиків. Видано одну путівку на санаторно-курортне лікування.

  Зареєстровано:

-            сім колективних договорів;

-            20 випадків вчинення насильства в сім’ї.

  Розглянуто 35 звернень громадян.

Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 58 будівельних паспортів забудови земельних ділянок.

  Підготовлено 167 висновків до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто чотири звернення громадян.

Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

У квітні 2018 року надзвичайних ситуацій на території району не було.

Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено засідання експертної комісії, на якому схвалено проект інструкції з діловодства відділу культури і туризму райдержадміністрації.

Виконано 40 запитів громадян і установ. Для надання відповідей опрацьовано 74 справи фондів.

Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

-           нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-       заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-       чотири оперативні наради у начальника відділу.

  Здійснено два виїзди в Обарівську та Шубківську амбулаторії загальної практики – сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

  Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

  - нараду директорів закладів загальної середньої освіти;

  - нараду завідувачів закладів дошкільної освіти;

  - семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи на базі Великоолексинського НВК “школа-сад”.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

-       нараду спеціалістів закладів культури клубного типу;

-       засідання атестаційної комісії відділу культури і туризму райдержадміністрації;

-       комплексну перевірку діяльності публічно-шкільної бібліотеки с. Шубків та перевірку організації автоматизованих робочих місць в бібліотеках району.

  Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено спільну нараду відділу молоді та спорту райдержадміністрації з громадськими фізкультурно-спортивними організаціями, керівниками спортивних клубів та інструкторами зі спорту сільських та селищної рад, об'єднаної територіальної громади, представниками громадських молодіжних організацій щодо визначення і реалізації основних напрямів діяльності, реалізації державної молодіжної політики в районі, вирішення найважливіших питань дільності галузі.

  Відправлено на оздоровлення шість дітей пільгових категорій району.

  Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

  - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

  - 27 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

  - дві перевірки умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу.

  Здійснено три виїзди у комунальний заклад «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами.

  Розглянуто 17 звернень громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

  З метою представлення прав та захисту інтересів дітей, спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації взяли участь у 15 судових засіданнях.

  Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 4837 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано 4736 результатів надання адміністративних послуг.

  Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено 10 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 21 реєстраційну дію щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 472 заяви щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень.

Районною філією Рівненського обласного центру зайнятості проведено:

-       п'ять семінарів з 38 роботодавцями;

-       три міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь три роботодавці та 32 безробітних громадянина.

Працевлаштовано:

-         167 незайнятих громадян;

-         чотири особи з обмеженими фізичними можливостями;

-         21 безробітну особу після закінчення професійного навчання.

  Надано 22 профорієнтаційні послуги для 19 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1014 профорієнтаційних послуг для 844 безробітних громадян. Залучено 20 безробітних до громадських робіт, чотири – до робіт тимчасового характеру. Прийнято сім рішень про відшкодування єдиного соціального внеску.

  Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено 13 виїздів Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, заходами охоплено 606 осіб, яким надано 881 індивідуальну консультацію.

  Складено 31 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини та допомогу на дітей одиноким матерям. Здійснено оцінку потреб у 20 сім’ях, у яких скоєно насильство.

  Проводиться робота щодо залучення дітей учасників АТО до відвідування груп з вивчення англійської мови.

  Спільно з волонтерами центру проведено  святкову Великодню програму для дітей пільгових категорій, заходами охоплено 30 дітей. На території Білокриницької та Городищенської сільських рад відвідано учасників АТО та подаровано солодощі. Організовано та оплачено поїздку до Карпат для 12 дітей-сиріт та сімей, які пересилилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО.

У квітні 2018 року проведено низку масових заходів:

      - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø  година реквієм “Чорнобиль — від мирного атому до катастрофи”;

Ø  звітний концерт учнів та викладачів Клеванської дитячої музичної школи;

Ø урочисте відкриття велосімейного парку “Ремельський”, що входить до складу Зеленого шляху “Медове коло”;

Ø презентація виставки картин молодої художниці Ольги Шершун;

Ø відкритий чемпіонат з брейк-дансу.

     - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø кубкові матчі 1/16 та 1/8 фіналу Рівненського району з футболу;

Ø змагання з футзалу 2018 року серед державних службовців, працівників органів місцевого самоврядування, депутатів районної, селищних та сільських рад;

- відділом освіти райдержадміністрації:

Ø зліт лідерів учнівського самоврядування районної дитячої спілки “Екіпаж” на базі Обарівського ліцею.

Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за квітень розглянути у травні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                        А. Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!