РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 травня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи РДА за травень 2018 року


Голові Рівненської районної

державної адміністрації

В.Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за травень 2018 року

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на травень 2018 року, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

           Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питання: «Про підсумки опалювального сезону  2017-2018 років та підготовку об'єктів житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років. За підсумками засідання прийнято розпорядження голови райдержадміністрації.

   Підготовлено 44 інформації про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

      Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район. Забезпечено проведення засідання громадської ради при райдержадміністрації. Підготовлено районний план заходів з відзначення 22-ї річниці Конституції України.

      Керівництвом райдержадміністрації проведено вісім особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 31 особу. До райдержадміністрації надійшло одне електронне звернення громадянина.

      У травні на цілодобову «гарячу лінію» звернень громадян не надходило.

      Протягом травня 2018 року райдержадміністрацією укладено два договори оренди землі.

      Проаналізовано 17 рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

       Здійснено:

        - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

        - аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

    Відбулося: 43 наради, 3 засідання, 2 семінари, 1 навчання.

   Протягом травня 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 111 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: 38 розпоряджень і 16 доручень голови облдержадміністрації, 28 доручень заступників голови облдержадміністрації, п’ять планів заходів облдержадміністрації, два звернення депутатів місцевих рад, 15 розпоряджень, п’ять доручень голови райдержадміністрації, одне доручення заступників голови райдержадміністрації та один план заходів райдержадміністрації.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято шість розпоряджень голови райдержадміністрації. 

  Здійснено перевірку стану виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Городоцької сільської ради.

          Проведено «День контролю» при керівнику апарату райдержадміністрації з питання «Про хід виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 24 грудня 2008 року № 858, розпорядження голови облдержадміністрації від 04 грудня 2008 року  № 521, розпорядження голови райдержадміністрації від 16 грудня 2008 року № 1005 «Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 50 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих субєктами подання, проведено 38 наказів, опрацьовано 591 запис у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 74777 осіб. Надано один запит на вісім осіб до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено комплексну перевірку стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Городоцької сільської ради згідно з пунктами б статей 27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- засідання постійно діючої комісії з визначення орендної плати за землю за межами населених пунктів;

- два засідання координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах району;

- обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування населення на території Жобринської сільської ради;

- аналіз стану розвитку галузі тваринництва за квітень 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

- щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

- моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналізувалася торгівля товарами складного асортименту;

- аналіз діяльності галузей господарського комплексу району за підсумками моніторингу соціально-економічного розвитку районів та міст обласного значення за січень-квітень 2018 року; 

- моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

- контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

Проаналізовано роботу щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

Розглянуто 19 звернень громадян.

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

- звіт про заборгованість за бюджетними коштами;

- інформацію про фінансовий стан бюджету району.

         Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

         Проведено фінансування бюджетних установ району.

 Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 98 пенсійних справ, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 71 виплату допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

  Призначено 505 державних соціальних допомог та 578 субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Внесено до централізованого банку даних дані на 25 осіб для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

  Проведено:

- обстеження 318 сімей;

- обстеження однієї установи, здійснено одну експертизу якості проведення атестації робочих місць, атестовано 18 робочих місця;

       - 167 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги;

        - два засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

        - два засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

        - засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми;

        - «День контролю» при начальнику управління;

        - засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

        - обстеження дев’яти об’єктів у п’яти суб’єктів підприємницької діяльності на території Жобринської сільської ради;

        - чотири виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено 15 населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 218 осіб, знято з обліку 113 пільговиків. Видано 28 путівок на санаторно-курортне лікування.

  Зареєстровано:

-          два колективних договори;

-          один випадок вчинення насильства в сім’ї.

Розглянуто 40 звернень громадян.

  Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 43 будівельних паспорти забудови земельних ділянок, 17 містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок.

  Підготовлено 204 висновки до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто два звернення громадян.

  Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

  Проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

  Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено шість засідань експертної комісії.

Проаналізовано стан приймання на державне зберігання документів Рівненської районної ради та з виборів до сільських, селищних рад. Вивчено стан діловодства та забезпечення збереженості документів відділу освіти райдержадміністрації.

          Підготовлено та діє виставка «Наші грізні бойові гармати салютують Миру, не війні!». Виконано 79 запитів громадян і установ. Для надання відповідей опрацьовано 107 справ фондів.

  Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

-          нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-      заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-      чотири оперативні наради у начальника відділу.

Здійснено два виїзди у Рівненську центральну районну лікарню та Квасилівську амбулаторію загальної практики – сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

         - нараду директорів закладів загальної середньої освіти;

         - засідання ради районного методичного кабінету відділу.

         Вивчалось питання організації роботи педагогічних колективів установ освіти району з виконання навчальних планів і програм, завершенню навчального року, підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

-      засідання ради при директорі централізованої системи публічно-шкільних бібліотек;

-      комплексну перевірку діяльності публічно-шкільної бібліотеки с. Корнин.

           Відділом молоді та спорту райдержадміністрації направлено на оздоровлення п’ять дітей пільгових категорій.

 Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

         - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

         - 26 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

         - три рейди-перевірки на території сільських та селищних рад, в ході яких обстежено умови проживання шести сімей;

         - дві перевірки умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу.

Здійснено два виїзди в комунальний заклад «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради в с. Олександрія та у комунальний заклад «Обласний дитячий туберкульозний санаторій «Новостав» Рівненської обласної ради з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами.

Розглянуто 50 звернень громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

         З метою представлення прав та захисту інтересів дітей, спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації взяли участь в 21 судовому засіданні.

  Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 2827 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано 1997 результатів надання адміністративних послуг.

  Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено 28 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 44 реєстраційних дії щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 492 заяви щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень. Підготовлено та передано до суду 12 реєстраційних справ.

  Рівненською районною філією Рівненського обласного центру зайнятості проведено:

-      шість семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 39 підприємств та приватних підприємців;

-      чотири міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь три роботодавці та 52 безробітних громадян;

-      одну упереджувальну консультацію.

  Працевлаштовано:

-          258 незайнятих громадян;

-          три особи з обмеженими фізичними можливостями;

-          17 безробітних після закінчення професійного навчання.

  Надано 39 профорієнтаційних послуг для 32 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1223 профорієнтаційні послуги для 987 безробітних громадян. Залучено 18 безробітних до громадських робіт, одного – до робіт тимчасового характеру.

  Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено вісім виїздів Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, заходами охоплено 149 осіб, яким надано 228 індивідуальних консультацій.

          Надано допомогу 85 сімям, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають під соціальним супроводом, сімям заглиблих учасників АТО з нагоди відзначення Міжнародного дня сімї.

          Проведено чотириденний табір, в якому взяли участь діти с. Біла Криниця та с. Городище, заходом охоплено 126 осіб, всі учасники отримали подарунки.

          У Білокриницькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів дітям, які брали участь у олімпіадах, надано подарунки.

Складено 29 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини.

         Проводиться робота щодо залучення дітей учасників АТО до відвідування груп з вивчення англійської мови.

 

  У травні 2018 року проведено низку масових заходів:

               - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø  другий районний відкритий фестиваль хореографічних колективів «Танцює Полісся»;

Ø  творчі звіти шкіл естетичного виховання;

Ø  святкові концерти до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні;

Ø  свята до Дня матері;

Ø  свято села Городище з нагоди 550-річного ювілею;

Ø  заходи до Дня Європи;

Ø  конкурс краси «Весняна Панна» в клубі с. Новожуків;

Ø  вечір памяті Миколи Фенглера в будинку культури с. Малий Шпаків;

Ø  свято до Дня захисту дітей в с. Дядьковичі. 

 

              - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø  матчі чемпіонату та першості району з футболу сезону 2018 року;

Ø  матчі у боротьбі за кубок району з футболу 2018 року;

Ø  районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура»;

Ø  змагання з баскетболу, волейболу та футзалу районної спартакіади 2018 року серед державних службовців, територіальних органів виконавчої влади, працівників органів місцевого самоврядування, депутатів районної ради;

Ø  районний спортивно-масовий фестиваль «Спорт для всіх у парках і скверах».

 

- відділом освіти райдержадміністрації:

Ø  свято останнього дзвоника в загальноосвітніх навчальних закладах району.

 

       Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за травень розглянути у червні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                           А. Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Форум бізнес- і ІТ-лідерів

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!