РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи РДА за березень 2018


                                                                                             Голові Рівненської районної

                                                                                             державної адміністрації

                                                                                             В.Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за березень 2018 року

 

Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на березень 2018 року, в основному, виконані.

Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

   Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про організацію і проведення призову громадян України на строкову військову службу у 2018 році», «Про виконання бюджетів місцевих рад за 2017 рік та перспективи їх виконання у 2018 році», «Про стан благоустрою населених пунктів району та виконання природоохоронних заходів», «Про хід виконання районної цільової соціальної програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки на 2016-2020 роки», «Про профілактичні заходи щодо недопущення занесення африканської чуми свиней на територію Рівненського району», «Про удосконалення системи надання адміністративних послуг».

   За підсумками засідання прийнято розпорядження та доручення голови райдержадміністрації.

   Підготовлено 37 інформацій про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

      Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район. Забезпечено проведення засідання громадської ради при райдержадміністрації.

      Керівництвом райдержадміністрації проведено 15 особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 32 особи. До райдержадміністрації надійшли два електронних звернення громадян.

      У березні на цілодобову «гарячу лінію» звернень громадян не надходило.

      Протягом березня 2018 року райдержадміністрацією укладено три договори оренди землі.

      Проаналізовано 40 рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

       Вирішено питання матеріально-технічного забезпечення діяльності районної виборчої комісії.

       Здійснено:

        - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

        - аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

    Відбулося: 42 наради, 4 засідання, 4 семінари, 3 навчання.

   Протягом березня 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 137 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: 42 розпорядження і 14 доручень голови облдержадміністрації,    32 доручення заступників голови облдержадміністрації, дев’ять планів заходів облдержадміністрації, вісім звернень депутатів місцевих рад, 20 розпоряджень, чотири доручення голови райдержадміністрації, чотири доручення заступників голови райдержадміністрації та чотири плани заходів райдержадміністрації.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято п’ять розпоряджень голови райдержадміністрації. 

  Здійснено перевірку роботи з документами та зверненнями громадян у відділі містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації.

          Проведено «День контролю» при першому заступнику голови райдержадміністрації І.Грубому з питання «Про хід виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 року №554, розпорядження голови облдержадміністрації від 07 грудня 2016 року №751, розпорядження голови райдержадміністрації від 04 січня 2017 року №4 «Про районну програму розвитку транскордонного співробітництва на 2016-2020 роки».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 32 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих суб’єктами подання, проведено 44 накази, опрацьовано 698 записів у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 74268 осіб. Надано два запити на 52 особи до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірки стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Кустинської сільської ради у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту згідно з пунктом б статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та виконкомом  Корнинської сільської ради у галузі будівництва згідно з пунктом б статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».                  

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- нараду з керівниками сільськогосподарських підприємств та головами фермерських господарств з питань підготовки та проведення комплексу весняно-польових робіт та державної підтримки агропромислового комплексу;

- засідання постійно діючої комісії з визначення орендної плати за землю за межами населених пунктів;

- обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування на території Обарівської сільської ради;

- аналіз стану розвитку галузі тваринництва за лютий 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

- щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

- моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналізувалася торгівля товарами складного асортименту;

- моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

- контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в зимово-весняний період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

Проаналізовано роботу щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

Розглянуто 20 звернень громадян.

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

- звіт про заборгованість за бюджетними коштами;

- інформацію про фінансовий стан бюджету району.

         Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

         Проведено фінансування бюджетних установ району.

 Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 244 пенсійні справи, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 95 виплат допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

  Призначено 976 державних соціальних допомог та 101 субсидію на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Внесено до централізованого банку даних дані на 31 особу для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

  Проведено:

- обстеження 325 сімей;

- обстеження однієї установи, здійснено одну експертизу якості проведення атестації робочих місць, атестовано чотири робочих місця;

       - 140 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги;

        - засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

        - два засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

        - «День контролю» при начальнику управління;

        - засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

        - обстеження дев’яти об’єктів у 12 суб’єктів підприємницької діяльності на території  Обарівської сільської ради;

        - два виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено п’ять населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 66 осіб, знято з обліку 138 пільговиків. Видано чотири путівки на санаторно-курортне лікування.

  Зареєстровано:

-          сім колективних договорів;

-          14 випадків вчинення насильства в сім’ї.

Розглянуто 51 звернення громадян.

  Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 39 будівельних паспортів забудови земельних ділянок.

  Підготовлено 115 висновків до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто чотири звернення громадян.

  Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

  Проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

  Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено п’ять засідань експертної комісії, закартоновано та прийнято на державне зберігання 90 справ фондів.

Виконано 72 запити громадян і установ. Для надання відповідей опрацьовано        106 справ фондів.

  Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

-          нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-      заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-      чотири оперативні наради у начальника відділу.

Здійснено два виїзди в Обарівську та Новоукраїнську амбулаторії загальної практики – сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

         - нараду директорів закладів загальної середньої освіти на базі Корнинської      ЗОШ І-ІІІ ст.;

         - розширене засідання ради районного методичного кабінету відділу;

         - VIII районний форум батьківської громадськості.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

-      нараду з керівниками зразкових та народних аматорських колективів;

-      виїзний семінар-практикум у садовому товаристві «Західний» щодо впровадження нового туристичного маршруту;

-      комплексну перевірку діяльності публічно-шкільної бібліотеки                                  с. Грабів та перевірку організації автоматизованих робочих місць в бібліотеках району.

  Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено спільну нараду відділу молоді та спорту райдержадміністрації, громадської організації «Рівненська районна федерація футболу», представників команд учасників першості району з футболу серед команд першої та другої ліги щодо організації та проведення змагань з футболу сезону 2018 року.

 Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

         - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

         - 15 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

         - дві перевірки умов проживання та утримання дітей у дитячих будинках сімейного типу.

Здійснено два виїзди в комунальний заклад «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами.

Розглянуто 22 звернення громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

         З метою представлення прав та захисту інтересів дітей, спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації взяли участь в одинадцяти судових засіданнях.

  Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 1675 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано                       1581 результат надання адміністративних послуг.

  Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено         22 реєстраційні дії щодо юридичних осіб та 33 реєстраційні дії щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 603 заяви щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень.

  Районним центром зайнятості проведено:

-      сім семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 60 підприємств та приватних підприємців;

-      чотири міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь чотири роботодавці та                      69 безробітних громадянина.

  Працевлаштовано:

-          179 незайнятих громадян;

-          чотири особи з обмеженими фізичними можливостями;

-          20 безробітних після закінчення професійного навчання.

  Надано 61 профорієнтаційну послугу для 41 особи з обмеженими фізичними можливостями, 1158 профорієнтаційних послуг для  876 безробітних громадян. Залучено одинадцять безробітних до громадських робіт, сім – до робіт тимчасового характеру. Прийнято чотири рішення про відшкодування єдиного соціального внеску.

  Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено:

- виїзди у три загальноосвітні навчальні заклади району, заходами охоплено             57 осіб;

- 12 виїздів Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, заходами охоплено 224 особи, яким надано 331 індивідуальну консультацію.

  Організовано виїзну очну клініку, в якій безкоштовно обстежено жителів Великожитинської сільської ради, заходами охоплено 60 осіб.

         Здійснено профілактичний рейд на територію Зорянської сільської ради з метою недопущення безпритульності та бездоглядності дітей, проведено профілактичні бесіди з батьками, повідомлено про можливість отримання соціальних послуг, запропоновано соціальний супровід.

Складено 21 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини. Здійснено оцінку потреб у 15 сім’ях, у яких скоєно насильство.

         Проводиться робота щодо залучення дітей учасників АТО до відвідування груп з вивчення англійської мови.

 

  У березні 2018 року проведено низку масових заходів:

 

               - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø  цикл заходів «Читаймо Тараса, учімося в нього» з нагоди 204-ї річниці від Дня народження Тараса Шевченка;

Ø  районне літературно-музичне свято за участю місцевих художників, поетів, авторів «Життя малюєм фарбами й словами»;

Ø другий районний фестиваль народно-інструментальної музики «Музичне перевесло»;

Ø  заходи з нагоди вшанування 66-ї річниці з дня загибелі Ніла Хасевича у с.Сухівці;

Ø  заходи з вшанування пам’яті невинно убієнних жителів с.Ремель від рук польської шуцманшафт-поліції 17 березня 1943 року;

Ø  майстер-класи з писанкарства в будинку культури с. Велика Омеляна.

 

              - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø  турнір з футзалу пам’яті М. Саська;

Ø  матчі відкритого зимового чемпіонату району з футболу 2018 року на призи міськрайонної газети «Слово і час»;

Ø  перший відкритий районний фестиваль з плавання вільним стилем на дистанції 50 метрів;

Ø  районні змагання з футзалу 2018 року серед державних службовців, працівників органів місцевого самоврядування, депутатів районної, селищних та сільських рад;

Ø  змагання фінальної частини відкритого чемпіонату району з волейболу 2018 року.

 

- відділом освіти райдержадміністрації:

Ø районний етап обласного ярмарку-конкурсу педагогічних ідей;

Ø  ІІ етап Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів «Козацький гарт 2018».

 

       Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за березень розглянути у квітні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

  

Керівник апарату адміністрації                                              А. Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!