РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 червня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
ІНФОРМАЦІЯ про виконання плану роботи районної державної адміністрації за лютий 2018 року


                                                                                             Голові Рівненської районної

                                                                                             державної адміністрації

                                                                                             В.Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за лютий 2018 року

 

 Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на лютий 2018 року, в основному, виконані.

        Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

        Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про організаційно-кадрове забезпечення повноважень органів виконавчої влади щодо роботи галузей господарського комплексу району та виконання місцевих бюджетів за 2017 рік», «Про стан виконання в районі вимог законодавства України щодо роботи зі зверненнями громадян у 2017 році», «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених органами виконавчої влади вищого рівня, голови райдержадміністрації у ІІ півріччі 2017 року», «Про хід виконання районної програми забезпечення нагляду та належного утримання зовнішнього протипожежного водопостачання населених пунктів Рівненського району на 2014-2018 роки». За підсумками засідання прийнято три розпорядження та одне доручення голови райдержадміністрації.

  Підготовлено 37 інформацій про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

  Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район. Забезпечено проведення засідання громадської ради при райдержадміністрації.

    Керівництвом райдержадміністрації проведено 15 особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 31 особу.

    У лютому на цілодобову «гарячу лінію» та електронних звернень громадян не надходило.

         Протягом лютого 2018 року райдержадміністрацією укладено три договори оренди землі.

          Проаналізовано 55 рішень виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

        Здійснено:

        - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

        - аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

Відбулося: 35 нарад, 4 засідання, 5 семінарів, 3 навчання.

 Протягом лютого 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало          125 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: 35 розпоряджень і 12 доручень голови облдержадміністрації,    33 доручення заступників голови облдержадміністрації, сім планів заходів облдержадміністрації, сім звернень депутатів місцевих рад, 26 розпоряджень, п’ять доручень голови райдержадміністрації та один план заходів райдержадміністрації.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято шість розпоряджень та одне доручення голови райдержадміністрації, затверджено один план заходів райдержадміністрації.

  Здійснено перевірку стану виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Шпанівської сільської ради.

          Проведено «День контролю» при заступнику голови райдержадміністрації С.Подоліну з питання «Про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 21 грудня 2017 року №10 «Про план заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної конституції щодо неповнолітніх в Рівненському районі».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 65 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих субєктами подання, проведено 34 накази, опрацьовано 690 записів у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 74792 особи. Надано один запит на шість осіб до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірки стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Шпанівської сільської ради щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав і свобод законних інтересів громадян згідно з пунктом б статті 38 та виконкомом  Великожитинської сільської ради у сфері соціального захисту населення згідно з пунктом б статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».                   

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- засідання районної робочої групи з підготовки перспективного плану формування територій громад Рівненського району;

- нараду з питання розчищення трас повітряних ліній електропередач від гілок дерев у населених пунктах району;

- засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги;

- засідання координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах району;

- обстеження та аналіз дотримання законодавства щодо стану торговельного та побутового обслуговування на території Малошпаківської сільської ради;

          - аналіз стану розвитку галузі тваринництва за січень 2018 року в розрізі сільгосппідприємств;

          - щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

          - моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналізувалася торгівля товарами складного асортименту;

          - моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

          - контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

          Проаналізовано роботу щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

        Розглянуто 22 звернення громадян.

        Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

- звіт про заборгованість за бюджетними коштами;

- інформацію про фінансовий стан бюджету району.

        Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

        Проведено фінансування бюджетних установ району.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 354 пенсійні справи, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 84 виплати допомог на поховання;

- 123 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

Призначено 718 державних соціальних допомог та 170 субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Внесено до централізованого банку даних дані на 29 осіб для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

 

Проведено:

 - обстеження 340 сімей;

 - обстеження однієї установи, здійснено одну експертизу якості проведення атестації робочих місць, атестовано чотири робочих місця;

 - 144 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги;

     - засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

     - засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

     - «День контролю» при начальнику управління;

     - засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

    - обстеження шести об’єктів у семи суб’єктів підприємницької діяльності на території Малошпаківської сільської ради;

         - два виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено вісім населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 55 осіб, знято з обліку 115 пільговиків. Видано три путівки на санаторно-курортне лікування.

 Зареєстровано:

-          сім колективних договорів;

-          22 випадки вчинення насильства в сім’ї.

Розглянуто 43 звернення громадян.

        Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 45 будівельних паспортів забудови земельних ділянок.

        Підготовлено 85 висновків до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто два звернення громадян.

 Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

 Архівним відділом райдержадміністрації надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Підготовлено виставку на тему «Я любив всіх, та найбільше любив Україну», присвячену Дню Героїв Небесної Сотні.

         Виконано 78 запитів громадян і установ. Для надання відповідей опрацьовано 125 справ фондів.

 Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

-          нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-      заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-      оперативну нараду у начальника відділу.

        Здійснено два виїзди в Рівненську центральну районну лікарню та Квасилівську амбулаторію загальної практики – сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

        Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

         - засідання колегії;

         - засідання методичного кабінету відділу;

         - семінар-практикум директорів шкіл на базі Козлинського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів;

         - семінар-практикум заступників директорів з виховної роботи на базі Новожуківського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів.

        Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

-      семінар-практикум з бібліотечними працівниками;

-      нараду з працівниками клубних закладів району;

-      комплексну перевірку діяльності публічно-шкільної бібліотеки  с. Велика Омеляна.

        Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено нараду спортивного активу району.

        Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

        - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

        - три рейди-перевірки на території Малошпаківської сільської ради;

        - 14 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

        - індивідуальну профілактичну роботу з дітьми щодо пропусків занять та скоєння правопорушень у Малошпаківській ЗОШ І-ІІІ ст.

        Здійснено виїзд в КЗ «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради з метою встановлення контакту дітей з майбутніми опікунами.

        Розглянуто 18 звернень громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 1928 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано 1897 результатів надання адміністративних послуг.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено 16 реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 41 реєстраційну дію щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 515 заяв щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень.

 

Районним центром зайнятості проведено:

-      сім семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 44 підприємства та приватні підприємці;

-      перевірку управління соціального захисту населення райдержадміністрації щодо дотримання умов договору на працевлаштування безробітних на громадські роботи;

-      чотири міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь чотири роботодавці та 44 безробітних громадянина.

Працевлаштовано:

-          122 незайнятих громадянина;

-          одну особу з обмеженими фізичними можливостями;

-          одинадцять безробітних після закінчення професійного навчання.

        Надано 57 профорієнтаційних послуг для 38 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1261 профорієнтаційну послугу для 957 безробітних громадян. Залучено одинадцять безробітних до громадських робіт, одинадцять – до робіт тимчасового характеру. Прийнято три рішення про відшкодування єдиного соціального внеску.

Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено:

- виїзд до дитячого будинку сімейного типу с. Колоденка;

- шість виїздів Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, заходами охоплено 69 осіб, яким надано 105 індивідуальних консультацій.

        Організовано виїзну очну клініку, в якій безкоштовно обстежено жителів Білокриницької сільської ради, заходами охоплено 80 осіб. Для сімей які опинилися у складних життєвих обставинах та перебувають під соціальним супроводом, надано гуманітарну допомогу.

        Складено одинадцять актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини. Здійснено оцінку потреб у 21 сімї, в яких скоєно насильство та надано 50 соціальних послуг.

 

У лютому 2018 року проведено низку масових заходів:

           - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø  районний етап Всеукраїнського конкурсу «Найкращий читач України 2018 року»;

Ø  «День Героїв Небесної Сотні»;

Ø  районне свято професійної майстерності серед клубних працівників району «Творці гарного настрою»;

Ø  заходи  до Дня святого Валентина, Дня Героїв Небесної Сотні, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав;

Ø  захід до свята Стрітення в клубі с. Верхівськ; 

Ø  свято пирогів «Із картоплею, з грибами – пахне в хаті пирогами»;

Ø  святкування Масляної та свято Колодки «Приходь Колодію на нашу затію».

           - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø  турнір з футзалу пам’яті М. Саська;

Ø  матчі відкритого чемпіонату району з волейболу 2018 року;

Ø  районні спортивні змагання «Сімейні перегони»;

Ø  змагання дитячо-юнацької футбольної ліги з футзалу серед юнаків 2002-2003 років народження;

Ø  розіграш кубку Рівненської районної організації Всеукраїнського фізкультурно – спортивного товариства «Колос» з волейболу серед чоловічих команд, присвячений Дню Героїв Небесної Сотні;

Ø  відкритий зимовий чемпіонат району з футболу на призи міськрайонної газети «Слово і час».

   - відділом освіти райдержадміністрації:

Ø  інформаційно-просвітницькі заходи, пов’язані із вшануванням подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні у загальноосвітніх навчальних закладах району.

       Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за лютий розглянути у березні 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                               А. Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

21 червня

 

– відкриття футбольного міні-поля зі штучним покриттям (ОЗ «Шпанівський ліцей», 9.00 год);

 

– урочисті заходи з нагоди відзначення Дня державної служби (малий зал засідань райдержадміністрації, 12.00год.)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!