РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 серпня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Інформація про виконання плану роботи районної державної адміністрації за січень 2018 року


                                                                                             Голові Рівненської районної

                                                                                             державної адміністрації

                                                                                             В.Пилипчуку

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи районної державної адміністрації

за січень 2018 року

 

 Заходи, передбачені планом роботи районної державної адміністрації на січень 2018 року, в основному, виконані.

        Структурними підрозділами апарату райдержадміністрації забезпечено організацію підготовки та проведення наступних заходів.

        Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації з питань: «Про стан виконання районної комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016-2020 роки», «Про стан виконання в райдержадміністрації Закону України «Про запобігання корупції», «Про стан виконання в районі завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, інших актів законодавства у сфері державної кадрової політики у 2017 році», «Про стан виконання заходів щодо організації роботи з надання населенню житлових субсидій за удосконаленим порядком». За підсумками засідання прийнято чотири рішення колегії.

  Підготовлено 38 інформацій про найважливіші події суспільно-політичного та соціально-економічного життя Рівненського району на Веб-сторінку райдержадміністрації.

  Забезпечено функціонування та оновлення Веб-сторінки райдержадміністрації, проведено моніторинг обласної преси щодо оприлюднення матеріалів про Рівненський район.  

    Керівництвом райдержадміністрації проведено одинадцять особистих та виїзних прийомів громадян, прийнято 22 особи.

    У січні надійшло три електронних звернення громадян, на цілодобову «гарячу лінію» звернень не надходило.

         Протягом січня 2018 року райдержадміністрацією укладено два договори оренди землі та угоду про внесення змін до договору оренди землі.

          Проаналізовано 33 рішення виконавчих комітетів місцевих рад на відповідність їх вимогам чинного законодавства.

        Здійснено:

        - контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

        - аналіз господарсько-фінансової діяльності райдержадміністрації.

Відбулося: 37 нарад, 5 засідань, 6 семінарів, 4 навчання.

 Протягом січня 2018 року на контролі в райдержадміністрації перебувало 275 документів органів виконавчої влади вищого рівня та керівництва райдержадміністрації: один Указ Президента України, два розпорядження, чотири постанови Кабінету Міністрів України, 94 розпорядження і 22 доручення голови облдержадміністрації, 48 доручень заступників голови облдержадміністрації, п’ять планів заходів облдержадміністрації, вісім звернень депутатів місцевих рад, 78 розпоряджень та девять доручень голови райдержадміністрації, два доручення заступників голови райдержадміністрації та два плани заходи.

  На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято три розпорядження голови райдержадміністрації.

  Здійснено контроль за веденням організаційної, кадрової роботи, організацією роботи із зверненнями громадян,  роботою з документами,  перевірку стану виконавської дисципліни в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

  Проведено «День контролю» при заступнику голови райдержадміністрації С. Подоліну з питання «Про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 06 серпня 2015 року №338 «Про районну цільову соціальну програму протидії Віл-інфекції/СНІДу на 2015-2018 роки».

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі підготовлено 72 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Проаналізовано дані Центральної виборчої комісії для виправлення кратних включень та врахування змін у Реєстрі. Отримано та опрацьовано відомості періодичного поновлення поданих субєктами подання, проведено 36 наказів, опрацьовано 762 записи у Реєстрі. Кількість виборців на початок періоду становить 74774 особи. Надано один запит на девять осіб до Рівненського районного відділу УДМС України в Рівненській області з метою уточнення персональних даних виборців.

  Структурними підрозділами райдержадміністрації, окремими територіальними органами міністерств та відомств України в районі проведено перевірки стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Заборольської сільської ради у галузі бюджету, фінансів і цін згідно з пунктом б статті 28 та виконкомом Тайкурської сільської ради в галузі оборонної роботи згідно з пунктом б статті 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Управлінням економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено:

- засідання комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам;

          - аналіз стану розвитку галузі тваринництва за грудень 2017 року в розрізі сільгосппідприємств;

          - щотижневий моніторинг виробництва продукції промисловими підприємствами району, розрахунків за енергоносії споживачами району;

          - моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку району, аналізувалася торгівля товарами складного асортименту;

          - моніторинг фінансового забезпечення виконання заходів та програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

          - контроль, спрямований на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

          Проаналізовано роботу:

          - щодо виконання програм з питань транскордонного співробітництва, регіональної стратегії розвитку та інших питань економічного розвитку;

          - промислових підприємств району з питань інвестиційного розвитку, виробництва і реалізації продукції та наявності проблемних питань.

Скоординовано роботу з виконання державних, регіональних та районних програм у сферах благоустрою населених пунктів, збирання і видалення побутових відходів, питної води та питного водопостачання.

Надавалася консультативна та практична допомога сільськогосподарським підприємствам з питань проведення реформ в аграрному секторі економіки, врегулювання земельних та майнових відносин та правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяння розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва.

Проводилася робота зі сприяння забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин, пально-мастильними матеріалами, технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами.

        Розглянуто 14 звернень громадян.

        Фінансовим управлінням райдержадміністрації підготовлено:

- звіт про заборгованість за бюджетними коштами;

- інформацію про фінансовий стан бюджету району.

        Внесено зміни до кошторисних призначень установ, що фінансуються з районного бюджету. Надано практичну та методичну допомогу щодо дотримання бюджетного законодавства установами району.

        Проведено фінансування бюджетних установ району.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено:

- 254 пенсійні справи, призначених Рівненським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області;

- 112 виплат допомог на поховання;

- 124 пенсійні справи осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

Призначено 883 державні соціальні допомоги та 147 субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Внесено до централізованого банку даних дані на 25 осіб для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезноортопедичних виробів.

Проведено:

 - обстеження 350 сімей;

 - обстеження однієї установи, здійснено одну експертизу якості проведення атестації робочих місць, атестовано чотири робочих місця;

 - 131 перевірку достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги;

     - засідання районної комісії із контролю за призначенням державної соціальної допомоги, пільг та субсидій;

     - два засідання районної комісії з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

     - «День контролю» при начальнику управління;

     - засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;

    - обстеження семи об’єктів у дев’яти суб’єктів підприємницької діяльності на території Шубківської сільської ради;

         - два виїзди «мобільного соціального офісу», якими охоплено шість населених пунктів району.

 В базу ЄДАРП внесено дані на 48 осіб, знято з обліку 131 пільговика. Видано чотири путівки на санаторно-курортне лікування.

 Зареєстровано:

-          два колективних договори;

-          16 випадків вчинення насильства в сім’ї.

Розглянуто 43 звернення громадян.

        Відділом містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації видано 41 будівельний паспорт забудови земельних ділянок, чотири обмеження забудови земельних ділянок.

        Підготовлено 94 висновки до проектів землеустрою. Продовжуються роботи з розроблення та затвердження генеральних планів. Надано практичні та методичні консультації виконавчим органам селищних та сільських рад щодо розміщення та будівництва житлово-комунальних об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розроблення та коригування генеральних планів та прийняття рішень про розширення існуючих меж населених пунктів. Розглянуто чотири звернення громадян.

 Відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації забезпечено проходження підготовки керівного складу цивільного захисту і працівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у навчально-методичному центрі цивільного захисту і безпеки життєдіяльності району.

 Архівним відділом райдержадміністрації проведено два засідання експертної комісії. Надано методичну допомогу відповідальним за архівні підрозділи. Проведено комплексну перевірку стану збереженості документів Національного архівного фонду та організації діловодства у Клеванській селищній раді.

         Виконано 48 запитів громадян і установ. Для надання відповідей опрацьовано        55 справ фондів.

 Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації проведено:

- нараду щодо стану реформування первинної медичної допомоги у районі;

-          нараду з головними лікарями лікувально-профілактичних закладів району;

-      заняття з фельдшерами лікувально-профілактичних закладів району;

-      оперативну нараду у начальника відділу.

        Здійснено два виїзди в Рівненську центральну районну лікарню та Квасилівську амбулаторію загальної   практики – сімейної медицини з метою аналізу стану надання медичної допомоги населенню району.

        Відділом освіти райдержадміністрації проведено:

         - нараду директорів закладів загальної середньої освіти;

         - нараду завідувачів закладів дошкільної освіти;

         - засідання методичного кабінету відділу;

         - семінар-практикум заступників директорів з виховної роботи на базі Грушвицького загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів.

        Відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено:

-      нараду з бібліотечними працівниками;

-      нараду з питань розробки заходів, спрямованих на відкриття велосімейного парку «Ремельський».

        Відділом молоді та спорту райдержадміністрації проведено дві наради спортивного активу району.

        Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено:

        - засідання комісії з питань захисту прав дитини;

        - три рейди-перевірки на території двох сільських рад;

        - 15 перевірок умов проживання дітей, які перебувають під опікою, усиновлених дітей;

        - три індивідуальні бесіди з неповнолітніми, які схильні до скоєння правопорушень та перебувають на обліку у відділі поліції.

        Розглянуто 24 звернення громадян, надано консультації щодо призначення опіки, усиновлення.

Відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації  розглянуто 1378 заяв з питань надання адміністративних послуг. Видано 1351 результат надання адміністративних послуг.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації проведено        шість реєстраційних дій щодо юридичних осіб та 50 реєстраційних дії щодо фізичних осіб-підприємців. Державними реєстраторами речових прав розглянуто 573 заяви щодо реєстрації речових прав та їх обтяжень.

Районним центром зайнятості проведено:

-      шість семінарів з роботодавцями, у яких взяли участь 43 підприємства та приватні підприємці;

-      перевірку управління соціального захисту населення райдержадміністрації щодо дотримання умов договору на працевлаштування безробітних на громадські роботи;

-      дві міні-ярмарки вакансій, у яких взяли участь два роботодавці та 32 безробітних громадянина.

 

Працевлаштовано:

-          122 незайнятих громадянина;

-          одну особу з обмеженими фізичними можливостями;

-          19 безробітних після закінчення професійного навчання.

        Надано 60 профорієнтаційних послуг для 45 осіб з обмеженими фізичними можливостями, 1066 профорієнтаційних послуг для 806 безробітних громадян. Залучено троє безробітних до громадських робіт, десять – до робіт тимчасового характеру. Прийнято одне рішення про відшкодування єдиного соціального внеску.

Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено:

- чотири виїзди Мобільного консультпункту соціальної роботи у сільські, селищні ради, заходами охоплено 72 особи, яким надано 121 індивідуальну консультацію;

- виїзди до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.

        Проведено святкову новорічну програму для дітей пільгових категорій, заходами охоплено 120 дітей.  

        Складено одинадцять актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які отримали державну одноразову допомогу при народженні дитини та допомогу на дітей одиноким матерям. Здійснено оцінку потреб у 16 сімях, в яких скоєно насильство та надано 32 соціальні послуги.

 

У січні 2018 року проведено низку масових заходів:

 

           - відділом культури і туризму райдержадміністрації:

Ø  година скорботи «Перші кіборги України», присвячена героям Крут;

Ø  новорічні ранки для дітей «Новий рік іде, щастя всім несе»;

Ø  районне свято колядок і щедрівок «Роди, Боже, жито»;

Ø  Різдвяний фестиваль «Городок наш колядує»;

Ø  свято колядок та щедрівок «Радуйся, Земле, Син Божий народився»;

Ø  «Різдвяний ярмарок», присвячений завершенню Різдвяного циклу;

Ø  «Різдвяні піснеспіви» за участю релігійних конфесій;

Ø  VI щорічний фестиваль колядок та щедрівок «Різдвяна зірка»;

Ø  вечір-зустріч «Війна під назвою АТО».

           - відділом молоді та спорту райдержадміністрації:

Ø 33-й традиційний турнір Поколінь з волейболу;

Ø відкритий командний турнір з швидких шахів з нагоди 44-річчя створення шахового клубу «Зоря» та памяті його засновника – Миколи Жука;

Ø відкритий зимовий чемпіонат району з футболу на призи міськрайонної газети «Слово і час».

   - відділом освіти райдержадміністрації:

Ø  перший етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

 

       Пропонуємо інформацію про виконання плану роботи районної державної адміністрації за січень розглянути у лютому 2018 року на нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, органів місцевого самоврядування.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                              А.Потайчук

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!