РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 червня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
«Одночасна реєстрація народження та місця проживання дитини у закладах охорони здоров’я»


«Одночасна реєстрація народження та місця проживання дитини у закладах охорони здоров’я»

 

Вже рік, як працює сервіс видачі свідоцтв про народження дитини безпосередньо у пологових будинках. Це зручний і якісний сервіс Мінюсту для громадян по всій Україні.

Та окрім реєстрації народження на батьків лягає ряд інших обов’язків. Один з них - реєстрації місця проживання новонародженої дитини, яку потрібно здійснити протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження, який закріплений частиною першою статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Новації в законодавстві України передбачають можливість зареєструвати місце проживання новонародженої дитини під час проведення державної реєстрації народження дитини, зокрема: згідно ч.6 статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в України» за бажанням батьків чи одного з них для реєстрації місця проживання дитини документи, визначені Законом, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

Оскільки видача свідоцтва про державну реєстрацію народження дитини за бажанням батьків може відбуватись в закладі охорони здоров’я, де відбувалися пологи, відповідно, подати документи на реєстрацію місця проживання малюка можна також в пологовому будинку.

 

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:

 

1.            письмова заява (додаток 7 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207;

2.            свідоцтво про народження дитини;

3.            квитанція про сплату адміністративного збору;

4.            документ, що засвідчує особу законного представника (батьків, усиновлювачів).

Відповідно до статті 6 Закону реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Згідно статті 11-1 Закону за реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір у наступних розмірах:

-          у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 12,33 грн.; з 01.12.2016 по 31.12.2016-13,18 грн.);

-          у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 36, 98 грн.; з 01.12.2016 по 31.12.2016 – 39,53 грн.).

Реквізити рахунку за надходження до місцевого бюджету за кодом класифікації доходів ___________(плата за надання інших адміністративних послуг):

 

Отримувач

Код отримувача

(ЄДРПОУ)

Банк

отримувача

МФО

банку

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

Найменування

 

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації (пункт 20 Правил).

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, довідка про реєстрацію місця проживання дитини оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг, надіслана поштою (абзац 8 пункту 23 Правил).




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Форум бізнес- і ІТ-лідерів

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!