РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 листопада 2017 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 

 

 
Новини

RSS 2.0

27 листопада 2017
Найкраща профілактика захворювань, є вакцинація

Сьогодні, 27 листопада, голова райдержадміністрації Володимир Пилипчук  разом з першим заступником Ігорем Грубим та заступником голови райдержадміністрації Сергієм Подоліним зробили  щеплення від грипу в КЗ „Рівненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги”.

Детальнiше »
27 листопада 2017
Проведено виїзну нараду

Сьогодні, 27 листопада під керівництвом голови райдержадміністрації Володимира Пилипчука та за участі першого заступника голови райдержадміністрації Ігоря Грубого, представника ТОВ „Агрокор-М” Ярослава Кебала, голови екологічної комісії обласної ради Володимира Валявки, представника громади с. Грабів Віктора Бегея, депутата Клеванської селищної ради Романа Толчанова відбулася чергова виїзна робоча нарада щодо виконання ТОВ „Агрокор-М” плану заходів з накриття лагун.

Детальнiше »
27 листопада 2017
Здача Корнинської школи на фінішній прямій

27 листопада голова райдержадміністрації Володимир Пилипчук спільно з заступником голови облдержадміністрації Віталієм Ундіром, першим заступником голови райдержадміністрації Ігорем Грубим, начальником Департаменту з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації Ярославом Мазярчуком оглянули стан реконструкції Корнинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Детальнiше »
27 листопада 2017
Уряд схвалив рішення про обов'язкове використання принципу "єдиного вікна" в українських митницях з 1 лютого 2018 року

За пропозицією Міністерства фінансів 22 листопада Уряд схвалив рішення про запровадження з 1 лютого 2018 року обов’язковості використання підприємствами і держорганами інформаційної системи «єдине вікно».

Детальнiше »
27 листопада 2017
У районі вшанували жертв Голодомору

У суботу до Дня пам’яті жертв голодоморів у Рівненському  районі відбулася низка заходів, зокрема у смт Оржів біля пам’ятника загиблим у часи Голодомору, відбувся мітинг-реквієм, поминальна панахида, покладання квітів та вінків, запалення свічок пам’яті за загиблими.

Детальнiше »
27 листопада 2017
В районі розпочалася щорічна акція «16 днів проти насильства»

З 25 листопада по 10 грудня в Україні  проходить Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Компанія  Генерального секретаря Організації  Об'єднаних Націй, присвячена питанням боротьби з насильством щодо жінок (UNITE), яка закликає до дій, спрямованих на підвищення обізнаності та привернення уваги до цієї проблеми.

Детальнiше »

Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

20 лютого

 

прес-конференція голови райдержадміністрації Пилипчука В.О. з питань діяльності Пласту на території району (малий зал райдержадміністрації, 10.00 год);

 

– робоча поїздка голови райдержадміністрації  Пилипчука В.О. та голови районної ради Стельмаха В.П. на територію Олександрійської сільської ради  (с. Олександрія, 12.00 год.)

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Графік роботи «мобільного соціального офісу»

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!

 

До уваги осіб, які постраждали під час виконання обов'язків військової служби (службових обов'язків), та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про свої права та гарантії реалізації їх в Україні  ви можете дізнатися за номером «гарячої лінії» - 26-66-70, що діє в  управлінні соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації.