РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 лютого 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад


 оприлюднено 17.07.2018

Україна

РІВНЕНСЬКА РАЙОНна державна адміністрація

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

 

16 липня 2018 року                                                  № 3

 

Про організацію проведення

конкурсу на зайняття посад

державної служби у Рівненській

районній державній адміністрації

 

Відповідно до статей 22, 27 Закону України "Про державну службу", постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби", із змінами:

 

1. Затвердити:

1) склад конкурсної комісії Рівненської районної державної адміністрації згідно з додатком;

2) Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби конкурсною комісією Рівненської районної державної адміністрації, що додається.

 

         2. Виконання обов’язків адміністратора під час проведення конкурсу на зайняття посад державної служби конкурсною комісією Рівненської районної державної адміністрації покласти на Петрук Катерину Миколаївну, головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення та управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

         3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                              А.Потайчук

      

 

 

 

Додаток

до наказу керівника апарату

райдержадміністрації

16.07.2018 № 3

 

 

С К Л А Д

конкурсної комісії Рівненської районної державної адміністрації

 

 

Петриляк

Світлана Володимирівна

начальник відділу юридичного забезпечення

та управління персоналом апарату райдержадміністрації, голова конкурсної комісії

 

Члени конкурсної комісії:

 

Євчук

Анатолій Ростиславович

 

завідувач сектору мобілізаційної роботи

апарату райдержадміністрації

Котович

Наталія Сергіївна

головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та управління персоналом

апарату райдержадміністрації

 

Кухарук

Оксана Юріївна

 

начальник відділу організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації

Лісовець

Наталія Миколаївна

 

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення – головний бухгалтер апарату райдержадміністрації

 

Степчина

Людмила Ростиславівна 

головний спеціаліст з питань запобігання

та виявлення корупції апарату райдержадміністрації

 

Шевчук

Володимир Павлович

начальник відділу ведення Державного

реєстру виборців апарату райдержадміністрації

 

Шеремета

Сергій Володимирович

головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 

Яковчук

Людмила Євгенівна

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                          А.Потайчук

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату

Рівненської районної

державної адміністрації

16.07.2018 № 3

 

 

ПОРЯДОК

проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

конкурсною комісією Рівненської районної державної адміністрації

 

Загальні питання

 

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби (далі - конкурс) в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права).

 

2. Проведення конкурсу здійснюється відповідно до визначених в установленому законом порядку вимог до професійної компетентності кандидата на зайняття вакантної посади державної служби (далі - посада) за результатами оцінювання його особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидата на зайняття посади включають кваліфікаційні вимоги, вимоги до компетентності та вимоги до професійних знань.

 

Конкурс проводиться державною мовою.

 

3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:

забезпечення рівного доступу;

політичної неупередженості;

законності;

довіри суспільства;

недискримінації;

прозорості;

доброчесності;

надійності та відповідності методів тестування;

узгодженості застосування методів тестування;

ефективного і справедливого процесу відбору.

 

4. Дотримання принципу недискримінації під час проведення конкурсу не виключає обов’язку застосування в ході його проведення розумного пристосування для особи з інвалідністю, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, а також можливості застосування позитивних дій відповідно до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні".

 

Умови проведення конкурсу

 

5. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби приймає керівник апарату райдержадміністрації.

 

6. Конкурс проводиться такими етапами:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законом вимогам;

5) проведення тестування та визначення його результатів;

6) розв’язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів (для посад категорії "Б");

7) проведення співбесіди та визначення її результатів;

8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу і другого за результатами конкурсу кандидата;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

 

7. Особи, які відповідно до частини другої статті 19 Закону України "Про державну службу" не можуть вступити на державну службу, не допускаються до участі у конкурсі.

 

8. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття посади (далі - кандидати).

 

9. Документи, подані (надіслані) кандидатами до райдержадміністрації, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до райдержадміністрації менше, ніж за три робочі дні до дати проведення конкурсу.

 

Вимоги щодо оприлюднення інформації про посаду

та оголошення про проведення конкурсу

 

10. Оголошення про проведення конкурсу на зайняття посад оприлюднюється на Єдиному порталі вакансій державної служби, офіційному веб-сайті Нацдержслужби та веб-сторінці райдержадміністрації.

 

З метою широкого поширення інформації про посаду така інформація може бути додатково оприлюднена на інших веб-сайтах або в засобах масової інформації.

 

11. Рівненська райдержадміністрація надсилає Міжрегіональному управлінню Нацдержслужби у Волинській та Рівненській областях (далі - управління Нацдержслужби) наказ керівника апарату райдержадміністрації про оголошення конкурсу та умови його проведення за формою згідно з додатком 1 в електронній формі не пізніше, ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання відповідного наказу.

 

Умови проведення конкурсу затверджуються наказом керівника апарату райдержадміністрації.

 

Відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації може розмістити наказ про оголошення конкурсу та умови його проведення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби Нацдержслужби не пізніше, ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання відповідного наказу. Розміщена через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби Нацдержслужби відповідна інформація оприлюднюється на такому порталі після її перевірки управлінням Нацдержслужби.

 

12. У разі відсутності зауважень до наказу про оголошення конкурсу та умов його проведення оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на Єдиному порталі вакансій державної служби Нацдержслужби не пізніше наступного робочого дня з дня надходження відповідної інформації або її розміщення на Єдиному порталі вакансій державної служби Нацдержслужби. Про таке оприлюднення повідомляється райдержадміністрація, після чого інформація про оголошення конкурсу оприлюднюється на веб-сторінці райдержадміністрації.

 

Склад, порядок формування і роботи та повноваження конкурсної комісії

 

13. Для проведення конкурсу на зайняття посад державної служби керівником апарату райдержадміністрації утворюється конкурсна комісія Рівненської районної державної адміністрації (далі – конкурсна комісія) у складі голови і членів комісії.

 

14. Конкурс на зайняття посади керівника апарату райдержадміністрації та керівника структурного підрозділу райдержадміністрації зі статусом юридичної особи публічного права проводиться в облдержадміністрації конкурсною комісією, утвореною керівником апарату облдержадміністрації.

 

15. Конкурсна комісія утворюється у складі не менше п’яти осіб.

До складу конкурсної комісії входять працівники відділу управління персоналом, юридичного відділу, окремих структурних підрозділів апарату райдержадміністрації.

 

До складу конкурсної комісії можуть залучатися представники громадських об’єднань, що діють відповідно до Закону України "Про громадські об’єднання", в установленому Нацдержслужбою порядку.

16. Конкурсна комісія може прийняти рішення про залучення до роботи державних службовців з інших державних органів, представника виборного органу первинної профспілкової організації, науковців, а також експертів (не менше двох) у відповідній сфері для проведення оцінки за результатами розв’язання ситуаційних завдань та проведення співбесіди щодо відповідності професійної компетентності кандидата встановленим вимогам.

 

У такому разі залученими до роботи конкурсної комісії особами проводиться оцінка шляхом виставлення балів (0-1-2), які відображаються у відповідному протоколі засідання та враховуються членами конкурсної комісії під час оцінювання після обговорення відповідності професійної компетентності кандидата за кожною окремою вимогою.

 

17. Засідання конкурсної комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менш, як дві третини її членів.

 

У разі тимчасової відсутності членів конкурсної комісії з поважних причин (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність, участь у невідкладних заходах, на яких зобов’язаний бути присутнім член конкурсної комісії у зв’язку з виконанням посадових обов’язків), наслідком якої є відсутність кворуму, дата проведення конкурсу може бути перенесена на інший день з урахуванням строків, визначених законом.

 

Рішення про перенесення дати конкурсу на зайняття посади державної служби приймає керівник апарату райдержадміністрації шляхом видання відповідного наказу.

 

Про зміну дати проведення конкурсу кандидати повідомляються відділом управління персоналом апарату райдержадміністрації не пізніше, ніж протягом наступного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення.

 

Зазначене повідомлення може здійснюватися одним з доступних способів, обраним кандидатом, зокрема, у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку.

 

Інформація для кандидатів може бути додатково розміщена на веб-сторінці райдержадміністрації.

 

18. Функції адміністратора під час проведення конкурсного відбору на посади державної служби виконує працівник відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

Адміністратор несе персональну відповідальність за розголошення інформації, що стала йому відома під час проведення конкурсу.

 

Адміністратор не є членом конкурсної комісії.

Адміністратор веде протокол засідання конкурсної комісії, оформляє відомості про результати конкурсу, роздруковує звіти про результати проходження тестування, перевіряє особу кандидата тощо.

 

Прийняття та розгляд документів для участі у конкурсі

 

19. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто, поштою або через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

 

У разі подання документів для участі у конкурсі особисто або поштою заява, зазначена у підпункті 2 цього пункту, пишеться власноручно або з використанням комп’ютерної техніки (із проставленням власноручного підпису), а заява, зазначена у підпункті 3 цього пункту, - власноручно.

 

Під час створення електронних документів, які подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби, накладається електронний цифровий підпис кандидата.

 

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

 

20. Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

 

21. Відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації:

1) веде облік та реєструє всі документи для участі у конкурсі, подані особами, які бажають взяти у ньому участь;

2) проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність установленим кваліфікаційним вимогам та не пізніше трьох робочих днів з дня їх надходження повідомляє кандидатам:

про результати перевірки документів, поданих особисто або поштою;

про результати попередньої перевірки документів, поданих через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби.

 

22. Кандидати, у яких досвід роботи та/або подані документи не відповідають установленим вимогам, не допускаються до тестування, про що їм повідомляє відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

Кандидат, якого не допущено до тестування, після усунення недоліків у поданих ним документах у межах встановленого строку для подання таких документів може подати їх повторно у передбаченому порядку. В іншому разі кандидат вважається таким, що не пройшов конкурс, про що зазначається у протоколі засідання конкурсної комісії.

 

Повідомлення може здійснюватися одним із доступних способів, обраним кандидатом, зокрема, у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку.

 

Під час подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби копія посвідчення щодо вільного володіння державною мовою перевіряється після пред’явлення кандидатом оригіналу такого посвідчення до проходження тестування. У такому разі остаточне рішення щодо відповідності поданих документів установленим вимогам та допущення/недопущення кандидата до проходження тестування приймається відділом юридичного забезпечення та управління персоналом апарату райдержадміністрації за результатами перевірки копії зазначеного посвідчення, про що кандидат повідомляється особисто або в інший спосіб.

 

У разі невідповідності поданої через Єдиний портал вакансій державної служби Нацдержслужби копії посвідчення щодо вільного володіння державною мовою оригіналу такого посвідчення (крім випадків втрати такого посвідчення та отримання його дубліката) або непред’явлення оригінала такого посвідчення кандидат не може бути допущений до проходження тестування та вважається таким, що не пройшов конкурс.

 

Документи для участі у конкурсі зберігаються в райдержадміністрації протягом п’яти років. Після перевірки документів кандидат протягом строку зберігання таких документів може звернутися до райдержадміністрації з письмовою заявою про повернення оригіналу посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. У такому разі зберігається копія такого документу.

 

Проведення оцінювання кандидатів

 

23. Для забезпечення максимальної прозорості проведення конкурсу на зайняття посад державної служби за рішенням конкурсної комісії може здійснюватися відео- або аудіофіксація.

 

24. Про здійснення фіксації процедури проведення конкурсу за допомогою технічних засобів адміністратор оголошує перед початком відповідного етапу конкурсу.

 

25. У разі здійснення аудіо- або відеофіксації аудіо- та відеозаписи зберігаються в райдержадміністрації протягом п’яти років.

 

26. Кандидати, документи яких пройшли перевірку, передбачену пунктом 21 цього Порядку, проходять тестування на знання законодавства.

 

Про дату і час, передбачений для тестування всіх кандидатів, їм повідомляється в порядку, передбаченому абзацом п’ятим пункту 17 цього Порядку, не пізніше ніж за один робочий день до початку проходження такого тестування.

 

27. Тестування кандидатів проводиться у присутності не менше двох членів конкурсної комісії.

 

28. Тестування на знання законодавства проводиться з метою визначення рівня знань Конституції України, законодавства про державну службу, антикорупційного та іншого законодавства.

 

29. Перелік тестових питань на знання законодавства та варіанти відповідей (із зазначенням правильної відповіді) затверджуються Нацдержслужбою та оприлюднюються на її офіційному веб-сайті.

 

30. Перед проходженням тестування кожен кандидат пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

 

31. Під час проведення тестування та розв’язання ситуаційних завдань кандидатам забороняється користуватися додатковими електронними приладами (крім випадків, коли використання додаткових електронних приладів становить розумне пристосування), підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним.

 

У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

 

32. Під час проведення тестування питання для кожного кандидата обираються автоматично з переліку тестових питань. Одне тестове завдання включає 40 тестових питань. Кожне питання передбачає чотири варіанти відповіді, один з яких є правильним.

 

33. Загальний час для проведення тестування становить не більше 40 хвилин.

 

34. Після закінчення кандидатом проходження тестування або після закінчення часу, відведеного для його проведення, здійснюється автоматичне визначення результатів тестування за допомогою програмного забезпечення, які фіксуються адміністратором у відомості про результати тестування за формою згідно з додатком 4.

 

За результатами тестування формується звіт, який роздруковується та підписується кандидатом, після чого передається адміністратору.

 

         Адміністратор підписує такий звіт у присутніх членів конкурсної комісії та додає його до відомості про результати тестування.

 

35. За результатами тестування виставляються такі бали:

 

1) для посад категорії "Б":

2 бали - кандидатам, які відповіли правильно на 34 питання тестового завдання і більше;

1 бал - кандидатам, які відповіли правильно на 26-33 питання тестового завдання;

0 балів - кандидатам, які відповіли правильно на 25 і менше питань тестового завдання.

 

2) для посад категорії "В":

2 бали - кандидатам, які відповіли правильно на 32 питання тестового завдання і більше;

1 бал - кандидатам, які відповіли правильно на 24-31 питання тестового завдання;

0 балів - кандидатам, які відповіли на 23 і менше питань тестового завдання.

 

36. Результати тестування можуть використовуватися протягом шести місяців з дня його проходження у разі участі кандидата в інших конкурсах.

 

З метою використання попередніх результатів тестування кандидат зобов’язаний з’явитися під час проходження етапу тестування для надання доступу адміністратору до результатів тестування, визначених за допомогою програмного забезпечення, шляхом надання можливості оформити відповідний звіт у порядку, передбаченому абзацами другим і третім пункту 34 цього Порядку.

 

У такому разі кількість балів за результатами тестування визначається відповідно до пункту 35 цього Порядку з урахуванням кількості наданих кандидатом правильних відповідей, зазначених у звіті про результати тестування.

 

37. Проведення повторного тестування не допускається, крім випадків, коли тестування було перервано або не відбулося з технічних чи інших причин, що не залежать від членів конкурсної комісії та кандидатів.

У такому разі за рішенням конкурсної комісії призначається нова дата проведення тестування та (або) час, про що повідомляються кандидати в порядку, передбаченому абзацами четвертим і п’ятим пункту 17 цього Порядку.

 

38. Кандидати, які за результатами тестування набрали 0 балів, а також кандидати, які не з’явилися для його проходження протягом часу, передбаченого для тестування всіх кандидатів, вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.

 

Кандидати, які набрали 1 або 2 бали, вважаються такими, що пройшли тестування.

 

З інформацією про результати тестування та кількість отриманих балів кандидати ознайомлюються під час підписання відповідного звіту.

 

Результати тестування відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії.

 

39. Про дату і час проведення розв’язання ситуаційних завдань та (або) співбесіди кандидатів інформують додатково в порядку, передбаченому абзацами четвертим і п’ятим пункту 17 цього Порядку.

 

40. Розв’язання ситуаційних завдань проводиться кандидатами на зайняття посад категорії "Б".

 

Розв’язання ситуаційних завдань проводиться з метою з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання та досвід під час виконання посадових обов’язків шляхом оцінки відповідності компетентностей та професійних знань кандидата встановленим вимогам, зокрема на знання спеціального законодавства, що пов’язані із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції.

 

41. Ситуаційні завдання для кандидатів на зайняття посад категорії "Б" розробляються в райдержадміністрації з урахуванням специфіки та вимог до професійної компетентності кандидата, визначених в умовах проведення конкурсу, та затверджуються рішенням конкурсної комісії.

 

42. Під час затвердження ситуаційних завдань визначаються вимоги до професійної компетентності кандидата, які будуть оцінюватись за результатами їх розв’язання.

 

43. Ситуаційні завдання розв’язуються кандидатами письмово (власноруч або з використанням комп’ютерної техніки) у присутності не менше третини членів конкурсної комісії. Рішення про можливість використання кандидатами комп’ютерної техніки для розв’язання ситуаційних завдань приймає конкурсна комісія.

 

Під час розв’язання ситуаційних завдань з використанням комп’ютерної техніки забезпечується блокування доступу до Інтернету та інших джерел інформації, за винятком доступу до довідкових правових систем.

 

Кожен кандидат розв’язує від одного до трьох ситуаційних завдань залежно від встановлених вимог до професійної компетентності.

 

Кількість ситуаційних завдань для кандидатів визначається конкурсною комісією.

 

Усі кандидати, які претендують на одну посаду, розв’язують однакові ситуаційні завдання.

 

Перед оголошенням ситуаційного завдання адміністратор надає кандидатам два конверти. Один конверт містить бланк для заповнення кандидатом персональних даних за формою згідно з додатком 5, а інший - бланк для розв’язання ситуаційного завдання.

 

Адміністратор оголошує ситуаційне завдання, яке розв’язують кандидати.

 

На розв’язання одного ситуаційного завдання кандидатові надається не більше однієї години.

 

Після завершення розв’язання ситуаційних завдань або після закінчення часу, відведеного на їх розв’язання, кандидати вкладають бланки з розв’язаними ситуаційними завданнями та заповнені бланки персональних даних у конверти і подають їх адміністратору.

 

Адміністратор проставляє однаковий номер на бланку з розв’язаними ситуаційними завданнями, конверті з розв’язаними ситуаційними завданнями та конверті із заповненим бланком персональних даних кандидата.

 

Після отримання від усіх кандидатів конвертів адміністратор передає членам конкурсної комісії тільки конверти з розв’язаними ситуаційними завданнями для визначення результатів, а конверти із заповненими бланками персональних даних залишає у себе.

 

Неправильно зазначені персональні дані можуть бути закреслені (виправлені) лише кандидатом.

 

Не допускається зазначення на бланку з відповіддю на ситуаційне завдання інформації, яка може ідентифікувати кандидата, зокрема прізвища, імені, по батькові, підпису. У разі порушення зазначеної вимоги кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, що підписується членами конкурсної комісії, які здійснюють перевірку ситуаційних завдань, та відображається у протоколі засідання відповідної комісії.

 

Конкурсна комісія визначає результати розв’язання ситуаційного завдання згідно з установленими вимогами до професійної компетентності кандидата.

 

44. Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання за кожною окремою вимогою виставляються такі бали:

 

2 бали - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

1 бал - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

0 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

 

45. Оцінювання професійної компетентності кандидатів за кожною окремою вимогою під час розв’язання ситуаційних завдань здійснюється членами конкурсної комісії не пізніше, ніж протягом трьох робочих днів після їх розв’язання на засіданні комісії, яке є правоможним, якщо на ньому присутні не менш, як дві третини її членів. Оцінювання здійснюється індивідуально після обговорення відповідності професійної компетентності кандидата за кожною окремою вимогою на засіданні конкурсної комісії за участю залучених до її роботи осіб шляхом проставлення балів, які вносяться до відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань за формою згідно з додатком 6.

 

Остаточною оцінкою у балах за кожною вимогою під час розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами конкурсної комісії.

 

46. Після оцінювання члени конкурсної комісії надають відомості про результати розв’язання кандидатами ситуаційних завдань адміністратору, який відкриває конверти із заповненими бланками персональних даних кандидатів та заповнює зведену відомість середніх балів.

 

47. Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог, а також кандидати, які не з’явилися для розв’язання ситуаційних завдань, вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до наступного етапу конкурсу.

 

Результати розв’язання ситуаційного завдання відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії та повідомляються кандидатам.

 

Про результати розв’язання ситуаційних завдань та допущення/недопущення до наступного етапу конкурсу відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації повідомляє кандидатам в порядку, передбаченому абзацом п’ятим пункту 17 цього Порядку.

48. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності професійної компетентності кандидата встановленим вимогам, які не були оцінені на попередніх етапах конкурсу.

 

49. Співбесіду проводить конкурсна комісія, а також особи, які залучені до її роботи.

 

50. Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за кожною окремою вимогою на співбесіді виставляються такі бали:

 

2 бали - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

1 бал - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

0 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

 

Оцінювання професійної компетентності кандидатів за кожною окремою вимогою під час проведення співбесіди здійснюється кожним членом  конкурсної комісії індивідуально після обговорення відповідності професійної компетентності кандидата за кожною окремою вимогою на засіданні  конкурсної комісії за участю залучених до її роботи осіб шляхом виставлення балів, які вносяться до відомості про результати співбесіди за формою згідно з додатком 7.

 

51. Остаточною оцінкою у балах за кожною вимогою під час проведення співбесіди є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами конкурсної комісії.

 

Кандидати, які під час проведення співбесіди отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог, а також кандидати, які не з’явилися для проведення співбесіди, вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір та не можуть бути включеними до загального рейтингу.

 

Результати проведення співбесіди відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії та повідомляються кандидатам.

 

Про результати проведення співбесіди відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації повідомляє кандидатам одним із доступних способів, обраних ними, зокрема у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку.

 

52. Результати проходження тестування, розв’язання ситуаційних завдань та проведеної з кандидатом співбесіди зберігаються у відділі управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

53. Усі етапи конкурсу повинні проводитись у приміщенні, доступному також для кандидатів з числа маломобільних груп населення.

 

Складення рейтингового списку кандидатів

 

54. Загальна кількість балів кандидата визначається шляхом додавання середніх балів, виставлених у зведеній відомості середніх балів за формою згідно з додатком 8 за кожною окремою вимогою до професійної компетентності, та балів за результатами тестування.

 

Рейтинг кандидата, який успішно пройшов конкурс, залежить від загальної кількості набраних ним балів.

 

Першим за рейтингом та переможцем конкурсу є кандидат, який набрав найбільшу загальну кількість балів.

 

Загальний рейтинг кандидатів визначається за формою згідно з додатком 9.

 

Результати визначення загального рейтингу кандидатів відображаються у протоколі засідання конкурсної комісії.

 

55. У разі, коли два і більше кандидатів мають однаковий рейтинг, переможець конкурсу та (або) другий за результатами кандидат визначається шляхом відкритого голосування на засіданні конкурсної комісії після обговорення відповідності професійної компетентності таких кандидатів за кожною окремою вимогою.

 

56. Кандидат може ознайомитися із своїми результатами оцінювання за письмовим зверненням до конкурсної комісії.

 

У такому разі відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації надає кандидатові витяг із зведеної відомості середніх балів.

 

Оприлюднення результатів конкурсу

 

57. Рівненська райдержадміністрація забезпечує передачу Нацдержслужбі інформації про переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата в електронній формі на відповідну електронну адресу не пізніше, ніж протягом наступного робочого дня з дати підписання протоколу засідання конкурсної комісії.

 

58. Інформація про переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата повинна містити прізвище, ім’я та по батькові кандидата, найменування посади та загальну кількість балів, набраних кандидатом.

 

59. Відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації веде реєстр других за результатами конкурсу кандидатів.

 

60. Другий за результатами конкурсу кандидат має право на призначення на посаду протягом одного року з дня проведення відповідного конкурсу, якщо така посада стане вакантною, а також у разі, коли переможець конкурсу відмовився від зайняття посади, складення Присяги державного службовця, коли буде виявлено обмеження щодо призначення на посаду, визначені статтею 32 Закону України "Про державну службу", або йому відмовлено у призначенні на посаду за результатами спеціальної перевірки.

 

Відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації повідомляє другому за результатами конкурсу кандидату про те, що відповідна посада стала вакантною, протягом п’яти календарних днів з дня відкриття відповідної вакансії.

 

Зазначене повідомлення може здійснюватись одним із доступних способів, обраним кандидатом у заяві, зазначеній у підпункті 2 пункту 19 цього Порядку, а також надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

 

У разі, коли протягом місяця з дня надіслання зазначеного рекомендованого листа другий за результатами конкурсу кандидат не подасть письмової заяви та інших передбачених законодавством документів для призначення його на посаду, він вважається таким, що відмовився від зайняття відповідної посади.

 

61. Результати конкурсу оприлюднюються не пізніше, ніж протягом 45 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про його проведення.

 

62. Відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації надсилає кожному кандидату письмове повідомлення (поштою або засобами електронного зв’язку) про результати конкурсу протягом п’яти календарних днів з дня їх оприлюднення.

 

63. Повторний конкурс проводиться відповідно до статті 30 Закону України "Про державну службу" та за процедурою, визначеною цим Порядком.

 

64. Витяг з протоколу засідання конкурсної комісії щодо результатів визначення загального рейтингу кандидатів є складовою особової справи державного службовця, якого призначено на посаду державної служби за результатами конкурсу.

 

65. Кандидат як учасник конкурсу має право оскаржити рішення конкурсної комісії відповідно до статті 28 Закону України "Про державну службу".

 

66. Рішення конкурсної комісії стосовно переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата скасовується у разі встановлення факту порушення умов або порядку проведення конкурсу, яке могло вплинути на його результати.

 

У разі незгоди переможця конкурсу з рішенням про встановлення випробування під час призначення на посаду, а також відмови особи, призначеної на посаду вперше, від складення Присяги державного службовця застосовується відкладене право другого за результатами конкурсу кандидата.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                А.Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

Формується новий склад Громадської ради

при Рівненській РДА

Детальніше….

 

Графік роботи «мобільного соціального офісу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!