РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 березня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Річний звіт про діяльність Управління соціального захисту населення РДА


ІНФОРМАЦІЯ

«Про підсумки роботи галузі соціального захисту населення

району за 2018  рік»

 

Покращення якості надання соціальної допомоги одиноким малозабезпеченим громадянам похилого віку, інвалідам та інших соціально-незахищеним верствам населення району постійно перебуває на особливому контролі органів виконавчої влади району.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації за 2018 рік призначено 7993 державних соціальних  допомог  на загальну суму 143847,5 тис. грн., які виплачені в повному обсязі, в тому числі:

-                      допомога по вагітності  та пологах 550 (призначень) – на суму 1279,4 тис.грн.;

-                      одноразова допомога при народженні  дитини (кіл-ть отримувачів в місяць)  - 3668 на суму   66835,8 тис. грн.;

-                      допомога одиноким матерям( кіл-ть отримувачів в місяць) - 448 на суму 9617,2 тис. грн.;

-                      допомога дітям, які перебувають під опікою (кіл-ть отримувачів в місяць) – 81 на суму 6426,0 тис. грн.;

-                      державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (отримувачі) – 1125 на суму  24378,2тис. грн.;

-                      державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям ( кіл-ть отримувачів в місяць)  - 560 на суму 32885,9  тис. грн.;

-                      компенсація фізичним особам які надають соціальні послуги (отримувачів) 98 на суму 237,4  тис. грн.;

-                      тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів (призначень) – 55 на суму 1355,3 тис. грн.;

-                      допомога при усиновленні дитини (отримувачів) – 7 на суму 101,6 тис.грн.

-                      щомісячна грошова допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України – 35 чол. на суму 730,7 тис. грн.

В районі створено найбільше в області дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей – 20, на вихованні в яких перебуває 121 дитина та на які за 2018 рік профінансовано на загальну суму 6411,8 тис. грн.

Призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг  за 2018 рік 12738 сім’ї на загальну суму – 107579,4тис.грн.

За 2018 рік прийнято звернень та взято на облік для забезпечення  технічними та іншими засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами 331 особи з інвалідністю.

З 2018 рік видано технічних засобів реабілітації для 41 осіб з інвалідністю.

Внесено до Централізованого банку даних дані 331 особи з  інвалідністю для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезно-ортопедичних виробів.

Проведено 16 засідань комісії управління щодо встановлення статусу ветерана війни відповідно до ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» і надано статус для 28 осіб.

Видано:

-                      посвідчення «член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» для 30 осіб;

-                      посвідчення «Інвалід війни» для 18 осіб;

-                      посвідчення «Ветерана праці» для  9 осіб;

-                      вкладка до посвідчення інваліда війни для 28 осіб;

-                      талони на пільговий проїзд ветеранам війни для 24 осіб;

-                      посвідчення «учасник Революції Гідності» для 3 осіб;

-                      посвідчення «учасник війни» для 4 осіб.

         Направлено:

-  до Департаменту соціального захисту населення  документи 16 осіб з  інвалідністю для постановки на чергу та поновлення документів щодо забезпечення спецавтотранспортом;

- 27 осіб з інвалідністю на ЛКК для визначення медичних показників щодо забезпечення спецавтотранспортом та колясками з електроприводом через органи соціального захисту;

- до КЗ «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації інвалідів» 37 осіб з інвалідністю;

Прийнято та опрацьовано 103 пакетів документів для надання пільг за фактичним місцем проживання на розгляд районної комісії з контролю за призначенням та виплатою всіх видів соціальних допомог, субсидій та пільг.

Станом на 01 січня 2019 року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувало відповідно до Законів України 25078 жителів району, яким нараховано пільг за 2018 рік. грн. на загальну суму 17893,4 тис. грн. та які профінансовано на суму  21059,2 тис. грн., з урахуванням заборгованості за житлово-комунальні послуги за минулий рік в сумі 3165,8 тис. грн. Заборгованість по пільгах станом на  01січня 2019 року становить  372,9 тис.грн., а саме:

-                      пільги на ЖКП – відсутня;

-                      пільги на тверде паливо – відсутня;

-                      пільги на послуги зв’язку 16,9 тис.грн.;

-                      пільговий проїзд 356,0 тис.грн.

Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 154 громадян, з них 83 інвалідів загального захворювання, 50 учасників бойових дій АТО, 6 інвалідів війни, 5 учасника війни, 4 членів сімей загиблих, та 29 потерпілих від Чорнобильської катастрофи 1 категорії та 1 дитину-інваліда по ЧАЕС в супроводі одного дорослого.

         До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, за 2018 рік  внесено 273 багатодітних сімей та 619 дітей з багатодітної сім’ї.  Від 1032 сімей прийнято заяви та  декларації для відновлення пільг по середньому сукупному доходу  сім’ї.

         За 2018 рік  видано:

-                      1 категорія ЧАЕС 4 чол.

-                      вкладки до посвідчення дорослого 15 шт.

-                      посвідчення дитини постраждалої ЧАЕС 12 шт.

-                      вдова померлого ліквідатора аварії на ЧАЕС 1 шт.

-                      посвідчення потерпілих 3 категорії  2 шт.

-                      вкладки до посвідчення дитячого 1 шт.

         Нарахована готівка на придбання твердого палива пільговій категорії Рівненського району для 260 чол. та скрапленого газу для 18 чол. та виплачено готівку  повністю.

В управлінні соціального захисту населення під постійним контролем знаходяться питання дотримання на підприємствах, в установах та організаціях всіх форм власності мінімальної заробітної плати не нижче  законодавче встановленого рівня та вчасної виплати заробітної плати, колдоговірна робота. Здійснюється контроль щодо попередження насильства в сім’ї, торгівлі людьми, зокрема.

Протягом 2018 року  проведено 12 засідань тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат за участі начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, прокуратури району. Заслухано 106 інформацій керівників підприємств  щодо забезпечення в районі виплати мінімальної заробітної плати, погашення підприємствами заборгованості зі сплати ЄСВ.

Підведено підсумки роботи районної робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у 2018 році. Розглянуто інформації щодо обстеження 79 об’єктів у 85 суб’єктів підприємницької діяльності та   2 юридичних осіб на території одинадцяти сільських рад.  Виявлено 50 порушень чинного трудового законодавства, застосовано працю 23 осіб без оформлення трудових відносин.

Складені довідки направлено в Управління Держпраці у Рівненській області для вжиття заходів впливу до порушників чинного трудового законодавства.     

Від початку 2018 року оформлено трудовий договір з 15 найманими працівниками.

За статистичними даними станом на 01.12. 2018 року  заборгованість із виплати заробітної плати на двох підприємствах склала  2166,3 тис.грн., що на 118,0 тис.грн. більше від початку 2018 року. Серед боржників економічно активне підприємство (обласне комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Рівне») та підприємство – банкрут (ПАТ «Технопривод»).

На економічно неактивних підприємствах району, а також в бюджетній сфері заборгованість із зарплатні відсутня.

Протягом 2018 року зареєстровано 50 колективних договорів, змін  та доповнень до них.

Протягом 2018 року зареєстровано 148 випадків вчинення насильства в сім’ї, в тому числі над 8 неповнолітніми.

У звітному періоді 2018 року звернень від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, не надходило.

Протягом 2018 року проведено 3 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобіганні насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми. Розглянуто 8 фактів вчинення насильства в сім’ї, а також обговорено питання щодо організації та проведення роботи по впровадженню корекційних программ для кривдників, створення мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та / або насильства за ознакою статі.

Проведено засідання районної комісії щодо організації проходження альтернативної (невійськової) служби. Розглянуто заяви 5 громадян району, які виявили бажання пройти альтернативну (невійськову) службу. Районною комісією було прийнято рішення про відмову у проходженні служби на підставі вимог ст. 11 Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» у зв’язку із порушенням терміну подання заяви про направлення на альтернативну (невійськову) службу.

У 2018 році альтернативну (невійськову) службу не проходив жоден з призовників.

Підготовлено пакет документів щодо підготовки управління соціального захисту населення райдержадміністрації до зимового періоду 2018-2019 років.

Протягом 2018 року обстежено 7 підприємств, в тому числі проведено 7 експертиз якості проведення атестації робочих місць. Атестовано  47 робочих місць.

У звітному періоді 2018 року звернень від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, не надходило.

Подано заявку  на фінансування  виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби (відповідно до постанови КМУ від 08.04.2015 № 185) на суму 131018,52 грн. для 53 демобілізованих військовослужбовців строкової служби. 

Складено 6526 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї.

Проведено 17 засідань районної комісії з питань, пов’язаних з наданням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг пільговій категорії населення за адресою фактичного місця проживання, на яких розглянуто та призначено: соціальних допомог – 233 справ (з них: відмов - 52); пільг – 107 справ (з них: відмов – 0); субсидій – 3840 справи (відмов – 59).

Проведено 18 засідань районної комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, на яких прийнято 148 рішень, в тому числі, призначено соціальних виплат - 113, відмовлено -  35.

Проведено 7 перевірок районною робочою групою фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб, в результаті яких прийнято 0 рішення щодо припинення соціальних виплат та скасовано 0 довідок з підстав, визначених  статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».

Відправлено повідомлення про утримання 157 переплат на суму 421935,20 грн.

Проведено 1882 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги шляхом запиту.

За 2018 рік перевірено 2450 пенсійних справ, 994 допомоги на поховання. Здійснено перевірку стану пенсійного забезпечення 123 осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

Проведено 34 виїздів «мобільного соціального офісу», охоплено 139 населених пунктів, надано інформаційно-консультаційних послуг 429 громадянам району, прийнято заяв і відповідних документів від 34-х громадян.

Підготовлено та подано:

- звіт про результати проведення перевірки правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсій об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області за IV квартал 2017 року, І, ІІ, ІІІ  квартали 2018 року;

- звіт про здійснення опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена станом на 1 січня та 1 липня 2018 року;

- інформацію щодо проведеної роботи “мобільного соціального офісу” протягом І, ІІ, ІІІ та IV кварталу 2018 року;

- 4 інформації на виконання доручення в.о. голови районної державної адміністрації «Про хід виконання районної програми створення та утримання місцевих пожежних команд у 2014-2015 роках»;

- 2 інформації на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації «Про районну Програму підтримки молоді 2016 -2020 роки»;

- спільний графік роботи «мобільного соціального офісу» на території сільських, селищних рад та об»єднаних територіальних громад Рівненського району на 2019 рік;

- інформацію на сільські (селищні) ради для відома та використання в роботі лист Міністерства соціальної політики України та Державної міграційної служби України щодо повнолітніх недієздатних осіб чи осіб, цивільна дієздатність яких обмежена;

 - інформацію на сільські (селищні) ради для відома та використання в роботі щодо порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- 4 інформації щодо покращення співпраці об’єднаних територіальних громад з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними та обмежено дієздатними особами;

- інформацію стосовно громадян які є опікунами чи піклувальниками громадян України або перебувають під опікою чи піклуванням громадян України відповідно на вимогу Головного управління СБУ України;

- інформацію щодо формування відомості повнолітніх громадян України, яких судом встановлено недієздатність і які мають реєстрацію місця поживання на території Рівненського району для формування та ведення Державного реєстру виборців;

- інформацію стосовно проведених додаткових виїздів фахівців „мобільного соціального офісу” на території  Корнинської, Білокриницької сільських рад з метою «Про запровадження інтегрованої моделі у сфері соціального захисту населення».

Для надання технічної підтримки щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей у об’єднаних територіальних громадам Рівненського району, здійснені додаткові виїзди „мобільного соціального офісу” на території  об’єднаним територіальним громад а саме: Клеванська ОТГ, Олександрійська ОТГ, Шпанівська ОТГ.

Перевірено 95 осіб щодо перебування на обліку та отримання пенсії до 01.01.1997 року щодо призначення грошової допомоги згідно п.7-1 розділу XV Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Перевірено 428 осіб щодо факту перебування запитуваних громадян і осіб, які знаходяться під опікою чи піклуванням відповідно до 207-х запитів Служби безпеки України в Рівненський області.

В районі під опікою та піклуванням над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна здатність яких обмежена знаходяться 83 громадян.

Підготовлено та подано 34 інформації стосовно проведених виїздів „мобільного соціального офісу” на території сільських (селищних) рад та об’єднаних територіальних громад.

Для  запровадження інтегрованої моделі у сфері соціального захисту населення відбулися додаткові виїзди фахівців „мобільного соціального офісу” на територію Олександрійської, Кустинської та Заборольської сільських рад.

Проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота для працівників сільських, селищних рад та об»єднаних територіальних громад щодо роз’яснення про основні вигоди від участі у недержавному пенсійному забезпеченні, роздано оглядовий матеріал, під час виїзду охоплено 33-ри населені пункти.

Згідно з планом здійснення контролю за виконанням виконавчими комітетами місцевих рад делегованих повноважень органів виконавчої влади на 2018 рік управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проведено перевірки виконання пункту б статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконкомом Дядьковицької сільської ради, Городоцької сільської ради, Олександрійської сільської ради, Великожитинської сільської ради, Білокриницької сільської ради та виконкомом Квасилівської селищної ради. Про результати перевірок проінформовано Рівненську райдержадміністрацію.

В районі проводиться значна робота із забезпечення здійснення делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення. Відповідно до Програм економічного та соціального розвитку місцевих рад, що затверджені відповідними радами, проводяться заходи із соціального захисту населення.

Одноразову матеріальну допомогу виділено для 409 громадян району на загальну суму 786,1 тис.грн., з них: учасникам АТО — 15 особам на суму 31,3 тис. грн., громадянам, яким виповнилося 90 та 100 років — 93 особам на суму 93,0 тис. грн.. У 2018 році гуманітарну допомогу надано 379 малозабезпеченим громадянам району на суму 37,2 тис.грн.

Протягом 2018 року управлінням підготовлено інформації на Веб-сторінку райдержадміністрації надано 17 інформацій для оприлюднення:

- щодо кількості запланованих виїздів „мобільного соціального офісу” відповідно до затвердженого графіку до жителів сільської місцевості протягом 2018 року;

- стаття „Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- пам’ятка про призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.

- щодо додаткового виїзду фахівців „мобільного соціального офісу” на територію Олександрійської, Кустинської та Заборольської сільських рад з метою виконання наказу Міністерства соціальної політики України «Про запровадження інтегрованої моделі у сфері соціального захисту населення»;

- додатковий графік виїздів „мобільного соціального офісу” для надання технічної підтримки щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей у об’єднаних територіальних громадам Рівненського району на вересень місяць 2018 року;

- спільний графік роботи „мобільного соціального офісу” на територіях сільських, селищних рад та об’єднаних територіальних громад Рівненського району на 2019 рік;

- ПАМ’ЯТКА про порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- інформація для учасників антитерористичної операції щодо  пільг та оздоровлення інвалідів загального захворювання та учасників антитерористичної операції у 2018 році;

- «Набуття права на призначення житлової субсидії з травня 2018 року»;

- «Проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності у 2018 році»;

-  «Порядок призначення житлової субсидії» та  зразок ТИПОВОГО ДОГОВОРУ про добровільну участь у системі загальнообов'язкового  державного пенсійного страхування;

- Допомога «ПАКУНОК МАЛЮКА»;

- Інформація щодо отримання стипендії голови Рівненської обласної державної адміністрації та голови Рівненської обласної ради  обдарованим та соціально активним особам з інвалідністю;

- семінар-навчання  з уповноваженими сільських, селищних рад та з об'єднаних територіальних громад.

В програмах міськрайонної радіомовної редакції „Радіо-Шанс” для озвучення подано інформацію на тему:

-33 інформації (виступи) щодо озвучення запланованих виїздів "мобільного соціального офісу", які відбулися протягом 2018 року на території сільських, селищної рад, об’єднаних територіальних громад району відповідно до затвердженого графіку виїздів мобільного офісу;

 -  виступ на тему «Пару слів про мобільний офіс».

 - про призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

 - інформація щодо можливості передплати газети для інвалідів І-ІІ групи у 2018 році;

- інформація для учасників антитерористичної операції   щодо  пільг та оздоровлення інвалідів загального захворювання та учасників антитерористичної операції у 2018 році;

- проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності у 2018 році;

-  «Порядок призначення житлової субсидії» та  зразок ТИПОВОГО ДОГОВОРУ про добровільну участь у системі загальнообов'язкового  державного пенсійного страхування;

 - інформація щодо отримання стипендії голови Рівненської обласної державної адміністрації та голови Рівненської обласної ради  обдарованим та соціально активним особам з інвалідністю.

Підготовлено та подано для опублікування в міськрайтижневик „Слово час” 14 інформацій а саме:

- щодо кількості запланованих виїздів „мобільного соціального офісу” відповідно до затвердженого графіку до жителів сільської місцевості на 2018 рік;

- пам’ятка про призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.

- щодо кількості запланованих виїздів „мобільного соціального офісу” відповідно до затвердженого графіку до жителів сільської місцевості на січень місяць 2019 року;

- спільний графік роботи „мобільного соціального офісу” на територіях сільських, селищних рад та об»єднаних територіальних громад Рівненського району на 2019 рік.

Підготовлено та опубліковано в міськрайтижневику „Слово і час”  інформацію на тему:

- про призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

 - інформація щодо можливості передплати газети для інвалідів І-ІІ групи у 2018 році;

- Інформація для учасників антитерористичної операції   щодо  пільг та оздоровлення інвалідів загального захворювання та учасників антитерористичної операції у 2018 році;

- Набуття права на призначення житлової субсидії з травня 2018 року;

- Проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності у 2018 році.

Виконкомам сільських та селищних рад підготовлено інформації для оприлюднення та надіслано електронною поштою, для розміщення на стендах сільських та селищних рад:

-ПАМ’ЯТКА про порядок призначення тимчасової державної соціальноїдопомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- Інформація для учасників антитерористичної операції щодо пільг та оздоровлення інвалідів загального захворювання та учасників антитерористичної операції у 2018 році;

- Набуття права на призначення житлової субсидії з травня 2018 року;

- Проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності у 2018 році;

-  «Порядок призначення житлової субсидії» та  зразок ТИПОВОГО ДОГОВОРУ про добровільну участь у системі загальнообов'язкового  державного пенсійного страхування;

- Допомога «ПАКУНОК МАЛЮКА»;

- Інформація щодо отримання стипендії голови Рівненської обласної державної адміністрації та голови Рівненської обласної ради  обдарованим та соціально активним особам з інвалідністю.

Протягом 2018 року до управління надійшло 532 звернення:

З них до органів виконавчої влади вищого рівня звернулося 359 громадянина та до начальника управління - 173.

До органів виконавчої влади вищого  рівня  звернулось 359 особи, з них:

-                      Адміністрація Президента України -

-                      Кабінет Міністр України -

-                      Народний депутат України  1

-                      Департамент соціального захисту населення     6

-                      Рівненської облдержадміністрації   59

-                      Районна державна адміністрація   -45

-                      Рівненська районна рада   3

-                      Урядова гаряча лінія         245

Протягом 2018 в управлінні соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації проведено 47 апаратних нарад, на яких розглянуто 149 питань.

 

 

Начальник управління                                                  В.МАКСЮТИНСЬКИЙ

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи управління соціального захисту населення

райдержадміністрації за 2017  рік

        

         Покращення якості надання соціальної допомоги одиноким малозабезпеченим громадянам похилого віку, інвалідам та інших соціально-незахищеним верствам населення району постійно перебуває на особливому контролі органів виконавчої влади району.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації за 2017 рік призначено 8354 державних соціальних  допомог  на загальну суму 53920,0тис. грн., які виплачені в повному обсязі, в тому числі:

-          допомога по вагітності  та пологах 635 (призначень) – на суму 1069,1 тис.грн.;

-          одноразова допомога при народженні  дитини ( кіл-ть отримувачів в місяць)  - 4228 на суму   76521,6тис. грн.;

-          допомога по догляду за дитиною по досягненні 3-річного віку ( кіл-ть отримувачів в місяць) -  15 на суму 34,6тис. грн.;

-          допомога одиноким матерям( кіл-ть отримувачів в місяць) - 475 на суму 9291,0 тис. грн.;

-          допомога дітям, які перебувають під опікою (призначень) – 104 на суму 6141,0 тис. грн.;

-          державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (отримувачі) – 1052 на суму  21814,2 тис. грн.;

-          державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям ( кіл-ть отримувачів в місяць)  - 537 на суму 34981,4  тис. грн.;

-          компенсація фізичним особам які надають соціальні послуги (отримувачів) 80 на суму 199,5  тис. грн.;

-          тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів (призначень) – 636 на суму 2911,8 тис. грн.;

-          допомога при усиновленні дитини (отримувачів) – 7 на суму 122,6 тис.грн.

-          щомісячна грошова допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України – 48 чол. на суму 833,2 тис. грн.

В районі створено найбільше в області дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей – 18, на вихованні в яких перебуває 104 дітей та на які за  2017 рік профінансовано на загальну суму 5558,3 тис. грн.

Призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг  за 2017 рік 19789 сім’ям на загальну суму – 308422,9 тис. грн.

За 12 місяців 2017 року прийнято звернень та взято на облік для забезпечення  технічними та іншими засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами 486 інвалідів. Технічними та іншими засобами реабілітації  забезпечено 92 інваліди. Від 35 інвалідів  прийнято заяви щодо надання одноразової матеріальної допомоги.

Внесено до Централізованого банку даних дані 486 інвалідів для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації та протезно-ортопедичних виробів.

         Проведено 14 засідань комісії управління щодо встановлення статусу ветерана війни відповідно до ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» і надано статус для 17 осіб.

         Видано:

-          довідка для 12 інвалідів на право користування пільгами відповідно до ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»;

-          посвідчення „Ветерана праці” для 16 осіб;

-          посвідчення „Інвалід війни” для 16 осіб;

-          посвідчення „Член сім’ї загиблого” для 14 осіб;

-          вкладка до посвідчення інваліда війни для 17 осіб;

-          посвідчення «учасник війни» для 6 осіб;

-          талони на пільговий проїзд для 5 ветеранів війни.

-          довідка «дитина війни» для 11 осіб.

         Направлено:

-  до Департаменту соціального захисту населення  документи 18 інвалідів для постановки на чергу та поновлення документів щодо забезпечення спецавтотранспортом;

- 38 інвалідів на ЛКК для визначення медичних показників щодо забезпечення спецавтотранспортом та колясками з електроприводом через органи соціального захисту;

   - до обласного центру комплексної реабілітації с. Олександрія 26 інвалідів для проходження соціальної реабілітації;

   - до Львівського міжрегіонального центру соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації  1 інваліда на навчання за спеціальністю «Водій автотранспортного засобу».

   - до КЗ «Вараський міський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» ім. З.А. Матвієнко - 3 дітей на соціальну реабілітацію;

       -  до державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок»  1 дитину з інвалідністю;

       -  до Кам’янець-Подільського планово-економічного технікуму-інтернату 1 дитину на навчання;

       - до Житомирського вищого професійного училища-інтернату 2 інвалідів на навчання.

          Проведено 7 засідання комісії щодо прийняття рішення про надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам, дітям-інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та надано допомогу для 27 осіб на суму  17913,50 грн.

           Компенсація за санаторно-курортне оздоровлення інвалідам виплачена у поточному році для10 інвалідів на суму 3520,00 грн.

         Станом на 01 січня 2018  року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувало відповідно до Законів України 23406  жителів району, яким нараховано пільг за  2017 рік на загальну суму 15523,9 тис. грн. та які профінансовано на суму  18664,6 тис. грн., з урахуванням заборгованості за минулий рік в сумі 413,1 тис. грн. Заборгованість по пільгах станом на  01 січня 2018 року становить  3578,7 тис. грн., а саме:

-          пільги на ЖКП 3165,8 тис.грн.;

-          пільги на тверде паливо 40,0тис. грн.;

-          пільги на послуги зв’язку 16,9 тис.грн.;

-          пільговий проїзд 356,0 тис.грн.

          Забезпечено санаторно-курортними путівками за рахунок Мінсоцполітики 48 громадян, з них 34 інвалідам загального захворювання та 14 путівок ветеранам війни.

         Укладено 52 трьохсторонніх договорів з санаторіями на оздоровлення  інвалідів загального захворювання та 60 договорів на оздоровлення учасників бойових дій АТО.

         Укладено 41 трьохсторонній  договір  з санаторіями «Червона калина»,  «Дніпро - Бескид», «Лісова пісня», сан. ім. Пирогова, « Черемош», «Шаян», «Феофанія», «Карпати», «Авангард», «Золота нива» на оздоровлення в поточному році  потерпілих внаслідок ЧАЕС 1 категорії.

         До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, за 2017 рік  внесено 338 багатодітні сім’ї та 1014 дітей з багатодітної сім’ї.  Від 509 сімей прийнято заяви та  декларації для відновлення пільг по середньому сукупному доходу сім’ї.

Проплачено готівку на придбання твердого палива та скрапленого газу на 390869,07 грн.

         За 2017 рік  видано:

-          1 категорія ЧАЕС 6 чол.

-          вкладки до посвідчення дорослого 13 шт.

-          посвідчення ліквідатора 3 категорії 1 шт.

-          посвідчення дитини постраждалої ЧАЕС 22 шт.

-          посвідчення ліквідатора 2 категорії 1 шт.

-          вдова померлого ліквідатора 1 шт.

-          вкладки до посвідчення дитячого 4 шт.

         В управлінні соціального захисту населення під постійним контролем знаходяться питання дотримання на підприємствах, в установах та організаціях всіх форм власності мінімальної заробітної плати не нижче  законодавче встановленого рівня та вчасної виплати заробітної плати, колдоговірна робота. Здійснюється контроль щодо попередження насильства в сім’ї, торгівлі людьми, зокрема.

         Протягом 2017 року  проведено 12 засідань тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат за участі начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, прокуратури району. Заслухано 114 інформацій керівників підприємств  щодо забезпечення в районі виплати мінімальної заробітної плати, погашення підприємствами заборгованості зі сплати ЄСВ.

         Підведено підсумки проведених на території десяти сільських рад та двох селищних рад у 2017 році. Проведено 94 обстежень 1105 суб’єктів підприємницької діяльності та 5- ти юридичних осіб на території                     10 сільських та двох селищних рад району. Виявлено 19 найманих осіб без оформлення трудових відносин, 67 порушень законодавства про працю та зайнятість населення тощо. За підсумками розгляду довідок обстежень СПД відповідна інформація постійно направляється до управління Держпраці у Рівненській області. Від початку року легалізовано 10 робочих місць.

         За статистичними даними станом на 01.12. 2017 року  заборгованість із виплати заробітної плати на 3 підприємствах склала 2168,1 тис.грн., що на  на 52,3 тис.грн. менше від початку 2017 року. Серед боржників  одне економічно активне підприємство та два підприємства - банкрути.

         На економічно неактивних підприємствах району, а також в бюджетній сфері заборгованість із зарплатні відсутня.

Середньомісячна заробітна плата штатного працівника у ІІІ кварталі 2017 року  складала 6144 гривня, що становить 100,8 % до обласного показника та  130,1 % до ІІІ кварталу 2016 року.

Протягом 2017 року зареєстровано 114 колективних  договорів, змін  та доповнень до них.

У 2017 році обстежено 9 установ, в тому числі проведено  12 експертиз якості проведення атестації робочих місць. Атестовано 13 робочих місць.

В 2017 році альтернативну (невійськову) службу не проходив жоден з призовників.

Протягом 2017 року зареєстровано 234 факти вчинення насильства в сім’ї в тому числі над двома неповнолітніми дітьми.

         У звітному періоді 2017 року звернень від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, не надходило.

         Протягом звітного періоду  було підготовлено та проведено два засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми, на яких  було розглянуто питання щодо скоєння насильства у вісьми сім’ях. Прийнято рішення щодо уникнення випадків повторного насильства в сім’ях.

         Подано заявку  щодо обсягу фінансування  на виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби (відповідно до постанови КМУ від 08.04.2015 № 185) на суму 77,0 тис.грн. для 50 демобілізованих військовослужбовців строкової служби.

         Складено 5372 акти обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї.

          Проведено 25 засідань районної комісії з питань, пов’язаних з наданням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг пільговій категорії населення за адресою фактичного місця проживання, на яких розглянуто та призначено: соціальних допомог – 319 справ (з них: відмов - 44); пільг – 52 справи (з них: відмов – 1); субсидій – 2148 справ (відмов – 23).

         Проведено 24 засідання районної комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, на яких прийнято 177 рішень, в тому числі, призначено соціальних виплат - 156, відмовлено -  21.

Проведено 29 перевірок районною робочою групою фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб, в результаті яких прийнято 2 рішення щодо припинення соціальних виплат та скасовано 3 довідки з підстав, визначених  статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».

          Відправлено повідомлення про утримання 203 переплати на суму 277730,89 грн.

           Проведено 2519 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги шляхом запиту.

         Протягом 2017 року перевірено 2471 пенсійна справа, 967 допомог на поховання. Здійснено перевірку стану пенсійного забезпечення 124 осіб, які перебувають на повному державному утриманні в Рівненському геріатричному пансіонаті.

У зв’язку з проведення заходів  до 31-річчя Чорнобильської катастрофи з метою надання консультацій та рекомендацій постраждалим громадянам внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, які потребують соціальної підтримки 26 квітня 2017 року відбувся додатковий виїзд „мобільного соціального офісу” на територію Квасилівської селищної ради.

У зв’язку із проведенням заходів з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з метою надання консультацій та рекомендацій постраждалим громадянам внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, які потребують соціальної підтримки, 14 грудня 2017 року відбувся додатковий виїзд „мобільного соціального офісу”  на територію Квасилівської селищної ради Рівненського району.

Підготовлено та подано інформацію щодо перевірки фактів відмов у прийомі довідок про заробітну плату за періоди страхового стажу до 01.07.2000 для призначення та перерахунку пенсій призначених (перерахованих) об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області.

Підготовлено та подано 2 інформації щодо виконання проведеної роботи «Про районну Програму підтримки молоді 2016 -2020 роки».

Підготовлено та подано інформацію щодо  осіб, які виконують функції нагляду  за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Підготовлено та подано на сільські (селищні) ради для ознайомлення жителів Рівненського району роз’яснювальну - інформацію про ведення особових справ недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена, органами опіки та піклування.

Підготовлено та подано інформацію про забезпечення внесення до ЦБІ відомостей щодо майнових прав недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена, органами опіки та піклування.

Підготовлено спільний графік роботи  «мобільного соціального офісу» на територіях сільських та селищних рад Рівненського району на 2018 рік.

Проведено 28 виїздів «мобільного соціального офісу», охоплено 100 населених пунктів, надано інформаційно-консультаційних послуг 423 громадянам району, від 10 осіб прийнято заяв і документів для подальшого вирішення.

Підготовлено та подано звіт про результати проведення перевірки правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсій об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Рівненської області за ІV квартал 2016 року, І, ІІ, ІІІ квартали 2017 року.

Підготовлено та подано інформацію щодо проведеної роботи «мобільного соціального офісу» протягом І, ІІ, ІІІ та ІV квартали 2017 року.

В районі під опікою та піклуванням над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна здатність яких обмежена станом на 1 квітня, 1 травня та 1 липня 2017 року знаходиться 83 громадяни.

Підготовлено та подано на сільські (селищні) ради для ознайомлення жителів Рівненського району роз’яснювальну - інформацію про пенсійні виплати які проведені з 1 січня та 1 травня 2017 року.

Підготовлено та подано на сільські (селищні) ради для ознайомлення жителів Рівненського району роз’яснювальну - інформацію про реформування пенсійної системи.

Перевірено 23 особи щодо перебування на обліку та отримання пенсії до 01.01.1997 року на лист управління Пенсійного фонду України в Рівненському районі щодо призначення грошової допомоги згідно п.7-1 розділу XV Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” 

Підготовлено та подано 12 інформацій щодо діяльності та з метою здійснення моніторингу ефективності функціонування „мобільних соціальних офісів” .

Підготовлено та подано 12 інформацій щодо кількості запланованих виїздів “мобільного соціального офісу” відповідно до затверджених графіків до жителів сільської місцевості.

Підготовлено та подано 12 інформацій про роботу у сфері соціального захисту населення щодо розміщення на веб-сайтах  запланованих виїздів „мобільного соціального офісу” до жителів сільської місцевості.

Підготовлено та подано 28 інформацій стосовно проведених  виїздів  „мобільного соціального офісу” на території сільських та селищних рад.

Протягом 2017 року до управління надійшло 436 звернень:

З них до органів виконавчої влади вищого рівня звернулося 335 громадян та до начальника управління - 101.

-   Адміністрація Президента України                                                    0

-   Кабінет Міністр України                                                         0

-   Народний депутат України                                                     5

-   Департамент соціального захисту населення                            5

-   Рівненської облдержадміністрації                                            91

-   Районна державна адміністрація                                                      44

-   Рівненська районна рада                                                                11

-   Урядова гаряча лінія                                                                     180

Протягом 2017 року в управлінні соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації проведено 45  апаратних наради, на яких розглянуто 135 питань.

Підготовлено 17 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації стосовно компетенції управління.

       За 2017 рік підготовлено та подано для опублікування в міськрайтижневик „Слово час” 16 інформації та статей відповідно до компетенції управління.  

         На Веб-сторінку райдержадміністрації надано 17 роз’яснювальних-інформацій. 

В міськрайонну радіомовну редакцію „Радіо-Шанс” для озвучення в програмах подано 31 інформація з питань діяльності управління соціального захисту населення.

Проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота для працівників 25 сільських, селищних рад щодо роз’яснення про основні вигоди від участі у недержавному пенсійному забезпеченні, роздано оглядовий матеріал.     

Прийнято участь в чергових нарадах працівників Рівненського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) які відбулися 1 лютого, 28 квітня та 31 серпня 2017 року на яких було озвучено та надала роз’яснення з питання змін в пенсійному законодавстві на теми: „Пенсійне забезпечення із січня 2017 року”, „Чергове підвищення пенсії  з 1 травня 2017 року” та на тему „Чому потрібна пенсійна реформа”.

На ТРК «Україна» в передачі «События недели» 19.11.2017 року озвучено інформацію про роботу управління соціального захисту населення з питання призначення житлових субсидій населенню.

Згідно розпоряджень голови райдержадміністрації протягом 2017 року одноразову матеріальну допомогу виділено для 730 малозабезпечених громадян району на загальну суму 1 414,1 тис.грн.

 

 

 

Начальник управління                             В. Максютинський




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!