РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 квітня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Стан розгляду звернень громадян


ІНФОРМАЦІЯ

про стан надходження звернень громадян до

Рівненської районної державної адміністрації

за 2018 рік 

 Питання дотримання Закону України “Про звернення громадян”, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян у Рівненській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до річних, квартальних та місячних планів.

Робота зі зверненнями громадян заслухана на засіданнях колегії райдержадміністрації 23 лютого 2018 року, де розглянуто питання “Про стан виконання протягом 2017 року вимог законодавства  України  щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи” та 26 липня 2018 року, де розглянуто питання “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2018 року”, за результатами яких прийнято відповідно розпорядження голови райдержадміністрації від 26 лютого 2018 року № 96 та доручення голови райдержадміністрації від 06 серпня 2018 року № дор-7/01-09/18 та буде заслухана у лютому 2019 року за підсумками 2018 року.

 У ході розгляду цих питань звернуто увагу сільських та селищних голів місцевих рад на недоліки та послаблення виконавської дисципліни в організації роботи із зверненнями громадян, вказано на недостатню ефективність проведення  особистих та виїзних прийомів, що змушує жителів району звертатися до керівництва облдержадміністрації та райдержадміністрації з питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади.

Головою райдержадміністрації затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України  “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах місцевих рад на 2018 рік.

Відповідно до річного графіка перевірок, у 2018 році здійснено перевірку стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в управлінні соціального захисту, відділі містобудування, архітектури та будівництва, фінансовому управлінні, службі у справах дітей, відділі освіти райдержадміністрації та виконавчих комітетах Шпанівської, Городоцької, Великоомелянської, Бронниківської, Дядьковицької, Грушвицької сільських та Квасилівської селищної рад.

Графік виконано у повному обсязі та 23 грудня 2018 року затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008,  розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, виданих на його реалізацію, щодо стану роботи зі зверненнями громадян, графік щорічних звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особистих доповідей сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян у 2019 році.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, щомісячно проходять засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. У 2018 році проведено 12 засідань комісії, за результатами яких прийняті відповідні протокольні рішення.

Відповідно до затвердженого графіку за звітний період заслухано щорічні звіти 11 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та 18 особистих доповідей сільських та селищних голів місцевих рад перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Узагальнюючий досвід роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог   діючого законодавства обговорюється на семінарах-навчаннях з

керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України у районі, керівниками органів місцевого самоврядування, яких протягом звітного періоду проведено – 14.

 Протягом 2018 року проведено стажування новообраних секретарів виконавчих комітетів місцевих рад району в апараті районної державної адміністрації та стажування секретарів  виконавчих комітетів, заступників сільських та селищних голів з питань діяльності  виконавчих комітетів місцевих рад в апараті районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 25 квітня 2013 року № 180 проводяться “виїзні дні контролю”, за звітний період проведено – 12.

Щокварталу та щомісяця здійснюється аналіз листів за зверненнями громадян, що надходять до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, громадські організації, засоби масової інформації у розрізі сільських та селищних рад району та порушених у них питань.

Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 601 звернення громадян, що на 124 звернення більше ніж у 2017 році (477).

Із зазначеної кількості звернень, на  564 – надано роз’яснення та  32 – вирішено позитивно та 5 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Серед заявників: 62 звернення від пенсіонерів, 7 - від дітей війни, 10 – від військовослужбовців – учасників  АТО та членів їх сімей, 38 – від інвалідів загального захворювання, 12 - від членів багатодітних сімей. Колективних звернень – 90.

За звітний період надійшло 90 колективних звернень. Громадянами району порушено 93 питання. Серед порушених питань найактуальнішими залишаються питання комунального господарства, благоустрою місцевих доріг, аграрної політики, земельних відносин, соціального захисту, освіти та інші.

За   наслідками   розгляду 70 – отримали письмові роз’яснення,

17 – вирішено позитивно та 2 звернення перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Населенням району перед райдержадміністрацією порушено 605 питань. Серед  них: 302 – питань  соціального  захисту,  у  тому  числі  50  щодо виділення матеріальної допомоги; 142 - комунального господарства, 38 - земельні питання; 12 – житлової політики, 14 – охорони здоров’я та інші.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення протягом 2018 року надійшло 75, що на 27 звернень менше ніж у 2017 році (102), у тому числі: з Адміністрації Президента України –  5 (5), з

Секретаріату Кабінету Міністрів України – 5 (5), від народних депутатів України – 4 (-10) та 61 (-14) звернення з облдержадміністрації.

Усі звернення розглянуті у терміни, передбачені законодавством України, на 58 – надано письмові роз’яснення, 12 – вирішено позитивно.

Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від жителів Олександрійської, Зорянської, Бронниківської, Обарівської сільських, Клеванської та Квасилівської селищних рад та жителів м.Рівне

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни,  жінок, яким присвоєно почесне   звання  України “Мати-героїня”, учасників АТО та членів їх сімей. Протягом 2018 року до райдержадміністрації не надходило  звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня’. Від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей надійшло 10 звернень.

Для подальшого розгляду та позитивного вирішення питання отримання земельної ділянки учасникам АТО на території району, Рівненською райдержадміністрацією скеровано звернення до Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області.

При райдержадміністрації діє “гаряча” телефонна лінія та телефон довіри.

За звітний період вищезгаданою послугою скористалися 2 жителі району, на що отримали  відповідні роз’яснення.

За 2018 рік обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації 329 (+84) звернень для розгляду та вирішення порушених питань по суті, що надійшло на урядову “гарячу” телефонну лінію та 117 (-3) звернень на “гарячу” телефонну лінію облдержадміністрації.

Головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень, що надходять на “гарячі” телефонні  лінії.

Загалом, райдержадміністрацією з початку 2018 року розглянуто 446 звернень (366 звернень у 2017 році) громадян, що надійшли на “гарячі” телефонні лінії.

Керівництвом району забезпечується дотримання графіків особистого прийому громадян. За звітний період організовано та проведено 104 прийоми громадян з особистих питань, у тому числі 40 виїзних, на яких прийнято 341 громадянина (з них 202 на виїзних прийомах), які проживають та працюють на території району. (94 (52) та 182 (92) відповідно у 2017 році).

За наслідками розгляду звернень громадян на 320 – надано роз’яснення, 19 – вирішено позитивно, 5 звернень перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Жителі району, здебільшого, порушують питання соціального захисту, у тому числі надання матеріальної допомоги на лікування, нарахування та призначення житлової субсидії на опалювальний період, комунального господарства, благоустрою місцевих доріг, пільгового проїзду у приміському транспорті, охорони здоров’я, тощо.

Усі звернення були ретельно опрацьовані, за потреби, проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі заяви надано відповіді у визначені законодавством терміни.

Протягом 2018 року через правління районного фонду “Милосердя” малозабезпеченим жителям району надано матеріальну допомогу у розмірі 766 тис 100 грн.

Робота із зверненнями громадян у 2018 році  висвітлена на сторінках міськрайонної газети “Слово і час”. На веб-сторінці райдержадміністрації у розділі “Звернення громадян” висвітлюється інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, у тому числі виїзних, функціонує рубрика “Електронна приймальня”. За 2018 рік надійшло 9 звернень громадян через мережу Інтернет до райдержадміністрації.

Із зазначеної кількості звернень громадян на всі надано відповідні роз’яснення у термін, передбачений законодавством України.

  У рубриці “Звернення громадян” розміщена інформація про графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації, матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян. З 2015 року запроваджено реєстрацію і розгляд електронних заяв відповідно до  Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”.

Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації.

 

 

Головний спеціаліст загального

відділу апарату райдержадміністрації                                                 Ю.ГАРКАВА

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про стан надходження звернень громадян до Рівненської райдержадміністрації протягом ІІІ кварталу 2018 року

 

Протягом ІІІ кварталу 2018 року у Рівненському районі продовжено боту щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення, порушених у них, питань, забезпечення контролю за їх виконанням.

Робота  зі  зверненнями  громадян, що надійшли до райдержадміністрації у    півріччі 2018 року заслухана  на  засіданні колегії райдержадміністрації 26 липня 2018 року, де розглянуто питання “Про стан виконання у районі вимог  законодавства    України  щодо роботи зі зверненнями  громадян у І півріччі 2018 року”, за результатами якого дано доручення голови райдержадміністрації від 06 серпня 2018 року №дор.-7/01-09/18.

З початку 2018 року проведено 9 нарад при керівнику апарату адміністрації та 3 семінарів-навчань з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих територіальних органів міністерств та відомств України у районі, керівниками органів місцевого самоврядування району.

Узагальнюючий досвід роботи  зі зверненнями громадян відповідно до вимог діючого законодавства обговорюється на семінарах-навчаннях з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України у районі, керівниками органів місцевого самоврядування.

Заслухано щорічні звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації,   особисті  доповіді керівників органів місцевого

самоврядування перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, продовжено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.    

Протягом ІІІ кварталу 2018 року проведено 3 засідання.

На виконання   Указу Президента  України  від  07 лютого  2008 року № 109/2008 та відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 25 квітня  2013 року № 180 проводяться “виїзні дні контролю”. Протягом ІІІ кварталу 2018 року проведено 3 “виїзних днів контролю”.

Райдержадміністрацією забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами місцевих рад, здійснення якого доручено загальному відділу апарату райдержадміністрації.

Відповідно до затвердженого графіку перевірок стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищних рад, об’єднаних територіальних громад району на 2018 рік, проведено перевірку виконання вищезазначених документів у виконавчих комітетах Великоомелянської, Бронниківської сільських та Квасилівської селищної рад.

Керівництвом району забезпечується дотримання графіків особистого прийому громадян. Протягом ІІІ кварталу 2018 року організовано та проведено 21 прийом громадян з особистих питань, в тому числі 10 виїзних, на яких прийнято 85 громадян (з них 55 на виїзних прийомах), які проживають та працюють на території району.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 155  звернень   громадян   від   жителів   Рівненського району (134 звернення у  ІІІ кварталі 2017 року).

Серед заявників: 10 звернень від пенсіонерів, 2 - від дітей війни, 3 – від військовослужбовців – учасників  АТО та членів їх сімей, 5 – від інвалідів загального захворювання, 4 - від членів багатодітних сімей. Колективних звернень – 10.

Населенням району перед райдержадміністрацією порушено 160  питань. Серед них: 54 - питання соціального захисту, в тому числі 5 щодо виділення матеріальної допомоги; 40 - комунального господарства, 6 - земельні питання, 3 – житлової політики та інші.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення надійшло  24 звернення  (28  звернень у  ІІІ кварталі 2017 року), у тому числі 20 звернень до облдержадміністрації, 1 - до Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1 – до Апарату Верховної ради України, 2 – до народних депутатів України, до Адміністрації Президента України звернень громадян не надходило.

Із зазначеної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації у ІІІ кварталі 2018 року, 15 – вирішено позитивно, на 130 – дано відповідні роз’яснення та 10 звернень громадян перебуває на контролі до остаточного вирішення.

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким   присвоєно почесне звання  України “Мати-героїня”, учасників антитерористичної операції на Сході України. Протягом ІІІ кварталу 2018 року до райдержадміністрації не надходило звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня’. Від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей надійшло 3 звернення.

При райдержадміністрації діє “гаряча” телефонна лінія та телефон довіри, на які протягом ІІІ кварталу 2018 року звернень не надходило.

За звітний період обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації 76 звернень з урядової телефонної  “гарячої” лінії, 45 звернень з телефонної “гарячої” лінії облдержадміністрації.

Громадян району найбільше турбують питання соціального захисту (нарахування та отримання соціальних виплат, субсидій, надання

матеріальної допомоги на лікування), аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства.

Усі звернення ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі заяви надано відповіді у визначені законодавством України терміни.

Продовжено роз’яснювальну роботу серед населення району. У міськрайонному тижневику “Слово і час” окремими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України у районі оприлюднюються інформаційно-консультативні матеріали щодо порядку розгляду найбільш актуальних питань, які турбують жителів району. 

На веб-сторінці Рівненської районної державної адміністрації діє рубрика “Звернення громадян”, де розміщена інформація про графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації, матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян. З жовтня 2015 року запроваджено реєстрацію і розгляд електронних заяв відповідно до  Закону України № 577-VIIІ “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”.

Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у районній державній адміністрації.

  

 

Головний спеціаліст

загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                         Ю. ГАРКАВА

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про стан надходження звернень громадян

до Рівненської районної державної адміністрації

протягом І півріччя 2018 року

 

 

Питання стану дотримання Закону України “Про звернення громадян”, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян у Рівненській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до річних, квартальних та місячних планів.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року буде заслухана на засіданні колегії райдержадміністрації у липні 2018 року, де розглядатиметься питання “Про стан виконання у районі  вимог законодавства України  щодо роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2018 року”.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, щомісячно в райдержадміністрації проходить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Протягом І півріччя 2018 року проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації.

Відповідно до затвердженого графіку протягом І півріччя 2018 року заслухано щорічні звіти 11 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та 7 особистих доповідей сільських, селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до річного графіку перевірок у І півріччі 2018 року здійснено перевірку стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації, дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення та фінансовому управлінні райдержадміністрації, відділі містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації, виконавчих комітетах Шпанівської, Городоцької та Великоомелянської сільських рад.

 На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідного розпорядження голови райдержадміністрації  від  25  квітня  2013  року  № 180 райдержадміністрацією  проводяться   “виїзні дні  контролю”. Протягом  І  півріччя 2018 року проведено 6 таких заходів.  

Щомісяця та щокварталу здійснюється аналіз листів за зверненнями громадян, що надходять до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, громадські організації, засоби масової інформації у розрізі сільських та селищних рад району та порушених у них питань.

На особистому контролі голови райдержадміністрації перебувають звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та учасників АТО.

Протягом  І півріччя 2018 року надійшло 6 звернень, 6 – від учасників АТО. Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня” до райдержадміністрації не надходило.

З метою оперативного реагування на звернення громадян, вирішення порушених ними питань та врахування пропозицій продовжено роботу “гарячої” телефонної лінії райдержадміністрації. За звітний період звернень громадян на яку не надходило.

За звітний період обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації 129 звернень для розгляду та вирішення порушених питань по суті (124 звернення у І півріччі 2017 року), що надійшло на урядову “гарячу” телефонну лінію, та 38 звернень на “гарячу” телефонну лінію облдержадміністрації (63 звернення у І півріччі 2017 року).

Головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень, що надходять на “гарячі” телефонні  лінії.

Загалом райдержадміністрацією протягом І півріччя 2018 року розглянуто 167 звернень (187 – у І півріччі 2018 року) громадян, що надійшли на “гарячі” телефонні лінії.

Райдержадміністрацією забезпечується дотримання графіків прийому громадян керівництвом району. Під час проведення особистих та виїзних прийомів, яких протягом І півріччя 2018 року проведено 62, керівництвом райдержадміністрації прийнято 177 громадян.

Протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 314  звернень громадян (237 звернень за аналогічний період минулого року).

Із загальної кількості громадян, що звернулися: 38 звернень від пенсіонерів, 5 – від дітей війни, 6 – від військовослужбовців-учасників АТО та членів їх сімей, 22 – від інвалідів загального захворювання, 18 – від членів багатодітних сімей та ін.  Колективних звернень – 60.

Протягом І півріччя 2018 року надійшло 60 колективних звернень. Громадянами району порушено 60 питань. Серед порушених питань найактуальнішими залишаються питання комунального господарства, благоустрою місцевих доріг, аграрної політики, земельних відносин, соціального захисту та освіти.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення протягом І півріччя 2018 року надійшло 51 звернення, у тому числі:   з Адміністрації Президента України –  2, з Секретаріату Кабінету Міністрів України – 3, від народних депутатів України – 2 та 44 звернення з облдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян, що надійшли протягом І півріччя 2018 року  буде висвітлена на сторінках міськрайонного тижневика “Слово і час”. На веб-сторінці райдержадміністрації у розділі “Звернення громадян” висвітлюється інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян, розміщені графіки особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації, у тому числі виїзних, функціонує рубрика “Електронна приймальня”.

Продовжено роз’яснювальну роботу серед населення району. У міськрайонному тижневику “Слово і час” окремими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України в районі оприлюднено понад 20 інформаційно-консультативних матеріалів щодо порядку розгляду найбільш актуальних питань, які турбують жителів району. 

Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у районній державній адміністрації.

   

 

Головний спеціаліст

загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                Ю. Гаркава

 

 

 

Стан надходження звернень громадян

до Рівненської райдержадміністрації протягом І кварталу 2018 року

 

Протягом І кварталу 2018 року у Рівненському районі продовжено роботу щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення, порушених у них, питань, забезпечення контролю за їх виконанням.

Робота зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017  році заслухана на засіданні колегії райдержадміністрації

22 лютого 2018 року, де розглянуто питання “Про стан виконання у районі вимог законодавства України щодо роботи зі зверненнями громадян у 2017 році”, за результатами якої прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 26 лютого 2018 року № 96 “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році та підвищення ефективності цієї роботи у 2018 році”.

З початку 2018 року проведено 3 наради при керівнику апарату адміністрації та 3 семінари-навчання з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих територіальних органів міністерств та відомств України в районі, керівниками органів місцевого самоврядування району.

Узагальнюючий досвід роботи  зі зверненнями громадян відповідно до вимог діючого законодавства обговорюється на семінарах-навчаннях з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України у районі, керівниками органів місцевого самоврядування.

Заслухано щорічні звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації,   особисті  доповіді керівників органів місцевого

самоврядування перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, продовжено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.    

Протягом І кварталу 2018 року проведено 3 засідання.

На виконання Указу Президента  України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 25 квітня 2013 року № 180 проводяться “виїзні дні контролю”. Протягом І кварталу 2018 року проведено 3 “виїзних днів контролю”.

Райдержадміністрацією забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами сільських, селищних рад та об’єднаних територіальних громад, здійснення якого доручено загальному відділу апарату райдержадміністрації.

Відповідно до затвердженого графіка перевірок стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від    

07 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищних рад, об’єднаних територіальних громад району на 2018 рік, проведено перевірку виконання вищезазначених документів в управлінні соціального захисту населення, відділі містобудування, архітектури та будівництва райдерж-адміністрації та виконавчому комітеті Шпанівської сільської ради.

Керівництвом району забезпечується дотримання графіків особистого прийому громадян. Протягом І кварталу 2018 року організовано та проведено 43 прийоми громадян з особистих питань, в тому числі 17 виїзних, на яких прийнято 92 громадянина (з них 68 на виїзних прийомах), які проживають та працюють на території району.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 156 звернень громадян від жителів Рівненського району (185 звернень у І кварталі 2017 року).

Серед заявників: 26 звернення від пенсіонерів, 2 - від дітей війни, 3 – від військовослужбовців – учасників  АТО та членів їх сімей, 16 – від інвалідів загального захворювання, 2 - від членів багатодітних сімей. Колективних звернень – 23.

Населенням району перед райдержадміністрацією порушено 158 питань. Серед них: 23 - питання соціального захисту, в тому числі 8 щодо виділення матеріальної допомоги; 15 - комунального господарства, 10 - земельні питання, 2 – житлової політики та інші.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення надійшло  19  звернень  (38  звернень у  І кварталі 2017 року), у тому числі 15

звернень до облдержадміністрації, 1 звернення до Адміністрації Президента України, 1 - до  Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1 - до Апарату Верховної ради України та 1 звернення до народного депутата України.

Із зазначеної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2018 року, 8 – вирішено позитивно, на 119 – дано відповідні роз’яснення, 27 – перебуває на розгляді до остаточного вирішення.

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни,   жінок,    яким   присвоєно   почесне   звання  України “Мати-героїня”,

учасників антитерористичної операції на сході України. Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації не надходило  звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня’. Від військово-службовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей надійшло 3 звернення.

При райдержадміністрації діє “гаряча” телефонна лінія, на яку протягом І кварталу 2018 року звернень не надходило.

За звітний період обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації 67 звернень з урядової телефонної  “гарячої” лінії, 18 звернень з телефонної “гарячої” лінії облдержадміністрації.

 

 

 

ДОВІДКА

про виконання у Рівненському районі Указу Президента України від

07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2017 році

 

Питання дотримання Закону України «Про звернення громадян», виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді перебували на особистому контролі керівництва райдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян у Рівненській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до річних, квартальних та місячних планів.

Робота зі зверненнями громадян заслухана на засіданнях колегії райдержадміністрації 23 лютого 2017 року, де розглянуто питання «Про стан виконання протягом 2016 року вимог законодавства  України  щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи» та 27 липня 2017 року, де розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2017 року», за результатами яких прийнято відповідно розпорядження голови райдержадміністрації від 28 лютого 2017 року № 80 та доручення голови райдержадміністрації від 31 липня 2017 року № дор-18/01-09/17 та буде заслухана у лютому 2018 року за підсумками 2017 року.

У ході розгляду цих питань звернуто увагу сільських та селищних голів на недоліки та послаблення виконавської дисципліни в організації роботи із зверненнями громадян, вказано на недостатню ефективність проведення сільськими та селищними головами особистих та виїзних прийомів, що змушує жителів району звертатися до керівництва облдержадміністрації та райдержадміністрації з питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади.

Протягом 2017 року проведено 4 наради при голові райдержадміністрації,   12   нарад   при   керівнику     апарату    адміністрації,

 2 семінари-навчання з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі та 1 семінар з секретарями виконавчих комітетів місцевих рад, де проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, щомісячно проходить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

райдержадміністрації. У 2017 році проведено 13 засідань комісії, за результатами яких прийняті відповідні протокольні рішення.

На   виконання   Указу   Президента  України  від  07 лютого  2008 року

№ 109/2008 та відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 25 квітня 2013 року № 180 проводяться «виїзні дні контролю». Протягом 2017 року проведено 12 «виїзних днів контролю», в рамках яких здійснено розгляд звернень  від жителів Олександрійської, Зорянської, Обарівської сільської та Квасилівської селищної рад.

Головою райдержадміністрації затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських та селищних рад на 2017 рік.

Відповідно до річного графіка перевірок, у 2017 році здійснено перевірку стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у відділах з питань адміністративних послуг, охорони здоров’я, культури і туризму, архівному відділі, управлінні економіки, інфраструктури та інвестиційної діяльності райдержадміністрації, у  виконавчих комітетах Малошпаківської, Великожитинської, Жобринської, Корнинської, Новоукраїнської, Обарівської сільських та Оржівської селищної рад.

 Графік виконано у повному обсязі та 17 листопада 2017 року затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України «Про звернення  громадян»,  Указу  Президента   України  від  07 лютого 2008 року

 № 109/2008,  розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, виданих на його реалізацію, щодо стану роботи зі зверненнями громадян, графік щорічних звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації   та   особистих  доповідей сільських та селищних голів

перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян у 2018 році.

Відповідно до затвердженого графіка протягом 2017 року заслухано щорічні звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особисті доповіді сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Щокварталу та щомісяця здійснюється аналіз листів за зверненнями громадян, що надходять до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, громадські організації, засоби масової інформації у розрізі сільських та селищних рад району та порушених у них питань.

Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 477 звернень громадян, що на 27 звернень менше ніж у 2016 році (504).

Із загальної кількості громадян, що звернулися: 103 звернення від пенсіонерів, 24 - від дітей війни, 10 – від військовослужбовців – учасників  АТО та членів їх сімей, 74 – від інвалідів загального захворювання, 12 - від членів багатодітних сімей та інших.

Протягом 2017 року надійшло 59 колективних звернень, що на 5 звернень менше ніж у 2016 році (54).

Громадянами району порушено 380 питань. Серед порушених питань найактуальнішими лишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

Серед порушених питань: соціального захисту – 140 (33,3%), надання матеріальної допомоги – 112 (22,3%), комунального господарства – 84 (16,8%), аграрної політики та земельних відносин – 62 (12,4%), житлової політики – 22 (4,4%), охорони здоров¢я – 14 (2,8%), освіти, науки – 12 (2,4%),  сім’ї, дітей, молоді – 5 (1%) та інші.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення у 2017 році надійшло 102 звернення, що на 53 звернення  менше ніж у 2016 році (155), у тому     числі: з Адміністрації  Президента України –  5 (-3), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 5 (- 1), народних депутатів України – 14 (+ 8), облдержадміністрації – 75 (-58), з Апарату Верховної Ради України  - 3 (-1).

Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від жителів Олександрійської, Зорянської, Бронниківської, Обарівської сільських, Клеванської та Квасилівської селищних рад та жителів м.Рівне.

За звітний період обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації  245  звернень   для  розгляду  та вирішення порушених питань по суті (388 звернення – у 2016 році), що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», 120 звернень на телефонну «гарячу лінію» облдержадміністрації (134 звернення  у 2016 році).

Забезпечується дотримання графіків прийому громадян керівництвом району. Під час проведення особистих та виїзних прийомів, яких протягом року проведено 94, керівництвом райдержадміністрації прийнято 182 громадянина.

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників антитерористичної операції на сході України та членів їх сімей. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 3 звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», та 10 звернень від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей.

З метою оперативного реагування на звернення громадян, вирішення порушених ними питань, врахування пропозицій, продовжено роботу

 «гарячої» телефонної лінії Рівненської райдержадміністрації, послугами якої протягом 2017 року скористалося 3 громадян, що на 1 звернення більше ніж за 2016 рік (2).

Усі звернення були ретельно опрацьовані, за потреби, проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі заяви надано відповіді у визначені законодавством терміни.

На особливому контролі у керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, які надійшли від демобілізованих осіб, які перебували у зоні проведення антитерористичної операції, та членів  їх сімей.

Станом на 01 січня 2018 року на обліку в управлінні  соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації перебуває 880 учасників антитерористичної операції, які мають статус «учасник бойових дій», з них 473 особи – демобілізовані. Статус «інвалід війни» надано 17 учасникам антитерористичної  операції, які звернулися до управління соціального захисту   населення   райдержадміністрації  та  користуються   пільгами   при

оплаті житлово-комунальних послуг у розмірі 100 % від встановленої законодавством норми.

Технічними та іншими засобами реабілітації забезпечені 2 учасники антитерористичної  операції (інваліди війни) та один учасник бойових дій АТО, який має інвалідність загального захворювання.

На обліку на санаторно-курортне оздоровлення перебуває 126 учасників АТО.  У 2017 році оздоровлено 60 учасників АТО.

На  обліку для проходження реабілітації  перебуває  20  учасників  АТО, 24 – для професійного навчання  водіїв автотранспортного засобу. Протягом 2017 року навчання закінчили 65  учасників  АТО, 

10 - направлено   на навчання у Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету за спеціальністю: «Англійська мова».

На виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 20 травня 2015 року № 348 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей військовослужбовців, які брали безпосередньо участь в антитерористичній   операції, а також для інвалідів І-ІІ групи  числа  військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення   житлових     умов»   та   на   виконання   розпорядження  голови

обласної державної адміністрації від 04 серпня 2015 року № 413 придбано житло для сімей загиблих військовослужбовців:

- Ярмоліч Катерині Валентинівні, жительці с.Понебель, двокімнатну    квартиру у м.Рівне;

-  Бойко Світлані Володимирівні, жительці смт Клевань, трикімнатну квартиру у смт Клевань;

Свіржевській Оксані Василівні, жительці С.Корнин, двокімнатну квартиру у м.Рівне;

Прончук Ніні Тарасівні, жительці с.Хотинь, трикімнатну квартиру у м.Рівне;

Суліцькій Олександрі Олександрівні, жительці смт Квасилів, однокімнатну квартиру у м.Рівне;

інваліду  війни (АТО) Герасимчуку Олександру Івановичу, жителю  с.Шубків, трикімнатну квартиру у м.Рівне;

інваліду війни (АТО) Романову Миколі Петровичу, жителю с. Котів, двокімнатну квартиру у м.Рівне.

На квартирному обліку перебуває 40 учасників АТО.

Сільськими та селищними радами району прийнято 931 заяву на отримання земельних ділянок військовослужбовцями-учасниками антитерористичної операції, з них надано 333 дозволи на розроблення проектів землеустрою. Прийнято 69 рішень про затвердження  проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок  для будівництва  та обслуговування житлового будинку господарських будівель і споруд на території району. Згідно з даними сільських та  селищних рад на території району земельні ділянки отримали  69 військовослужбовців, які брали участь в  антитерористичній операції.  

У 2017 році одноразову грошову матеріальну допомогу з Рівненського   районного благодійного фонду «Милосердя» отримали 29 учасників АТО на загальну суму 78 200 грн. та надано гуманітарну допомогу 10 сім’ям учасників антитерористичної операції.  

Робота із зверненнями громадян у 2017 році  висвітлена в засобах масової інформації, а саме: редакцією міськрайонного радіомовлення  «Радіо-Шанс» Рівненської районної ради та на сторінках міськрайонної газети «Слово і час». На Веб-сторінці райдержадміністрації у розділі «Звернення громадян» висвітлюється інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, в тому числі виїзних та матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян.

З 2015 року запроваджено реєстрацію і розгляд електронних заяв відповідно до  Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». Протягом  2017 року райдержадміністрацією розглянуто 3 електронних звернення.

Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008, відповідних розпоряджень та

доручень голови облдержадміністрації знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації.

 

Головний спеціаліст

загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                Ю. Гаркава

 

 

 

ЗВІТ

голови Рівненської районної державної адміністрації

про стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідних розпоряджень голови облдержадміністрації за 2016 рік

 

Питання дотримання Закону України «Про звернення громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації.

Робота із зверненнями громадян у Рівненській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до річних, квартальних та місячних планів.

Робота зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2016 року, розглянуто у липні 2016 року на засіданні колегії райдержадміністрації та дано доручення голови райдержадміністрації від 01 серпня 2016 року № дор-1901-07/16. Питання «Про виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян у 2016 році буде заслухане на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому 2017 року.

У ході розгляду цих питань звернуто увагу сільських та селищних голів на недоліки та послаблення виконавської дисципліни в організації роботи із зверненнями громадян, вказано на недостатню ефективність проведення сільськими та селищними головами особистих та виїзних прийомів, що змушує жителів району звертатися до керівництва облдержадміністрації та райдержадміністрації з питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади.

Головою райдержадміністрації затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських та селищних рад на 2016 рік.

Відповідно до річного графіка перевірок, у 2016 році здійснено перевірку стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення, відділах містобудування, архітектури та будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та енергоефективності, культури і туризму, службі у справах дітей райдержадміністрації, виконавчих комітетах Білокриницької, Верхівської, Шубківської, Городищенської, Олександрійської, Тайкурської сільських, Клеванської селищної рад.

Станом на 31 грудня 2016 року графік виконано у повному обсязі та       04 січня 2017 року затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008,  розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, виданих на його реалізацію, щодо стану роботи зі зверненнями громадян, графік щорічних звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особистих доповідей сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян у 2017 році.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, щомісячно проходить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За 2016 рік на засіданннях комісії заслухано 24 питання, за результатами яких прийняті відповідні протокольні рішення.

Відповідно до затвердженого графіка протягом 2016 року заслухано щорічні звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та особисті доповіді сільських та селищних голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Узагальнений досвід щодо роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог діючого законодавства обговорюється на семінарах-навчаннях з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, керівниками органів місцевого самоврядування.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 25 квітня 2013 року № 180 проводяться „виїзні дні контролю”, в рамках яких здійснено розгляд звернень від жителів Олександрійської, Зорянської, Обарівської сільської, Квасилівської селищної рад.

Щокварталу та щомісяця здійснюється аналіз листів за зверненнями громадян, що надходять до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, громадські організації, засоби масової інформації у розрізі сільських та селищних рад району та порушених у них питань.

Протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 502 звернення громадян, що на 18 звернень більше аналогічного періоду минулого року.

Із загальної кількості громадян, що звернулися: 86 звернень від пенсіонерів, 22 - від дітей війни, 12 – від військовослужбовців – учасників  АТО та членів їх сімей, 32 – від інвалідів загального захворювання, 14 - від членів багатодітних сімей та інших.

Протягом 2016 року надійшло 26 колективних звернень, що на 21 звернення менше аналогічного періоду минулого року.

Громадянами району порушено 502 питання, що на 22 більше аналогічного періоду минулого року. Серед порушених питань найактуальнішими лишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

Серед порушених питань: соціального захисту – 182 (36,3%), надання матеріальної допомоги – 112 (22,3%), комунального господарства – 84 (16,8%), аграрної політики та земельних відносин – 62 (12,4%), житлової політики – 22 (4,4%), охорони здоров¢я – 14 (2,8%), освіти, науки – 12 (2,4%),  сім’ї, дітей, молоді – 5 (1%) та інші.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення у 2016 році надійшло 155 звернень, що на 38 звернень більше аналогічного періоду минулого року, у тому числі: з Адміністрації Президента України –  8 (+3), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 6 (+ 1), народних депутатів України – 6 (+ 2), облдержадміністрації – 133 (+ 31), з Апарату Верховної Ради України  - 2 (+ 1).

Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від жителів Олександрійської, Зорянської, Бронниківської, Обарівської сільських, Клеванської та Квасилівської селищних рад та жителів м.Рівне.

За звітний період обласною державною адміністрацією надіслано райдержадміністрації 388 звернень для розгляду та вирішення порушених питань по суті (317 звернення – у 2015 році), що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», 134 звернення на телефонну «гарячу лінію» облдержадміністрації (179 звернення – у 2015 році), та 2 звернення громадян, що надійшли на «гарячі лінії» райдержадміністрації (7 звернень – у 2015 році).

Забезпечується дотримання графіків прийому громадян керівництвом району. Під час проведення особистих та виїзних прийомів, яких протягом року проведено 56, керівництвом райдержадміністрації прийнято 154 громадяни.

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників антитерористичної операції на сході України. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 1 звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України „Мати – героїня”, 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни та 12 звернень від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей.

З метою оперативного реагування на звернення громадян, вирішення порушених ними питань, врахування пропозицій, продовжено роботу   «гарячої» телефонної лінії, послугами якої протягом 2016 року скористалося 2 громадян (на 5 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року).

Взято під особистий контроль голови райдержадміністрації розгляд звернень, що надходять на телефонну «гарячу лінію» облдержадміністрації.

Загалом райдержадміністрацією у 2016 році розглянуто 524 звернення (503 – у 2015 році) громадян, що надійшли на «гарячі» телефонні лінії.

На особливому контролі у керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, які надійшли від демобілізованих осіб, які перебували в зоні проведення антитерористичної операції, та членів їх сімей.

Звернення, які надійшли від демобілізованих, які перебували в зоні проведення антитерористичної операції, та членів їх сімей з проханням надати матеріальну допомогу були розглянуті на засіданнях правління районного фонду «Милосердя», де було виділено матеріальну допомогу 285 громадянам на загальну суму 297 тис. грн. Протягом 2016 року через  правління районного фонду «Милосердя» 918 малозабезпеченим жителям району надано матеріальну допомогу в розмірі 848 тис. грн.

З початку 2016 року, безпосередньо, до Рівненської районної державної адміністрації надійшло 11 звернень від військовослужбовців, які брали участь в АТО стосовно надання матеріальної допомоги на лікування та виділення земельної ділянки на території Рівненського району. Також надійшло 1 звернення від дружини загиблого військовослужбовця щодо сприяння у отриманні земельної ділянки на території Городоцької сільської ради. За результатами розгляду звернень заявникам рекомендовано з відповідним клопотанням та матеріалами звертатись до органів місцевого самоврядування, на території яких вони бажають отримати земельну ділянку та рішенням сесії Городоцької сільської ради у червні 2015 року дружині загиблого військовослужбовця надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,10 га в селі Карпилівка у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та, для вирішення питання отримання права власності на вищезгадану земельну ділянку, рекомендовано звернутися до розробників документації із землеустрою та укласти договір на виконання робіт.

Разом з тим, варто зазначити, що усі звернення були ретельно опрацьовані, за потреби, проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі заяви надано відповіді у визначені законодавством терміни.

Робота із зверненнями громадян в 2016 році була висвітлена в засобах масової інформації, а саме:  редакцією міськрайонного радіомовлення  «Радіо-Шанс», на сторінках міськрайонного тижневика «Слово і час». На WEB-сторінці райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян» висвітлюється інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, в тому числі виїзних, функціонує рубрика «Електронна приймальня» та в рубриці «Звернення громадян» розміщена інформація про графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації, матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян. З 2015 року запроваджено реєстрацію і розгляд електронних заяв відповідно до  Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». Протягом  2016 року райдержадміністрацією розглянуто та позитивно вирішено 5 електронних звернень.

Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації. 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

23 квітня

 

– засідання громадської ради при райдержадміністрації (малий зал райдержадміністрації, 14.30год.)

Детальніше…

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!