РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 лютого 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Звіт про виконання плану роботи відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації


ІНФОРМАЦІЯ

Про підсумки діяльності Центру надання

адміністративних послуг району  за  2018 рік

 

Центр надання адміністративних послуг  (далі - Центр) утворено розпорядженням  голови райдержадміністрації від 05.02.2013 № 529  “Про створення районного центру надання адміністративних послуг”. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата  з  2013 року.

Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Протягом року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 24 види послуг. У зв’язку із політикою децентралізації влади перелік послуг, які надаються через Центр з березня 2015 року  через адміністраторів   проводиться прийом та видача державної реєстрації нерухомого майна а саме у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації громадських організацій юридичних осіб  .

 З метою виконання вимог законів України  “Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” та “Про  державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та інших законодавчих актів щодо централізації владних повноважень прийнято розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації від 27 січня 2016 року №10-к “Про впорядкування структури Рівненської районної державної адміністрації з чисельністю працівників три штатних одиниці а Розпорядженням голови райдержадміністрації від 15 січня 2018 року №2-к внесено зміни до граничної чисельності працівників Рівненської райдержадміністрації та введено посаду адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг, збільшуючи штат  відділу з 4 до 5 працівників.

Розпорядженням голови райдержадміністрації визначений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  станом на 06.12.2018 року становить 24 види послуг у сферах:

 

 

1

екології

3

 

2

пожежної безпеки (МНС)

1

 

3

санітарно-епідеміологічного контролю (Держсанепідслужба)

2

 

4

ветеринарної медицини (держспоживслужба)

3

 

5

6

7

державного земельного кадастру

державної реєстрації нерухомого майна

державної міграційної служби

12

2

1

ф

 

 

 

 

До місцевого бюджету за надані адміністративні послуги через ЦНАП та органи місцевого самоврядування  за 2018 рік надійшло  1млн 51тис. 200 грн

(безпосередньо через ЦНАП 845 тис 549 грн)

Надходження в розрізі за 2016-2017 -2018 роки виглядає слідуючим:

 

 За 2016 рік

 

 - плата за державну реєстрацію нерухомого майна 480 тис. 802 грн;

-                      юридичні та фізичні особи 106 тис.046 грн;

-    плата за скорочені терміни оформлення 3 тис.260 грн;

Всього за 2016 рік : 590 тис. 108 грн

За 2017 рік

 - плата за державну реєстрацію нерухомого майна 640 тис. 278 грн;

 - юридичні та фізичні особи 106 тис. 398 грн;

- плата за скорочені терміни оформлення 1 тис. 460 грн;

Всього за 2017 рік: 748 тис. 137 грн

За 2018 рік

 - плата за державну реєстрацію нерухомого майна 710 тис. 830 грн;

- юридичні та фізичні особи 120 тис. 579 грн;

- плата за скорочені терміни оформлення 14 тис. 140 грн;

Всього за 2018 рік: 845 тис. 549 грн

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Рівненської райдержадміністрації  створено і постійно оновлюється сторінка «відділ з  надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.

З питання отримання консультацій та послуг в 2018 році до Центру звернулось 24262 суб’єктів. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії» та електронною поштою і на скайп режимі. 

Протягом звітного періоду Центром:

- зареєстровано та надано 24262 звернення

Протягом зазначеного періоду в Центрі працює 4 адміністратори (загальна штатна чисельність – 5 осіб). Пропускна здатність на місяць (в середньому 21 робочий день) – приблизно 900 громадян.  

Проведений аналіз наданих Центром послуг за 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року свідчить про попит громадян та суб’єктів господарювання Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі працює система попереднього запису громадян та керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати  час очікування заявників. У   відділі з питань надання адміністративних послуг Рівненської РДА  нові приміщення Центру, що були  підготовлені для більш ефективної роботи та  зручного звернення громадян. Поряд з новим приміщенням працює  безоплатне бюро правової допомоги, котре розвантажує роботу Центру надання адміністративних послуг в питаннях юридичного напрямку.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщенні Центру, та шляхом електронного звернення через офіційний сайт  Рівненської райдержадміністрації  або на електронну скриньку Центру .

Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На майбутнє є плани розширення штатних одиниць  та кількості адміністративних послуг через адміністраторів ЦНАПу. В планах реалізації  виконання розпорядження Кабінету міністрів України від 27 травня 2016 року №418-з “Про затвердження плану пріорітетних дій Уряду на 2016 рік” та оновленого Розпорядження Кабінету міністрів від 11 жовтня 2017 року №782-р є формування мережі філій центру надання адміністративних послуг та віддалених робочих місць.

 

 

Начальник відділу  з питань надання

адміністративних послуг

Рівненської райдержадміністрації –                                    ТАРАСОВИЧ П.М.

 

 

 

 

Інформація

щодо  роботи Центру надання адміністративних послуг Рівненської райдержадміністрації за  2017 рік

 

Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) утворено розпорядженням  голови райдержадміністрації від 05.02.2013 №529  “Про створення районного центру надання адміністративних послуг”. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата  з  2013 року.

Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Протягом року в Центрі громадяни та субєкти господарювання мали можливість отримати 24 види послуг. У зв’язку із політикою децентралізації влади перелік послуг, які надаються через Центр з березня 2015 року  через адміністраторів   проводиться прийом та видача державної реєстрації нерухомого майна а саме у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації громадських організацій юридичних осіб  .

 З метою виконання вимог законів України  “Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” та “Про  державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та інших законодавчих актів щодо централізації владних повноважень прийнято розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації від 27 січня 2016 року №10-к “Про впорядкування структури Рівненської районної державної адміністрації з чисельністю працівників три штатних одиниці а Розпорядженням голови райдержадміністрації від 15 січня 2018 року №2-к внесено зміни до граничної чисельності працівників Рівненської райдержадміністрації та введено посаду адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг, збільшуючи штат  відділу з 4 до 5 працівників.

Розпорядженням голови райдержадміністрації визначений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  станом на 10.12.2018 року становить 24 види послуг у сферах:

1

екології

3

 

2

пожежної безпеки (МНС)

1

 

3

санітарно-епідеміологічного контролю (Держсанепідслужба)

2

 

4

ветеринарної медицини (держспоживслужба)

3

 

5

6

7

державного земельного кадастру

державної реєстрації нерухомого майна

державної міграційної служби

12

2

1

 

 

 

 

 

На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Рівненської райдержадміністрації  створено і постійно оновлюється сторінка «відділ з  надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.

З питання отримання консультацій та послуг в 2017 році до Центру звернулось 58118 субєктів. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії» та електронною поштою і на скайп режимі. 

Протягом звітного періоду Центром:

- зареєстровано та надано 58118 звернень

Відмовлено в наданні адміністративних послуг 120 суб’єктам звернень, безпосередньо заявниками анульовано  120 звернень.

Протягом зазначеного періоду в Центрі працює 3 адміністратори (загальна штатна чисельність – 4 особи). Пропускна здатність на місяць (в середньому 21 робочий день) – 1300 громадян.  

         Проведений аналіз наданих Центром послуг за 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року свідчить про збільшення попиту громадян та суб’єктів господарювання Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр.

              Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі працює система попереднього запису громадян та керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати  час очікування заявників. У   відділі з питань надання адміністративних послуг Рівненської РДА  нові приміщення Центру, що були  підготовлені для більш ефективної роботи та  зручного звернення громадян. Поряд з новим приміщенням працює  безоплатне бюро правової допомоги, котре розгружає роботу Центру надання адмінпослуг в питаннях юридичного напрямку.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщенні Центру, та шляхом електронного звернення через офіційний сайт  Рівненської райдержадміністрації  або на електронну скриньку Центру .

Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На майбутнє є плани розширення штатних одиниць  та кількості адміністративних послуг церез адміністраторів ЦНАПу.В   планах реалізації  виконання розпорядження Кабінету міністрів України від 27 травня 2016 року №418-з “Про затвердження плану пріорітетних дій Уряду на 2016 рік” та оновленого РозпорядженняКабінету міністрів від 11 жовтня 2017 року №782-р є формування мережі філій центру надання адміністративних послуг та віддалених робочих місць.

 

 

Начальник відділу  з питань надання

адміністративних послуг

Рівненської райдержадміністрації –                                    Тарасович П.М.




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

Формується новий склад Громадської ради

при Рівненській РДА

Детальніше….

 

Графік роботи «мобільного соціального офісу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!