РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

Уряд України Мапа сайту

Всі матеріали на веб-сторінці розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0International

 

33001, м. Рівне, вул. Соборна, 195, тел./факс: (0362) 63-60-91, Е-mail: rivnenskarda@rv.gov.ua

 
 лютого 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Аналіз дотримання законодавства


 оприлюднено 03.01.2019

 

 

 

Звіт

 про роботу спостережної комісії при Рівненській райдержадміністрації

у 2018 році

 

 

У 2018 році спостережною комісією при Рівненській райдержадміністрації проведено 21 засідання, на яких було розглянуто ряд питань.

Порушено 168 клопотань перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131 та 15 матеріалів про заміну невідбутої частини покарання більш м’яким у виді виправних робіт.

Розглянуто матеріали Рівненського міськрайонного відділу з питань пробації західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції щодо умовно-дострокового звільнення від відбування прокарання у виді позбавлення права займати посади пов’язані із матеріальною відповідальністю та щодо умовно-дострокового звільнення від відбування прокарання у виді позбавлення права займати посади, пов’язані з організаційно-розпорядчими функціями.

06 червня 2018 року члени спостережної комісії при Рівненській райдержадміністрації взяли участь у Дні відкритих дверей, що відбувся у Городоцькому виправному центрі № 131.

Протягом звітного періоду члени спостережної комісії відвідували Городоцький виправний центр №131 та Городищенську виправну колонію № 96, на виконання п.16 Положення про спостережні комісії, раз у квартал проводилися виїздні засідання спостережної комісії безпосередньо в установах виконання покарань.

Станом на 01.01.2019 року до спостережної комісії надійшло 7 повідомлень про звільнення особи із місць позбавлення волі, яким надано консультації щодо можливості працевлаштування, налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки, запропоновано соціальний супровід.

Станом на 31.07.2018 року до складу спостережної комісії входить 11 осіб, серед яких: 6 представників громадських організацій, 4 представники органів виконавчої влади та 1 – від органів місцевого самоврядування.

  

 

Секретар спостережної комісії                                            О.Свінцицька

 

 

 

 

 оприлюднено 15.07.2018

 

Звіт

 про роботу спостережної комісії при Рівненській райдержадміністрації 

 

За I півріччя 2018 року спостережною комісією при Рівненській райдержадміністрації проведено 9 засідань, на яких було розглянуто ряд питань.

Порушено 58 клопотань перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131.

Розглянуто матеріали Рівненського міськрайонного відділу з питань пробації західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції щодо умовно-дострокового звільнення від відбування прокарання у виді позбавлення права займати посади пов’язані із матеріальною відповідальністю.

Станом на 31.07.2018 року до складу спостережної комісії входить 11 осіб, серед яких: 6 представників громадських організацій, 4 представники органів виконавчої влади та 1 – від органів місцевого самоврядування.

Станом на 31.07.2018 року до спостережної комісії надійшло 3 повідомлення про звільнення особи із місць позбавлення волі, яким надано консультації щодо можливості працевлаштування, налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки, запропоновано соціальний супровід.

 

 

 

Секретар спостережної комісії                                       О.Свінцицька

 

 

 оприлюднено 04.01.2018

 

 

Звіт

про роботу спостережної комісії при Рівненській райдержадміністрації

за 2017 рік

 

У 2017 році спостережною комісією при Рівненській райдержадміністрації (далі – спостережна комісія) проведено 22 засідання, на яких було розглянуто ряд питань.

Порушено 139 клопотань перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131 та 6 матеріалів про заміну невідбутої частини покарання більш м’яким у виді виправних робіт.

Розглянуто

-          лист Державної установи «Городищенська виправна колонія № 96» щодо звернення засудженого про участь членів спостережної комісії на засіданні дисциплінарної комісії установи та організовано зустріч членів спостережної комісії із засудженим із залученням заступника директора Рівненського обласного центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Погоджено

-           Матеріали Державної установи «Городищенська виправна колонія № 96» щодо зміни умов утримання засудженого шляхом переведення його до виправної колонії максимального рівня безпеки до приміщень камерного типу іншої колонії максимального рівня безпеки, згідно ч.3 статті 101 КВК України.

-           матеріали Рівненського міськрайонного відділу з питань пробації західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції щодо умовно-дострокового звільнення від відбування прокарання жителя с.Шпанів.

Протягом звітного періоду члени спостережної комісії відвідували Городоцький виправний центр №131 та Городищенську виправну колонію № 96, на виконання п.16 Положення про спостережні комісії, раз у квартал проводилися виїздні засідання спостережної комісії безпосередньо в установах виконання покарань.

Розпорядженням голови адміністрації від 14 листопада 2017 року №484 затверджено новий склад спостережної комісії при райдержадміністрації.

Станом на 01 грудня 2017 року до складу спостережної комісії входить 11 осіб, серед яких: 6 представників громадських організацій, 4 представники органів виконавчої влади та 1 – від органів місцевого самоврядування.

Станом на 01 грудня 2017 року до спостережної комісії надійшло 8 повідомлень про звільнення особи із місць позбавлення волі, яким надано консультації щодо можливості працевлаштування, налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки.

Повідомлення про звільнення неповнолітніх осіб, вагітних жінок та жінок з малолітніми дітьми до спостережної комісії не надходило.

 

 

 

Заступник голови адміністрації                                                    С.Подолін

 

 

 

 

ДОВІДКА

про стан законності та правопорядку на території району та забезпечення виконання антикорупційного законодавства

 

Районна комплексна програма профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2016-2020 роки була розроблена з метою забезпечення ефективності реалізації державної політики у сфері профілактики злочинності та правопорушень шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних дій, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в зазначеній сфері.

Впродовж 2016 року організовано та проведено низку комплексних оперативно-профілактичних заходів на території району.

До чергової частини Рівненського РВП ГУНП в Рівненській області у 2016 році надійшло 10278 заяв і повідомлень, що на 2645 більше, ніж у минулому році, у тому числі, з ознаками кримінального правопорушення - 2550 заяв, розглянуто згідно із Законом України «Про звернення громадян» - 6806 заяв.

Спостерігається ріст кримінальних правопорушень. Впродовж 2016 року на території району зареєстровано 1988 кримінальних проваджень, що на 267 більше, ніж у 2015 році (1721). Із вказаної кількості кримінальних правопорушень:

 особливо тяжкі - 208 (у 2015 році - 151);

 тяжкі - 446 (у 2015 році - 305).

Зросла кількість таких злочинів, як:

 крадіжки - 507 (у 2015 році - 460);

 грабежі - 18 (у 2015 році - 4);

 розбої - 6 (у 2015 році - 2);

 шахрайство - 29 (у 2015 році - 17);

 привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем - 8 (у 2015 році - 6).

У 2016 році вдалося недопустити росту тяжких злочинів, зокрема, було зареєстровано 2 умисних вбивства (у 2015 році - 5) та 3 факти нанесення тяжких тілесних ушкоджень (у 2015 році - 5).

Значно зменшилася кількість злочинів у сфері незаконного обігу наркотичних засобів. За звітний період зареєстровано 33 таких

правопорушення, що на 15 менше, ніж у 2015 році.

Зменшилася кількість злочинів:

 у сфері незаконного поводження зі зброєю і боєприпасами - 8 (у 2015 році - 9);

 у сфері господарської діяльності - 1 (у 2015 році - 3);

 у сфері службової діяльності - 13 (у 2015 році - 23);

 з використанням бюджетних коштів - 2 (у 2015 році - 8);

 у сфері земельних відносин - 1 (у 2015 році - 13).

Збільшилася кількість випадків шахрайств, скоєних за допомогою Інтернету шляхом продажу/придбання товарів на веб-сайтах «8ЬА№Х)», «ОЬХ», тощо.

Співробітниками районного відділення поліції Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Рівненській області здійснюються перевірки стану додержання законодавства щодо недопущення створення об’єднань громадян, програмні цілі або дії яких спрямовані на пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі. Проводяться заходи, спрямовані на виявлення каналів незаконного обігу і крадіжок вогнепальної зброї, боєприпасів, вибухових речовин та інших небезпечних предметів і речовин.

У 2016 році активізовано роботу по лінії превентивної діяльності щодо встановлення осіб, причетних до скоєння адміністративних правопорушень на території Рівненського району. Протягом 2016 року складено 1904 адміністративних протоколи, що на 628 більше, ніж у 2015 році. До адміністративної відповідальності притягнуто: 417 громадян за вчинення насильства у сім’ї, 330 осіб - за розпивання спиртних напоїв у громадських місцях, 155 - порушення правил адміністративного нагляду.

Організовані відпрацювання, спрямовані на попередження правопорушень з боку раніше судимих осіб, профілактична робота серед осіб, які стоять на обліку у районному відділенні поліції Рівненського відділу поліції ГУНП України в Рівненській області, взаємодія установ з виконання покарань із райдержадміністрацією щодо побутового влаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі. У 2016 році проведено 23 засідання спостережної комісії при райдержадміністрації, на яких було порушено 207 клопотань перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131. До спостережної комісії надійшло 2 повідомлення про звільнення осіб із місць позбавлення волі, яким надано наступні послуги: допомогу у відновленні документів отримала 1 особа, направлена на навчання — 1, налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки - 2 особам. Всього звільненим особам надано 6 соціальних послуг.

Стан правопорядку в районі

Співробітниками правоохоронних органів проводяться додаткові патрулювання населених пунктів із найбільш складною криміногенною ситуацією із залученням громадських формувань, перевірки розважальних закладів та інших місць масового відпочинку молоді щодо додержання вимог законодавства під час роботи цих закладів.

На території району зареєстровано 12 громадських формувань з охорони громадського порядку чисельністю 280 осіб, які повинні виконувати свої

обов’язки спільно з інспекторами Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області.

Протягом 2016 року членами громадських формувань, спільно з інспекторами поліції районного відділення поліції Рівненського відділу поліції ГУНП України в Рівненській області проведено 80 загально-профілактичних рейдів з відпрацювання населених пунктів Рівненського району. За участю членів громадських формувань розкрито 39 злочинів та затримано 16 осіб.

Відбулося збільшення вчинення кримінальних правопорушень у порівнянні з 2015 роком в таких селищних та сільських радах, як:

 Білокриницька сільська рада - 87 правопорушень (41 - у 2015 році);

 Бронниківська сільська рада - 32 правопорушення (16 - у 2015 році);

 Великожитинська сільська рада - 66 правопорушень (11 - у 2015 році);

 Великоомелянська сільська рада - 78 правопорушень (27- у 2015 році);

 Верхівська сільська рада-41 правопорушення (33 - у 2015 році);

 Городищенська сільська рада - 55 правопорушень (17 - у 2015 році);

 Городоцька сільська рада - 120 правопорушень (36 - у 2015 році);

 Грушвицька сільська рада-34 правопорушень (16-у 2015 році);

 Жобринська сільська рада - 26 правопорушень (13 - у 2015 році);

 Зорянська сільська рада - 189 правопорушень (101 - у 2015 році);

 Забороньська сільська рада - 23 правопорушення (4 - у 2015 році);

 Корнинська сільська рада - 121 правопорушення (86 - у 2015 році);

 Клеванська селищна рада - 184 правопорушень (120 - у 2015 році);

 Квасилівська селищна рада - 173 правопорушення (164 - у 2015 році);

 Кустинська сільська рада - 23 правопорушення (7 - у 2015 році);

 Новоукраїнська сільська рада - 92 правопорушень (60 - у 2015 році);

 Олександрійська сільська рада - 109 правопорушень (74 - у 2015 році);

 Обарівська сільська рада - 66 правопорушень (41 - у 2015 році);

 Радухівська сільська рада - 16 правопорушень (11 - у 2015 році);

 Тайкурська сільська рада - 19 правопорушень (9-у 2015 році);

 Шубківська сільська рада - 51 правопорушення (47 - у 2015 році);

 Шпанівська сільська рада - 129 правопорушень (111 - у 2015 році).

У порівнянні з минулим роком в районі спостерігається зменшення вчинення кримінальних правопорушень лише у сільських та селищній радах:

 Дядьковицька сільська рада - 31 правопорушення (36 - у 2015 році);

 Малошпаківська сільська рада - 22 правопорушення (29 - у 2015 році);

 Оржівська селищна рада - 66 правопорушень (75 - 2015 році).

Одним з найважливіших факторів збільшення правопорушень у вищезазначених сільських та селищних радах є неналежна робота громадських формувань або їх відсутність. Так, з 12 існуючих громадських формувань, забезпечують громадський порядок та допомагають співробітникам райвідділу на території обслуговування лише 5:

- Новоукраїнське громадське формування з охорони громадського порядку "Правопорядок";

Квасилівське громадське формування «Правопорядок»;

 Городоцьке громадське формування;

 Кустинське громадське формування;

 Клеванське громадське формування «Варта порядку»;

Слід зазначити, що із-за самоусунення від виконання своїх обов’язків, небажання працювати та відсутності прийняття будь-якої участі в охороні громадського порядку було припинено діяльність Білокриницького громадського формування «Рівненська бойова сотня» та громадського формування з охорони громадського порядку на території Олександрійської сільської ради.

Решта громадських формувань, члени яких отримали посвідчення і дозволи на носіння зброї, самоусунулися від виконання обов’язків з охорони громадського порядку. А отже, такі громадські формування, як Олександрійське, Шубківське, Великоомелянське, Великожитинське, Грушвицьке та Обарівське «Патріот», необхідно розформувати.

Профілактика дитячої злочинності

На постійному контролі перебуває профілактика злочинів, що споюються неповнолітніми. Протягом звітного періоду неповнолітніми скоєно 9 кримінальних правопорушень, з яких 7 розкрито та направлено до суду.

Працівниками Рівненського відділення поліції спільно з працівниками служби у справах дітей райдержадміністрації проведено 36 рейдів щодо виявлення фактів жорстокого поводження з дітьми та 20 рейдів в місцях масового відпочинку молоді. За результатами складено 2 адміністративних протоколи щодо продажу алкогольних напоїв неповнолітнім та 81 адмінпротокол - невиконання батьками своїх обов’язків. У ході проведених заходів було розшукано, передано до притулку та повернуто 50 неповнолітніх осіб, які займалися бродяжництвом.

З метою проведення регулярної інформаційно-просвітницької роботи серед дітей, молоді, різних категорій сімей, спрямованої на протидію поширення наркоманії, пияцтва та запобігання антисоціальній поведінці, а також пропаганди здорового способу життя спеціалістами районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у 2016 році здійснено 74 виїзди Мобільного консультаційного пункту соціальної роботи в сільські та селищні ради. Заходами охоплено 1759 осіб, яким надано 661 індивідуальну послугу.

Структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено потреби 149 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Складено 420 актів початкової оцінки потреб сім’ї та дитини родин різних категорій. Протягом звітного періоду соціальним супроводом охоплено 42 сім’ї, в яких виховується 47 дітей.

Протягом року організовано та проведено 48 рейдів на території району, в місцях масового відпочинку молоді, в ході яких перевірено умови утримання та виховання дітей в 49 функціонально неспроможних сім’ях. До Рівненського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області направлено клопотання про притягнення 9 батьків до адміністративної відповідальності за неналежне виховання дітей, підготовлено 6 позовних заяв до суду про позбавлення батьківських прав, 5 дітей перебувало на тимчасовому утриманні в КЗ «Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей». З метою проведення профілактичної роботи серед неповнолітніх, схильних до правопорушень та комплексного впливу на формування особистості учня в навчальних закладах проведено лекції та індивідуальні бесіди з дітьми. Проведено «Єдиний день профілактики» на базі пришкільного табору Дядьковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, в Шпанівській ЗОШ I- III ступенів.

На контролі в службі у справах дітей райдержадміністрації перебуває 6 дітей, схильних до скоєння правопорушень, з якими постійно проводиться профілактична робота. З початку року з ними проведено 28 індивідуальних бесід.

Під час проведення медичних оглядів дітей навчальних закладів району особлива увага звертається на виявлення осіб, які схильні до вживання наркотичних та психотропних засобів.

Розширюється мережа спортивних клубів та секцій в дитячо - юнацьких спортивних школах, залучаються до занять фізичною культурою і спортом на пільгових умовах діти - сироти, діти з малозабезпечених і багатодітних сімей та підлітки, схильні до правопорушень.

В засобах масової інформації проводиться систематичне роз’яснення питань здійснення органами виконавчої влади заходів, пов’язаних із запобіганням злочинності, реформування правоохоронних органів, запровадження нових форм їх роботи, а також необхідності участі громадян в охороні громадського порядку та державного кордону, запобігання і протидії злочинності та правопорушенням. В громадських місцях, засобах масової інформації, на Веб-сторінці райдержадміністрації розміщена інформація щодо номерів контактних телефонів регіональних підрозділів правоохоронних органів, графіків прийому громадян посадовими особами зазначених органів, номерів «телефонів довіри», у міськрайонному тижневику «Слово і час» надруковані статті «Щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх».

Стан виконання комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.

Запобігання і протидія корупції

Райдержадміністрацією сплановані та виконуються заходи щодо забезпечення ефективної протидії корупції в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації. З метою підвищення ефективності їх здійснення та виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04 вересня 2013 року № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції» розпорядженням голови райдержадміністрації від 24 лютого 2016 року № 31-к «Про удосконалення структури апарату Рівненської районної державної адміністрації» введено посаду головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації.

З метою дотримання принципів прозорості та відкритості діяльності органів виконавчої влади на Веб-сторінці райдержадміністрації діє рубрика "Право. Запобігання проявам корупції" та проводиться відповідна робота щодо якісного її наповнення. Спільно із засобами масової інформації району проводиться робота щодо інформування населення про результати боротьби з корупцією, оголошуються номери телефонів довіри, графіки прийому громадян. У міськрайонному тижневику "Слово і час" започаткована рубрика "Суспільству про корупцію", тематичні радіопередачі антикорупційного змісту транслюються комунальним підприємством "Міськрайонне радіомовлення "Радіо-Шанс" Рівненської районної ради.

У райдержадміністрації постійно проводиться робота щодо усунення передумов до порушення вимог антикорупційного законодавства, вжиття заходів з недопущення можливості виникнення конфлікту інтересів при виконанні державними службовцями райдержадміністрації службових обов’язків.

Протягом року на 5-ти семінарах-навчаннях заслуховувалися питання про дотримання вимог антикорупційного законодавства при декларуванні майна, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру суб’єктами декларування, вжиття заходів за дотриманням положень Закону України "Про запобігання корупції", зокрема, щодо недопущення виникнення реального та потенційного конфлікту інтересів, попередження про спеціальні обмеження для державних службовців, передбачені Законами України "Про запобігання корупції" та "Про державну службу", дотримання Правил етичної поведінки державних службовців, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 65, особливості законодавства про захист персональних даних.

Організовано проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012 «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування».

Забезпечено у межах повноважень виконання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо своєчасного подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру та своєчасного оприлюднення в установленому порядку відомостей, зазначених у таких деклараціях за минулий рік осіб, визначених у частині другій статті 12 цього Закону. Проведено перевірку своєчасності подання державними службовцями райдержадміністрації та звільненими з вищезазначених посад декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік а їх копії надіслані до Державної фіскальної служби України.

Проте, працівниками райдержадміністрації допущено низку порушень вимог чинного законодавства в частині фінансового контролю (встановлення недостовірностей за результатами здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), виявлених органами фіскальної служби України. У державних службовців відібрано пояснення, надано оновлені декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за відповідний період з достовірними відомостями та матеріали долучено до їхніх особових справ.

На виконання вимоги Рівненської місцевої прокуратури по 13 працівникам з метою з’ясування обставин, наведених у поданні та встановлення причин та умов зазначення державними службовцями відомостей, що не відповідають даним контролюючих органів, було проведено службове розслідування в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами службового розслідування у діях державних службовців комісією не виявлено дисциплінарного проступку та підстав притягнення до дисциплінарної відповідальності не встановлено.

Крім того, з метою виконання положень Закону України «Про запобігання корупції» в частині е-декларування проведена робота з виготовлення електронно-цифрового підпису (ЕЦЦ) державним службовцям райдержадміністрації та успішно проведено першу хвилю е-декларування шляхом заповнення її на офіційному Веб-сайті НАЗК.

Випадків звільнень державних службовців у зв’язку з притягненням до дисциплінарної відповідальності за корупційне правопорушення в райдержадміністрації не було.

На виконання заходів комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2016-2020 роки у 2016 році було виділено кошти у розмірі 25 тисяч гривень на придбання пально-мастильних матеріалів для здійснення оперативно-службової діяльності груп реагування патрульної поліції Рівненського районного відділення поліції Головного управління Національної поліції України у Рівненській області та 25 тисяч гривень на придбання пально-мастильних матеріалів Здолбунівському міжрайонному відділу Управління Служби безпеки України в Рівненській області. Рішенням сесії районної ради Квасилівській селищній раді з районного бюджету було виділено 10 тисяч гривень на встановлення камер відеоспостереження.

Стан виконання комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю перебуває на постійному контролі в райдержадміністрації.

  

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                         А.Потайчук

 

 

 

 оприлюднено 27.12.2016

 

Звіт

 про роботу спостережної комісії при Рівненській райдержадміністрації 

 

У 2016 році спостережною комісією при Рівненській райдержадміністрації (далі – спостережна комісія) проведено 23 засідання, на яких було розглянуто ряд питань.

Погоджено наступні документи Городищенської виправної колонії №96: 17 матеріалів щодо продовження строку відбування покарання в дільниці посиленого контролю на 3 місяці, 10 матеріалів щодо переведення засуджених для відбування покарання до дільниці посиленого контролю строком на 6 місяців, 2 матеріали про переведення засуджених з дільниці посиленого контролю до дільниці ресоціалізації та матеріали щодо доцільності застосування акту помилування до 1 засудженого.

Порушено 217 клопотань перед Рівненським районним судом щодо умовно-дострокового звільнення засуджених Городоцького виправного центру №131 та 6 матеріалів про заміну невідбутої частини покарання більш м’яким у виді виправних робіт.

Станом на 28.12.2016 року до складу спостережної комісії входить 9 осіб, серед яких: 5 представників громадських організацій, 3 представники органів виконавчої влади та 1 – від органів місцевого самоврядування.

Станом на 28 грудня 2016 року до спостережної комісії надійшло 2 повідомлення про звільнення особи із місць позбавлення волі, яким надано наступні послуги: допомогу у відновленні документів отримала 1 особа, направлена на навчання – 1, налагоджено (відновлено) соціальні зв’язки –2 особам. Всього звільненим особам надано 6 соціальні послуги.

 

 

Секретар спостережної комісії                         О.Свінцицька

 

 

 оприлюднено 10.01.2016

 

 

ДОВІДКА

про  стан законності та правопорядку на території району та забезпечення виконання законодавства про боротьбу з корупцією

 

Внаслідок вжитих упродовж 2015 року органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та правоохоронними органами району заходів, передбачених районною комплексною програмою профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки, намітились певні позитивні зрушення.

Аналіз оперативно-службової діяльності районного відділення поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області протягом звітного періоду вказує на певне покращення повноти реєстрації заяв та повідомлень про злочинні прояви, скоєні жителями району. Так, до чергової частини Рівненського РВП ГУНП в Рівненській області надійшло 7658 заяв і повідомлень, що на 1031 більше, ніж в минулому році. У тому числі, з ознаками кримінального правопорушення – 1696 заяв, розглянуто згідно із Законом України «Про звернення громадян» - 5424 заяви.

 

Однак, незважаючи на вжиті заходи, спостерігається ріст кримінальних правопорушень. З 01 січня 2015 року на території району зареєстровано 746 кримінальних правопорушень, що на 191 більше, ніж у 2014 році (555).

 

Зареєстровано 244 тяжких та особливо тяжких злочинів (у 2014 році – 214), зокрема  у порівнянні з минулим роком зросла кількість таких злочинів, як:

умисне вбивство (та замах) з 3 до 7;

крадіжки з 303 до 463, у тому числі крадіжок приватної власності зареєстровано 394 (в минулому році – 278), квартирні – з 3 до 7;

крадіжки з транспортних засобів – з 1 до 5;

шахрайство – з 13 до 17;

злочини у сфері службової діяльності – з 15 до 23;

злочини у сфері земельних відносин – з 4 до 13;

злочини у сфері інформаційних технологій – з 4 до 8;

порушення правил безпеки дорожнього руху – з 11 до 14

незаконне заволодіння транспортними засобами – 8 (в 2014 році – 1).

 

Значно зменшилась кількість злочинів у сфері незаконного обігу наркотичних засобів. За звітний період зареєстровано 48 таких правопорушень, що на 16 менше, ніж у минулому році.

 

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість таких злочинів, як:

злочини, пов’язані з використанням бюджетних коштів: з 12 до 7;

тяжкі тілесні ушкодження – 5, в минулому році – 6;

грабежі – 4 проти 8 у минулому році;

розбої – 2 (в 2014 – 3);

вимагання – 0 проти 1;

привласнення, розтрата майна або заволодіння ними шляхом зловживання службовим становищем – 5 (2014 - 7);

злочини у сфері господарської діяльності – 3 (2014 - 7).

 

Незаконне поводження зі зброєю і боєприпасами залишилось на тому ж рівні – 9 проти 9.

 

Стан правопорядку в районі

 

Протягом одинадцяти місяців поточного року в громадських місцях було вчинено 25 кримінальних правопорушень, які внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань, з них на вулицях – 15 (хуліганство – 4; незаконне поводження зі зброєю та боєприпасами – 1; грабіж – 2; крадіжки – 7; незаконне заволодіння транспортними засобами – 1).

З метою профілактики вчинення злочинів та правопорушень, забезпечення охорони громадського порядку, виявлення фактів незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, фактів незаконного обігу зброї, вибухових речових в ході оперативно-профілактичного відпрацювання було перевірено 214 осіб, які стоять на обліку в Рівненському районному відділенні поліції ГУНП в Рівненській області. Перевірено за місцем проживання 770 власників мисливської зброї, 50 власників спецпристроїв для відстрілу набоїв, споряджених гумовою кулею несмертельної дії та 27 власників газових пістолетів.

Групою патрульної служби поліції за звітний період складено 80 протоколів про адміністративні правопорушення (2014 рік - 70), накладено штрафів на суму 1906 грн.,  стягнуто – 527 грн.,  оштрафовано 59 осіб, попереджено – 9 осіб. Службою розкрито 4 злочини.

Протягом 2015 року на території  Рівненського району було проведено 569 масових заходів, з них: 414 - релігійного характеру, 126 - культурно – видовищного характеру, 28 - спортивного характеру, 1 - політичної спрямованості, в яких взяли участь  близько 124 580 громадян.

Судами права громадян на проведення на території району масових заходів та акцій не обмежувались.

Порушень громадського порядку під час проведення на території району масових заходів не допущено.

 

У порівнянні з минулим роком в районі спостерігається тенденція до зменшення вчинення кримінальних правопорушень у сільській місцевості району, а саме:

Білокриницька сільська рада – 41 правопорушення (47 – в 2014 році);

Великожитинська сільська рада – 11 правопорушень (50 – в 2014 році);

Великоомелянська сільська рада – 27 правопорушень (54–в 2014 році);

Городищенська сільська рада – 17 правопорушень (79 – в 2014 році);

Городоцька сільська рада – 36 правопорушень (88 – в 2014 році);

Грушвицька сільська рада – 16 правопорушень (20 – в 2014 році);

Жобринська сільська рада – 13 правопорушень (18 – в 2014 році);

Зорянська сільська рада – 101 правопорушення (120 – в 2014 році);

 Заборольська сільська рада – 4 правопорушення (24 – в 2014 році);

 Клеванська селищна рада – 120 правопорушень (148 – в 2014 році);

 Кустинська сільська рада – 7 правопорушень (13 – в 2014 році);

 Новоукраїнська сільська рада – 60 правопорушень (70 – в 2014 році);

 Обарівська сільська рада – 41 правопорушення (83 – в 2014 році);

 Радухівська сільська рада – 11 правопорушень (13 – в 2014 році);

 Тайкурська сільська рада – 9 правопорушень (9 – в 2014 році);

 Шубківська сільська рада – 47 правопорушень (52 – в 2014 році);

 

У свою чергу, відбулось збільшення вчинення кримінальних правопорушень у порівнянні з минулим роком в таких селищних та сільських радах, як:

Бронниківська сільська рада – 16 правопорушень (15 – в 2014 році);

Верхівська сільська рада – 33 правопорушення (13 – в 2014 році);

Дядьковицька сільська рада – 36 правопорушень (30 – в 2014 році);

Корнинська сільська рада – 86 правопорушень (55 – в 2014 році);

Квасилівська селищна рада – 164 правопорушення (92 – в 2014 році);

Малошпаківська сільська рада – 29 правопорушень (26 – в 2014 році);

Оржівська селищна рада – 75 правопорушень (38 – в 2014 році);

Олександрійська сільська рада – 74 правопорушення (70 – в 2014 році);

Шпанівська сільська рада – 111 правопорушень (81 – в 2014 році).)

 

Одним з найважливіших факторів збільшення правопорушень у вищезазначених сільських радах є неналежна робота громадських формувань або їх відсутність. Так, з 12 існуючих громадських формувань, забезпечують громадський порядок та допомагають співробітникам райвідділу на території обслуговування лише 6:

Новоукраїнське громадське формування з охорони громадського порядку "Правопорядок";

Квасилівське громадське формування «Правопорядок»;

Городоцьке громадське формування;

Кустинське громадське формування;

Клеванське громадське формування «Варта порядку»;

Білокриницьке громадське формування "РБС" (Рівненська бойова сотня).

 

Решта 6 громадських формувань, члени яких отримали посвідчення і дозволи на носіння зброї, самоусунулися від виконання обов’язків з охорони громадського порядку.

А отже, такі громадські формування, як Олександрійське, Шубківське, Великоомелянське, Великожитинське, Грушвицьке та Обарівське «Патріот», необхідно розформувати.

 

Профілактика дитячої злочинності

 

Протягом звітного періоду відбувся певний ріст дитячої злочинності.

Так, за аналогічний період 2014 року неповнолітніми було скоєно 8 злочинів, а у 2015 році – пред’явлено про підозру 9-ти неповнолітнім особам.

На профілактичному обліку у СКМСД Рівненського районного відділення поліції ГУНП в Рівненській області перебуває 11 неповнолітніх осіб за вчинення кримінальних правопорушень. Крім того, перебувають на обліку 23 неблагополучні, малозабезпечені сім’ї та 3 дорослі особи, які вчинили насильство в сім’ї відносно неповнолітніх.

Працівниками КМСД зафіксовано 151 адміністративне правопорушення, 22 з яких вчинених неповнолітніми особами.

З метою реалізації програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності було проведено профілактичні заходи щодо недопущення залишення місць проживання неповнолітніми особами, однак за звітний період до Рівненського РВ про безвісні зникнення дітей поступило 5 повідомлень.

 

З початку 2015 року спеціалістами служби у справах дітей проведено  перевірки стану виховної та профілактичної роботи серед дітей в 10 загальноосвітніх школах району, 5 інтернатних закладах, 3 оздоровчих закладів,  які знаходяться на території району, 1 перевірку в обласному центрі соціально-психологічної реабілітації дітей, під час яких з дітьми, схильними до скоєння правопорушень, проведено індивідуальні бесіди, надано консультації, прочитано лекції щодо популяризації здорового способу життя. Проведено «Єдиний день профілактики» на базі Квасилівського та Клеванського профліцеїв, Козлинській загальноосвітній школі І-ІІ ступеня, Котівській та Олександрійській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

На контролі в службі у справах дітей райдержадміністрації перебувають діти, схильні до скоєння правопорушень, з якими постійно проводиться профілактична робота. З початку 2015 року з ними проведено 41 індивідуальну бесіду.

Спеціалістами служби у справах дітей спільно з органами внутрішніх справ протягом року організовано та проведено 71 рейд на території району, на дискотеках та в інших місцях, пов’язаних з масовим перебуванням дітей.

З метою запобігання безпритульності, бездоглядності серед дітей, своєчасного виявлення функціонально неспроможних сімей, в службі сформовано банк даних неблагополучних, малозабезпечених сімей. Під постійним контролем служби перебуває 131 неблагополучна сім’я, в яких виховується 312 дітей.

Під час проведення профілактичних рейдів здійснено 73 обстеження матеріально-побутових умов проживання неблагополучних, малозабезпечених, багатодітних сімей. Підготовлено 4 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації про влаштування дітей в інтернатні заклади. До районного відділення поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області направлено  клопотання про притягнення 8 батьків, які ухиляються від виконання батьківських обов’язків, до адміністративної відповідальності за частиною 1 статті 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Підготовлено 9  позовних заяв до суду про позбавлення батьківських прав. Четверо дітей перебували на тимчасовому утриманні в обласному центрі соціально-психологічної реабілітації дітей.

На обліку в службі перебуває 7 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах. На кожну дитину затверджений індивідуальний план роботи виходу із кризової ситуації. Неповнолітні, які звільнилися з місць позбавлення волі, на обліку не перебувають.

Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених та багатодітних сімей займаються в спортивних гуртках, секціях, спортивних клубах на пільгових умовах.

Спеціалісти служби забезпечують постійний контроль за додержанням вимог законодавства щодо дітей, які виховуються в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях. За звітний період здійснено 41 обстеження матеріально-побутових умов проживання в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях.

З метою проведення регулярної інформаційно-просвітницької роботи серед дітей, молоді, різних категорій сімей, спрямованої на протидію поширення наркоманії, пияцтва та запобігання антисоціальній поведінці, а також пропаганди здорового способу життя спеціалістами районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді протягом 11 місяців 2015 року здійснено 78 виїздів Мобільного консультаційного пункту соціальної роботи.

Виїзди здійснено в сільські та селищні ради, районний центр зайнятості, спортивно-оздоровчий комплекс «Сигнал», дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї, де було прочитано цикл виховних лекцій на теми: «Профілактика скоєння злочинів неповнолітніми», «Профілактика алкоголізму та тютюнопаління», «Профілактика ВІЛ/СНІДу», «Світ професій», «Запобігання торгівлі людьми». Здійснено оцінку потреб 150 сімей.

У 2015 році спеціалістами центру надано соціальні послуги десяти неповнолітнім, які перебувають на обліку як такі, що скоїли правопорушення, складено акти початкової оцінки потреб дитини та її сім’ї. У ході проведеної роботи дітям та їх батькам надано 54 соціальних послуги. Крім того, працівниками центру було надано 85 соціальних послуг 44 молодим особам, засудженим до покарань, що не пов’язані із позбавленням волі та 29 соціальних послуг 4 особам, звільненим з місць позбавлення волі.

 

Запобігання і протидія корупції

 

За результатами перевірок у порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів прокуратурою Рівненського району зареєстровано 2032 кримінальних провадження, з яких 225 скеровано до суду.

Завдяки скоординованій діяльності прокуратури району та районного відділення поліції протягом 2015 року до суду скеровано три кримінальні провадження за фактом вчинення корупційних злочинів, складено та направлено 2 протоколи про вчинення корупційних злочинів; внесено 4 подання, за якими до дисциплінарної відповідальності притягнуто 3 посадових особи.

Низку заходів проведено у сфері захисту інтересів держави – до суду пред’явлено 27 позовів на загальну суму 1930 тис.грн. Зокрема, у сфері земельних відносин – 583 тис.грн, у сфері комунальної та державної власності -1055 тис.грн. Пред’явлено позовів на загальну суму 281 тис.грн. про відшкодування шкоди, заподіяної кримінальними правопорушеннями, в тому числі, з ознаками корупції. За результатами вжитих заходів представницького характеру, добровільно відшкодовано до бюджету 58 тис.грн.

Протягом 2015 року  виконано рішень суду, постановлених за позовами прокурора району на загальну суму 1270 тис.грн.

Прокуратурою району призначено 7 внутрішньовідомчих перевірок в діяльності Рівненського РВП ГУНП України в Рівненській області, за результатами яких 1 особу притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

Процесуальними керівниками прокуратури району в поточному році скасовано 55 незаконних постанов про закриття кримінального провадження.

 

З метою додержання принципів прозорості та відкритості діяльності органів виконавчої влади на офіційній Веб-сторінці райдержадміністрації запроваджена рубрика «Запобігання проявам корупції» та проводиться робота щодо якісного її наповнення.

Запроваджений обов’язковий періодичний розгляд на нарадах, семінарах-навчаннях з керівниками, працівниками апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, особами з кадрового резерву, з секретарями виконавчих комітетів місцевих рад стан виконання законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання проявам корупції та реагування на них, дотримання вимог антикорупційного законодавства при декларуванні майна, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру суб’єктами декларування, недопущення виникнення реального і потенційного конфлікту інтересів.

В місцевих засобах масової інформації систематично розміщуються матеріали для підвищення поінформованості суспільства з питань запобігання корупції.

 

 

Керівник апарату адміністрації                          А.Потайчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

   

 

 

 

  

 

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

Формується новий склад Громадської ради

при Рівненській РДА

Детальніше….

 

Графік роботи «мобільного соціального офісу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________

ОГОЛОШЕННЯ

 

Обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2019 рік

 

Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами (позиками) банків, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва

 

До уваги надавачів послуг за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

 

Об’єкти бюджетної сфери, які потребують здійснення енергоефективних заходів із залученням механізму енергосервісу та інвесторів

 

Оголошення для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!