Рівненська обласна державна адміністрація 

На головну

33028, м. Рівне, м-н Просвіти, 1, тел.:(0362)264788, факс:(0362)260835, e-mail: roda@rv.gov.ua                          English version. Англійська версія

 
 червня 2018 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 

 

 

 

Державна система електронних звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 
Інформація щодо розгляду звернень


Інформація

щодо розгляду звернень, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію» та телефонну «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації

 

Дана інформація підготовлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (вх № 01/931/02-01/8 від 09.02.2008), Доручення Адміністрації Президента України від 24.04.2013 № 02-01/1140 та від 06.12.2016 № 02-01/3345, щодо надання інформаційних матеріалів та статистичного звіту про стан роботи зі зверненнями громадян (вх  №  2827/0/01-01с/13 від 25.04.2013 та № 9536/0/01-01с/16 від 08.12.2016).

 

Контактний центр є бюджетною установою, що належить до сфери управління Рівненської обласної державної адміністрації і є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі – Національна система).

Національна система складається з державної установи “Урядовий контактний центр” (далі - Урядовий контактний центр), контактних центрів Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя, телефонних “гарячих ліній”, а також довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, об’єднаних на базі Урядового контактного центру.

Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого самоврядування (далі – заявники) за єдиним телефонним номером та через Інтернет.

Система контактного центру, забезпечує за принципом “єдиного вікна”, оперативний розгляд, місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, звернень заявників на телефонну «гарячу лінію» облдержадміністрації за номером 0 800 500 078.

Загалом З 1 січня по 31 грудня 2017 року, до Рівненського обласного контактного центру Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 16404 звернення, в тому числі:

-          на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації надійшло 10140 звернень.

-           на Урядову «гарячу лінію» надійшло та опрацьовано 6264 звернень.

З них, 9399 звернень прийнято та надіслано на розгляд місцевим органам виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції, на 7005 (42%) звернень  було надано консультації та роз’яснення працівниками обласного контактного центру або ж невідкладно розглянуто звернення спільно з аварійними та екстреними службами, в тому числі з виїздом на місце, або ж надали консультації щодо законодавства України, необхідну довідкову інформацію, а також морально-психологічну підтримку. Проводилось інформування та консультування заявників, щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Середній термін розгляду звернень, що надійшли на Урядову «Гарячу лінію» та «Гаряча лінія» Рівненської ОДА складає 7 днів.

Для усіх без винятку громадян телефонна «гаряча лінія» стала реальним засобом невідкладно звернутися до місцевих органів влади зі своєю проблемою чи пропозицією.

Звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів державної влади, встановлення належного правопорядку та посилення боротьби з корупцією, проведення реформ з метою підвищення рівня життя народу, розширення повноважень органів місцевої влади для вирішення місцевих проблем.

Назва регіону

Частка зареєстрованих звернень в розрізі районів (%)

«Гаряча лінія» Рівненської ОДА

Урядова «Гаряча лінія»

2016

2017

2016

2017

м.Рівне  (в т.ч. РОДА)

51,63

34,10

24,01

32,09

м.Вараш

0,79

1,56

1,07

2,27

м.Дубно

2,43

1,75

1,98

2,59

м.Остріг

0,33

0,96

0,80

0,67

Березнівський район

3,45

4,91

9,26

5,46

Володимирецький район

4,37

7,21

6,80

7,87

Гощанський район

1,87

3,70

1,64

1,98

Демидівський район

1,02

0,70

0,95

1,17

Дубенський район

2,89

3,13

1,99

2,36

Дубровицький район

3,12

2,65

3,68

3,00

Зарічненський район

0,76

0,77

1,98

1,34

Здолбунівський район

3,42

3,41

5,37

2,79

Корецький район

3,45

4,47

2,74

3,05

Костопільський район

3,45

2,17

9,04

5,01

Млинівський район

1,05

1,31

1,96

2,20

Острозький район

1,71

2,49

1,29

1,88

Радивилівський район

1,22

2,01

2,10

3,85

Рівненський район

3,61

15,25

5,50

5,76

Рокитнівський район

4,66

3,70

9,71

8,21

Сарненський район

4,79

3,76

8,14

6,45

 

          Громадське реагування на розвиток подій в країні, громадянами пов’язувалося з важливістю вирішення економічних і соціальних проблем, задоволення повсякденних потреб людей.  Це виявилося у збільшені кількості звернень із соціальної проблематики, зокрема щодо вчасності соціальних виплат, субсидії, захисту прав споживачів, ціноутворення на продовольчі товари та ліки. Продовжують турбувати заявників проблеми житлово-комунального господарства та благоустрою. Почастішали нарікання на зволікання з ремонтом житлових будинків та комунікацій. Громадян турбували питання, пов’язанні із зростанням комунальних тарифів. Несприятливі погодні умови у січні-лютому спричинили значне збільшення кількості звернень з питань житлово-комунального обслуговування. Значна частина невідкладних звернень була викликана відсутністю електропостачання у населених пунктах.

          Актуальними залишились проблеми, що знаходяться у юридично-правовій площині. Найбільше заявники нарікали на бездіяльність правоохоронних та контролюючих органів, зокрема, з питань, що стосуються майнових спорів, ціноутворення, обчислення вартості перевезень, тощо.

          Усі звернення, що потребують невідкладного реагування, постійно знаходяться на контролі у керівництва контактного центру та облдержадміністрації.

          Варто зазначити, що громадяни, вирішуючи нагальні питання через «гарячу лінію», висловлювали вдячність за оперативне реагування та допомогу у вирішенні проблем.

          Загалом, за допомогою «гарячої лінії» та місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій, яким направлялися звернення для оперативного розгляду, понад 75 відсотків звернень вдалося вирішити (надати консультації). Звернення щодо надання житла та земельних ділянок, врегулювання цивільно-правових відносин, а також інших звернень, розгляд яких, регулюється кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним чи іншим законодавством, перебувають на контролі або знімаються з контролю, як такі, що не можуть бути вирішеними відповідно до чинного законодавства України.

«Гаряча лінія» Рівненської ОДА (%)

 

Урядова «Гаряча лінія (%)

Тематика звернень

2016

2017

 

Тематика звернень

2016

2017

Транспорт та звязок

44,3

23,35

 

Соціальний захист

60,0

44,6

Комунальне господарство

24,1

25,9

 

Комунальне господарство

14,0

18,2

Соціальний захист

14,2

21,85

 

Діяльніість посадових і службових осіб

4,2

6,1

Законність та правопорядок (захист прав споживачів)

4,1

2,46

 

Охорона здоров’я

3,0

3,7

Інше

3,9

14,64

 

Будівництво та благоустрій

2,4

4,4

Охорона здоровя

2,2

5,01

 

Функціонування мереж звязку

2,0

2,0

Аграрна політика і земельні відносини

2,1

2,33

 

Аграрна політика і земельні відносини

1,9

3,5

Житлова політика

1,2

2,01

 

Освіта

1,6

2,0

Праця і заробітна праця

1,1

1,44

 

Транспорт, обслуговування

1,3

2,0

Освіта

0,9

1,05

 

Оплата праці

1,0

2,6

Консультування заявників через «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації у 2017 році:

 Тематика звернень

 кількість

%

Довідкова інформація

3051

43,55

Соціальний захист (в т.ч. субсидії)

1227

17,52

Інші питання

837

11,95

Транспорт і зв’язок

824

11,76

Освіта

304

4,34

Охорона здоров’я

288

4,11

Пенсійне забезпечення

187

2,67

Аграрна політика та земельні відносини

107

1,53

Праця та заробітна плата

53

0,76

Екологія та природні ресурси

47

0,67

Захист прав споживачів

31

0,44

Законність і порядок

28

0,4

Житлова політика

21

0,3

Всього

7005

 

 

Контактний центр став основним комунікаційним штабом для приїжджих громадян.

Станом на 31.12.2017 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 42 звернень від мешканців АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей.

З АР Крим, м. Севастополь3.

З Донецької області –27.

З Луганської області – 12.

 

З 26 червня 2014 року на базі Рівненського обласного контактного центру запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» з питань, пов’язаних з мобілізацією та проходженням військової служби жителями Рівненської області, з реєстраційним індексом: «70000 моб.».

З 15 серпня 2014 року на «гарячу лінію» Рівненської ОДА зі своїми пропозиціями та побажаннями щодо організації допомоги Збройним Силам України можуть звертатися волонтери та представники громадських організацій. За номером «гарячої лінії»  також можна вирішувати питання щодо формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.

 

З 20 лютого 2015 року, згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 04.02.2015 року № 45 «Про заходи щодо забезпечення  проведення часткової мобілізації у 2015 році», Рівненським обласним контактним центром спільно з департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації та управлінням інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації організовано роботу обласного інформаційного центру для інформування осіб, які постраждали під час виконання обов’язків військової служби (службових обов’язків), та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про їх права та гарантії реалізації таких прав в Україні.

З 10 квітня 2015 року, відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176, Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015, Рівненський обласний контактний центр забезпечує діяльність телефонних «гарячих ліній» з надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.

З 15 квітня 2015 року, на виконання розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 10.04.2015 року № 176 «Про обласну програму соціального захисту учасників антитерористичної операції», Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції», Рівненським обласним контактним центром запроваджено спеціалізовану телефонну «гарячу лінію» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, надання їм відповідних послуг за принципом «єдиного вікна», з реєстраційним індексом: «80000 АТО».

З 7 жовтня 2015 року відповідно до розпорядження голови  Рівненської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 року № 581 Рівненський обласний контактний центр забезпечує безперебійну роботу спеціалізованої телефонної «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, а також здійснює періодичне анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їх проблемних питань відповідно до форми анкети, запропонованої Адміністрацією Президента України та надає Рівненському обласному центру допомоги учасникам антитерористичної операції при Рівненській облдержадміністрації інформацію щодо проблемних питань, які надходять на телефонну «гарячу лінію», та виявляються під час проведення анкетування.

Станом на 31.12.2016 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 243 учасників антитерористичної операції та члени їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 45 подяк за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена Черепаха».

Кількість звернень в розрізі питань:

на «гарячу лінію» РОДА

на «Урядову гарячу лінію»

Разом

Загальна кількість звернень

173

70

243

Встановлення статусу учасника бойових дій особам, які брали участь в антитерористичній операції

8

0

8

Забезпечення житлом
учасників бойових дій, які брали участь в АТО та членів їх сімей

3

1

4

Виділення земельних ділянок

22

28

50

Виплата матеріальної допомоги сім’ям загиблих та особам, які брали участь в антитерористичній операції

32

0

32

питання у сфері надання послуг медичного обслуговування

22

3

25

санаторно-курортне лікування

2

3

5

працевлаштування, профперепідготовка, підвищення кваліфікації

5

2

7

інші (в т.ч. подяки)

79

33

112

 

Рівненським обласним контактним центром проведено анкетування 1180 учасників АТО (368 - створено анкети; 783 - проведено опитування; 29- відмовилися від анкетування).

З 1 квітня 2015 року на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звертаються мешканці Рівненської області за консультативною допомогою щодо надання житлових субсидій, отримання бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

Станом на 31.12.2016 року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 3156 (1520 –«УГЛ», 1636 – «ГЛ» РОДА)  звернень, щодо надання житлових субсидій.

№ з/п

Найменування установи, якій надіслано звернення заявників

Урядова гаряча лінія

Гаряча лінія РОДА

Примітка

1.           

Березнівська РДА

121

38

 

2.           

Володимирецька РДА

58

47

 

3.           

Гощанська РДА

29

10

 

4.           

Дубенська РДА

31

29

 

5.           

Демидівська РДА

9

5

 

6.           

Дубровицька РДА

23

13

 

7.           

Зарічненська РДА

13

4

 

8.           

Здолбунівська РДА

40

8

 

9.           

Корецька РДА

58

25

 

10.        

Костопільська РДА

122

7

 

11.        

Млинівська РДА

24

13

 

12.        

Острозька РДА

31

10

 

13.        

Радивилівська РДА

69

26

 

14.        

Рівненська РДА

84

63

 

15.        

Рокитнівська РДА

117

56

 

16.        

Сарненська РДА

57

31

 

17.        

Дубенська міська рада

39

15

 

18.        

Варашська міська рада

2

6

 

19.        

Острозька міська рада

5

4

 

20.        

Рівненська міська рада

588

90

 

 

Всього

1520

500

 

 

(Надано консультацію за телефоном)

-

1136

 

 

Разом

1520

1636

 

 

В порівнянні з 2016 роком в цілому кількість звернень зменшилась на  8% (по «гарячій лінії» ОДА збільшилась на 11%, по Урядовій «гарячій лінії» зменшилась на 28%). В цілому зменшення числа звернень громадян на «гарячу лінію» підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних «гарячих ліній» та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади на запити суспільства.

          Звернення на «гарячу лінію» в нинішніх умовах виразно окреслюють запити суспільства на забезпечення прав людини, суттєве посилення правопорядку, обороноздатності країни, інформаційної безпеки та патріотичного виховання різних верств населення.

Громадяни займають активну позицію, висловлюючи готовність всіляко допомагати державним органам у подоланні кризових явищ у суспільстві.

           

 

Додаток




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

 

 

 

 

 

Антимонопольний комітет України



 
  Обласний центр зайнятості Центра надання адміністративних послуг у м.Рівному   Обласний центр гідрометеорології  Інформаційний портал Рівненщина
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

Версія для людей із вадами зору

         Версія для людей з вадами зору

АНОНСИ ПОДІЙ

21 червня

10.00 - Міжнародний авіаційний форум «Відродження та розвиток авіаперевезень з регіональних аеропортів»

 

 

Анонс культурно-мистецьких подій на червень

Фестивалі 2018

ОГОЛОШЕННЯ

Конкурс фотографій «Енергоефективне місто (район, масив, будинок тощо)»

Бізнесменів Рівненщини запрошують до участі у Всеукраїнському рейтингу«Сумлінні платники податків – 2017»

 

Інформація про продитячі заклади оздоровлення та відпочинку, санаторії Рівненської області

Конкурс проектів з енергоефективності

«Гаряча лінія» для суб'єктів підприємницької діяльності– (0362) 695 215

Гаряча лінія

РОБОТА «ГАРЯЧОЇЛІНІЇ» (0800500078) РІВНЕНСЬКОЇОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Офіційний портал публічних фінансів України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.rv.gov.ua/sitenew/data/upload/photo/baner05082014.gif 

 

ДО УВАГИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ПРИЗОВОМ ПІД ЧАС МОБІЛІЗАЦІЇ

ОБОВ’ЯЗКИ, ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ КОНТРАКТІВ З ГРОМАДЯНАМИ ТА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ

Оголошення

 

 

 СБУ звертається до мешканців з проханням бути пильними...

Детальніше ...

 

СБУ проводить прийом громадян щодо звільнення полонених, заручників... Детальніше ...