Рівненська обласна державна адміністрація 

На головну

33028, м. Рівне, м-н Просвіти, 1, тел.:(0362)264788, факс:(0362)260835, e-mail: roda@rv.gov.ua                          English version. Англійська версія

 
 грудня 2017 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 

 

 

 

Державна система електронних звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 
волчецький


 

Рівненський відокремлений підрозділ

Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»

 

м.Рівне                                                                    9жовтня 2017 року

 

ВІДКРИТИЙ КОНКУРС

з визначення постачальника послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісу

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАМОВНИКА КОНКУРСУ:

Рівненський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» сприяє зміцненню спроможності органів влади та місцевого самоврядування Рівненської області для реалізації регіональної політики та реформи з децентралізації, покращення надання місцевих адміністративних послуг на користь громадян, реалізації Програми «U-LEAD з Європою: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

Місцезнаходження Замовника: вулиця Кавказька, 2 (4 поверх), м Рівне, Рівненська область,33013, Україна.

Особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками:

Мельницька Марія Володимирівна

Телефон: +38 (097) 747- 30-66

E-mail: lgdc.rivne@gmail.com

 

МЕТА ТА ПРЕДМЕТ КОНКУРСУ:

       Метою конкурсу є вибір постачальника на термін жовтень-грудень 2017 р. для надання послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісу Рівненського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

Предметом конкурсу є пропозиція щодо надання послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісуРівненського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», розташованого за адресою:вулиця Кавказька, 2 (4 поверх), м Рівне, Рівненська область, 33013, Україна.

 

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Технічні та якісні вимоги до предмету конкурсу знаходяться в Додатку №1 до цього Оголошення.

 

ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

7 500 (сім тисяч п’ятсот) грн. 00 коп.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ :

Учасники у складі пропозиції конкурсних торгів повинні надати перелік документів, які підтвердять наступні кваліфікаційні критерії та інші вимоги Замовника, а саме:

1.    Заповнена «Форма конкурсної пропозиції» (Додаток 2).

2.    Детальний розрахунок вартості цінової пропозиції, (з дотриманням вимог наведених в Додатку №4).

3.    Цінова пропозиція (за формою встановленою у Додатку №3). Розрядність знаків вціні не повинна перевищувати двох знаків після коми. 

4.    Копія довідки про включення до ЄДРПОУ,

5.    Копія свідоцтва відповідного податку,

6.    Будь-які інші документи, що, на думку учасника тендеру, можуть бути корисними у прийнятті рішення (листи-рекомендації, тощо).

 

 

 

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ТА ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ:

1.       Всі документи повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо надаються документи, що складені іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українськумову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

2.       Всі документи Учасника повинні бути завірені належним чином.

3.       Кінцевий термін подання документів - до 29жовтня2017 року до 11:00. Пропозиції надіслані пізніше зазначеного терміну до розгляду не приймаються.

4.       Документи надсилається Учасником єдиним комплектом на адресу: вулиця Кавказька, 2 (4 поверх), м Рівне, Рівненська область, 33013, Україна.

5.       У разі необхідності, Замовник має право запросити від будь-якого Учасника конкурсу повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій.

 

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

1.       Здатність вчасно надавати послуги.

2.       Якість послуг.

3.       Найменша ціна.

Всі документи розглядаються на предмет їх відповідності заявленим конкурсним вимогам. Пропозицією, що відповідає умовам конкурсу, вважається пропозиція, що узгоджується з усіма умовами та термінами конкурсної документації.

В разі отримання рівнозначних конкурсних пропозицій щодо визначених у конкурсі критеріїв, перевага буде надана Учаснику, що надав найменшу цінову пропозицію.

 

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ КОНКУРСУ.

У результаті оцінки поданих документів буде рекомендовано переможця конкурсу.

Строк проведення оцінки становить не більше 5 календарних днів з моменту кінцевого терміну подання документів, але може бути подовжений рішенням Замовника конкурсу, про що кожний Учасник конкурсу повинен бути повідомлений додатково.

Переможець конкурсуповідомляється Замовником про результати конкурсу.Інші учасники конкурсних пропозицій, які були відхилені, повідомляються за бажанням Замовника.

З переможцемконкурсу буде укладенодоговір.

 

ІНША ІНФОРМАЦІЯ:

-   Оголошення про конкурс розміщене на веб-сайті загального доступу;

-   Всі ціни конкурсу та інша інформація щодо Учасників конкурсу є конфіденційною інформацією.

 

 

 

Директор Рівненського ВП ЦРМС

Р.П.Сивий

 

ДОДАТОК №1

до відкритого конкурсу з визначення

постачальника послуг з прибирання

внутрішніх приміщень офісу

від 9 жовтня2017 року

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

«Послуги з прибирання внутрішніх приміщень офісу»

 

Це тендерне завдання опубліковане для вибору постачальника, який надасть повний комплекс послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісу.

 

Цінова пропозиція.

Ціна пропозиції Учасника повинна  включати в себе всі збори та витрати, які виникають і/або понесені виконавцем в ході виконання своїх зобов'язань за договором, який буде укладений з переможцем конкурсу. При формуванні ціни варто врахувати, що надання послуг здійснюватиметься з використанням інвентарю, миючих засобів та витратних матеріалів Замовника.

Це означає, що ціна пропозиції після завершення процедури торгів буде ціною, яка буде вказана в договорі, який може бути укладений з переможцем.

Всі ціни в пропозиції (специфікації) учасника мають бути представлені в таблиці із повною деталізацією (виключно за формами, наведеними в додатку 4 Оголошення), що надасть можливість Замовнику швидко проаналізувати кожну складову частину пропозиції.

 

 

 

ГРАФІК РОБІТ

Послуги надаються Учасником щоденно (у робочі дні) у робочий час, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку Замовника. Конкретний час прибирання визначається Сторонами усно.

 

ПЕРСОНАЛ

Виконавець повинен надати весь необхідний персонал для надання послуг та рівні кадрової деталізації і пов'язані з цим витрати.

 

ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА

Надання послуг здійснюватиметься з використанням інвентарю, миючих засобів та витратних матеріалів Замовника.

Послуги з прибирання внутрішніх приміщень офісу повинні відповідати наступним вимогам Замовника:

-          площа внутрішніх приміщень 212 м2,

 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

Стандартні послуги, що включають в себе:

- прибирання пилу з усіх робочих поверхонь;

- миття підлоги;

- миття вікон, підвіконь та дверей, скляних поверхонь;

- натирання меблів;

- чищення сантехнічного обладнання, електричних нагрівальних приладів для приготування їжі  та напоїв, холодильника;

- прибирання сміття з офісу.

 

ДОДАТКОВІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ КЛІНІНГОВИХ ПОСЛУГ

1.1. Учасник забезпечує, щоб весь залучений до надання послуг персонал учасника мав відповідну кваліфікацію та усі необхідні допуски (дозволи), у тому числі - санітарно-гігієнічні.

1.2. Учасник має право використовувати електроенергію та воду Замовника в необхідних для надання послуг обсягах.

1.3. Учасник зобов’язаний надавати послуги якісно, своєчасно та повному обсязі.

1.4. Учасник несе відповідальність за одержання для надання послуг всіх необхідних сертифікатів і дозволів, передбачених законодавством України.

1.5. Учасник надає послуги відповідно до існуючих в Україні санітарно-гігієнічних і санітарно-епідеміологічних і норм та правил.

1.6. Учасник зобов’язаний забезпечити за власний рахунок організацію безпечного надання послуг персоналом та додержання і виконання таким персоналом вимог усіх чинних норм, правил з охорони праці, пожежної безпеки та промислової санітарії під час надання Послуг.

 

ДОЗВОЛИ

Постачальник несе відповідальність за отримання всіх необхідних дозволів на здійснення послуг в Україні.

 

ДОДАТКИ

Учасники можуть додавати інші додатки, якщо вони вважають, що вони мають відношення до їхньої пропозиції.

 

 

 (посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завіреніпечаткою).

 

 

 

 

ДОДАТОК №2

до відкритого конкурсу з визначення

постачальника послуг з прибирання

внутрішніх приміщень офісу

від 9 жовтня 2017 року

 

ФОРМА КОНКУРСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 

         Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, цим подаємо свою пропозицію конкурсних торгів:

1. Повне найменування Учасника: _______________________________________________

2. Адреса (місце знаходження) Учасника: _________________________________________

3. Телефон/факс Учасника: _____________________________________________________

4. Керівник Учасника (прізвище, ім’я по батькові): _________________________________

5. Форма власності та юридичний статус Учасника: ________________________________

6. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі:___________________________________________________________

8. Додаткові відомості (на розсуд Учасника)_______________________________________

10. Досвід виконання аналогічних замовлень:

Назва об’єкту

Контактна особа

Телефон контактної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник організації/ФОП:  _________________________   ( ____________________)

           

                                                           підпис                                                           ПІБ

МП

 

 

ДОДАТОК №3

до відкритого конкурсу з визначення

постачальника послуг з прибирання

внутрішніх приміщень офісу

від 9 жовтня2017 року

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку Учасника.

Учасник не повинен відступати від даної форми!

 

Дата та вихідний №

 

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

        

______________ (повне найменування Учасника), надає свою пропозицію щодо участі у відкритому конкурсі з визначення постачальника послуг з прибирання внутрішніх приміщень офісузгідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Вивчивши документацію на виконання зазначеного вище, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за наступними цінами з/без ПДВ:

 

Загальна вартість нашої пропозиціїстановить: _________________ грн
(________________________________________ гривень ____копійок),

 (цифрами і прописом)

 

у тому числі ПДВ - ____ % в сумі _______________ грн.

 

Місце надання послуг: вулиця Кавказька, 2 (4 поверх), м Рівне, Рівненська область, 33013, Україна.

 

Ціна пропозиції включає в себе всі витрати, податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із вимогами Замовника та законодавством України.

У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором та наданою пропозицією.

 

_________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою).

 

 

 

 ДОДАТОК №4

до відкритого конкурсу з визначення

постачальника послуг з прибирання

внутрішніх приміщень офісу

від 9 жовтня 2017 року

 

ДЕТАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

                           

№ з/п

Стаття витрат (товарів, робіт, послуг тощо)*

Одиниця виміру

Вартість за одиницю

Сума без ПДВ (грн)

ПДВ

1

прибирання пилу з усіх робочих поверхонь

 

 

 

 

2

миття підлоги

 

 

 

 

3

миття вікон, підвіконь та дверей, скляних поверхонь

 

 

 

 

4

натирання меблів

 

 

 

 

5

чищення сантехнічного обладнання, електричних нагрівальних приладів для приготування їжі  та напоїв, холодильника

 

 

 

 

6

прибирання сміття з офісу

 

 

 

 

ВСЬОГО:

 

 

 

Вартість цінової пропозиції подається виключно у національній валюті Замовника (в гривнях)   

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

 

Антимонопольний комітет України



 
 Інвестиційна карта Рівненщини Обласний центр зайнятості Центра надання адміністративних послуг у м.Рівному   Обласний центр гідрометеорології  Інформаційний портал Рівненщина
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Версія для людей із вадами зору

         Версія для людей з вадами зору

Анонси подій 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

«Гаряча лінія» для суб'єктів підприємницької діяльності– (0362) 695 215

http://i.piccy.info/i9/7502b46108b8d87f5d82ccb4f4b9a83e/1445592859/9192/869320/aato.jpg

Гаряча лінія 

РОБОТА «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (0800500078) РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 

Децентралізація на Рівненщині

Офіційний портал публічних фінансів України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.rv.gov.ua/sitenew/data/upload/photo/baner05082014.gif 

 

ДО УВАГИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ПРИЗОВОМ ПІД ЧАС МОБІЛІЗАЦІЇ

ОБОВ’ЯЗКИ, ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ КОНТРАКТІВ З ГРОМАДЯНАМИ ТА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ