Рівненська обласна державна адміністрація 

На головну

33028, м. Рівне, м-н Просвіти, 1, тел.:(0362)264788, факс:(0362)260835, e-mail: roda@rv.gov.ua                          English version. Англійська версія

 
 травня 2017 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 

 

 

 

Державна система електронних звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 
Контрольно-ревізійне управління


Контрольно-ревізійне управління

 

 

ВІДОМОСТІ

ПРО ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ  ГРОМАДЯН КЕРІВНИЦТВОМ КРУ В ОБЛАСТІ,  РОБОТУ “ТЕЛЕФОНУ ДОВІРИ” ГОЛОВКРУ УКРАЇНИ ТА КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНОГО  УПРАВЛІННЯ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

Дні прийому

Години прийому

Посадова особа, що проводить прийом

Номер службового телефону

Вівторок

З 14-00 по 18-00

Начальник управління

Каблак Святослав Степанович

 

22-20-87

26-44-18

Середа

З 14-00 по 18-00

Перший заступник начальника управління

Ковбасюк Лариса Іванівна

 

26-69-32

Четвер

З 14-00 по 18-00

Заступник начальника управління

Шевчук Наталія Володимирівна

 

26-39-92

П’ятниця

З 14-00 по 17-00

Заступник начальника управління

Ковальська Жанна Михайлівна

 

26-44-35

 

         “Телефон довіри” – це засіб зворотнього зв’язку із громадськістю, за допомогою якого  органи  державної контрольно-ревізійної служби мають можливість надавати роз’яснення щодо забезпечення державної фінансової дисципліни, відповідно до  повноважень служби. Крім того, інформація, викладена у зверненнях за “телефоном довіри” , враховується при плануванні  та проведенні контрольних заходів. Зворотній зв’язок КРУ в області з громадськістю за допомогою “телефону довіри” 26-44-35 забезпечується щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9-00 до 18-00 години, у п’ятницю з 9-00 до 16-45 години.

 

         Крім того, громадяни можуть звернутись з відповідним повідомленням за номером “телефону довіри” ГоловКРУ України – 8 (044) 425-38-18.

 

         Електронна адреса КРУ в Рівненській області postmaster@oblkru.rovno.ua

 

 

НА КОНТРОЛІ РЕВІЗОРІВ КРВ В ВОЛОДИМИРЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТА М.КУЗНЕЦОВСЬК – ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Ревізори КРВ у Володимирецькому районі та м.Кузнецовськ провели ревізію використання бюджетних коштів, виділених для забезпечення діяльності сил цивільного захисту в Другому загоні державної пожежної охорони Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій в Рівненській області і виявили фінансових порушень майже на 300 тис. гривень. Зокрема, вони встановили, що втрати фінансових і матеріальних ресурсів, допущені внаслідок порушень законодавства перевищують 235 тис. гривень, незаконні витрати становлять 218 тис. гривень та  нецільові – майже 4 тис. гривень. На  62,5 тис. гривень виявила ревізія втрат фінансових і матеріальних ресурсів, що не призвели до втрат. За словами начальника КРВ в Володимирецькому районі та в м.Кузнецовськ Світлани Нагорної на сьогоднішній день вже відшкодовано  210 тис. гривень.

На понад 500 тисяч гривень фінансових порушень виявили ревізори КРВ і в ході ревізії використання бюджетних коштів, виділених для забезпечення діяльності сил цивільного захисту в  Кузнецовському міському відділі Головного управління МНС України в Рівненській області, з них, вже відшкодовано476 тис. гривень. Проведена ревізія виявила на 79 тис. гривень втрат фінансових і матеріальних ресурсів, допущених внаслідок порушень законодавства, з яких,  недоотримання фінансових ресурсів становить 22,55 тис. гривень. Виявлені незаконні витрати сягають майже 54 тис. гривень та нецільові - близько 3 тисяч гривень. На 441 тис. гривень  зафіксували ревізори втрати фінансових і матеріальних ресурсів, що не призвели до втрат.

За результатами ревізії керівникам установ надіслані вимоги про усунення виявлених проведеними контрольними заходами порушень. До адміністративної відповідальності притягнуто двох посадових осіб. Інформацію про результати контрольних заходів направлено до прокуратури м.Кузнецовськ. Прес-служба КРУ в Рівненській області.

 

 

 

У КОНКУРСІ ПЕРЕМОГУ ГОЛОВКРУ ПРИСУДИЛО РІВНЕНЩИНІ

Перемогу у конкурсу дитячого малюнка «Я – з родини ревізорів», яке проводило ГоловКРУ України до Міжнародного Дня захисту дітей, виборола Вікторія Середа з Рівненщини. Її  роботі «Ми збережемо Україну» присуджено перше місце у ІІ віковій групі дітей працівників органів ДКРС з 6 до 12 років.

Дванадцятирічна Вікторія Середа навчається у 6 класі Костопільської загальноосвітньої школи №3. Дівчинка любить спорт, танцює, з шести років займається малюванням. Вона з розумінням і повагою ставиться до професії матері, яка працює в КРУ в Рівненській області. 

Загалом, на конкурс було представлено 66 дитячих малюнків з контрольно-ревізійних управлінь усіх областей. У своїх роботах діти відобразили своє бачення професії батьків, повагу та її важливість. Кожна робота по-своєму яскрава і своєрідна, сповнена творчого натхнення, і тому журі було нелегко оцінювати їх.

На переможницю конкурсу чекає Диплом ГоловКРУ України та цінний подарунок, а також заохочувальний подарунок від профспілкової організації КРУ в Рівненській області. Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

РЕВІЗОРИ КРУ ВИЯВИЛИ МІЛЬЙОННІ ПОРУШЕННЯ У ДП «РІВНЕНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГЕОДЕЗІЇ ТА КАДАСТРУ»

На 3 мільйони 200 тисяч порушень фінансової дисципліни та втрат від неефективних управлінських дій виявила ревізії  КРУ в Рівненській області у діяльності Державного підприємства «Рівненське державне науково-виробниче підприємство геодезії та кадастру» та його Дубровицької філії. Ревізори встановили, що  у ревізійному періоді на підприємстві та його філії найчастіше допускались порушення в оплаті праці та відрядних, з порушенням законодавства спрямовувались кошти на благодійництво, оплату консалтингових послуг. В ході ревізії виявлено порушення при виконанні відповідної постанови Кабміну щодо безоплатного виготовлення громадянам актів на право власності на земельні ділянки за рахунок Стабілізаційного фонду. Зафіксовано також, що керівником приймались неефективні управлінські рішення, які не сприяли отриманню підприємством додаткових доходів тощо.

         Проведена ревізія виявила на 525,8 тис. гривень порушень в оплаті праці. Наприклад, працівники підприємства недоотримали 68,6 тис. гривень заробітної плати, а його Філії – 82,6 тис. гривень. Причина -  при встановленні посадових окладів, всупереч вимог Галузевої угоди, не враховувались міжрозрядні коефіцієнти згідно з видами робіт та професій. Крім того, працівники Підприємства недоотримали 17 тис. гривень заробітної плати у зв’язку з тим, що при зміні з 1 листопада минулого року розміру мінімальної заробітної плати не проводилися перерахунки посадових окладів.

Разом з тим, працівникам підприємства та його філії за якісне виконання робіт виплачувались не передбачені Колективним договором надбавки. У ревізійному періоді на підприємстві було виплачено таких надбавок в сумі 246,2 тис. гривень, філії – майже 74 тис. гривень. У такий спосіб отримав майже 4 тисячі гривень надбавки і директор підприємства.

В ході контрольного заходу було виявлено, що підприємство втратило можливість додатково отримати понад 2 млн гривень доходів через те, що до робіт, які відповідно до Статуту є предметом його діяльності і на виконання яких є відповідна ліцензія, чомусь залучались субпідрядники. Також недоотримало підприємство 10,6 тис. гривень доходу через заниження двом орендарям площ орендованих приміщень.

На оплату консалтингових, юридичних послуг підприємством було використано понад 18 тис. гривень, які не передбачені фінансовим планом на відповідний рік. Та понад 11 тис. гривень незаконно спрямовано на благодійництво.

         Ревізія виявила на 115,6 тис. грн. порушень у використанні коштів Стабілізаційного фонду, які виділялися відповідно до постанови Кабінету міністрів України на безоплатне оформлення та видачу громадянам державних актів на право власності на земельні ділянки. Як з’ясував контроль, підприємство на кінець минулого року не виконало робіт з розробки 783 примірників техдокументації майже на 76 тис. гривень, хоча вказані роботи були повністю профінансовані фондом. Замість 903 комплектів техдокументації було розроблено лише 120. До речі, аби отримати кошти державного бюджету, у зверненні до розпорядника керівник підприємства прозвітувався про виготовлення усіх 903 комплектів техдокументації. 

Без укладання угод, що є порушенням відповідної постанови, на виготовлення техдокументації у 2009 році Дубровицькою філією підприємства було отримано майже 40 тис. гривень коштів Стабілізаційного фонду.

За результатами проведеної ревізії трьох посадових осіб підприємства та двох його філії притягнуто до адміністративної відповідальності і накладено штрафи.

Матеріали ревізії скеровано до прокуратури області. Директору підприємства направлено вимоги щодо усунення виявлених порушень, виконання яких контрольно-ревізійним управлінням взято на контроль.

Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

АУДИТОРИ КРУ ВИЯВЛЯЮТЬ НЕЕФЕКТИВНО ВТРАЧЕНІ БЮДЖЕТНІ КОШТИ

В І півріччі поточного року спеціалістами відділу аудиту бюджетних програм та місцевих бюджетів КРУ в Рівненській області проведено державний фінансовий аудит виконання зведеного бюджету Дубенського району за 2007 – 2009 роки, яким виявлено майже 5 млн. грн резервів наповнення місцевих бюджетів і бюджетних установ та  втрат доходів. Крім того встановлено 134,3 тис. грн неефективно витрачених бюджетних коштів. Зокрема, дослідженням встановлені наявні втрати місцевих бюджетів та понесенні ними зайві витрати від неефективно проведених фінансово-господарських операцій, або прийнятих управлінських рішень, які негативно вплинули на покращення соціальних стандартів громади району.

Так, в результаті не надання в користування сільськогосподарських угідь земель запасу місцеві бюджети у досліджуваному періоді розрахунково недоотримали  понад 130 тис. гривень.

         В результаті не звітування та не сплати підприємствами району плати за землю місцеві бюджети у 2008 році недоотримали  32,6 тис. гривень.

Разом з тим, відсутність контролю за сплатою оренди за невитребувані (непереоформлені) земельні частки (паї) призвело до неотримання місцевими бюджетами доходів майже 23 тис. гривень.

Крім того, приміщення, за адресою: м. Дубно, вул. Берестецька, 19, яке знаходиться на балансі Дубенського територіального центру по обслуговуванню пенсіонерів і одиноких непрацездатних громадян, крім частини приміщення яке передано державній структурі - обласній насіннєвій інспекції, не використовується з середини 2006 року. Таким чином, кошти районного бюджету витрачені на його придбання в сумі 96 тис. грн  використані неефективно.

Відповідно до вимог частини 3 ст. 6 Закону України “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів” надання в оренду приміщень комунальної власності, як для бюджетної організації передбачено тільки на діяльність з розповсюдження періодичних видань. Фактично відділення пошти окрім розповсюдження періодичних видань займається торгівлею супутніх товарів (миючими засобами), поштовою друкованою продукцією, надають інші послуги, які не пов’язані з розповсюдженням періодики.

Враховуючи те, що тільки невелика частина орендованих приміщень комунальної власності використовується для розповсюдження періодичних видань, сільські бюджети від неефективного використання нерухомого майна недоотримали доходів від їх оренди майже на 29 тис. гривень.

В результаті неповної зайнятості в районі працівників місцеві бюджети у досліджуваному періоді втратили надходжень по податку з доходів фізичних осіб на суму близько 3525,5 тис. гривень.

Крім того, на фінансування видатків програм технічного та інформаційно-аналітичного забезпечення заходів запобігання та оперативного реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на 2007 та 2008 роки з районного бюджету витрачено 15,5 тис. грн на придбання пально-мастильних матеріалів, запчастин, автомобільної фарби, канцелярських та інших товарно-матеріальних цінностей. Тобто, зазначені видатки з районного бюджету на утримання відділу з питань надзвичайних ситуацій РДА використані неефективно, так як утримання відділу повинно фінансуватися з державного бюджету, чим не дотримано вимоги статті 85 Бюджетного кодексу України в частині фінансування бюджетної установи одночасно з різних бюджетів.

Разом з тим, дослідженням встановлено можливі резерви для збільшення надходжень від запровадження місцевих податків і зборів. Так, запровадження збору за паркування автомобілів, зокрема в дні проведення виїзної торгівлі  на вулицях, тротуарах та площах населених пунктів району річне надходження до бюджетів сільських та селищної рад склало б більше 44 тис. гривень.

Значним резервом для збільшення надходжень являється упорядкування питань використання землі. Так, залучення до обороту не використовуваних земель на підставі невитребуваних сертифікатів на право на земельну частку (пай), власники яких померли і спадкоємці відсутні, а також земельні частки (паї), відносно яких не було звернень за весь період з початку розпаювання земель, дозволить поповнити бюджети місцевих рад Дубенського району від орендної плати за землю в рік щонайменше на суму 212,2 тис. гривень.

Від раціонального використання комунального майна місцеві бюджети можуть отримати додаткові надходження. Зокрема, в результаті перегляду договорів оренди нежитлових приміщень з УДППЗ “Укрпошта” на рівні затверджених районних орендних ставок для об’єктів поштового зв’язку на площі, що використовується для надання послуг поштового зв’язку, в розмірі 3% річних сільські бюджету щорічно отримають додаткові доходи близько 16,51 тис. гривень.

В разі перегляду відділом культури та туризму РДА ставок орендної плати аналогічно до ставок встановлених для  оренди нерухомого майна територіальної громади м. Дубно, на рахунок відділу в 2007-2009 роках надійшли б додатково кошти в сумі  162,8 тис. гривень.

Таким чином, в разі застосування ставок орендної плати на рівні, яка встановлена Дубенською міською радою відділ культури і туризму щорічно додатково отримав би 25,2 тис. гривень.

Крім того, мають факти недотримання ряд вимог Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна спільної власності територіальних громад району, а саме, при розрахунку орендної плати не враховувався коефіцієнт якості будівлі та індексації, що привело до недотримання доходів бюджетними установами району.

Так, в разі застосування відділом освіти РДА коефіцієнта якості приміщення, аналогічному який застосовується відділом культури Дубенської РДА, розмір орендної плати, без врахування індексу інфляції, збільшиться в чотири рази і складе 2,91 тис. грн проти отриманих у минулому році 730 гривень.

В районі одночасно з наданням в оренду земель водного фонду та водного об’єкту не надаються у користування на умовах оренди гідротехнічні споруди, що призвело до безоплатної їх експлуатації.

Таким чином, в результаті надання їх в оренду місцеві бюджети розрахунково щорічно додатково отримають доходи в сумі 608,58 тис. гривень.

Разом з тим, в районі використовується без відповідних правовстановлюючих документів два водних об’єкти розташованих на території Берегівської і Стовпецької сільських рад загальною площею 21,6 га та гідротехнічні споруди. В результаті місцеві бюджети розрахунково втрачають щорічно надходжень в сумі 29,87 тис. грн. Зазначені втрати є резервами для наповнення місцевих бюджетів.

За результатами державного фінансового аудиту аудиторська група внесла ряд пропозицій, спрямованих на вдосконалення процесу формування та використання ресурсів районного бюджету. Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

РЕВІЗОРИ ВИЯВИЛИ ПОРУШЕННЯ У  ЗАРІЧНЕНСЬКІЙ ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ЛІКАРНІ

Ревізори КРВ в Зарічненському районі провели планову ревізію   фінансово-господарської діяльності  Зарічненської центральної районної лікарні   і виявили ряд порушень.  Зокрема вони зафіксували, що не у відповідності із законодавством проводилося  планування  та складання кошторису доходів і видатків на 2007-2009 роки, здійснювалися операції з бюджетними коштами. В ході контрольного заходу було виявлено ряд інших порушень пов’язаних із веденням бухгалтерського обліку, нараховуванням і виплатою заробітної плати, відряджень, списанням запасів. В результаті, збитки склали  95,31 тис. гривень, фінансові порушення, що не привели до втрат, - майже  1990 тис. гривень та на 4884,23 тис. гривень зафіксовано операцій пов’язаних з неефективними управлінськими діями (здійснення операцій з бюджетними коштами чи коштами бюджетного походження поза казначейським обслуговуванням). 

Як повідомили з КРВ в Зарічненському районі, за результатами ревізії вже відшкодовано збитків майже на 74 тис. гривень та усунуто ряд інших фінансових порушень.

За результатами ревізії винних посадових осіб притягнуто до адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

Питання розглянуто на сесії Зарічненської районної ради і прийнято відповідні рішення. Матеріали ревізії передано в прокуратуру Зарічненського району. Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

 

 

КРУ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВШАНУВАЛО ВЕТЕРАНІВ

Напередодні 9 Травня начальник КРУ в Рівненській області Святослав Каблак та голова профспілкової організації Роман Сагат привітали з 65-річчям Великої Перемоги ветеранів Великої Вітчизняної війни, учасників трудового фронту, колишніх працівників контрольно-ревізійної служби області. Від трудового колективу КРУ в Рівненській області та профспілкової організації вони подякували ветеранам за ратний подвиг та багаторічну самовіддану працю на ревізорській ниві, побажав міцного здоров`я, наснаги на довгі роки і вручили ветеранам квіти та грошові подарунки. Прес-служба КРУ в Рівненській області.

 

 

 

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ, СПРЯМОВАНИХ НА СЕЛЕКЦІЮ У ТВАРИННИЦТВІ  ТА ПТАХІВНИЦТВІ

Відповідно до планів роботи ГоловКРУ України та КРУ в Рівненській області на І квартал 2010 року, відділ аудиту бюджетних програм та місцевих бюджетів брав участь у державному фінансовому аудиті виконання бюджетної програми щодо розвитку селекції в тваринництві та птахівництві на підприємствах агропромислового комплексу у  2006 – 2009 роках.

Тваринництво є провідною галуззю суспільного виробництва, а розширення племінної бази товаровиробників є одним з важливих чинників нарощування товарного виробництва галузі.

Протягом останніх років в області значно скоротилося поголів’я племінних тварин, зокрема, у 2009 році в порівнянні з 2006 роком:  великої рогатої худоби зменшилося на 40,3% з 41773 до 24943 голів;  свиней – на 26,6 %, з 41178 до 300217 голів; овець – на 62,3% з 1148 до 819 голів;  птахів – на 3,4% з 17700 до 17100 голів; бджолосімей – на 17,7% з 815 до 671 сім’ї.   

Особливої актуальності набирає питання підвищення продуктивності існуючого поголів’я тварин,  що є головним завданням селекції.

На виконання Загальнодержавної програми селекції у тваринництві  на період до 2010 року (далі – Програма), затвердженої Законом України від 19.02.2004 № 1517-ІV, 54 підприємства агропромислового комплексу – суб’єкти племінної справи області отримали бюджетне  фінансування за період 2006 – 2009 років в сумі 12564,6 тис. грн, в тому числі: в 2006 році – 3744,9 тис. грн, в 2007 році –  4157 тис. грн, в 2008 році – 3831,7 тис. грн, в 2009 році – 831 тис. гривень.

Для дослідження було обрано 9 суб’єктів племінної справи, які за досліджуваний період  отримали 3882 тис. грн,  в  тому  числі:  в  2006  році  – 1250 тис. грн, в 2007 році – 1269 тис. грн, в 2008 році – 1235 тис. грн, в 2009 році – 128 тис. гривень.

Дослідження проводилося з метою надання оцінки ефективності використання підприємствами агропромислового комплексу коштів державного бюджету, спрямованих на розвиток селекції в тваринництві та птахівництві, визначення проблеми при їх використанні, розроблення пропозицій щодо якісних змін в управлінні бюджетними коштами.

За результатами проведеного державного фінансового аудиту виявлено ряд факторів, які  не сприяли виконанню завдань Програми та ефективному використанню бюджетних коштів в області.

По-перше, невідповідність норм Порядку  використання коштів Державного бюджету України на виконання програм  селекції у тваринництві та птахівництві на підприємствах  агропромислового комплексу і в науково-дослідних господарствах, затвердженого наказом від 13.02.2007 № 88/10/187, Положенню щодо визначення виконавців Програми та одержувачів бюджетних коштів, недосконалість Порядку щодо визначення  розмірів повного відшкодування понесених витрат суб’єктами племінної справи та незалучення спеціалістів головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації до конкурсного відбору виконавців Програми на розвиток селекції у тваринництві, не сприяли  ефективному  виконанню її завдань  та використанню коштів державного бюджету.

По-друге, в ході дослідження встановлено випадки необґрунтованої заявленої потреби в коштах та  такої, що не відповідала  Порядкам використання коштів Державного бюджету України на виконання програм  селекції у тваринництві та птахівництві на підприємствах  агропромислового комплексу і в науково-дослідних господарствах, в загальній сумі 6832,8 тис. грн;  фактично здійснювалось фінансування в обсягах, більших від заявленої потреби на суму 379,0 тис. грн; спостерігалось  неритмічне надходження коштів та  непропорційний їх розподіл відносно поголів’я племінних тварин за напрямками  використання між суб’єктами племінної справи, що не сприяло  належному виконанню завдань Програми та ефективному використанню коштів державного бюджету.

По-третє, необґрунтований підбір виконавців Програми конкурсною комісією в досліджуваному періоді, недотримання вимог Порядків використання коштів державного бюджету при визначенні обсягів, які виділялися СВК “Бережанка”, ПСП ПП “Здолбунівське” та Млинівському технікуму ветеринарної медицини,  зумовили неефективне використання коштів досліджуваної бюджетної Програми в загальній сумі  239,8 тис. грн. Крім того, обсяг виділених коштів не справляв прямопропорційного впливу на виконання показників Програми.

По-четверте, зменшення поголів’я корів української чорно-рябої молочної породи СВК “Бережанка” в 2006 році в кількості 116 голів – вибракувано  у зв’язку з невідповідністю вимогам ознак та  продуктивності племінних тварин та у 2008 році  в кількості 230 голів – продано населенню та приватним підприємцям, не сприяли збереженню племінного стада господарства.

Враховуючи результати проведеного аудиторського дослідження та з метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих  на розвиток  селекції в тваринництві та птахівництві, дослідницькою групою надано ряд пропозицій.

 

Зоя САМКОВСЬКА, Тетяна ШКУРСЬКА

 головні державні аудитори відділу аудиту

бюджетних програм та місцевих бюджетів

                                                                     КРУ в Рівненській області

 

 

КРУ ПІДСУМОВУЄ ЗРОБЛЕНЕ З ПОЧАТКУ РОКУ

На засіданні колегії КРУ в Рівненській області підсумувало зроблене з початку року та намітило шляхи подальшої роботи. З січня по березень нинішнього року контрольно-ревізійною службою області було перевірено близько 90 підприємств, установ та організацій і виявлено порушень на 87 об’єктах контролю. Втрати фінансових та матеріальних ресурсів сягають більше 8 мільйонів, а втрати, допущені внаслідок неефективних управлінських дій -  майже 10 мільйонів гривень. Фінансові порушення, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів виявлено на 57 об’єктах контролю на суму 57 мільйонів гривень. Упродовж січня-березня службою забезпечено відшкодування і поновлення незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на понад 9 мільйонів гривень.

Начальник КРУ в Рівненській області Святослав Каблак залишився не вельми задоволений результатами роботи контрольно-ревізійної служби області, які б могли бути кращими. Він наголосив, що з метою стабілізації в сфері державних фінансів, забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни та підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи Президентом України та Урядом визначено ряд ключових завдань для Служби у 2010 році. Головне завдання, яке нині стоїть перед контрольно-ревізійною службою України, і Рівненської області зокрема – проведення комплексного аудиту стану національної економіки. «І ця робота, потребує від контролерів-ревізорів, аудиторів значних зусиль, вміння та професіоналізму», - зазначив начальник КРУ в Рівненській області   і висловив впевненість, що із цим завданням КРУ в Рівненській області впорається. Прес-служба КРУ в Рівненській області.

 

 

А ЧИ ОЗДОРОВЛЮЮТЬСЯ ДІТИ-ЧОРНОБИЛЬЦІ В «ЕЛЕКТРОНІКУ-РІВНЕ»?

Хоча в діяльності комунального підприємства «Дитячий санаторно-оздоровчий комплекс «Електронік-Рівне» аудитори КРУ в Рівненській області зафіксували незначні втрати ресурсів, фінансовим аспектом проведений аудит не обмежився. Недоліки в організації роботи дитячого закладу за своєю суттю виявилися значно вагомішими за згадані фінансові порушення та аж ніяк не асоціюються із хорошою репутацією цієї добре відомої на теренах нашої області оздоровниці. За кошти держави тут щороку відпочивають діти, які  мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. А з минулого року, з огляду на те що «Електронік-Рівне» став переможцем по лоту „Послуги санаторно-курортних закладів для дітей з хворобами ендокринної системи”, тут обстежуються та оздоровлюються  пацієнти із хворобами щитовидної залози. Але чим обстежувати, коли, як виявив аудит і підтвердили бухгалтерські документи, у наявності комунального підприємства «Електронік-Рівне» немає вкрай необхідного для проведення ультра-звукової діагностики обладнання. Лише минулого року, відповідно до журналу огляду дітей з 5069 відпочиваючих, УЗД потребувало 397, що становить 7,8 відсотки, або по 30-35 дітей із кожного заїзду (зміни). За словами головного лікаря КП ДСОК «Електронік-Рівне», після огляду лікарем – ендокринологом окремим дітям УЗД щитовидної залози проводять в Рівненському обласному ендокринологічному диспансері. Хоча там жодних підтверджуючих документів щодо проведеного такого обстеження  аудитори не знайшли.

Виявили аудитори і ряд порушень у проведенні тендерних процедур. Наприклад, умовами передбачено, щоб у штаті закладу, який є учасником тендерних процедур, були медики, які мають спеціалізацію та кваліфікацію відповідно до профілю лікування: 31 медичний працівник, з них, лікарі - 13. Натомість, відповідно до штатного розпису на 2009 рік, склад медичних працівників КП ДСОК «Електронік-Рівне» налічував 26,5 одиниць медичного персоналу, в тому числі  9,5 посад лікарів. Фактично упродовж 2009 року працювало лише 8 лікарів.

Відповідно до тендерної документації у штаті підприємства передбачено дві одиниці лікаря-ендокринолога, а дослідженням укомплектованості вказаних посад встановлено, що в КП ДСОК «Електронік-Рівне» одна посада лікаря-ендокринолога укомплектована лікарем-імунологом, яка не передбачена штатним розписом підприємства. Таким чином, на оглянутих упродовж 2009 року 5069 дітей припадає один лікар-ендокринолог.  

Але найбільше здивував аудиторів підбір кадрів, вірніше, вік практикуючих лікарів. Так, із задіяних на восьми ставках лікарів, які працювали на підприємстві протягом 2009 року, 3,8 -  (або 48 %) займали лікарі пенсійного віку. 

Примітка: Головний лікар працює поза межами пенсійного віку 7 років (вік – 67 років), окрім цього йому надано 0,8 ставки лікаря-гастроентеролога. Лікар-офтальмолог працює поза межами пенсійного віку 16 років (вік 76 років). Лікар-стоматолог (жінка) працює поза межами пенсійного віку 19 років (вік 74 роки). 

Є в кабінеті офтальмології  й сучасне медичне обладнання - придбаний в 2007 році офтальмометр вартістю майже 20 тисяч  та безоплатно отримана в серпні 2008 року від ПП Кирилова М.Ю. ретинокамера вартістю понад 24 тисячі  гривень, які протягом оздоровчого сезону для огляду дітей не застосовувались. Зрозуміло, лікар-офтальмолог, навіть якщо він і професіонал,  у 76 років не буде вивчати специфіку роботи нового сучасного обладнання. І це при тому, що однією із спеціалізацій в медичній практиці підприємства є офтальмологія. Отож, коментарі, як кажуть, зайві…

За результатами дослідження аудиторами розроблено ряд рекомендацій та пропозицій. Матеріали направлено засновнику та власнику майна – Рівненській міській раді. За результатами їх розгляду та аналізу міським головою Рівного прийнято відповідне розпорядження.   Прес-служба КРУ в Рівненській області.

 

 

АУДИТОРИ ДОСЛІДИЛИ -  ЧОМУ ЖЕК Є ЗБИТКОВИМ

Аудитори КРУ в Рівненській області дослідили фінансово-господарську діяльність ЖКП «Паркове» за останні два роки і виявили там втрати фінансових ресурсів на 270 тисяч гривень: у 2008 році сума становила 88 тисяч, в 2009 – майже 182 тисячі гривень.

Проведений аудит засвідчив, що упродовж досліджуваного періоду  підприємство працювало собі у збиток. Причина відома - діючі тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій не покривають собівартості даних послуг. Однак, аудитори засвідчили, що до збиткової діяльності підприємства також призвела недосконала організація  роботи ЖКП «Паркове». Зокрема, керівництвом не ведеться належний контроль за укладанням договорів на надання послуг, не проводиться роз’яснювальна робота із споживачами про повну та своєчасну оплату за реалізовані послуги, не вживаються передбачені законодавством заходи щодо стягнення заборгованості. З огляду на це, підприємством втрачено 202 тисячі гривень.

 Через відсутність відповідних договорів з власниками (орендарями) нежитлових приміщень на відшкодування витрат з утримання прибудинкових територій та місць загального користування ЖКП недоотримало 33 тисячі гривень доходів.

Крім того, в діяльності підприємства аудитори КРУ зафіксували ряд інших порушень, які призвели до фінансових втрат: понаднормове списання паливно-мастильних матеріалів, безпідставні нарахування та виплати доплат, ремонт техніки стороннім особам, оплату телефонних міжміських, міжнародних та мобільних розмов, які не пов’язані з діяльністю підприємства тощо.

За результатами проведеного дослідження аудиторами розроблено ряд рекомендацій та пропозицій. Матеріали аудиту направлено міському голові Рівного. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/

 

 

СЕРЕД ПОРУШНИКІВ ФІНАНСОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ - ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ

Ревізори КРУ в Рівненській області провели планову ревізію фінансово-господарської діяльності комунального закладу «Олександрійська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» і виявили там порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів майже на 128 тис. гривень,  та майже на 34 тис. гривень порушень допущених внаслідок неефективних управлінських рішень. На сьогодні установою вже відшкодовано близько 112 тис. гривень.

В ході контрольного заходу ревізори зафіксували порушення норм Цивільного кодексу: адміністрація школи уклала договір з РОВКП ВКГ “Рівнеоблводоканал” щодо постачання технічної води, хоча водопостачання навчального закладу здійснювалося  з артезіанської свердловини та водонапірної вежі через систему водогону,  які обліковуються на балансі школи-інтернату. Зустрічною звіркою стану розрахунків з Рівнеоблводоканалом встановлено, що в оплату за надані послуги комунальним водопостачальним підприємством вносилися витрати за постачання технічної води на загальну суму 82 тис. гривень, які в повній сумі були оплачені навчальним закладом.

 Проведена ревізія КРУ встановила, що через систему водогону школи-інтернату з водонапірної вежі без відповідних договорів здійснювалося постачання технічної води двом стороннім юридичним особам. Як результат - школою втрачено понад 30 тис. гривень.

Окрім того, ревізори зафіксували порушення у нарахуваннях та виплатах заробітної плати та надбавок  працівникам навчального закладу, відрахуваннях до державних цільових фондів тощо.

Про результати ревізії проінформовано прокуратуру області. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/

 

НЕЕФЕКТИВНА ОПЕРАЦІЯ З МАЙНОМ - ЦІНОЮ ПОНАД

160 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ

         Майже на 410 тис. гривень порушень виявила планова ревізія КРУ в Рівненській області у Сарненській районній раді. Ревізори встановили, що в  ревізійному періоді приватизації шляхом продажу підлягала будівля кінотеатру в місті Сарни. У березні 2008 року затверджена рішенням районної ради незалежна оцінка вартості будівлі кінотеатру становила 380 тис. гривень. Саме за таку вартість мав намір придбати кінотеатр один із приватних підприємців, який у березні минулого року звернувся до районної ради з проханням надати дозвіл на розстрочку платежу від шести місяців до одного року. Однак, на таких умовах кінотеатр не погодилися продавати. Натомість в червні минулого року його було продано ТОВ „ЮЛЬСОФ вже не за 380 тис. гривень, а за 216,6 тисяч, що майже на 164 тис. гривень менше від попередньо затвердженої рішенням районної ради вартості незалежної оцінки. У ревізорів виникло запитання - чому через рік, у травні 2009 року, затверджена рішенням Сарненської районної ради незалежна оцінка вартості будівлі кінотеатру вже становила 216,6 тис. гривень. До того ж, як з’ясувалось, за придбаний об’єкт приватна структура вчасно не розрахувалась – у 2009 році до районного бюджету надійшло лише 105 тис. гривень, решту грошей в сумі 111,6 тис. гривень районний бюджет  недоотримав. Тепер ці кошти можна стягнути лише через суд. Отож  Сарненська районна рада звернулась до суду із позовною заявою про стягнення з ТзОВ „ЮЛЬСОФ” заборгованості у сумі 111,6 тис. гривень.

         Ревізія також встановила факти порушень в оплаті відрядних депутатам районної ради, заниження в обліку вартості активів тощо.

         Про результати ревізії проінформовано обласну прокуратуру. Усунення порушень взято на контроль. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/.

 

В КП «САРНИТЕПЛОСЕРВІС» ФІНАНСОВИХ ПОРУШЕНЬ НА ПОНАД ПІВМІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ

Ревізори КРУ в Рівненській області провели планову ревізію фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Сарнитеплосервіс» та виявили там  фінансових порушень на 661,69 тис. гривень: майже 44 тис. гривень становлять порушення, що призвели до втрат та 141,5 тис. гривень - що до втрат не призвели, втрати фінансових і матеріальних ресурсів допущені внаслідок неефективних управлінських рішень становлять 476,29 тис. гривень. Зокрема, зафіксували ревізори порушення у нарахуваннях працівникам заробітної плати за час перебування у відпустці та  відрядженнях, виплатах матеріальної допомоги та премії, списанні основних засобів без дозволу органу управління тощо.

Найбільшу суму становлять фінансові порушення допущені через неефективні управлінські рішення. Приміром, підприємство не скористалося правом на нарахування споживачам пені за несвоєчасну оплату послуг і недоотримало майже 333 тисячі гривень.

 Ревізори зафіксували, що КП «Сарнитеплосервіс» виділяло аванс на суму 66,86 тис. гривень суб’єкту господарювання з кризовим фінансовим станом, при збитковій діяльності  здійснювало виплату одноразових премій. Через  порушення вимог чинного законодавства працівниками підприємства недоотримано 34,57 тисяч гривень доходів.

За результатами ревізії складено п’ять протоколів про адміністративні правопорушення, проінформовано прокуратуру в Рівненській області та Сарненську міську раду. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/

 

 З УСУНЕННЯМ ПОРУШЕНЬ В ДЕРЖЕКСПЕРТЦЕНТРІ  НЕ ЗВОЛІКАЛИ

Майже на 220 тис. гривень фінансових порушень виявили ревізори КРУ в Рівненській області в обласному державному центрі експертизи сортів рослин з державною інспекцією з охорони прав на сорти рослин Рівненської області (Держекспертцентр). Під час ревізії ревізори задокументували там непоодинокі факти незаконних виплат заробітної плати та матеріальної допомоги, які призвели до втрат бюджетних коштів на  понад 14 тис. гривень.

Як приклад -  порушуючи вимоги законодавства, без рішення голови Державної служби з охорони прав на сорти рослин України, начальнику Держекспертцентру було виплачено 1,5 тис. гривень премії, а його заступник, без згоди органу вищого рівня, отримав 1,9 тис. гривень надбавки за складність та напруженість. Не залишили поза увагою і головного бухгалтера, посада якого відповідно до Національного класифікатора України ДК 003-2005 відноситься до категорії керівників підрозділів. У ревізійному періоді йому нараховувалася доплата за суміщення професій, що суперечить вимогам відповідної постанови.

Ревізори зафіксували також, що працівникам виплачувалась  більша, аніж обумовлено Колективним договором (300 грн.), матеріальна допомога Ці порушення призвели до незаконних виплат на суму 2,3 тис. гривень. Окрім матеріальної допомоги, з порушенням законодавства працівникам надавалась нецільова благодійна допомога – загалом на суму 3,6 тис. гривень.

Через завищення розрахунків у потребі в бюджетних коштах по державній програмі „Селекція в галузі сортовипробування” у 2007-2008 роках для Держекспертцентру було виділено на 9,7 тис. гривень більше з державного бюджету. Мінеральні добрива, придбані за рахунок бюджетних коштів, використовувалися на полях, які не були задіяні у реалізації державної програми.

Витративши в 2009 році майже 16 тис. гривень на виконання робіт з  надання фізичним та юридичним особам послуг на проведення ґрунтового та лабораторного сортового контролю насіння і садибного матеріалу, Держекспертцентр не отримав жодної копійки. Як результат – втрачено 16 тис. гривень. Причина – в договорах із замовниками на надання послуг, які  укладались між Державною інспекцією з охорони прав на сорти та Українським інститутом експертизи сортів рослин, не було обумовлено, що вказані роботи має виконувати Держекспертцентр.

Через реалізацію юридичним особам сільгосппродукції за цінами нижчими від затверджених, Держекспертцентр  у ревізійному періоді втратив можливість додатково отримати 68,3 тис. грн. доходів.

Виявили ревізори низку порушень при списанні паливно-мастильних матеріалів, непоодинокі випадки обліку майна з порушенням законодавства, що зумовило до заниження та завищення його вартості тощо.

Про результати ревізії проінформовано правоохоронні органи, на трьох посадових осіб Держекспертцентру складено протоколи про адміністративне правопорушення.

Позитивним є те, що у ході ревізії та в процесі реалізації її матеріалів  було усунуто інші порушення фінансової дисципліни та відшкодовано збитки. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/.

    

 

РЕВІЗОРИ КРУ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ НА СЕЛЕКТОРНІЙ НАРАДІ

З питань дотримання антикорупційного законодавства розпочалася сьогодні  селекторна нарада КРУ в Рівненській області. За словами начальника юридичного відділу управління Віталія Бутейка, на сьогоднішній день викликають занепокоєння ГоловКРУ факти щодо порушення кримінальних справ та складання протоколів про адміністративне правопорушення за вчинення корупційних дій  відносно працівників  регіональних КРУ.. У чорний список не потрапило КРУ в Рівненській області, зауважень щодо його роботи у ГоловКРУ немає.  Однак, заспокоюватися на цьому не треба, окільки з 1 квітня цього року вступає в дію Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції», який розширює коло суб’єктів, відповідальних за корупційні правопорушення. Керівник юридичного відділу ознайомив начальників районних КРВ із внесеними змінами до плану заходів ГоловКРУ щодо запобігання та протидії корупції на 2010 рік.

Про проведену роботу щодо реалізації контролю у сфері державних закупівель товарів, робіт та послуг повідомив завідувач сектору Віктор Григорук, а заступник начальника  Наталія Шевчук акцентувала увагу присутніх на порушеннях, які підлягають фінансовою моніторингу.

Значна увага приділяється не лише виявленню фінансових порушень, але й здійсненню контролю за їх відшкодуванням. З огляду на це, начальник управління КРУ в Рівненській області Святослав Каблак заслухав керівників контрольно-ревізійних відділів, у яких прослідковується низький рівень надходження грошових коштів до бюджетів. Серед них – КРВ Володимирецького, Гощанського, Зарічненського, Здолбунівського районів тощо.

Обговорено окремі проблемні питання  з надання платних послуг  та нарахування зарплаті  під час проведення контрольних заходів в підрозділах МНС України та вказано на шляхи  їх вирішення.

На завершення – Святослав Каблак привітав усіх жінок, працівниць контрольно-ревізійної служби області із наступаючим святом  8 Березня.    

Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

 

ЧИ СПРАВДІ ПЕРЕЙМАЛИСЯ ПРОБЛЕМАМИ ДОВКІЛЛЯ?

На це питання спробували відповісти працівники КРУ в Рівненській області, провівши ревізію в Головному управлінні економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації.

Охорона навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності людини є невід'ємною умовою сталого економічного та соціального розвитку країни. Фінансування заходів з охорони навколишнього природного середовища здійснюється як за рахунок державного так і  місцевих бюджетів. З огляду на це і створюються різних рівнів фонди охорони навколишнього природного середовища.

З обласного фонду охорони навколишнього природного середовища Головному управлінню економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації, як головному розпоряднику коштів, упродовж 2008 року та трьох кварталів минулого року на виконання природоохоронних заходів було спрямовано 970 тис. гривень. При цьому левову частку цих коштів,636 тис. гривень, виділено на виконання заходів з підготовки, організації, встановлення меж та розробки проектів землеустрою територій та об’єктів природно-заповідного фонду Рівненської області. Виконавцями заходів визначено три громадські організації – Регіональний екологічний цент „Волинь”, Рівненський осередок Всеукраїнської екологічної ліги м. Рівне та громадську організацію „Рівненський центр маркетингових досліджень”.

Провівши у громадських організаціях зустрічні звірки, ревізори з’ясували, що за погодженням з головним управлінням економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації вказані громадські організації із отриманих коштів використали на власне утримання (виплату заробітної плати своїм працівникам, оплату транспортних послуг, відряджень тощо) та  на виконання природоохоронних заходів майже 171,5 тис. гривень. Ці дії суперечать вимогам законодавства, яке регулює відносини у сфері охорони навколишнього природного середовища. Ревізори відмітили, що на землевпорядні роботи, виготовлення документів на винесення меж об’єктів природно-заповідного фонду в натуру громадськими організаціями на час проведення зустрічних звірок спрямовано не набагато більше коштів, аніж витрачено на власне утримання – 266,8 тис. грн. (решта коштів на час контролю не було освоєно).

Звернули увагу ревізори і на те, що громадські організації, які є виконавцями природоохоронних заходів з підготовки, організації, встановлення меж та розробки проектів землеустрою, не мають відповідних ліцензій на виконання робіт із землеустрою.

Аналогічно виконавцем природоохоронного заходу, пов’язаного з розробкою ілюстрованого реєстру про ландшафти, рослинний і тваринний світ природно-заповідного фонду Рівненської області визначено громадську організацію „Рівненський центр маркетингових досліджень”. За  погодження із головним управлінням економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації, цією організацією із отриманих коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища використано на власне утримання майже 59 тис. гривень, а на виготовлення ілюстрованого реєстру лише 36 тисяч.

Зважаючи на те, ревізори констатували, що понад 230 тис. гривень коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища було спрямовано не на природоохоронні заходи.

Про результати контролю проінформовано правоохоронні органи та обласну раду. Усунення порушень взято на контроль.

Прес-служба КРУ в Рівненській області

 

 

 

АМОРТИЗАЦІЮ НАРАХОВУВАЛИ НА НЕІСНУЮЧІ АВТОПРИЧЕПИ

Ревізори КРУ в Рівненській області провели  ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Рівненського обласного управління з утилізації відходів як вторинної сировини «Рівнеекокомресурси», а саме, перевірили стан збереження в управлінні державного майна за останні два роки. 

В ході проведення контрольного заходу  в РОУ «Рівнеекомресурси» ревізори зафіксовано  факти завищення вартості основних засобів. Причина –  проведеною інвентаризацією встановлено, що на балансі знаходилися два автопричепи, виявлені самостійно управлінням у недостачі в жовтні 2008 року, вартістю понад 20 тисяч гривень. За вказаний період на неіснуючу техніку нараховували амортизацію, що призвело до завищення витрат.

Окрім того, ревізією встановлено, що з порушенням законодавства, а саме  без укладання відповідних договорів окремі одиниці майна управління  зберігалися  в інших юридичних установах.

За результатами проведеної ревізії одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності.   /Прес-служба КРУ в Рівненській області/

 

 

РЕЗУЛЬТАТУ ДОСЯГНУТО – НЕЗАКОННО ВІДЧУЖЕНЕ МАЙНО ПОВЕРНУТО ГРОМАДІ

Проведена в 2008 році за зверненням Млинівської міжрайонної прокуратури Контрольно-ревізійним відділом в Млинівському районі, що на Рівненщині, ревізія у Демидівському районному виробничому кооперативно-державному комбінаті сільського комунального господарства „Райсількомунгосп” виявила факт незаконного відчуження комунального майна, яке належало територіальній громаді, у приватну власність.

Порушуючи вимоги Закону України „Про місцеве самоврядування”, яким регламентовано, що вирішення питань про доцільність, порядок та умови відчуження об’єктів права комунальної власності є компетенцією відповідної ради, начальником „Райсількомунгоспу” у жовтні 2007 року без рішення Демидівської селищної ради у власність приватного підприємця разом із земельною ділянкою загальною площею 2000 кв. м. передано будівлю банно-прального комбінату площею 399 квадратних метрів залишковою вартістю 73,6 тис. грн. (Принагідно відмітити, що експертну оцінку будівлі ревізорам у ході ревізії не пред’явлено, то ж логічно виникли сумніви щодо її проведення взагалі). При цьому процедура відчуження комунального майна виявилась надто „цікавою”.

Так, приватний підприємець відповідно до укладеної угоди надав для „Райсількомунгоспу” грошову позику в сумі 14,7 тис. гривень. Гроші на рахунок комунального підприємства перераховувались підприємцем частинами у березні, червні та у липні 2007 року. Незадовго, уже 25 жовтня 2007 року, начальник „Райсількомунгоспу” у ході розгляду судової справи, у зв’язку з невиконанням з боку комунального підприємства договору позики грошей в частині їх повернення, з приватним підприємцем уклав мирову угоду про передачу йому у власність будівлі банно-прального комбінату. Тому ревізори дійшли висновку, що за позичені для комунального підприємства у березні – липні 2007 року 14,7 тис. грн. приватний підприємець уже в жовтні 2007 року отримав у приватну власність будівлю банно-прального комбінату залишковою вартістю  73,6 тис. гривень, до того ж разом із чималою земельною ділянкою.

Звернули ревізори увагу і на те, що  попередньо той же підприємець вже орендував згадану будівлю в „Райсількомунгоспі”. Не виключено, що сплачувати орендну плату йому просто „надоїло”. То ж чи не навмисне було досягнуто згоди між начальником „Райсількомунгоспу” та підприємцем щодо позички грошей, щоб „провернути” операцію з комунальним майном?

Наразі завдяки наполегливості керівника контрольно-ревізійного підрозділу в Млинівському районі Сергія Шевчука, державній позиції у вирішенні питання щодо повернення майна у власність громади Млинівського міжрайонного прокурора Анатолія Перетятка  та Демидівського селищного голови  Михайла Яремчука банно-пральний комбінат таки повернуто у власність громади – рішенням виконавчого комітету Демидівської селищної ради від 30 жовтня 2009 року за № 134 будівля банно-прального комбінату перереєстрована на територіальну громаду селища Демидівка в особі Демидівської селищної ради.

У свою чергу покарані і винуватці – порушену Млинівською міжрайонною прокуратурою кримінальну справу розглянуто в суді. Рішенням суду від 18 січня цього року колишнього керівника комунального підприємства притягнуто до кримінальної відповідальності.

Жанна КОВАЛЬСЬКА,

заступник начальника КРУ в Рівненській області 

 

 

КРУ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ  ВИЯВИЛО МІЛЬЙОНИ  ФІНАНСОВИХ ПОРУШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ МІСЬКОГО УКБ

На 5 мільйонів 400 тисяч різнопланових фінансових порушень, допущених колишнім керівництвом, виявили ревізори контрольно-ревізійної служби в  міському управлінні капітального будівництва. На вимогу ревізорів, на даний час вже усунуто порушень майже на 3 мільйони гривень.

За словами заступника начальника КРУ в Рівненській області Наталії Шевчук, в бухгалтерському обліку зафіксовано факти безпідставного списання  інженерних мереж із енергозбереження будинків, що призвело до заниження  обліку активів майже на 2 мільйони 600 тисяч гривень. Не у відповідності із законодавством підприємством передано за виконані роботи майна на 224 тисячі гривень: побутові приміщення, відкритий склад сипучих продуктів тощо. В ході контрольного заходу було виявлено факти завищення вартості виконаних робіт майже на 95 тисяч гривень, порушення у нарахуваннях і виплаті премій –  8 працівникам, які мали дисциплінарні стягнення, було виплачено фінансових заохочень майже на 15 тисяч гривень, в бухгалтерських документах відсутня дооцінка основних засобів - гаражів на 254 тисячі гривень, хоча попередня експертна оцінка проводилася. Крім того, управлінням капітального будівництва  укладено договір пайової участі на будівництво житлового будинку в цетрі  міста Рівне та профінансовано 736 тисяч гривень на обєкт незавершеного будівництва, введення в дію якого не передбачено у поточному році. Разом з тим, фінансування 59% капіталовкладень на закінчення цього будинку не визначено.

Зафіксували ревізори і ряд порушень у розробці «Ескізного проекту забудови «Міленіум» в межах центральних вулиць міста Соборна, Чорновола, Драгоманова, 16 липня, вартість якого становить 800 тисяч гривень. Даний ескізний проект був виконаний без відповідних вихідних даних, зокрема архітектурно-планувального завдання та інше і не може бути підставою для розроблення наступної стадії проектно-кошторисної документації. Погодилися із висновками ревізорів і залучені інші незалежні архітектурно-будівельні експерти. Вони підтвердили, що виконаний вказаною організацією ескізний проект не відповідає певним вимогам.

Про результати ревізії повідомлено міську раду, а об’єкту контролю – міському управлінню капітального будівництва направлено детальне обґрунтування висновків на заперечення.

Матеріали ревізії КРУ направлено в правоохоронні органи. Вони і  поставлять крапку в цій справі. /Прес-служба КРУ в Рівненській області/.

 

 

 

РЕВІЗОРИ КРУ ПІДСУМУВАЛИ ЗРОБЛЕНЕ ЗА МИНУЛИЙ РІК НА ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ

Підсумки роботи за минулий рік підбили на засіданні колегії працівники контрольно-ревізійної служби області. Упродовж 2009 року ревізорами КРУ було проведено 417 контрольних заходів і виявлено порушень фінансово-бюджетної дисципліни на понад 300 мільйонів гривень. З них, втрати фінансових і матеріальних ресурсів становлять майже 32 мільйони гривень, втрати, допущені внаслідок неефективних управлінських рішень, сягнули 75 мільйонів та 201 мільйон гривень становлять фінансові порушення, що не призвели до втрат коштів і майна.

За словами начальника управління КРУ в Рівненській області Святослава Каблака, завдяки вжитим заходам вдалося усунути порушення фінансової дисципліни майже на 199 мільйонів гривень. До найбільш масштабних контрольних заходів минулого року можна віднести ревізії в ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» та в його 19 структурних підрозділах, де виявлено фінансових порушень на понад 12 мільйонів гривень та проведені ревізії в 14 державних агропромислових спеціалізованих лісогосподарських підприємствах області, де зафіксовано  порушень на 6261 тисячу гривень, з них, сума втрачених фінансових і матеріальних ресурсів перевищує 3,5 мільйона гривень.    

За результатами проведених минулоріч контрольних заходів до адміністративної відповідальності притягнуто 789 посадових осіб. Керівниками органів влади, підприємств, установ та організацій прийнято 389 управлінських рішень,  до дисциплінарної відповідальності притягнуто  285 посадових осіб.    /Прес-служба КРУ в Рівненській області/




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


 

 

 

 

 

 
 

 Інвестиційна карта Рівненщини Обласний центр зайнятості Центра надання адміністративних послуг у м.Рівному   Обласний центр гідрометеорології  Інформаційний портал Рівненщина
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

Версія для людей із вадами зору

         Версія для людей з вадами зору

Звернення Президента у зв’язку із рішенням Ради ЄС щодо запровадження безвізу для українців

Анонси подій 

 

29 травня

10.00 – відкриття Центру розвитку місцевого самоврядування

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

Конкурс про відбір кращих творів місцевих авторів у Рівненській області 

 

"Доступні ліки": перелік аптек

 

Обласний конкурс проектів з енергоефективності

 

Навчальний семінар "Написання проектів"

 

Конкурс на залучення бюджетних коштів для надання соцпослуг для ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД

 

Щорічний обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад

Про проведення попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку на 2018 рік, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку в Рівненській області

Гаряча лінія 

РОБОТА «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (0800500078) РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 

Децентралізація на Рівненщині

Офіційний портал публічних фінансів України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.rv.gov.ua/sitenew/data/upload/photo/baner05082014.gif 

 

 

ДО УВАГИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ПРИЗОВОМ ПІД ЧАС МОБІЛІЗАЦІЇ

ОБОВ’ЯЗКИ, ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ КОНТРАКТІВ З ГРОМАДЯНАМИ ТА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ