Рівненська обласна державна адміністрація 

На головну

33028, м. Рівне, м-н Просвіти, 1, тел.:(0362)264788, факс:(0362)260835, e-mail: roda@rv.gov.ua                          English version. Англійська версія

 
 липня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 

 

 

 

Державна система електронних звернень

 

 

 

 

 
 

 
Новини

10 травня 2019
Туристичний логотип Острога допоможе місту стати ще більш впізнаваним

Сьогодні у Рівному презентували новий логотип міста Острог.

Логоуособлює мінімалістичний стиль та зображує Татарську вежу або ж «Культурний барбакан».

Головний меседж, який несе у собі ребрендинг – «Острог, місто що об’єднує».

«Ребрендинг Острога – непересічна подія для міста. І це дуже правильно, що сьогоднішню презентацію ми проводимо тут, у Рівному. Це ще раз доводить, що Острог – туристичний центр області та усієї західної України. А фундатори змін, які по-новому хочуть бачити древній Острог, надзвичайні молодці. Ця творча та прогресивна команда робить усе, аби історичне місто було ще більш впізнаваним не лише на карті Україні, а й світу», - зазначив перший заступник голови Рівненської ОДА Віталій Ундір.

Над розробкою лого працювали графічні дизайнери Аліна Забаріна та Віктор Черенков.

«Відтепер туристичний логотип міста стане одним з тих проектів, які допоможуть Острогу стати більш помітним на туристичній мапі України. Суть ребрендингу полягає в тому, щоб зробити місто ще більш привабливим. Ми вирішили використати вежу, як культурну локацію, яких не вистачає у зв’язку із значним пожвавленням культурного життя Острога», - зауважує завідувачка відділу туризму Острозької міської ради Олеся Гощук.

Окрім презентації нового логотипу, присутніх ознайомили і новою туристичною мапою міста, показали промовідео та ознайомили із новими послугами в музеях.

На карті зображені культурні та історичні пам’ятки, зокрема, Музеї книги, нумізматики та краєзнавчий, а також Татарська вежа, Острозький замок та Острозька академія. Ще на мапі присутні позначки цілодобових магазинів, аптек, готелів, заклади розваг та харчування.

«Туризм на Рівненщині розвивається дуже стрімко. Це актуальна та потрібна тема, яка кожного сезону приваблює туристів з різних куточків України. Новий бренд міста зможуть використовувати сувенірних продукція та інших презентаційних матеріалах. Маємо велику надію, що ребрендинг Острога збільшить кількість туристів та покращить свою привабливість», - зауважив заступник голови Рівненської ОДА Олександр Корнійчук.

За даними мобільних туроператорів у минулому році Рівненщиною подорожувало майже 5 мільйонів туристів.



Архів новин »
Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

 

 

 

Антимонопольний комітет України

Погода
Рівне

волог.:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua


 

  Обласний центр зайнятості Центра надання адміністративних послуг у м.Рівному   Обласний центр гідрометеорології  Інформаційний портал Рівненщина


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
Анонси

 

Куди поїхати у липні: найцікавіші фестивалі Рівненщини

 

14-18 серпня

Всеукраїнський арт-семінар «Куст» (КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ УЧАСНИКІВ, ПРОГРАМА)

Версія для людей із вадами зору

         Версія для людей з вадами зору

http://picua.org/img/2017-11/20/wo8tbqcyr8580n5hjw4kcel07.png 

http://picua.org/img/2018-01/11/hdvt1kvboybn2uyicgplsawjx.jpg

РОБОТА «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (0800500078) РІВНЕНСЬКОЇ ОДА

http://j-p-g.net/if/2019/03/07/0833347001551949279.jpg

 

http://j-p-g.net/if/2019/03/07/0443461001551949112.jpg

 
ОГОЛОШЕННЯ

«Гаряча лінія» для суб'єктів підприємницької діяльності– (0362) 695 215

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Офіційний портал публічних фінансів України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.rv.gov.ua/sitenew/data/upload/photo/baner05082014.gif 

 

ДО УВАГИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ПРИЗОВОМ ПІД ЧАС МОБІЛІЗАЦІЇ

ОБОВ’ЯЗКИ, ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ КОНТРАКТІВ З ГРОМАДЯНАМИ ТА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ