ГОЩАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ 

На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 серпня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 
Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2015 році


Видавник: Гощанська районна державна адміністрація

Дата: 2 лютого 2016 року

Номер: 50

Дата оприлюднення: 05.02.2016

 

 

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до

райдержадміністрації у 2015 році

 

 

Протягом 2015 року в райдержадміністрації вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, безумовного виконання вимог Закону  України  «Про  звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

         З метою забезпечення належного виконання вимог законодавства щодо роботи із зверненнями громадян, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян:

1. Виконавчим комітетам селищної та сільських рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації:

1) проаналізувати на засіданнях виконавчих комітетів та нарадах стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік та вжити заходів щодо удосконалення цієї роботи;

2) забезпечити проведення прийомів громадян з особистих питань, в тому числі виїзних, відповідно до затверджених графіків;

            3) забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять у вищі органи влади, в тому числі на «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації, урядову телефонну «гарячу лінію»;

4) взяти на особистий контроль розгляд звернень та оперативне розв'язання проблем, з якими звертаються члени сімей мобілізованих, учасників антитерористичної операції, загиблих військовослужбовців;

5) звернути увагу на недопустимість порушення термінів розгляду звернень громадян, своєчасно  надавати відповіді органам влади вищого рівня та заявникам про вирішення порушених у зверненнях питань з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

            2. Відділу документообігу та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації:

            1) надавати методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян структурним підрозділам райдержадміністрації,  виконавчим комітетам селищної та сільських рад;

         2) забезпечити вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищної рад відповідно до річного графіка перевірок та планів роботи райдержадміністрації.

          3. Виконавцям про виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до  10 липня 2016 року.   

          4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 липня 2015 року № 326 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2015 року».

          5. Контроль  за  виконанням   розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Парфьонову І.В.

 

 

 

Голова райдержадміністрації                                             Ю.Ковальчук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

http://i.piccy.info/i9/c811ff2c35d34d10df4fdc6036eda6bc/1469112702/28006/1037507/2107.jpg



Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

АКТУАЛЬНІ ЗАПИТИ НА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОГРАМ ТА ПРОЕКТІВ